Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Take me back to the start (Dappleheart)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 11, 2016 12:54 pm

Opeens beukte er iemand keihard tegen haar aan. Ze schrok en liet een klein gilletje horen. Ze zag nog net de vacht van Whirlpool, die had dus tegen haar aan gebeukt. Ze sprong opzij, wat nog niet zo gemakkelijk was door de modder. Ze bleef vast zitten met haar poot en viel op haar zij. De helft van haar gezicht zat onder de modder. Snel krabbelde ze weer overeind, wat niet zo gemakkelijk ging aangezien ze helemaal vast zat. Ze draaide haar hoofd zo om te kijken waar Whirlpool was. Ze zag dat zijn gezicht helemaal onder de modder zat. Ze kon het niet helpen, ze schoot in de lach. 'Haha, eigen schuld dikke bult!' gierde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 11, 2016 7:53 pm


Whirlpool lachte toen Dappleheart moest gillen. Het plezier was echter van korte duur, want niet veel later lach hij plat met zijn gezicht in de modder. Zijn buikvacht was ook een drama en tot aan zijn schouders waren er klonten modder in zijn vacht. Alleen zijn rug leek redelijk ongeschonden.
Met een vieze kop keek hij Dappleheart aan, waarna ze hem uitlachte. Whirlpool grinnikte mee. Ja, ze had gelijk. Het was zijn eigen schuld dat hij er zo uit zag, maar ergens zag hij de humor er ook wel van in. Hij keek lachend naar de grond, modder die van zijn kop af droop. Weer springend, proberend niet in de modder vast te zuigen, hupte hij weer naar Dappleheart toe. ‘En nu ben ik smerig, en jij maar voor de helft. Het leven is ook niet eerlijk,’ zuchtte hij quasi dramatisch. En weer uit het niets wierp hij een blik uit zijn ooghoeken naar de bruine poes en beukte weer vol met zijn schouder tegen haar aan, hopend dat nu ook haar andere zijde kennis zou maken met de modder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 12, 2016 2:42 pm

De kater kwam weer overeind en hupte naar haar toe. Dapple ging extra stevig staan, je wist maar nooit of hij het nog een keer zou proberen. 'En nu ben ik smerig, en jij maar voor de helft. Het leven is ook niet eerlijk,' zuchtte Whirlpool. Dappleheart lachte. 'Tja...' zei ze met een grijns. Ze merkte dat haar poot vast begon te zitten in de modder en probeerde hem eruit te trekken. Toen ze hem eruit had stond ze natuurlijk niet zo stevig meer en net op dat moment beukte Whirlpool weer tegen haar aan. Weer liet ze een kort gilletje horen. Ze viel met de andere kant van haar lichaam in de modder maar probeerde haar hoofd nog op te tillen zodat die niet de modder zou raken. Het lukte deels. Er zat een beetje modder aan haar wang en oor, maar verder was er niets. Weer lachte ze naar de kater. 'Haha, mislukt!' zei ze. Ze krabbelde snel weer overeind. Het was fijn om samen met de kater te zijn. Ook al duwde hij je steeds in de modder. Ze voelde zich er op haar gemak bij hem. Ze glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 15, 2016 9:34 pm


Whirlpool lachte toen de poes weer een gilletje uit slaakte en op haar andere flank viel. De grote kater sprong juichend door de modder toen de poes weer overeind begon te krabbelen. Dappleheart zei dat het mislukt was, waarschijnlijk omdat haar kop nog redelijk schoon was en die van hem amper herkenbaar was, maar hij was alsnog tevreden omdat de poes weer onderuit was gegaan. Zelfvoldaan keerde hij zijn gezicht weer naar de poes en probeerde met een voorpoot de dikste modder uit zijn ogen te vegen. Hij grinnikte nogmaals en keerde zijn amberkleurige ogen weer naar haar groene. Nu zijn we in elk geval allebei redelijk smerig,’ grapte de kater vrolijk. Hij was in een lange tijd niet in zo'n jolige bui geweest. Iets wat hij had gemist, nu hij zich weer zo voelde.

OOC: Beetje kort, forgive meh
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 19, 2016 6:09 pm

'Nu zijn we in elk geval allebei redelijk smerig,' grapte de kater nadat hij wat modder uit zijn gezicht had geveegd. Dapple knikte. Ze waren allebei erg smerig ja. Ze lachte naar de kater. Yep, ze vond zijn gezelschap fijn. Normaal was ze ook serieus maar nu was ze, zo te zien net als Whirlpool, in een jolige bui. Ze had in tijden niet meer zó veel plezier gemaakt. Ze hoopte dat dat voor de Deputy ook gold, maar zo zag het er wel naar uit. Ze stond op, schudde de meeste modder van haar vacht en probeerde tegelijkertijd niet in de modder weg te zakken. Ze richtte haar blik weer naar de kater. Wat wilde hij? Nog wat wandelen of terug? Ze keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 19, 2016 9:25 pm


Whirlpool moest steeds een beetje lachen bij elke stap die hij maakte, realiserend dat hij er waarschijnlijk verschrikkelijk uit zag en het lopen door de modder maakte het op een of andere manier grappiger dan het was. Whirlpool zag dat Dappleheart afwachtend naar hem keek. Hij liep dit keer rustig op haar af om bij elke stap de zuigende modder de horen. ‘Later we maar weer het water in gaan en ons een beetje fatsoeneren. Zo kunnen we natuurlijk niet het kamp in,’ lachte hij en keek naar de poes. Hij had gemerkt dat ze zichzelf net had uitgeschud om de meeste modder van zich te halen. Dat kon hij ook. Hij liep langs haar om de illusie te wekken dat hij weer richting de oever liep, maar zodra hij echt recht naast haar stond, schudde hij zijn lange vacht uit. De modderspatten vlogen van hem af en geheid gingen die die ook weer naar Dappleheart toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimema jun 20, 2016 8:28 pm

'Laten we maar weer het water in gaan en ons een beetje fatsoeneren. Zo kunnen we natuurlijk niet het kamp in,' lachte Whirlpool als antwoord. Dapple lachte. 'Ja, dat is wel een goed idee.' De kater liep langs haar naar de over. Maar in plaats van naar de oever stopte hij precies voor haar en schudde zijn lange haren uit. Overal vlogen spetters modder van hem af en de helft kwam zowat op Dappleheart. 'Aah, Whirlpool!' riep ze geschrokken. Ze dacht dat het eindelijk klaar was met het gedoe en nu begon hij weer. Maar toen ze naar hem keek barstte ze weer in lachen uit. 'Wil je het zo spelen?' vroeg ze uitdagend. En gelijk duwde ze Whirlpool naar het water, hopend dat hij erin zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimema jun 20, 2016 9:44 pm


Whirlpool was blij dat Dappleheart met hem instemde en zo kon hij zijn plannetje vlekkeloos verlopen. Toen het ook echt succesvol was, schaterde hij vrolijk en probeerde zo snel mogelijk van Dappleheart te vluchten. Hij hoorde Dappleheart achter hem lachen, waardoor hij achterom keek met een vrolijke grijns. Helaas struikelde hij ook op dat moment en moest hij even de tijd nemen om weer in balans te komen, maar voordat hij het wist kreeg hij een duw tegen hem aan en kwam het wateroppervlak veel sneller dichterbij dan de bedoeling was. Met een luide plons viel hij met zijn hoofd eerst het water in. Al snel wist hij zich weer te oriënteren en kwam hij weer met zijn kop boven water en keek Dappleheart lachend aan. ‘Wat een boef ben jij ook,’ lachte hij en zwom een stukje verder het water in. De modder spoelde al een beetje van zijn lange vacht af en het water om hem heen was bevuild door het zand. ‘Nou, ik word in elk geval een beetje schoon,’ grinnikte hij en zwom een stukje verder, achterom kijkend of Dappleheart zou volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2016 8:07 pm

Lachend kwam Whirlpool boven water. Dapple lachte vrolijk mee. 'Wat een boef ben jij ook,' lachte Whirl. 'Nou, ik word in elk geval een beetje schoon,' grinnikte de kater. Dapple deed een paar passen naar achter. Ze wilde een bommetje maken en zo, hopelijk, water over hem heen spetteren. Maar de kater was al een stukje verder gezwommen dus ze had een aanloopje nodig. En toen kwam ze in beweging. Met zuigende geluiden van haar poten die de modder uit worden getrokken rende ze zo hard als ze kon naar de waterkant. Toen ze die bereikt had ging ze in springhouding zitten en sprong zo hoog en zo ver als ze kon. Met een luide plons kwam ze in het water terecht. Snel kwam ze weer boven, hopend dat ze Whirlpool gehaald had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 22, 2016 2:21 pm


Opeens zag Whirlpool Dappleheart in een hoge snelheid naar de oever rennen. De grote kater begreep al snel wat de poes van plan was, maar was te langzaam om snel weg te rennen en met een enorme plons kwam de poes naast hem in het water en een golf water kwam over hem heen. Eerst moest hij een paar keer proesten, maar toen Dappleheart weer boven water kwam moest hij om haar lachen. De vacht op zijn kop lag helemaal plat en hij leek nog meer verzopen. ‘Grapjas,’ zei hij lachend, toen hij weer verder door het water zwom.
Opeens herinnerde hij de vis die ze nog op de terugweg moesten ophalen. Ach, dat zouden ze later wel doen, eerst moesten ze maar eens heelhuids daar komen. Soepel zwom Whirlpool door het water en kwam weer naast Dappleheart terecht. Opeens had hij weer een idee en dook onder water. Hij opende zijn ogen en snel zag hij het silhouet van Dappleheart aan de oppervlakte. Zo snel als hij kon zwom hij weer naar boven en probeerde Dappleheart een kopstoot in haar buik te geven, puur om haar even te laten schrikken.  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 22, 2016 3:22 pm

Toen ze weer boven water kwam moest ze even zoeken naar de kater maar al snel had ze hem gevonden. Ze barstte weer in lachen uit, hij was helemaal nat. Opeens realiseerde ze zich dat ze er zelf ook uit zou moeten zien omdat ze ook helemaal onder water was gegaan. Ze haalde haar schouders op, nu waren ze allebei nat. 'Grapjas,' zei Whirl lachend. Dapple lachte terug.
Soepel zwom Dapple door het water. Met krachtige slagen van haar poten zwom ze vooruit. Ze keek om naar Whirlpool maar die was opeens verdwenen. Zoekend keek ze rond, bang dat er iets ergs was gebeurd. Was hij verdronken? Maar opeens kwam er een klap op de onderkant van haar buik. Ze schrok zo erg dat ze half uit het water kwam. Ze draaide zich vliegensvlug om, haar nagels uitgeklapt. Wie weet wie haar zo had laten schrikken, misschien wel een vijand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 22, 2016 4:27 pm


Whirlpool voelde het water boven hem wild bewegen, net als Dappleheart die in het rond vloog als een op hol geslagen zalm. Whirlpool lachte onder water, waardoor er bellen uit zijn mond kwamen en hij heel wat lucht verloor. Hij zwom weer onder Dappleheart door en vlak voor haar kwam hij weer aan de oppervlakte. ‘Boe!’ zei de grote kater speels. Lachend keek hij de bruine poes aan. ‘Daar had ik je flink te pakken,’ grinnikte hij en zwom snel een stukje buiten bereik van haar klauwen, mocht ze hem wat aandoen. Whirlpool kon echter zijn plezier niet op, niets was leuker dan even een lolletje met iemand uithalen.

OOC: Kort, sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 22, 2016 6:51 pm

Opeens dook er iemand voor haar op. 'Boe!' Met een gilletje ''sprong'' ze achteruit en sloeg uit met haar poot, maar ze was al buiten bereik van de gene die haar had laten schrikken, Whirlpool. 'Daar had ik je flink te pakken,' grinnikte die. Dapple zag dat hij een stukje van haar weg zwom. 'Whirlpool!' riep ze boos. 'Wil je dat nooit meer doen?!' schreeuwde ze bijna. Ze bleef een tijdje stil en probeerde zo goed mogelijk serieus te kijken. Maar ze kon het niet laten, een kleine grijns verscheen op haar gezicht terwijl ze die wanhopig probeerde te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 23, 2016 2:36 pm


Wild gespetter ontstond er toen hij zijn kop boven water had gestoken. Whirlpool had Dappleheart echt de stuipen op het lijf gejaagd. Hij lachte toen ze zijn naam riep toen ze een beetje van de schrik bekomen was en de afstand tussen hen maar even vergrootte. Whirlpool kon de grijns niet van zijn gezicht krijgen, ook toen ze vroeg of hij dat nooit meer wilde doen. Even dacht hij dat het serieus was en keek de poes een seconde bezorgd aan, totdat hij zag daar haar mondhoeken weer omhoog krulden en hij ook weer moest lachen. ‘Als je altijd zo reageert, ga ik nooit meer ophouden dat te doen,’ grinnikte hij. ‘Pas maar op, je weet nooit wanneer ik ga toeslaan,’ zei hij met een gespeelde duistere stem, waarna hij weer in lachen uitbarstte.
Whirlpool zwom op zijn dooie gemakje weer verder naar het eiland waar ze de vis hadden begraven. Hij hoopte dat als hij weer op het eiland zou komen, zijn vacht weer een beetje in ere was hersteld en er geen modder meer opzat. Hij wierp nog een blik naar de bruine poes, voordat hij de oever op klom en zijn lange vacht uitschudde. Snel checkte hij het en hij merkte dat het water bijna al het modder had weggespoeld. Tevreden keek hij om en wachtte op Dappleheart.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 23, 2016 4:23 pm

'Als je altijd zo reageert, ga ik nooit meer ophouden dat te doen,' grinnikte de kater. Dapple keek hem weer boos aan, ook al lukte dat niet helemaal omdat ze nog steeds de grijns op haar gezicht had. 'Pas maar op, je weet nooit wanneer ik ga toeslaan,' zei Whirl op duistere toon maar barstte daarna weer in lachen uit. Dapple haalde nep boos met haar poot uit om Whirlpool nog een beetje nat te spetteren, ook al lukte dat niet helemaal.
Toen Whirlpool weer rustig verder zwom ging Dapple hem achterna. Maar ze bleef op afstand. Ze wilde en niet nog een keer verrast worden en ze wilde zelf ook iets uithalen. 'Pas jij maar op, Whirltje,' zei ze, maar zo zacht dat Whirl het niet kon horen.
Toen ze eenmaal bij het eilandje aankwamen, waar Dapple nu pas achterkwam dat het het eilandje was waar ze de vis hadden begraven, wachtte ze nog even totdat Whirl goed en wel op de oever stond. 'Ga maar alvast, ik kom zo!' riep ze naar de kater. Ze wachtte totdat hij weg zou gaan en dan zou ze toeslaan...

- gehehehe xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me back to the start (Dappleheart)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't look back (Dappleheart)
» Let's start it all over again
» > Dappleheart <
» Do I wanna know (Dappleheart)
» Good morning ||| Dappleheart||||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Territory-
Ga naar: