Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 20 gasten
ik eet alle eieren , maar ik hou het meest van roerei en als ik er tijd voor heb omelette
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Roerei is lekker, gebakken met bolletje is lekker, gebakken zonder bolletje is lekker, gekookt is ook wel lekker... Eigenlijk vind ik alle soorten ei lekker xD
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
izza je hebt echt problemen , je moet echt hulp zoeken voor je koffie verslaving , het loopt uit de hand ..
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Ik heb bij de karakter kaart van Leafje erbij gezet dat Willowstar een kater is en Honeyfur een poes. Dit heb ik ff gedaan omdat andere en ik zelf ook het doorelkaar haalde of het niet meer wisten. Dus dat jullie dat weten ^^ Zodat er verder geen misverstanden kunnen komen ^^
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
ik heb nu echt zin in koffie izza , met melk en suiker in de grootste kop die ik heb