Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten
Al heel lang gebruik ik de naam Sam, dat is niet mijn echte naam. Die naam heb ik ooit gekozen omdat ik dit een leuke naam vond en omdat ik mijn eigen naam toen nog niet mocht gebruiken van mijn ouders. Mijn echte naam is Camilla, onder de naam Camilla heb ik ook een aantal accounts bij WC NL. Omdat het verwarrend is om verschillende namen te gebruiken bij verschillende accounts, op verschillende fora heb ik er voor gekozen om overal mijn eigen naam te gaan gebruiken. Mijn eigen naam is dus Camilla. Ik verander dus de naam Sam naar Camilla. In het begin zal het natuurlijk verwarrend zijn, maar dat maakt niet zo heel veel uit. ;3 En sommige zullen me nu misschien ook herkennen van WC NL.
X Camilla :3
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Andere naam wo apr 27, 2016 6:15 pm
Top, meid
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Andere naam wo apr 27, 2016 6:18 pm
Hoi camilla Groetjes jaap,
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Andere naam wo apr 27, 2016 6:20 pm
Hey @Darkstar Je moet nu wel bij Team mijn naam veranderen ^^
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Andere naam wo apr 27, 2016 6:34 pm
Jup xD
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Andere naam wo apr 27, 2016 6:42 pm
Camilla van Chestnutkit? ^^
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...