Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Wake me from this terrible nightmare ||open

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimezo apr 24, 2016 11:16 pm

Wake me from this terrible nightmare ||open Ipzk74
  Hummingbird
 
Nobody could see
that I was breaking inside


Haar nagels doorboorde de vel van de kater terwijl hij uithaalde naar haar gezicht. De klauw van de kat tegenover haar weerspiegelde in het ochtendlicht, welke prachtig geweest zou zijn als ze niet aan het vechten was voor leven of dood. Ze klemde haar kaken op elkaar en maakte haarzelf klaar voor de volgende aanval. Water kletterde op de stenen en de wind woei zachtjes. Met haar ogen wijd open en haar rugharen overeind blies ze naar de kater. Hij leek niet erg onder de indruk en terwijl hij ongeïnteresseerd naar zijn nagels keek haalde de Windclan deputy weer uit naar de rogue. Haar tanden doorboorde de vel op zijn schouderblad en een metaal smaak vulde haar bek. Plukken vacht vlogen in het rond en werden meegenomen door de wind. Hummingbird verloor de spanning in haar kaken en haar kaakspieren verslapte. Dit gaf de kater de kans om haar aan te vallen, en hier nam hij dan ook graag gebruik van. Zijn scherpe tanden vouwde zich om haar luchtpijp en zijn gespierde lichaam gooide haar op haar rug. Kansloos. De deputy was niet sterk genoeg om de kater van haar af te gooien. Dus verslapte ze haar spieren en gaf op. De kater zetten nog wat druk op haar luchtpijp en zwarte vlekken danste in haar vizier.  Ze liet een diepe zucht uit haar bek glippen voordat de kater haar luchtpijp en hoofd ader doorbeet. Haar zicht werd wazig en de geluiden leken van veraf te komen. "Het spijt me zo, Smokestar" mauwde ze zo zacht dat niemand haar bijna kon horen. Ze had altijd nagedacht over hoe ze zou sterven, hoe ze haar leven tussen haar poten voelde verdwijnen. En nu was het zover. Al haar zintuigen schakelde zichzelf uit en haar zicht werd zwart. De duisternis had haar meegenomen naar een plek waar ze veilig was.

Haar ademhaling versnelde en haar ogen schoten open terwijl haar haar hart in haar keel klopte. "Het was maar een nachtmerrie" fluisterde ze.  
Notes; x tags; x words; x

Ramdom tekst @ ATF AND SDS

 
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimema apr 25, 2016 11:06 am




Zijn nest lag helemaal in de uiterste hoek van zijn Den, maar in Newleaf en Greemleaf  gaf hij de voorkeur aan het koele zand. Hij lag dan ook nooit in zijn nest, omdat hij dat veel te warm vond met zijn dikke vacht. Ook dit keer lag hij in het midden op de grond, met zijn grote kop op zijn voorpoten. Zijn mintgroene ogen stonden kil en doodskalm terwijl hij naar de opening staarde. De zon zonk dieper en dieper tot er alleen nog maar een donkere lucht achterbleef. Hij hees zich zelf overeind en ging zitten met zijn staart om zijn gespierde lichaam geslagen. Hij trok wat geïrriteerd met zijn gehavende oren, omdat er iets hem stoorde. Een irritante gerommel midden in de nacht, alsof een kat een enorm gevecht hield met zijn nest. Maar goed, wanneer er zo iets gebeurde wilde hij het ook meteen weten. De Leader verliet zijn slaapplek met krachtige stappen en volgde het rumoer. Zijn oren wiebelde om het geluid op te vangen en het kwam duidelijk vanuit de slaapplekken vandaan. Zijn lijf wurgde zich in de Den en meteen viel zijn kille groene ogen op het zwarte vacht van zijn Deputy. Zo te zien had ze een nare droom, en daarom moest hij haar niet afschrikken met zijn chagrijnige houding. Dus probeerde hij zijn kille ogen en harde uitstraling te verzachten. Hij bleef een lange tijd naast haar nest staan, totdat de kattin wakker schrok en iets murmelde over een nachtmerrie. Smokestar verliet het duisternis waar hij had staan wachten en liet zijn pluizige staart op haar schouder rusten. "Het was maar een droom" verzekerde de Leader haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimedi apr 26, 2016 10:07 pm

Wake me from this terrible nightmare ||open Scsy2d
  Hummingbird
Take me away from here...


"Nee, Smoke dat was het niet." mompelde ze. Ze drukte haar snuit in zijn staart, "het was een nachtmerrie, maar ook een... droom?" ze vroeg het meer dan dat ze we zeker van was. Haar ogen kneep ze dicht en ze ademde zachtjes zijn geur in. "Bedankt, Smoke. Niet alleen voor dit, maar voor alles." haar ijsblauwe ogen opende ze weer en ze keek hem in zijn mintgroene ogen aan. Deze dromen had ze vaker gehad maar nog nooit zo realistisch. het voelde nog steeds alsof de klauwen van de rogue in haar vel geboord waren en zijn kaken om haar luchtpijp gevouwen waren. Haar ademhaling versnelde en een piepend geluid rees op uit haar keel toen ze realiseerde dat Smokestar zo meteen weg ging en haar achterliet in het donker.


 -niet letten op de flutheid xD 
Notes; x tags; x words; x

Ramdom tekst @ ATF AND SDS

 

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimewo apr 27, 2016 11:16 am




"Nee, Smoke dat was het niet." Smoke liet zijn kalme mintgroene ogen op die van Hummingbird rusten toen ze haar zwarte snuit in zijn dikke staart drukte. "het was een nachtmerrie, maar ook een... droom?" Hij knipperde eventjes met zijn ogen, een droom en een nachtmerrie? Hij was dan slim en wist bijna alles, hij snapte dit keer niet wat ze bedoelde. "Bedankt, Smoke. Niet alleen voor dit, maar voor alles." De Windclanleader glimlachte zacht, en knikte kort op haar woorden. "Geen probleem" Mauwde hij zachtjes toen ze haar blauwe ogen in die van de zijne drukte. Het leek allemaal weer zijn gangetje te gaan, totdat haar ademhaling versnelde. Het leek net alsof haar luchtpijp werd geblokkeerd waardoor er een piepende creëerde. Zijn groene ogen werden groot van.. Van angst? Paniek schoot door zijn aderen en vulde zijn bloed met meer angst. Wat gebeurde er!? Wat gebeurde er met hem!? Was dit angst wat hij voelde? Maar voor wat!? De grijze kater keek weer naar Hummingbird. "Kom" Mauwde hij en stapte de Den uit. "We gaan een luchtje scheppen" Hij wierp nog eventjes een snelle blik over zijn brede schouder en stapte de Den uit de buitenlucht in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimedo apr 28, 2016 7:39 pm

Wake me from this terrible nightmare ||open Scsy2d
  Hummingbird
Take me away from here...


Al snel stond ze op om haar beste vriend te volgen. "Het was verschrikkelijk, maar tegelijk zo rustgevend? De beste droom ooit." Mauwde ze zachtjes. Het was raar hoe een droom waarin je sterft de beste ooit kan zijn. Hoe je je laatste adem uitblaast en het gezicht van je beste vriend, je enige hoop het laatste is wat je ziet. Hoe je je laatste adem aan een simpele zin verspilt. Ze drukte haar kop tegen zijn flank, ze kon hem niet laten zien hoe veel ze van hem hield, vriendschappelijk natuurlijk. 




-geeeeeen inspiratieeeeee xD
Notes; x tags; x words; x

Ramdom tekst @ ATF AND SDS

 


Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimeza mei 21, 2016 3:59 pm




"Het was verschrikkelijk, maar tegelijk zo rustgevend? De beste droom ooit." De kater draaide zijn kop zodat hij de kattin recht aan keek. Even fronste hij, niet snappend wat ze precies bedoelde. Verschrikkelijk maar ook rustgevend? De beste droom ooit? Zijn oren wiebelde eventjes kort nadenkend wat hij precies moest zeggen, maar zijn gedachten gleden af toen Hummingbird haar kop tegen zijn flank aan drukte. Verstijft bleef hij staan, wat was dit? Waarom deed ze dit? Wat moest het voorstellen? Hij knipperde met zijn ogen en legde toen eventjes zijn kop in haar nek. "Waar ging je droom precies over?" Vroeg hij na een kleine stilte.


Fluuuttt D; Geen inspiratie urrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimeza mei 21, 2016 6:31 pm

Wake me from this terrible nightmare ||open Scsy2d
  Hummingbird
Take me away from here...


Ze voelde de kater onder haar gebaar verstijven maar een paar secondes later voelde ze zijn kop in haar hals. Was het vreemd dat ze dit prettig vond? Voelde ze toch meer voor de massieve kater? De beelden van haar droom schoten voor haar netvlies voorbij. 'Waar ging je droom precies over?' Haar spieren versteven en haar ademhaling stokte in haar keel. "D-dat wil je niet weten, Smoke." Hoewel haar stem maar een fluistering was wist ze bijna zeker dat de kater haar gehoord had.


- Flutt xD
Notes; x tags; x words; x

Ramdom tekst @ ATF AND SDS

 


Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimezo mei 22, 2016 9:14 am




De kater zuchte diep en genoot even van het korte moment samen met Humming. Nadat hij vroeg waar haar droom precies over ging voelde hij haar verstijven. "D-dat wil je niet weten, Smoke." Hoewel haar stem slecht een zachte fluistering was vingen zijn gehavende oren precies elke woord die haar mond verliet. Hij trok zich terug en zette en stap naar achteren, zijn mintgroene ogen kalm op die van haar gericht. "I want to know" Zijn stem klonk kalm maar een strenge ondertoon was niet te missen in zijn rasperige stem. Hij wilde niet dat ze iets verborg ookal was het maar een droom. "You can tell me anything uh? You know that right?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimevr mei 27, 2016 3:59 pm

Of ze het moest vertellen wist ze niet. Een knoop in haar maag en keel weerhield haar er van om te spreken, maar gaf haar de kans om er over na te denken. Haar ijs blauwe ogen waren gefocust op de grond onder haar poten en haar nagels die in de grond boorde. Wat als ze hem gewoon een leugen vertelde? Zou hij het dan merken? Ze keek omhoog zoekend naar de mintgroene ogen van Smokestar. Ze haalde haar schouders op. "Het was niks ergs, gewoon een nachtmerrie," mauwde ze. Haar hersens maakte langen overuren en ze kon, als ze nog harder nadacht, bijna zeggen dat Smokestar het kon horen. "Ik viel in het meer tussen Riverclan en Windclan en verdronk bijna." Misschien niet de beste leugen, aangezien ze geen verschrikkelijke zwemmer was. Niet de beste en verschrikkelijk vergeleken met Riverclan, maar ze kon een beetje zwemmen, maar het was de verdraaide waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimewo jun 01, 2016 9:35 pm

De massieve kater trok kort met zijn gehavende oren toen ze hem vertelde dat ze bijna was verdrinken in haar droom. Een zucht rolde over zijn lippen en zijn mintgroene blik gleed vanaf de sterrenhemel terug naar Hummingbird's blauwe ogen. De kater wist niet precies wat hij moest doen, dealen met bepaalde gevoelens was hij gewoonweg heel erg slecht in. En daarom negeerde en stopte hij zijn emoties weg maar deze gevoelens waren niet weg te krijgen. Geïrriteerd sloeg hij een paar keer met zijn pluizige staart, waarom was dit altijd zo moeilijk voor hem? Waarom raakte hij steeds in de war? Smokestar likte zijn droge lippen af en zuchte nog een keer kort. "Het word een beetje frisjes" Probeerde hij de stilte te verbreken, "Wil je misschien de nacht bij mij doorbrengen?" Hij schuifelde wat met zijn poten en maakte krassen in de zand met zijn nagels. "Voor u-uh.. Als je weer nachtmerries krijgt" De kater wachtte op haar antwoord terwijl zijn blik naar de ingang van zijn den gleed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimewo jun 22, 2016 4:28 pm

Hij kraste met zijn nagels over de grond en stelde haar een vraag, een simpele vraag die ze niet kon beantwoorden. Haar ogen ontweken hem, elke manier mogelijk. Ze kon gewoon niet tegen hem liegen en daarna naast hem gaan slapen. En een zucht gleed van haar lippen, niet wetend wat ze moest doen. "Ja..." mauwde ze zachtjes "Als dat kan?"

-Laat mij nu lekker flutposten  xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimewo jun 22, 2016 4:41 pm

"Ja... Als dat kan?" De kater draaide zijn brede kop terug en keek naar de zwarte kattin, zijn pluizige staart gaf een klein zenuwachtig zwiepje maar voor de rest bleef de kater afwezig naar voren staren. "Als je dat wil" Probeerde hij aardig te zeggen maar zijn rasperige bromende stem hielp nooit zo echt goed mee. Hij likte zijn droge lippen af en hees zich zelf omhoog. Snel schudde hij het stof het zijn vacht en zette een stap richting zijn den.



- Flut flut flut xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimewo jun 22, 2016 9:04 pm

Ze volgde langzaam elke beweging van de massieve kater met haar ogen voordat ze zelf ook opstond en achter hem aan liep. Ze bekeek zijn vacht en hoe het maanlicht er op scheen. Een knoop in haar maag ontstond en gevoelens die ze niet kende borrelde omhoog, wat was dit? 

-flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimeza jun 25, 2016 9:57 pm

Hij hoorde de pootstappen van Hummingbird achter hem wat zijn hart een sprontje van geluk liet maken toen hij richting zijn den stapte. Bij de ingang stopte hij en stapte opzij voor Humming. "Nu jou" Mauwde hij en probeerde te glimlachen -wat er best idooit uitzag- zijn pluizge staart zwiepte weer eens zenuwachrig heen en weer en wachtte tot de zwarte kattin naar binnen stapte.


Kort D;
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitimeza jun 25, 2016 10:09 pm

Zachtjes grinnikte ze om het gedrag van de kater. Hoe hij overdag zo nors kon doen en nu een soort zachtgekookt eitje was, het was schattig. Zijn staart zwiepte heen en weer, waarschijnlijk wachtend totdat zij voor ging. Haar poten kwamen in beweging en ze liep dicht langs de flanken van de kater voordat ze naar binnen liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wake me from this terrible nightmare ||open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open   Wake me from this terrible nightmare ||open Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wake me from this terrible nightmare ||open
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan :: WindClan Camp-
Ga naar: