Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 47 gasten
Onderwerp: Hey, are you here? do apr 28, 2016 6:40 pm
Het was net zonhoog geweest toen Sunstream erachter kwam dat ze niet genoeg brandnetel bladeren had. Na zonhoog was ze er meteen op uit gegaan om het te gaan zoeken. Ze hoopte dat ze het hier ergens kon vonden. Maar ze dacht van wel. Ze keek de open plek rond. Naast The Rock stonden een paar plantjes. Snel liep ze ernaar toen, hopend daar wat brandnetels te vinden. Brandnetel bladeren werden gebruikt om zwellingen tegen te gaan, wist ze. Ze snuffelde tussen de plantjes. En ja hoor, ze vond wat brandnetels. Uiteindelijk had ze wat bladeren weten te bemachtigen. Ze wilde net weglopen toen ze achter haar iets hoorde.
First post:Differentsilence - Ik kon geen goede titel vinden >,<
Differentsilence Medicine Cat
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: Hey, are you here? ma mei 02, 2016 9:55 pm
Het was na zonhoog toen Silence het kamp uit liep. Wat ze ging doen? Dat wist ze eigenlijk niet, maar even wou ze ontsnappen uit de drukte van het kamp. Andere katten vonden het dan misschien niet druk maar zij wel. Drukte, weer zo iets waar ze niet tegen kon. Maar misschien kon ze nog wat kruiden meenemen. Welke kruiden? Weer zoon keuze. Welke kruiden waren op het moment nodig? Probeerde ze bij zich zelf te denken, maar kwam uiteindelijk niet tot een beslissing. Nadenkend over van alles trippelde ze naar de Rock, de plaats waar alle vier de territorium bij elkaar kwamen. Waarom ze daar heen liep? Dat wist zij ook niet. Als Apprentice was ze hier wel vaker geweest met de voormalige Med. Cat. Maar als Med. Cat was ze hier nog niet geweest. Ookal was ze hier heen gelopen, Silence vond de Rock nooit zoon fijne plek eigenlijk. Je wist nooit wie je ertegen kwam. Elke kat van de Clans kon hier komen. Ze zette haar poten verder over de grens van hun territorium en de Rock. Ze keek rond en zag al snel een andere kat. Al snel herkende ze deze als de Med. Cat van de RiverClan, Sunstream Ondanks dat ze het nooit zo fijn vond stapte ze zo zachtjes als ze altijd was op de kat af, ookal was het zeker niet de bedoeling de Sunstream te laten schrikken ofzo. De andere kat snuffelde tussen wat planten, waarschijnlijk op zoek naar kruiden. Zodra ze bij de andere kt was stond ze stil. Wachtend of de andere kat iets zou zeggen. Haar bruine en blauwe oogjes keken een beetje onzeker Sunstream aan.
(Sorry, beetje later dan gezegd)
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Hey, are you here? ma mei 02, 2016 10:17 pm
Wat ze hoorde wat niet hard. Maar ze hoorde het wel. Ze keek om en zag daar een gevlekte poes staan. Ze herkende Differentsilence, de Medicine Cat van Windclan. Ze zag dat Different een beetje onzeker naar haar keek. De Riverclan poes glimlachte liefdevol en liet de brandnetel bladeren voor haar op de grond vallen. 'Hallo Different!' Zei ze vrolijk. Ze zag dat de jonge poes onzeker was en ze wilde haar wat meer op haar gemak stellen. En aardig doen kon natuurlijk nooit kwaad. Ze waren immers allebei Medicine Cats. En die hadden samen altijd al een vriendschappelijke band met elkaar. Tenminste, dat vond Sunstream. En ze probeerde ook om het altijd gezellig te maken, maar meestal was dat wel zo, vond ze.
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: Hey, are you here? wo mei 04, 2016 1:06 pm
Haar twee verschillende kleurenoogjes hadden Sunstream wat onzeker aangekeken, maar keken snel weer naar beneden. Sunstream glimlachte liefdevol wat haar iets meer op haar gemak stelde. "Hallo Different!" Zei Sunstream vrolijk. "Hallo, Sunstream" begroette ze de andere kat terug. Silence keek op. Ze hield er niet van dat andere katten haar Different noemen, ze had liever dat ze haar Silence noemden. Different stond eigenlijk voor haar twee verschillende kleuren ogen, maar zo bekeek zij het niet. Different betekende verschillend, oftewel anders. En dat was iets wat Silence niet wou zijn, ze wou helemaal niet anders zijn. Maar ze besloot dit maar een beetje te negeren en glimlachte terug. Sunstream kon er immers ook niks aan doen. Zou ze nog wat zeggen? Of vragen? Ging het snel door Silence haar kop. "Hoe gaat het?" Besloot ze toch maar te vragen al klonk het niet erg hard. Haar oogjes keken een beetje naar de grond om de ander niet hoeven aan te kijken.
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Hey, are you here? wo mei 04, 2016 3:41 pm
'Hallo Sunstream,' begroette Differentsilence terug. Sunstream ontging het niet dat de jonge Medicine Cat even op keek. Maar verder kon ze er geen verband aan leggen. Misschien keek ze gewoon op... 'Hoe gaat het?' Vroeg Different toen. Sunstream moest een beetje voorover buigen om het goed te kunnen verstaan. 'Het gaat goed met mij. Alles zijn gangetje,' zei ze en ze glimlachte de jonge poes weer liefdevol aan. 'En met jou?' Vroeg ze. Ze wilde graag weten hoe het met de jonge poes ging. Ze was nog niet zo lang Medicine Cat en Sunstream had een beetje het idee dat ze het soms een beetje moeilijk vond. Ze praatte zo zacht... Maar dat hoefde niet gelijk te betekenen dat ze het moeilijk vond, ze kon ook gewoon verlegen zijn.. Maar Sunstream wist het niet zo goed. Ze wilde haar eerst een beetje beter leren kennen om daarna hardop uit te spreken wat ze vind en denkt. Ze glimlachte nog steeds lief naar Differentsilence en knikte haar bemoedigend toe.
Onderwerp: Re: Hey, are you here? za mei 14, 2016 8:55 pm
"Hoe gaat het?" Had ze gevraagd met haar oogjes lichtjes naar de grond gericht. "Het gaat goed met mij. Alles zijn gangetje," andwoorde Sunstream met een glimlach. "En met jou?" Vroeg ze. "Met mij gaat het ook goed," sprak ze iets harder nadat ze had gemerkt dat haar vorige vraag zo zacht had geklonken. "Een beetje wennen nog," voegde ze er nog eraan toe. Het was niet niet zo dat Different de taak als Medicine Cat niet aankon, ze was slim genoeg en wist alles wat ze weten moest. Toch twijfelde ze daar soms wel is aan. Ze was vaak bang dat ze iets verkeerds deed. Dat StarClan haar toch Medicine Cat had gemaakt zag ze vaak als enig teken dat ze die rang aankon en het waard was. Haar twee oogjes hadden de ander eventjes aangekeken maar dezen staarden al snel weer naar de grond, niet wetend wat ze moest zeggen.
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Hey, are you here? zo mei 15, 2016 10:20 pm
'Met mij gaat het ook goed,' sprak Differentsilence. 'Een beetje wennen nog.' Sunstream knikte. Ze kende dat. 'Ik weet hoe het is. En het is inderdaad wennen. Maar ik weet zeker dat je het geweldig zult doen! Nu doe je het ook al heel goed!' Mauwde Sun de jonge Medicine Cat bemoedigend toe. 'En als je ooit hulp nodig hebt, dan kan je altijd bij mij komen!' Voegde ze er nog aan toe. Different moest weten dat ze altijd wil helpen. 'En wees niet bang om te vragen. En wees al helemaal niet egoïstich. Als je denkt het allemaal wel alleen aan te kunnen terwijl dat niet zo is, dat is fout. Altijd hulp vragen als dat nodig is.' Sun hoopte dat ze niet al te streng geklonken had. Ze bedoelde het goed, en dat moest Different weten. Maar ze dacht wel dat ze het begreep. Dat hoopte ze tenminste.
Onderwerp: Re: Hey, are you here? do mei 19, 2016 10:44 am
"Met mij gaat het ook goed," Had ze iets harder gesproken. "Een beetje wennen nog," Had ze eraan toegevoegd. Haar oogjes staarden een beetje naar de grond wachten op als Sunstream nog iets ging zeggen. "Ik weet hoe het is. En het is inderdaad wennen. Maar ik weet zeker dat je het geweldig zult doen! Nu doe je het ook al heel goed!" Mauwde Sunstream bemoedigend. Different bracht haar kopje omhoog om de ander toch even aan te kijken. "En wees niet bang om te vragen. En wees al helemaal niet egoïstich. Als je denkt het allemaal wel alleen aan te kunnen terwijl dat niet zo is, dat is fout. Altijd hulp vragen als dat nodig is," Different was even stil voordat ze andwoorde. "Dankje," zei ze. "Als ik hulp nodig heb, dan zal ik dat vragen, andwoorde ze terug. Hulp vragen vond Different moeilijk, vooral als dat was van een kat die ze niet heel goed kende. Maar ze wist ook wel dat als ze iets niet wist ze dat moest vragen, dus dan moest ze dat maar gewoon doen. Sunstream was tenminste wel aardig en wou haar wel helpen. Dat vond ze fijn, vooral.nu de oude Medicine Cat van de WindClan er niet meer was. Haar twee oogjes richtten zich al snel weer naar de grond om de blik van de ander te ontwijken, ondanks dat ze Sunstream wel aardig vond.
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Hey, are you here? do mei 19, 2016 4:25 pm
'Dankje,' zei Differentsilence. 'Als ik hulp nodig heb, dan zal ik dat vragen.' Sunstream knikte goedkeurend. 'Fijn. Het is echt niet erg hoor! Geen hulp vragen is juist zwak,' voegde ze er nog aan toe. Ze vroeg zich af of ze niet overdreef. Maar ze schudde haar hoofd. Nee, het is goed om te laten weten dat ze hulp moet vragen. Daar zal Different later altijd nog profijt van hebben. Ze dacht dat ze wel van onderwerp kon veranderen. 'Zocht je eigenlijk iets? Kruiden? Moet ik helpen?' Bood ze aan.
Onderwerp: Re: Hey, are you here? vr mei 20, 2016 4:48 pm
"Fijn. Het is echt niet erg hoor! Geen hulp vragen is juist zwak," voegde Sunstream er aan toe. Different knikte. Ze snapte wel wat Sunstream bedoelde, maar toch vond ze het nog lastig. "Zocht je eigenlijk iets? Kruiden? Moet ik helpen?" Bood Sunstream aan. "Ehm..," begon Different. Ze hield er niet van als anderen zoveel vragen stelden, maar ze probeerde ondanks dat snel na te denken. Wat was ze aan het doen? "Ik was even een rondje lopen en besloot hierheen te lopen," andwoorde ze. "Het was een beetje druk in het kamp," ging ze verder. "Vond ik dan," voegde ze eraan toe. Ze had de in de ochtend bezig geweest in haar den alle kruiden op orde te maken en zij vond het in het kamp druk ookal vonden anderen dat dan misschien niet zo. "Jij was wel kruiden aan het zoeken?" vroeg ze met haar blik op de brandnetel bladeren gericht voor Sunstream. Different wist meteen waar de bladeren voor dienden. Brandnetel bladeren werden gebruikt tegen zwellingen. Ze richtte haar ogen weer op Sunstream.
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Hey, are you here? vr mei 20, 2016 5:53 pm
'Ehm...' begon Different. 'Ik was even een rondje lopen en besloot hierheen te lopen,' antwoordde ze. Sunstream knikte dat ze het begreep. 'Het was een beetje druk in het kamp,' ging de gevlekte poes verder. 'Vond ik dan.' Alweer knikte Sun. 'Tja, dat kan hè!' zei ze vrolijk. Ze wilde dat de jonge poes dacht dat het aan haar lag. 'Jij was wel kruiden aan het zoeken?' vroeg Differentsilence toen terwijl ze haar blik naar de brandnetel bladeren richtte. Sunstream keek er ook even naar en richtte toen haar blik weer op de poes voor haar. 'Ja inderdaad. de voorraad begon een beetje op te raken,' antwoordde ze.
Onderwerp: Re: Hey, are you here? vr jun 10, 2016 7:33 am
"Tja, dat kan hè," andwoorde Sunstream vrolijk. Different knikte. Zij had het gewoon even druk gevonden en was een rondje gaan lopen, niks mis mee toch? "Jij was wel kruiden aan het zoeken?" Vroeg ze. "Ja inderdaad, de voorraad begon een beetje op te raken," andwoorde Sunstream. Different knikte nogmaals. Zij zou zo ook nog maar weer is wat kruiden gaan zoeken op de terugweg naar het kamp. Ze keek even achter zich voordat ze weer naar Sunstream keek. "Oke," zei ze nog als andwoord. "Ik zal zo op de terugweg naar het kamp nog even wat kruiden meenemen," andwoorde ze.
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Hey, are you here? za jun 11, 2016 1:00 pm
De gevlekte poes keek even achter haar voordat ze weer naar Sunstream keek. Sunstream bleef haar al die tijd vrolijke en vriendelijk aankijken. En het was allemaal echt. Geen neppe gezichten, niets. 'Oke,' zei Differentsilence. 'Ik zal zo op de terugweg naar het kamp nog even wat kruiden meenemen,' antwoordde ze. Sun knikte. 'Dat is aan jezelf. Als je voorraad bijna op is zou ik dat zeker doen,' antwoordde ze vriendelijk.
Onderwerp: Re: Hey, are you here? di jul 12, 2016 10:26 am
"Dat is aan jezelf. Als je voorraad bijna op is zou ik dat zeker doen," andwoorde Sunstream vriendelijk. "Ja dat is zo," andwoorde Different terug en knikte. Ze keek eventjes achterom en vervolgens omhoog. Ze zou zo maar weer is terug gaan naar het kamp en onderweg wat kruiden meenemen. Misschien was ze nog wel.nodig in het kamp. "Ik denk dat ik zo maar weer is terug ga," zei ze en richtte haar blik dit keer wel op Sunstream.
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Hey, are you here? do jul 14, 2016 2:02 pm
'Ja dat is zo,' antwoordde de Medicine Cat van Windclan. 'Ik denk dat ik zo maar weer is terug ga,' zei ze. Sunstream knikte. Zelf vond ze ook dat ze maar eens terug moest gaan. Ze had lang genoeg rond gelopen hier. Misschien was ze wel nodig. 'Ja, ik moet ook maar eens gaan,' mauwde ze. Ze knikte de jonge poes toe. 'En onthoud, als je mijn hulp nodig hebt, je weet me te vinden. Je mag altijd in ons territorium komen als je hulp nodig hebt,' mauwde ze voordat ze haar brandnetel bladeren weer oppakte en omdraaide om weer naar Riverclan te gaan. Ja, wat haar betreft mocht Differentsilence altijd naar haar hulp komen vragen en als het moest, het territorium van Riverclan door. Wolfstar zal er misschien niet zo blij mee zijn maar daar kon zei verder niets aan doen. Als iemand hulp nodig had zal ze met genoegen helpen. En al helemaal een mede Medicine Cat.