Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 43 gasten
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: So what ? do apr 28, 2016 4:32 pm
Hij zuchtte terwijl hij zijn poten op de harde bos grond zetten . Overal hooorde hij het vreselijke geluid van vogels , iets wat zijn gevoelige gehoor niet aankon . Waarom thunderclan ?!,van alle clans thunderclan . Nou ja , het was beter dan verdrinken op riverclan . Hij bleef laag boven de aarde , zijn taak?.Thunderclan bespioneren , maar waarom hij ?. Zijn zicht was vreselijk en al had hij zichzelf in modder gerold , zijn ogen zouden hem altijd veraden . Konden thunderclan katten slapen in deze herrie?. Op shadowclan was het erg stil s'nachts maar hier ?!. Stormheart keek omhoog en zag net de maan door het dikke bladerdak heen schijnen . Al was het pikke donker op de grond , aangezien al het licht werd tegengehouden door het dikke bladerdak boven hem. Hij versmalde zijn ogen toen hij beweging in zijn ooghoeken zag , nou ja toen hij iemand hoorde lopen . Snel verstopte hij zich tussen de varens . Hij zag een poes , al kon hij niet herkennen wie het was , het was zoiezo thunderclan.Hij deed langzaam een stap achteruit toen plots zijn poot op een takje terecht kwam . Het gekraak was luider dan de zingende vogels boven hem ." verdomme!" Dacht hij in paniek zonder het hard op te zeggen...
First post :leafstar p.s kan geen betere topic naam bedenken srry
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Leafstar liep stil en alleen door het bos. Dit was de eerste keer dat ze echt 's nachts het kamp uit gevlucht was. Met stevige passen liep ze door Thunder Territory. De maan scheen hoog aan de hemel en ze hoorde de nachtelijke geluiden die bij het bos hoorde. Dat stelde haar gerust. Ze vond het fijn om geluid te horen. Alhoewel ze meestal niet van herrie en grote gezelschappen hield, ze nachtelijke, natuurlijke geluiden vond ze fijn. Het waren geen katten. En misschien stelde dat haar gerust. Ze verwachtte natuurlijk geen bezoek van een ongewenste kat, dus zorgde ze er ook niet voor om helemaal stil te zijn. Maar toen ze een takje hoorde kraken stond ze meteen stil. Ze luisterde aandachtig, wie of wat was daar? Toen rook ze de geur van kat, maar niet zomaar een kat. Nee, de geur was van Shadowclan. Nee! Niet Shadowclan! Alles, behalve Shadowclan! Ze rook nog een keer en tot haar grote opluchting was het niet Darkstar. Maar wie was het dan wel? Zachtjes zette ze een stapje in de richting van waar het geluid vandaan kwam. 'W-wie is d-daar?' Vroeg ze zachtjes.
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: So what ? do apr 28, 2016 5:39 pm
"Wie-wie is daar!"hoorde hij haar roepen . Stormheart probeerde zijn schaterende lach in te houden , ze klonk zo bang !. Hij focuste zich nou hard op het herkennen van de poes . Ze kwam steeds dichter bij , eindelijk kon hij de vlekken op haar vacht van elkaar te kunnen onderscheiden . Hij kende de poes niet maar rook duidelijk haar angst . Hij kon het niet langer uithouden en begon hard te lachen "En wie ben jij !" zei hij terwijl hij de boskes uit kroop
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Opeens hoorde ze een harde lach. Een witte kater kwam onder de bosjes vandaan. 'En wie ben jij!' Leafstar schrok zo erg van de onverwachte verschijning van de kater dat ze wel een meter de lucht en naar achter sprong. Boos op haarzelf dat ze altijd zo bang was kwam ze gelijk weer een paar stapjes naar voren. Ze probeerde zo boos mogelijk te kijken. Wat best aardig lukte. 'Wie ben jij?' Vroeg ze.
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: So what ? do apr 28, 2016 5:57 pm
De poes keek geschrokken op "Wie ben jij ?" vroeg ze nogmaals . De kater dacht even na en besloot gebruik te maken van het feit dat ze hem niet kende . Al vroeg hij zich af hoe het mogelijk was dat ze nog nooit van de geweldige stormheart gehoord had "Ik ... ik ben stormheart" zei hij rillend "Ik ben gevlucht uit shadowclan !. Darkstar wil me vermoorden!" zei hij acterend. Hij keek zo angstig mogelijk , wetende dat de poes er waarschijnlijk in zou trappen . "ze is net de duivel!,ze heeft mijn zusje al gedood !. En nu wil ze mij !" hij keek leafstar hoopvol aan..
'Ik... ik ben Stormheart' zei de kater rillend. Leafstar keek verbaasd naar de kater. Ze had nog nooit meegemaakt dat iemand bang was als zei in de buurt was. Wat was er aan de hand? 'Ik ben gevlucht uit Shadowclan! Darkstar wil me vermoorden!' Leafstar keek nu nog verbaasder naar de kater voor haar. Darkstar, hem.. vermoorden? Darkstar zou wel in staat zijn dat te kunnen doen, maar iemand van haar eigen Clan. Nee, de geloofde Leafstar niet. Darkstar was loyaal aan haar Clan. Tenminste, zo kwam ze wel over, voor haar. 'Ze is net de duivel! Ze heeft mijn zusje al gedood! En nu wil ze mij!' Ze zag de kater bang kijken. Wat was hier aan de hand?! Leafstar snapte er niets meer van. D-Darkstar, iemand van haar eigen Clan vermoorden? Ze was misschien bang voor Dark en ze geloofde er ook heilig in dat ze in staat was iemand te vermoorden. Maar van haar eigen Clan, dat ging wel erg ver. En ze was ook niet dom. Ze voelde dat er iets niet klopte... Onderzoekend keek de naar de kater.
- Wat ben jij gemeen xD
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: So what ? do apr 28, 2016 6:27 pm
De poes keek hem onderzoekend aan , was dit nog niet genoeg geacteerd?.Hij zette zijn haren overeind en sloeg zijn nagels in de koude aarde "Je moet me geloven ! ,ik heb bewijs !" Hij draaide zich om , over zijn schouders liep een diepe vrij verse wond , die hij had opgelopen in een gevecht met een rogue "Zie je dit heeft ze me aangedaan , voordat ik vluchtte ." nu raakte hij compleet in paniek , hyperventilerend keek hij de poes aan nep tranen rolde over zijn wangen "Ze heeft haar vermoord , alleen omdat ... omdat we het niet met haar eens waren !" hij acteerde het zo goed dat hij bijna begon te denken dat het waar was..
'Je moet me geloven! Ik heb bewijs!' Zei de witte kater. Hij draaide zich om en liet zijn schouder zien, met een diepe wond. De wond was vers, dus het was kort geleden gebeurd. 'Zie je dit heeft ze me aangedaan, voordat ik vluchtte.' Leafstar keek nog steeds onderzoekend naar de kater. Nog steeds kon ze het nog niet geloven. Darkstar was toch altijd goed voor haar Clan? Waarom zou ze nu ineens haar eigen krijger gaan vermoorden? En nog wel in een tijd dat er zo oorlog kan komen in de Clans... Ze kater was nu aan het hyperventileren en tranen rolde over zijn wangen. 'Ze heeft haar vermoord, alleen omdat... omdat we het niet met haar eens waren!' Het lijk net echt. Alsof het echt gebeurd was, zo bracht de onbekende Shadowclanner het over. Maar nog steeds had Leafstar iets van achterdocht. Om een of andere reden vertrouwde ze deze kater niet echt.. Net was hij nog in de lach geschoten toen hij haar zag, en nu was hij aan het huilen... 'W-wat heeft Darkstar dan gedaan of gezegd, waar jullie het niet mee eens waren?' Vroeg ze. Ook al was het waar, ze moest wel alles weten. Daar stond ze op. Ze wilde de kater best ontvangen, al was het wel voor tijdelijk, maar ze wilde wel alles weten.
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: So what ? do apr 28, 2016 7:07 pm
De poes leek er eindelijk in te trappen . 'W-wat heeft Darkstar dan gedaan of gezegd, waar jullie het niet mee eens waren?' . Gelukkig had de kater al een heel gesprek voor bereid in zijn geniale kop "Ze...ze doden een rogue , een moeder van twee jongen !" siste hij zijn rode ogen vol verdriet , ach wat was hij toch geweldig!."mijn zusje wauw haar stoppen maar dark vermoorden haar , in ik was ooggetuige ... "
Ze luisterde naar wat de witte kater zei. Dat was vreselijk. Maar is echt ook echt gebeurd? Ze had zo haar twijfels... Zou Darkstar een kat vermoorden? Ja. Zou Darkstar een Rogue vermoorden? Ja. Maar zou Darkstar een Rogue vermoorden met twee jongen? Leafstar wist niet of ze dat moest geloven. Darkstar was wreed, maar zo wreed... 'Heeft ze de jongen ook vermoord?' Vroeg ze. Als ze de jongen ook had vermoord, dan kon het niet waar zijn. Dat mocht niet! Je kan toch geen jongen doden? Ook al zijn ze niet uit jou Clan of ergens anders vandaan. Leafstar geloofde dat niet...
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: So what ? za apr 30, 2016 1:51 pm
De kater zat zo nep te snikken dat ze de vraag van de poes amper hoorde "Nee, maar ze zullen het niet overleven in hun eentje !" schreeuwde hij zijn blik op de poes gevestigd "Ik wou weg , weg uit die clan , snap je !". Hij deed alsof hij door zijn poten en zakte en bijna flauw viel. Hij begon wat rustiger te ademen hij moest hier weg en snel!
Met afschuw luisterde ze naar de woorden van de witte kater. Zielige kleintjes... Toen zakte de Shadowclanner door zijn poten en viel bijna flauw. Meteen stormde Leafstar op hem af om hem te ondersteunen. Shit, wat moest ze hier nou mee? Het verhaal kon waar zijn.. Maar ergens geloofde Leafstar het niet. Maar ze kon de kater nu moeilijk hier achterlaten. Ook al zou ze de volgende dag weer terug komen... Ze nam een besluit, ze moest de kater wel meenemen naar het kamp. Ze was te goed om hem gewoon hier achter te laten. En dan zal ze in het kamp wel zien... 'Kom, we gaan naar het kamp,' zei ze. Opeens bedacht ze iets. Is het niet gevaarlijk om hem het kamp te laten zien? Maar nee, ze moest iets... Ze ondersteunde de kater zodat hij niet meer om zou vallen.
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: So what ? za apr 30, 2016 3:55 pm
Hij verstijfde , het kamp ?!. Hij slikte , dit was niet de bedoeling , ze zullen hem herkennen . Niet dat hij dat niet fijn vond , god waarom was hij toch zo awesome !. Hij knikte , paniek vormde zich nu in zijn hoofd . Hij glimlachte " Dank..dankjewel"zei hij nu oprecht stotterend . Hij keek even om zich heen " Verdomme Darkstar!" dacht hij woest . Hij stond op , ondersteund door de thunderclanner hij wist haar naam niet eens . Dom poesje , laat hem het kamp in ! . Langzaam volgde hij de poes , het onbekende territory in ..