Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Hi, how are you doing?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimedo apr 21, 2016 6:32 pm

Sunstream liep haar den uit. Het was zonhoog en ze begon al een beetje honger te krijgen. Ze had de hele ochtend besteed aan kruiden sorteren, netjes op stapeltjes leggen en daarna netjes neerleggen op de goede plek. Normaal is ze altijd heel netjes en hoeft ze bijna nooit te sorteren en alles weer goed te leggen. Maar het word lente, en ze vond dat het tijd werd voor een lente schoonmaak. Ze had namelijk naast sorteren ook oude kruiden weggehaald en nieuwe voor in de plaats. Ze liep dus ook telkens in en uit het kamp. Nu alles weer een beetje begon te groeien is het een goed moment om alvast wat voorraadjes in te slaan, vond ze.

De poes liep naar de prooistapel en koos een lekkere zalm uit. Ze hielt van zalm. Ze vond alle vis lekker, maar zalm behoort toch wel tot haar favoriete vissoorten. Ze koos een plekjes uit aan de rand van het kamp. De rood met witte poes at met smaak van haar vis.

First post: Whirlpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimevr apr 22, 2016 3:04 pm

Whirlpool kwam het kamp binnen met een aantal vissen tussen zijn kaken. Nu nieuwblad weer was gekomen, ging de vangst steeds beter en beter. Het natte waddengebied droogde iets op, zodat het territorium beter begaanbaar was en er minder gezwommen hoefde te worden en je vacht droogde nu al bijna tien keer zo snel op.
Nadat Whirlpool zijn vangst op de prooistapel had neergelegd, praatte hij kort met een paar warriors die de patrouilles van de ochtend hadden geleid. Rustig, zoals vaak deze periode. De clans leken in vrede te leven, wat zijn werk alleen maar makkelijker maakte. Hij bedankte de Warriors en zij dat ze moesten genieten van zonhoog met een welverdiend stuk prooi van de volle prooistapel. Hij spinde kort toen de warriors heerlijk de tijd namen om te genieten en tongen te delen.
Ook hij nam een stuk prooi van de stapel en zag dat Sunstream alleen aan het eten was. Hij nam zijn forel mee naar haar en ging bij de roodwitte poes zitten. ‘Goedemiddag, Sunstream,’ begroette hij de poes vriendelijk, voordat hij zijn eerste hap uit zijn vis nam.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimevr apr 22, 2016 5:01 pm

Ze had haar ogen dichtgedaan van genot. Daardoor merkte ze niet meteen dat er een andere kat op haar af kwam. Maar ze rook het wel. Ze opende haar ogen en zag Whirlpool voor haar staan. Hij ging naast haar zitten. 'Goedemiddag, Sunstream,' begroette hij haar. Ze slikte snel een stukje zalm door en reageerde. 'Hallo Whirlpool,' zie ze. Ze vond het altijd gezellig om te praten met katten. En het was altijd goed, en leuk, om met je Deputy te praten. 'Is er nog iets bijzonders in het territorium? Of ergens anders?' Ze vond het ook altijd belangrijk om te weten wat er zich afspeelde, in en uit het kamp. Niet dat ze niets wist, maar misschien wist Whirlpool nog een nieuwtje dat zei niet wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimevr apr 22, 2016 6:47 pm

Sunstream groette hem terug, dus hij knikte nog eenmaal naar haar, waarna hij zijn mondhoeken kort optrok in een vriendelijk glimlach. Ze vroeg of er wat was gebeurd in het territorium. De grote kater schudde zijn kop. ‘Nee, het is rustig. Geen problemen bij de grens gehad in een lange tijd eigenlijk,’ zei hij rustig tegen de medicine cat. Hij nam nog een hap van zijn forel en likte zijn lippen erbij af. Kort dacht hij na over het gesprek dat hij had gehad met Wolfstar niet lang geleden over de spanning met de andere clans, maar hij besloot zijn mond te houden. Wolfstar zou het waarschijnlijk liever zelf aan de medicine cat willen vertellen, als ze het nog niet wist.
‘Jij nog iets bijzonders meegemaakt?’ vroeg hij daarom maar aan Sunstream om het gesprek levendig te houden. Zijn gedachten stonden er wel na om eens een gezellig gesprek over koetjes en kalfjes te hebben. Hij nam nog snel een hap van zijn vis en keek vervolgens Sunstream aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimevr apr 22, 2016 10:24 pm

'Nee, het is rustig. Geen problemen bij de grens gehad in een lange tijd eigenlijk,' beantwoorde de Deputy haar vraag. Ze glimlachte opgelucht. 'Fijn.' Ze nam een hap van haar zalm. Oh, wat is zalm toch lekker, dacht ze.
'Jij nog iets bijzonders meegemaakt?' Vroeg Whirlpool toen. Sunstream schudde haar hoofd. 'Nee, niet echt. Wel beginnen de kruiden weer te groeien, dat is fijn. Maar dat gebeurd elke Newleaf, dus zo bijzonder is dat niet,' zei ze met een lachje.

- sorry kort..
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimeza apr 23, 2016 7:33 pm

whirlpool

"AS LONG AS MY HEART KEEPS BEATING AND MY LUNGS KEEP BREATHING, I WILL BE FIGHTING"

Whirlpool was blij dat het rustig was. Hij was bang dat de hel opeens kon losbarsten. Hij hoopte op Starclan dat het niet zou gebeuren en dat Wolfstar haar praatjes onzin waren, maar Wolfstar zou nooit zo'n verhaal opeens aan hem ophangen.
Sunstream zei dat er niet zo veel bijzonders was gebeurd. Hij knikte, echt niet? Geen vreemd gloeiende steen in het gebied bijvoorbeeld? Hij had het bijna echt uit zijn mond laten komen, maar hield zijn kaken stevig op elkaar. Hoe lang kon hij zich nog stilhouden, hij hoopte dat Wolfstar snel de senior warriors een keer bij elkaar zou roepen om hier eens over te praten. Want het was bijna het enige waar hij over nadacht de laatste dagen.
Hij wilde graag het gesprek vorderen, maar hij wist even niet waar hij over moest praten. Zijn ogen gingen vluchtig over de roodwitte poes. Hij kantelde zijn hoofd en keek de poes even strak in haar ogen aan. ‘Weet je, er is een vraag over medicine cats waar ik al vaker over heb nagedacht.’ Hij keek de poes aan. ‘Sorry als ik misschien te persoonlijk wordt, maar vind je het niet jammer dat je geen kittens mag krijgen?’ Hij kantelde zijn kop een beetje. ‘Want, deputy's en leaders mogen het wel, ondanks hun rang. Iets wat ik me vaak heb afgevraagd.’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimeza apr 23, 2016 8:16 pm

'Weet je, er is een vraag over medicine cat waar ik al vaker over heb nagedacht.' Sunstream keek de kater nieuwsgierig aan. 'Sorry als ik misschien te persoonlijk wordt, maar vind je het niet jammer dat je geen kittens mag krijgen?' De jonge Medicine Cat keek verbaasd. Daar had ze eigenlijk nog nooit echt over nagedacht. 'Want, deputy's en leaders mogen het wel, ondanks hun rang. Iets wat ik me vaak heb afgevraagd.' De poes knikte instemmend. Ze had er nog nooit over nagedacht. En ze had er eigenlijk ook nooit bij stilgestaan dat ze geen kittens mocht krijgen. Ze was in de tussentijd ook nog geen kater tegengekomen die ze leuk vond dus dat zorgde er ook voor dat ze er niet echt over nadacht. 'Ik heb er nog nooit echt goed over nagedacht,' antwoordde ze. 'En eigenlijk weet ik ook niet precies waarom Medicine Cats geen kittens mogen krijgen. Maar dat is de Warrior Code, en die mag ik niet breken!' zei ze met een klein lachje. Ze wist niet zo goed hoe ze hierop moest reageren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimezo apr 24, 2016 3:34 pm

whirlpool

"AS LONG AS MY HEART KEEPS BEATING AND MY LUNGS KEEP BREATHING, I WILL BE FIGHTING"

Whirlpool had de jonge poes een beetje overrompeld met zijn vraag. Ze knikte wel, maar ze zei al dat ze er nooit over had nagedacht. Whirlpool moest even een beetje lachen. ‘Ik ben niet eens een medicine cat en ík peins er wél over,’ lachte hij een beetje. Hij likte snel een paar keer over de volle bos haar op zijn borst en luisterde vervolgens weer aandachtig naar de poes.
Volgens mij had hij een ongemakkelijk onderwerp aangebroken. Hij trok een beetje een scheve grijns. ‘Nee natuurlijk niet, daar aasde ik ook helemaal niet op!’ sprak de deputy geruststellend. ‘Ik vraag me gewoon af waarom medicine cats met zulke regels worden opgelegd. Heeft Starclan het ooit zo gezegd? Misschien ben ik wel een diepe denker dat ik over zulke dingen nadenk die me eigenlijk helemaal niet aangaan,’ sprak hij een beetje lacherig. Hopelijk kon hij Sunstream wat meer op haar gemak laten voelen, maar hij had het gevoel dat hij het alleen maar ongemakkelijker maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimezo apr 24, 2016 4:32 pm

De kater moest even lachen. 'Ik ben niet eens een medicine cat en ik peins er wél over.' Sun lachte ook. 'Nee, natuurlijk niet, daar aasde ik ook helemaal niet op!' sprak de kater toen ze over de Warrior Code begon. Sunstream lachte. 'Ik denk ook niet dat jij zo'n type bent!' 'Ik vraag me gewoon af waarom medicine cats met zulke regels worden opgelegd. Heeft Starclan het ooit zo gezegd? Misschien ben ik wel een diepe denker dat ik over zulke dingen nadenk die me eigenlijk helemaal niet aangaan,' zei Whirlpool toen. Sunstream knikte. 'Ik weet het eigenlijk ook niet.. Best stom he? Ik ben wel een Medicine Cat maar ik weet niet waarom we geen kits mogen krijgen,' zei ze met een klein lachje. Ze begon zich een beetje ongemakkelijk te voelen. Om het te verbergen nam ze nog een hap zalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimema apr 25, 2016 4:45 pm

whirlpool

"AS LONG AS MY HEART KEEPS BEATING AND MY LUNGS KEEP BREATHING, I WILL BE FIGHTING"

Hij lachte nog even naar de poes en schudde zijn kop. Nee, hij was helemaal het type niet. Tenminste, vroeger wel. Als apprentice en jonge warrior haalde hij meer streken uit dan goed voor hem was. Hij had de grenzen van dichtbij gezien en ook de territoria van andere clans. Maar naarmate de manen verstreken, werd de kater volwassener en de streken van vroeger waren verdwenen. Hij wist dat hij als deputy net zoals zijn leider de Warrior code moest handhaven.
‘Laten we er maar niet meer over praten. Dit is een antwoord die de oudste elder misschien niet eens kan geven. We kunnen wel uren gissen naar een antwoord, maar die zullen we toch nooit krijgen,’ sprak hij naar de poes. Hij nam nog snel een paar happen van zijn forel.
Hij keek even het kamp door. De warriors genoten van het zonlicht en de volle prooistapel. Hij genoot ook. Vannacht kon iedereen met een volle buik gaan slapen. ‘Nieuwblad is mijn favoriete seizoen, iedereen begint weer op te leven,’ zei hij half in zichzelf, half tegen Sunstream. ‘Je zal het even niet meer zo druk hebben in de medicine den, gelukkig. Het meeste gevaar op groenhoest is voorbij.’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimema apr 25, 2016 5:24 pm

'Laten we er maar niet meer over praten. Dit is een antwoord die de oudste elder misschien niet eens kan geven. We kunnen wel uren gissen naar een antwoord maar die zullen we toch nooit krijgen,' Sunstream knikte. 'Inderdaad haha,' zei ze. Het begon een beetje ongemakkelijk te voelen en ze was blij dat Whirlpool van onderwerp wilde veranderen.
'Nieuwblad is mijn favoriete seizoen, iedereen begint weer op te leven,' zei de kater. 'Inderdaad,' stemde ze toe. 'Je zal het even niet meer zo druk hebben in de medicine den, gelukkig. Het meeste gevaar op groenhoest is voorbij.' 'Dat is wel fijn ja,' lachte ze. 'En de kruiden beginnen weer te groeien. Dat is ook fijn natuurlijk,' zei de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimema apr 25, 2016 5:49 pm

whirlpool

"AS LONG AS MY HEART KEEPS BEATING AND MY LUNGS KEEP BREATHING, I WILL BE FIGHTING"

Oké, case closed. Het ongemakkelijk onderwerp dat hij had aangesneden was voorbij. Hij nam de laatste happen van zijn vis en likte zijn bek nog even af. Het zou niet heel lang meer duren en de middagpatrouilles zouden beginnen. Er moest weer gejaagd, gepatrouilleerd en getraind worden.
Hij keek weer naar de roodwitte poes toen ze begon te praten. ‘Dat kan ik me voorstellen. Ik weet niets van kruiden, zo lang ze iedereen maar gezond houden, vind ik het best,’ grapte hij een beetje flauw. Hij had het niet gekund, zieken verzorgen voor de rest van zijn leven. Hij wist dat medicine kat zijn wel meer met zich meebracht dan alleen voor de zieken zorgen. Maar nee, hij zou er ook geen talent en geduld voor hebben. En oh, wat zou hij zich schuldig voelen als hij een leven niet zou kunnen redden. Hulpeloos een clangenoot laten sterven. Nee, geen haar op zijn lichaam die eraan dacht. Je had het in je of niet. Hij duidelijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimema apr 25, 2016 6:16 pm

'Dat kan ik me voorstellen. Ik weet niets van kruiden, zo lang ze iedereen maar gezond houden, vind ik het best,' grapte de kater. Sunstream lachte. Ze nam nog een hap van haar zalm. Ze genoot van de heerlijke smaak van zalm. Zalm was echt haar lievelingsvis. Ze keek het kamp rond. Ze zag een aantal kittens voor de nursery spelen en een golf van warmte overspoelde haar. Ze vond het altijd prachtig om kittens te zien spelen. Zo zorgeloos, zo heerlijk... Ook zag ze een paar Apprentices stoeien. Ze dacht terug aan haar Apprentice tijd. Ze was namelijk eerst Apprentice geweest om daarna Warrior te worden. Maar dat vond ze niet leuk en toen werd ze Medicine Cat Apprentice. Ze had er blijkbaar ook aanleg voor of zo. Het maakte Sun niet zoveel uit of ze er wel of geen aanleg in had. Het ging haar om het idee dat je katten kan helpen. En dat is het liefste wat ze doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimedi apr 26, 2016 11:04 pm

Het gesprek liep zo langzamerhand een beetje dood. Hmm, Whirlpool had zijn sociale vaardigheden weer eens overschat. Hij probeerde altijd geïnteresseerd te zijn in de gesprekspartner, vragen te stellen, over en weer te praten. Met Sunstream ging dat echter niet zo gemakkelijk als hij gehoopt had. Hij had altijd het gevoel dat hij probeerde van kennissen vrienden te maken, maar het hem nooit lukte. Nooit had hij een echte vriend gehad. Geen broer of zus, geen hechte mentor of andere apprentices. Hij keek even kort weg van de jonge poes. Nee, niemand had ooit interesse getoond, totdat Wolfstar de potentie in hem zag om deputy te worden. Enkel om hem nog meer afgezonderd te voelen dan hij al deed. Hij zag eer in zijn rang, natuurlijk. Maar ook een groeiende eenzaamheid die hem langzaam van binnen consumeerde.
‘Hey Sunstream, voel jij je wel eens eenzaam? Zo alleen in je eigen den?’ vroeg hij daarom opeens aan de poes. Hij probeerde het weg te laten dat hij wél die gevoelens had, hoewel hij nog wel de Warriors den deelde met de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitimedi apr 26, 2016 11:47 pm

Langzaam kauwde ze op een stuk zalm. Het gesprek begon een beetje ongemakkelijk te worden, zo'n lange stilte. Normaal kon ze wel goede gesprekken met iemand hebben, tenminste, dat dacht ze. Maar nu lukte het niet echt.
'Hey Sunstream, voel jij je wel een eenzaam? Zo alleen in je eigen den?' Vroeg de Deputy toen. Ze slikte snel het stukje zalm door. Eenzaam? 'Ehm.. Nee, niet echt nee.. Soms dan is het wel saai, maar echt eenzaam heb ik me nooit gevoeld. Misschien omdat ik overdag wel veel met andere katten praat,' zei ze. Ze keek naar de kater. Ze scande zijn houding en blik. Ze kon er niet echt iets uit opmaken, maar je wist het nooit. 'Jij dan?' Vroeg ze daarom. Als dat zo was, misschien kon ze hem helpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hi, how are you doing? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi, how are you doing?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Camp-
Ga naar: