Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: What am I doing here ! za apr 30, 2016 4:03 pm
Ze liepen en liepen , tot ze het kamp bereikte . Hij zachte ze zouden hem herkennen dat was zeker en als zijn geur het nog niet deed deden zijn ogen het zeker wel. Dat was het hij moest zijn ogen dichtdoen oh wacht , dat werk niet . Ze waren nu de tunnel uit . Voor hem zag hij een open plek , al kon hij het niet goed zien , het was er druk . Hoe verder hij binnenkwam hoe meer krijgers hem aankeken . Hij verstijfde bij de woeste blikken , ze herkende hem verdomme ! . Zijn haren schoten overeind en hij sloot zijn ogen in de hoop dat ze hem dan niet herkende .
first post leafstar
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: What am I doing here ! za apr 30, 2016 5:10 pm
Het was een lange wandeling geweest. Leafstar had de witte kater ook ver weg van het kamp gevonden. Het was inmiddels al dag. Met de Shadowclan kater aan haar zijde liepen ze de tunnel in, naar het kamp. Ze keek even rond. Wat was er met iedereen? Ze zag dat de haren van de kater overeind kwamen. Verbaasd keek ze naar de kater en naar de katten in het kamp. Wat was hier aan de hand. Toen zag ze ook dat de kater zijn ogen dicht had. Waarom had hij zijn ogen dicht? Had hij last van iets?
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 36 moons Status: Everything's made to be broken
Onderwerp: Re: What am I doing here ! za apr 30, 2016 9:42 pm
Crowcry lag in de Warriors den te slapen. Hij was niet lang ervoor weer het kamp binnen geslopen na zijn nachtelijke routine. Vermoeidheid lag op zijn schouders en hij kreunde toen geluiden hem van het kamp hem wakker maakte. Hij kneep zijn ogen samen en rolde zich om in zijn nest. Het was vroeg voor het kamp om wakker te zijn, erg vroeg. Hij spitste zijn oren en hij merkte dat dit niet zomaar een ochtend was. De weinige Warriors die ook nog in de den waren haastten zich al naar buiten. Hij rook angstgeur en hij hoorde vijandige geluiden. Er was toch geen aanval? Crowcry stond op uit zijn nest en schudde het mos uit zijn vacht en liep ook uit de den. Ochtendlucht begroette zijn gezicht en hij zag de haren van zijn clanmates omhoog staan. Hij keek vragend naar een woest uitziende kater toen hij langs hem wurmde. Hij wilde nu ook wel eens zien wat er aan de hand was. De verraderlijke geur van Shadowclan die in de lucht hing vermoedde al niet veel goeds.
De kater werd klaarwakker door het schouwspel dat zich midden in het kamp afspeelde. Ook zijn nekharen vlogen omhoog en hij blies boos naar het mormel dat naast zijn leider stond. Hij herkende zijn smerige witte vacht, zijn scherpe klauwen en zijn afschuwelijke rode ogen die hij probeerde te verbergen. Watje, hij durfde de katten niet recht in de ogen te kijken die hij pijn had gedaan, geruïneerd. Hij hoopte dat de doodden op hem neer konden kijken, naar het zielige beest dat hier tot zijn einde zou komen als het aan de zwarte kater lag. Hij hoorde al verontwaardigde en kwaadde stemmen, maar zijn grom leek hem voor allen te overstemmen. ‘Leafstar!’ confronteerde zijn luidde stem zijn leider. Hij werkte zich naar voren en keek woedend naar het duo. ‘Hoe haal je in het hoofd om hém naar ons kamp te brengen,’ snoof hij naar zijn leider. Hij hief zijn hoofd en keek de leider uitdagend aan. Nog nooit in zijn leven was hij zo op de voorgrond getreden, was hij zo naar zijn leider uitgevallen. Maar dit kon niet door de beugel. De moordenaar van hun clanleden. Het stond nog vers in zijn geheugen. Zijn staart zwiepte vervaarlijk heen en weer. Hij wist dat hij niet alleen met deze mening stond. Nee, hij dacht dat een grote groep van de Senior Warriors wel wist wat hier aan de hand was.
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: What am I doing here ! za apr 30, 2016 10:39 pm
Hij lachtte toen een zwarte kater zich woest door de massa heen brak . Hij was dus bekend,alhad hij dat al wel bedacht hij is awesome , bijna iedereen had van hem gehoord!."Ach wat ben ik toch geweldig , iedereen kent me !" Schreeuwde hij lachend .Zijn Hell's rode ogen op de kater gericht "En wie ben jij ?,wat heb ik je aangedaan om je zo boos word ?!" Lachtte hij nog harder zijn scherpe woorde galmende door het kamp ..
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: What am I doing here ! za apr 30, 2016 11:14 pm
'Leafstar!' Riep een luidde stem. Leafstar keek op en zag Crowcry boos naar voren stappen. Oh nee, ze wist zeker dat ze iets fout gedaan had. 'Hoe haal je in het hoofd om hém naar ons kamp te brengen,' snoof de zwarte kater. Leafstar richtte haar ogen naar de grond. Dit was niet goed, helemaal niet goed. Ze had iets vreselijks fout gedaan. En iedereen kon haar nu zien! 'Ach wat ben ik toch geweldig, iedereen kent me!' Schreeuwde de witte kater naast haar. Nu begon hij zich er ook al mee te bemoeien. Nu had ze nog meer het gevoel dat het verhaal dat de Shadowclan kater had verteld niet klopte. Eerst bijna flauw vallen en nu keihard staan schreeuwen... 'En wie ben jij? wat heb ik je aangedaan om je zo boos word?!' Lachte de witte kater. Dit was helemaal niet goed. Angstig kromp ze ineen. 'C-C-Crow-c-cry...' stotterde ze. Waarom moest dit nou gebeuren? En nog wel midden in het kamp, waar iedereen haar kon zien. Iedereen kon nu zien wat voor nutteloze, slechte, bange Leader ze was...
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: What am I doing here ! za apr 30, 2016 11:39 pm
Everything is made to be broken
Wel bij Starclan! De moordenaar durfde hem nog uit te lachen, in een kamp vol woedende warriors. Hij kon in een oogblink tot moes worden geklauwd. Hij was zwaar in de minderheid en hij kon nog in zijn stomme kop krijgen om Thunderclan nog uit te schelden. Hij keek woedend naar de Shadowclanner en vervolgens naar Leafstar met een blik vol ongeloof. ‘Zie je nou wat je in ons kamp hebt gebracht? Een maniak, een moordenaar van onze bloedeigen clanmates. Je brengt je clan ter schande!’ snauwde hij naar de poes. Ja, dit was haar schuld. Deze kater had hier nooit gestaan zonder dat hij zij aan zij met zijn leidster binnen kwam wandelen. Hij was niet bang om zijn leidster aan de schandpaal te nagelen, hij was niet bang voor consequenties, omdat die toch niet kwamen. Iedereen kon nu zien dat ze waardeloos was en dat maakte hem niet uit.
Zijn bloed kookte. De kater durfde nog eens mee te delen dat hij "de oh almachtige Stormheart" beroemd was in Thunderclan. Helaas op een slechte manier, en hij mocht het weten. Iedereen scheen het te weten, behalve het muisbrein genaamd Leafstar. De zwakke poes kromp ineen bij de woorden van de kater. Crowcry spuwde vuur.
"En wie ben jij ? Wat heb ik je aangedaan om je zo boos wordt?!" Crowcry zette een paar passen dreigend naar voren. Hij moest zich inhouden om niet bovenop de kater te springen en hem niet aan stukken te scheuren. ‘Weet je haar naam? Beter weet je het nog, anders vermoord ik je ter plekke,’ zei de kater duisterlijk kalm. Hij priemde zijn donkerbruine ogen in zijn rode. Hij zweerde het, hij zou de kater vermoorden, voor haar, voor wraak, voor de pijn die hij hem had aangedaan. Ravenwing zou gewroken worden, al was het het laatste dat hij in zijn leven zou doen.
312 WORDS - TAG: LEAFSTAR & STORMHEART - NOTE: -
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: What am I doing here ! zo mei 01, 2016 1:25 am
Gevlijd door de katers woorden begon hij te lachen , nu zette de thundeclan warrior een paar stappen dreigend naar voren " Weet je haar naam ? Beter weet je het nog anders vermoord ik je ter plekke[/b]. Hij keek de woeste kater recht in de ogen aan "Dude , wat denk jezelf , dat ik aandacht daar aan besteed? ,ik dood dat is mijn taak , ik let niet op namen van unawesome krijgers als jij ! " spuugde hij . Hij wende zich naar het angstig schepsel achter zich " Moet dit een leadster voorstellen . Uggh Darkstar[b] vertelde me al iets over een angsthaas maar dit , dit gaat zelfs voor thunderclan te ver ! ". Hij lachte , een scherpe lach een lach die zelfs darkforrest de stuipen op het lijf jaagde . Hij wende zich weer naar de kater " En wat die poes van je betreft , weet je wat laten we zeggen , ik hoop dat ze in starclan op je neer kijkt ! " Hij lachte weer , starclan wat een onzin ! " En aangezien Starclan niet bestaat ... nou ja je weet wat ik bedoel ! " . Nog nooit had de kater zich zo awesome gevoeld ! .
Onderwerp: Re: What am I doing here ! zo mei 01, 2016 3:37 pm
Bang kromp ze ineen. Wat was dit? Was ze nou zelfs al bang voor een Warrior van haar eigen Clan? Ja, blijkbaar wel ja. Misschien omdat Crowcry ouder, wijzer en meer weet van het verleden dan Leafstar. Leafstar wist niet eens wie deze witte kater was terwijl Crowcry dat duidelijk wist. Gespannen luisterde ze naar de conversatie tussen de twee katers. Dit gaat fout aflopen, dacht Leafstar. Ik moet iets doen! Er tussenin springen, zorgen dat het niet erger word. En zorgen dat ze wat stoerder word... Ze haalde diep adem, maakte zich wat groter en sprong tussen de twee katers in. Het moest gebeuren. Ze moest laten zien dat ze niet alleen die bange poes was. Ze moest laten zien dat ze weet wat ze doet, dat ze het waard is om Leader te zijn. Ook al vond ze dat ze dat zelf niet was... 'Stoppen!' Riep ze. Het kwam er best zelfverzekerd uit.. 'S-stop met dat geruzie! D-dit helpt niet!' Ze was aan de ene kant best trots op haarzelf dat ze gewoon tussen de twee ruziënde katers in was gesprongen. Maar aan de andere kant was ze onwijs bang. Maar ze deed haar best om het niet te laten zien.
Crowcry
Onderwerp: Re: What am I doing here ! za mei 14, 2016 2:57 pm
Crowcry keek minachtend naar zijn leidster. Hij had zich altijd op de achtergrond gehouden. Hij had de keuze van deputy van de vorige leider misschien niet begrepen, hij had haar nooit wat misdaan. Hij aasde niet op een hoge rang of eer. Hij was een Warrior die zich in de schaduwen hield. Zo was hij geschapen en zo zou hij zijn. Maar nu twijfelde hij, misschien had Starclan een verschrikkelijke keuze gemaakt in dit leiderschap. Als hij de leider was geweest, had hij de kater verscheurd waar die stond. Opeens begon de witte kater weer te praten. Zijn blik vloog naar zijn rode ogen. Zijn staart zwiepte woest heen en weer en gegrom rolde achterin zijn keel. Hij trok zijn lip op en trok de klauwen uit zijn poten. Hij hoorde hem nog wat vage woorden tegen Leafstar zeggen, maar hij was zijn aanval al aan het plannen. Hij zou zijn buik open rijten en zijn ogen klauwen. Hij zou hem niet makkelijk deze wereld laten verlaten. Hij zou lijden, zo veel mogelijk en zo traag mogelijk sterven. Dat is wat hij verdiende na wat hij zoveel voor hem had aangedaan. Hij keek de kater aan toen hij nog over haar begon te praten. Nu trok hij ook al Starclan in twijfel. ‘Goed dat je niet in Starclan geloofd, jij verdient het niet om naar zo'n plek te gaan. Jij zal rotten en niemand zal jouw naam meer kennen,’ snauwde hij naar de witte kater. Hij gromde nog enkel naar hem en was klaar om op hem af te springen. ‘Ik zou voortaan de namen van je slachtoffers onthouden, want je weet nooit wanneer karma terugbijt,’ sprak hij duister tegen de kater. Maar daarvoor is te laat, want jouw laatste minuten zijn geslagen.’ Zijn bruine ogen vlamden. ‘Haar naam was Ravenwing, en knoop dat in je oren. Want het is het laatste wat jij ooit zal leren.’
Crowcry spande zijn spieren aan en was klaar voor de sprong die hij zou maken naar de Stormheart. Hij had nog nooit zoveel adrenaline in zijn aderen voelen stromen, nog nooit zoveel hete woede gevoeld. Hij was er klaar voor, klaar om te moorden. Totdat plotseling zijn leider tussen hen in sprong. Hij was vergeten dat ze daar stond. Hij keek verbaasd naar de poes en gromde naar haar. Ze had het over dar ze moesten stoppen met ruziën. Ruzie? Dit was meer dan ruzie, dit was wraak. Hij keek persoonlijk gekwetst toen de poes tussen hen in stond. ‘Je neemt het op voor hém?! Hij heeft mijn zus vermoord! Hij verdient hetzelfde,’ snauwde hij naar zijn leidster. Hij keek de poes woest aan. ‘Ga aan de kant. Ik waarschuw geen tweede keer.’
451 WORDS - TAG: LEAFSTAR & STORMHEART - NOTE: -
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: What am I doing here ! za mei 14, 2016 4:50 pm
[size=39]Stormheart luisterde geamuseerd naar de woorden van thunderclanner . Het was duidelijk een soort van bedreiging ofziets . Hij was niet bang , niet bang om dood te gaan . Bovendien was hij te awesome om dood te gaan maar als hij doodging boeide het hem niet echt. Zijn hele leven was een achtbaan van pijn en awesomeness . Hij zag hoe zijn zusje door Riverclanners uit elkaar geschuurd werd toen ze nog 3 manen oud waren . Hoe moest iedere dag luisteren naar beledegingen van de warriors en de medicenecat wou hem nooit helpen denkend dat hij uit dark forrest kwam ! . Zelfs zijn vader haate hem , beschuldigde hem van zijn moeders dood . Maar die tijden zijn voorbij nu was hij gevreesd door andere clans en geliefd bij zijn clan genoten ! . Hij was awesome , geweldig en perfect en dan nog niet te spreken over de vrouwtjes . Gij lachtte toen de thunderclanner hem weer bedreigde en naar voren sprong , toen plots leagstar naar voren sprong .[/size][size=39]"Stop met dit geruzie , hier komen we niet verder mee!" [/size][size=39]Klonk het . Hij lachtte [/size][size=39]"Ruzie,dit is geen ruzie een ruzie is een gevecht met woorden , snap je [/size][size=39]". Hij ontblootte zij nagels [/size][size=39]"Dit noem je een gevecht !" [/size][size=39]Hij wende zich weer tot de zwarte kater [/size][size=39]"Je zusjes hè , je bent hier niet de enige die familie verloren heeft !. Maar ach Thunderclan is te arrogant om aan andere te denken , te dramatisch en te zwak !" [/size][size=39]Hij lachtte zijn blik op de leadster gericht[/size]
Onderwerp: Re: What am I doing here ! zo mei 15, 2016 9:50 pm
Dit ging fout. Dit ging heel erg fout. Crowcry was nu heel erg boos, vooral op haar. En die witte kater die maakte het ook niet makkelijk... Maar Leafstar liet zich niet kennen. Oké, misschien een beetje, maar het wat al heel wat om niet helemáál in elkaar de duiken voor Crowcry's woorden. Ze bleef dus enigszins rechtop staan en keek zo dapper als ze kon uit haar ogen. Ik moet het doen, en wel nu. Nu is de tijd om me een beetje te bewijzen als Leader. Dacht Leaf. Het móést... 'Het s-spijt me Crowcry... M-maar nu is het niet de t-tijd om hem te d-doden...' Zei ze zo stoer mogelijk. Ze hief haar kop op en keek vastberaden uit haar ogen. Tenminste, voor zover je vastberadenheid in haar ogen kon zien... Maar het was er wel. 'W-we nemen hem,' en daarbij gebaarde ze met haar hoofd naar de Shadowclan kater, 'gevangen. Nu wende ze zich weer naar Crowcry. I-ik wil jou en nog een paar andere Warriors spreken in mijn D-Den,' zei ze. Daarbij gebaarde ze naar een paar Warriors die stonden te kijken. 'Bewaken jullie hem.' Toen wende ze zich naar een paar andere Warriors en Crowcry. 'E-en jullie komen met mij m-mee.' Wow, het was haar gewoon gelukt! Het was haar gewoon gelukt om orders uit te delen! En wel bijna zonder stotteren! Ze was trots op haarzelf. Maar ze besefte dat dit niet alles was. Dat ze hiermee nog geen gerespecteerde Leaders was. Dat moest ze opbouwen. Dat moest groeien. Maar het was een begin....
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: What am I doing here ! ma mei 16, 2016 12:18 am
Zijn vlijmscherpe klauwe boorden zig in de warme adem , zijn rode ogen schoten heen en weer , wat moest hij doen ?! . Zijn zusje keek hem angstig aan , pijnlijk aan . De albino kitten raapte al zijn moed bij elkaar terwijl beledigingen van de dag van te voren nog altijd in zijn hoofd rondspookt , dat hij niks kon , dat hij het teken van de dood was !. Hij rende naar voren zijn blik op de lachende riverclan warriors gericht "Laat mijn zusje met rust!" Schreeuwde de 3 manen oude shadowclan katertje . De riverclan warriors begonnen nog harder te lachen . De oudste , een bruine kater stapte naar voren "kom maar op " , de kater haalde uit . Stormkit voelde hoe flijm scherpe nagels zijn borst door boorden en hoe hij hoorde het gelach van riverclan op de achtergrond . Hij opende zijn ogen , de krijgers stonden nu voor zijn zusje en doorboorde hij levenloze lichaam "Nee!". Hij sloot zijn ogen weer , hij had gefaald , gefaald in het redden van zijn zusje !. Daar lag hij dan dood te bloeden op riverclan territorium!
De plotselinge woorden van de thunderclan leader deden hem opschrikken . Waar kwam die pit ineens vandaan . Hij schudde zijn witte kop en begon weer te lachen "Je zult wel erg trots zijn op jezelf hè ?. Je durft eidelijk wat te zeggen !" . Hij zou niet gaan protesteren tegen zijn gevangen namen , dit was zijn plan !. Hij lachtte als een psychopaat zou doen "Dit zal Darkstar geweldig vinden !,bovendien zij is de winnaar hier !" Hij lachtte weer ,en we.de zich weer naar de unawesome krijger achter hem "Doden is mijn taak net als jagen het jouwe is , als je jaagt dood je ook jij idioot !.Maar thunderclanners zijn te dom om dat in te zien zeker jij !" Hij had gelijk als er iets was wat hij geleerd had van zijn verleden was het wel dat iedereen dood gaat , dat de wereld gruwelijk was en dat alleen de sterkste het overleven...
Crowcry
Onderwerp: Re: What am I doing here ! ma mei 16, 2016 4:09 pm
Crowcry vacht borstelde en zijn staart was wel twee keer zo groot geworden. Hij kon Stormhearts zelfgenoegzame kop niet meer aanzien. Stormheart beaamde nog tegen Leafstar dat dit een gevecht met woorden was. ‘Niet lang meer,’ gromde de warrior en zijn scherpe nagels boorden zich in de grond. Opeens begon hij over zijn zus. Crowcry luisterde maar half naar zijn woorden. Hoe durfde Stormheart uitspraken te maken over zíjn zus. Hoe moest die witte kater weten hoe hij zich voelde. Familie verloren kon hij ook hebben gehad. Hij had het gevoel alsof een helft van hem met haar was gestorven. ‘Een vossenhart als jij hebt geen gevoel. Net zoals dat geen van je vossenharten vriendjes je zal missen als ik je vermoord heb!’ Dreigend keek hij de kater aan langs Leafstar die nog tussen hen in stond. Hij keek de poes nog eens dreigend aan met een blik van: "Zie je wat je je kamp heb binnen gehaald?"
Nu begon Leafstar weer te spreken. Crowcry's blik schoot naar de poes als een havik op zijn prooi. Hij priemde zijn ogen in die van haar en wilde in protest komen toen ze zei dat ze hem in gevangen wilde nemen. Ze zei dat ze hem wilde spreken in haar den met nog een paar andere warriors. Andere warriors omsingelden Stormheart en hij zag dat zijn kans vervlogen was. Geïrriteerd keek de zwarte kater zijn leidster aan. Hij had geen keus meer, ze zouden hem tegenhouden als hij de witte kater aan zou vallen. Dat een paar van zijn eigen clanleden Leafstar hierin steunden! Ze wisten waar de moordenaar toe in staat was! Nu begon de witte kater weer door het kamp te schreeuwen. Dat Darkstar de winnaar was. Zijn ogen schoten naar de kater. ‘Hoe? Je zit gevangen en ik zie niemand van je vriendjes je redden,’ snauwde hij naar hem toe. Hij spuwde nog één naar de kater voordat hij zijn rug naar hem toekeerde en achteraan sloot in de rij die Leafstar naar haar den volgde.
451 WORDS - TAG: LEAFSTAR & STORMHEART - NOTE: CROW TOPIC UIT
Onderwerp: Re: What am I doing here ! ma mei 16, 2016 4:49 pm
Ze luisterde nog wel gespannen naar de katers. Maar ze reageerde nergens meer op. Dat was niet handig, vond ze. Gewoon niets zeggen en naar je Den lopen, vertelde ze tegen haarzelf. Ze zag dat katten de witte Shadowclan kater omsingelde. Ze was best trots op haarzelf, ze gehoorzaamde gewoon.. Ze liep richting haar Den met zo stevig mogelijke passen. Het lukte aardig, maar het was nooit echt goed genoeg om er echt zelfverzekerd uit te zien. Ondanks dat ze gewoon bevelen gegeven had en ze trots was op haarzelf was ze helemaal niet zeker. Het kon altijd nog mis gaan, en dat wist ze heel goed. Ze moest Crowcry in ieder geval uit de buurt van die witte kater houden. Ze keek niet achterom toen ze naar haar Den liep. Wat wel het uiterste van haar vergde. Ze wilde zo graag achterom kijken, zeker wetend dat de katten die ze had aangewezen haar volgde. En vooral, of Crow haar volgde. Maar als ze keek betekende dat alleen maar dat ze onzeker was. Dat ze geen vertrouwen had in haarzelf en niet in haar Clangenoten. Eenmaal bij haar Den wierp ze toch nog een snelle blik achterom. Ze zag hoe de Shadowclan kater gevangen was. Ze knikte kort ter goedkeuring en ging de andere voor de Leaders Den in. Dit werd nog een heftig gesprek. Vooral met Crowcry. Maar ze moest zich staande houden. Het moest...