Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 51 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 51 gasten
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic wo jul 13, 2016 8:39 pm
Oude naam: Robinkit Oude rang: Kitten Nieuwe naam: Robinpaw Nieuwe rang: Apprentice Extra: /
Mazemind Medicine Cat
Real Name : Garnaal Other Accounts : Mettle [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 12-06-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een doos, onder een brug
Cat Profile Gender: Female Age: 40 moons old Status: Please don't make any sudden moves You don't know the half of the abuse.
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic do aug 04, 2016 11:24 am
Even 'n vraagje: Maze heeft nu Miffy weg is nog steeds geen Apprentice. Gaan we nog op zoek naar een geschikte leerling? Ik ga sowieso nu beter m'n best doen Maze actief te houden. ik heb wel nieuwe topics nodig tho
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic do aug 04, 2016 12:27 pm
Ja, als jij een leerling met Maze wilt gaan we op zoek :3
Deathpaw
Real Name : Toto, Luiaard, Cutie & Marlie Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 22-07-16
Cat Profile Gender: Male Age: 15 Moons Status: Didn't you parents teach you not to fuck with crazy people?
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic do aug 04, 2016 1:11 pm
Naam kat: Deathpaw Reden voor nieuwe mentor: Lost word vermoord Naam oude mentor: Lostheart Wat heb je al geleerd: Basis dingen (vooral vechten) Leeftijd Apprentice: 9 Moons Extra: Nah
Dawnblaze
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Crowcry Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 28-05-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 13 moons Status: Nothing is certain
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic do aug 04, 2016 11:11 pm
Naam kat: Dawnblaze Heb je al een keer een Apprentice gehad: Jup, Winterpaw, kinda Zou je er eventueel twee willen: Naast Winterpaw nog één. Extra: Dawnblaze is indd nog jong, maar ik zag dat nogal wat apprentices zich hadden aangemeld, dus ik bied Dawnblaze weer aan (;
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic ma aug 15, 2016 8:06 pm
Sorry voor het lange wachten op de ceremonie, ik was op vakantie ;3 Ik zal zo snel mogelijk een ceremonie maken, no worries ^^ Maar heb wel geduld aub want ik heb een hele hoop te doen hiero xD En ook een beetje voor school maar dat vergeten we maar weer snel...
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Real Name : Toto, Luiaard, Cutie & Marlie Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 22-07-16
Cat Profile Gender: Male Age: 15 Moons Status: Didn't you parents teach you not to fuck with crazy people?
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic do okt 20, 2016 11:34 pm
Oude naam: Deathpaw Oude rang: App Nieuwe naam: Deathbite Nieuwe rang: Warrior Extra: *confetti*
Straypaw
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 25-04-17
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic di apr 25, 2017 2:57 pm
Name: Straypaw Oude mentor:Birchclaw Rede nieuwe mentor: Birch werd doof en moest de elders joinen Age:8 moons Weet al: bijna niks, alleen hoe hij training kan ontwijken
Scorchfeather
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 26-11-16
Cat Profile Gender: Male Age: 22 Moons Status: FOLLOW THE GODAMN CODE
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic di apr 25, 2017 3:03 pm
Name: Scorchfeather Al eerder apprentice's gehad?: nah Extra: WARNING this guy is strict as fuck r.i.p his apprentice
Tigerpaw
Real Name : SpamQueen Other Accounts : te veel Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 25-04-17
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic di apr 25, 2017 6:17 pm
Naam kat: Tigerpaw Reden voor nieuwe mentor: heeft nog geen mentor gehad, hij is een beetje laat Naam oude mentor: x Wat heb je al geleerd: x Leeftijd Apprentice: 6 moons Extra: x
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Ceremonie Topic wo apr 26, 2017 2:19 pm
Naam kat: Winterpaw Reden voor nieuwe mentor: Weet niet zeker of Rens Dawn nog actief wilt houden, &Winter Is Problematisch Naam oude mentor: Dawnblaze Wat heb je al geleerd: Wow eh jagen kinda en hij kon al vechten Leeftijd Apprentice: 8 moons Extra: