Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Should I stay or should I go?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

Should I stay or should I go?  Empty
BerichtOnderwerp: Should I stay or should I go?    Should I stay or should I go?  Icon_minitimema apr 25, 2016 5:35 pm

wrenpaw

there is always a wild side to an innocent face

Yes! Met een grote sprong sprong de jonge poes over een grote modderpoel in Shadowclan territorium. Zonder haar poten nat te krijgen rende ze verder, om een nieuw obstakel te vinden waar de jonge apprentice mee zou kunnen dealen. Ze rende op het snelste tempo die ze ooit had gerend door het drassige territorium. Ze sprong van droge plek naar droge plek en de grens kwam steeds dichterbij.
Ze snoof de vreemde luchten diep in zodra het kruispunt van de vier territoria steeds dichterbij kwam. De jonge poes was vanzelfsprekend nog nooit mee geweest naar een gathering. Maar Wrenpaw vond dat ze daar al lang klaar voor was. Alle geuren waren bijna overweldigend, maar ze ging maar een kant op, naar voren.
De grond werd steeds droger en voor zich kwam de eerste grens tussen Shadowclan en Windclan al in zicht. De droge grond voelde vreemd onder haar zachte voetkussens. Ze was modder en zachte grond gewend, het losse zand schuurde meer onder haar poten dan ze had verwacht. De jonge poes zette echter door. Ze kon niet wachten om de bekende steen te zien die toekomst van de clans voorspelde.
En daar was hij dan. In een rotsige vlakte was de steen direct zichtbaar. ‘Wauw,’ prevelde Wrenpaw terwijl ze eindelijk langzamer ging lopen. De poes was helemaal buiten adem, en dit aanzicht was ook adembenemend. De onbekende geuren kwamen bijna niet meer binnen noch geluid van buitenaf. Alleen het zicht op haar netvlies was het enige zintuig dat ze op dit moment kon registreren. Langzaam naderde ze de steen. Voorzichtig tikte ze hem aan met een voorpoot, alsof ze iets heiligs niet mocht vervuilen. Dit was zo gaaf! Ze deed dit gewoon helemaal alleen, niemand die kon zeggen wat wel en niet mocht. Een glimlach ontstond op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

Should I stay or should I go?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Should I stay or should I go?    Should I stay or should I go?  Icon_minitimewo apr 27, 2016 9:15 pm

Waarom kwam ze altijd naar deze plek toe? Een vraag die ze zichzelf al vaak genoeg had gesteld. Toch deed ze er niets aan haar drang naar het grote stuk steen tegen te houden. Ze wist simpelweg dat er niets aan te doen was - de grootste steen in het woud had een soort aantrekkingskracht. Darkstar wist uit ervaring dat ze er niet van weg kon blijven. Na een tijdje kreeg ze gewoon jeuk om haar poten te bewegen, de reden waarom Shadowclan de perfecte clan voor haar was. Ze kon er niet tegen langer dan een maand op dezelfde plek te blijven. Het nomadenleven was misschien primitief, ze hadden misschien niet het best beveiligde kamp, maar dit was perfect.
De zwarte poes merkte pas dat ze al bij de Rock aangekomen, toen ze Shadowclan rook. Verbaasd trok ze haar lip op. Het was Wrenpaw, één van de nieuwe apprentices. Maar de enige zonder mentor. Het poesje raakte opgewonden -maar ietwat terughoudend- de steen aan met haar poot. De leadster grijnsde en liep naar de poes toe. 'Lekker aan het wandelen, zie ik?' haar zachte stem klonk altijd duister, iets waar ze niets aan kon doen. Ze begreep ook zelf niet waarom katten bang voor haar waren. Was ze echt zo eng? Dark zuchtte even en kneep haar ogen vriendelijk dicht. Niet dat het lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

Should I stay or should I go?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Should I stay or should I go?    Should I stay or should I go?  Icon_minitimedo apr 28, 2016 12:28 pm

Wrenpaw had nog nooit zoiets imponerends gezien. En hoe moest deze plek eruit zien gevuld met katten van iedere clan tijdens een gathering. Met de vier leiders en de vier deputy's en de vier medicine cats. Hoe gaaf zou dat zijn! Ze kon niet wachten tot haar eerste gathering, hopelijk zou Darkstar haar snel kiezen om mee te gaan.
En als je het over de duivel had. Achter haar hoorde ze de stem van haar leidster. Geschrokken keek de jonge apprentice achterom en ze klemde haar kaken stevig op elkaar om niet haar bek open te laten vallen. Shit! Wat deed haar leidster nou weer hier. ‘Uhh.. I-Ik... Ja...’ sprak ze stotterend. Wat moest ze nou weer zeggen. Straks was Darkstar boos op haar omdat ze zo ver weg van het kamp was, zonder mentor, zonder enige vaardigheden, op gebied waar jan en alleman mocht komen. Wrenpaw keek beschaamd naar de beneden en stond aan de grond genageld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

Should I stay or should I go?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Should I stay or should I go?    Should I stay or should I go?  Icon_minitimema mei 16, 2016 2:49 pm

-Super sorry datie zo laat is en zo flut ^^''

Het kleinere poesje draaide zich geschrokken om en perste haar kaken op elkaar. ‘Uhh.. I-Ik... Ja...’ Wrenpaw richtte haar blik op de grond, terwijl Dark een kleine glimlach gaf. 'Ik vind het niet erg hoor, als je dat soms dacht.' Ze stopte even om de poes goed aan te kijken. 'Het is voor iedereen goed om even het kamp uit te gaan, zeker als je pas net apprentice bent. Zes manen in het kamp is veel te lang, zelfs als je telkens van kamp wisselt.' Ze zuchtte even. 'Ik moet trouwens nog een mentor voor je regelen, niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

Should I stay or should I go?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Should I stay or should I go?    Should I stay or should I go?  Icon_minitimeza mei 21, 2016 8:56 pm


Darkstar was verrassend rustig eronder dat ze gewoon zelf het kamp was uitgegaan. Zo dicht bij de grenzen, als apprentice die nog niets kende. Haar staart vloog weer omhoog en een glimlach stond op haar gezicht. Poeh, ze had niet geweten wat ze had moeten doen als Darkstar boos op haar was geworden. Ze vond zelf dat zes manen te lang was om in kamp te blijven. Maar dat was toch de Warrior Code, dat je zes manen in kamp moest blijven.
Opeens begon de poes over dat ze haar een mentor moest geven. Wrenpaw keek haar leidster enthousiast aan. ‘Ja! Maar Stormheart heeft zichzelf al een beetje aangewezen als mijn mentor.. alleen hij kan me niet leren jagen omdat..’ Plotseling klampte ze haar kaken stevig op elkaar. Ze had bijna Stormhearts geheim verklapt, terwijl ze had beloofd het nooit tegen iemand te zeggen. Schuldig keek de jonge poes naar haar klauwen. Hoe moest ze zich hier nou weer uitpraten?

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

Should I stay or should I go?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Should I stay or should I go?    Should I stay or should I go?  Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:25 pm

Het poesje keek heel enthousiast. ‘Ja! Maar Stormheart heeft zichzelf al een beetje aangewezen als mijn mentor.. alleen hij kan me niet leren jagen omdat..’ Dark glimlachte. Storm had het het bruine poesje natuurlijk verteld. Wrenpaw hield haar beloftes, dat was goed. 'Omdat hij slechtziend is. Geen zorgen, ik wist het al.' Ze gaf een vaag glimlachje. 'Ik had het er pas met Stormheart over.' De zwarte poes zweeg even en genoot van de koele wind door haar dikke vacht. 'Ik kan je best leren jagen, als je dat wilt natuurlijk.'
Kort, sorry ^^''
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

Should I stay or should I go?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Should I stay or should I go?    Should I stay or should I go?  Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:42 pm


Fjieuw, gelukkig wist Darkstar al van Stormhearts geheim, anders had ze ook niet geweten wat ze had moeten doen. Starclan stond vandaag aan haar zijde. Haar gouden ogen richtten zich weer op haar leidster. Ze had nog nooit met de kat gepraat. Straks was ze één van de weinige apprentices die met de leidster haarzelf had gepraat. Hoe cool was dat?
Darkstar glimlachte en opeens kwam er nog een grote verassing. Darkstar wilde haar leren jagen. De jonge poes kreeg een glimlach van oor tot oor. Van de leidster zelf! Dat was pas cool. Wrenpaw knikte hevig en pretlichtjes schenen in haar ogen. ‘Natuurlijk wil ik dat!’ kirde ze van geluk. Nu had ze twee ongelooflijk goede mentors. Ze was echt de de apprentice met het meeste geluk in heel de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Should I stay or should I go?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Should I stay or should I go?    Should I stay or should I go?  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Should I stay or should I go?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: The Rock-
Ga naar: