Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten
Dat is slimmer ja... Nou ja, ik ga maar weer overnieuw schrijven... Ik denk dat dit een iets minder lange post word als eerst, maar ik ben nu een beetje geïrriteerd...
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Tip: Google Docs is ook handig, het slaat automatisch op wanneer er iets veranderd -------- Urgh, ik ben echt slecht in backstories verzinnen ;w; Maar ik heb er een nodig voor een karakter voor een soort project van een vriendengroep van me
@Branchpelt: Veel succes :/ Heey we zijn weer compleet
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Ik heb dus dit karakter in gedachten voor dit verhaal-project, dat iets is met demonen en engelen in een soort middeleeuwse, fantasy-achtige wereld. Hij is een "Fallen Angel" die uit de hemel verbannen is vanwege iets dat te maken heeft met een van de "seven deadly sins", de zonde van Gluttony (Vraatzucht). Meer dan dit heb ik niet echt.
also, een doodle van twee karakters die niks te maken heeft met mijn bovengenoemde karakter: