Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 New huh (echo)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

New huh (echo) Empty
BerichtOnderwerp: New huh (echo)   New huh (echo) Icon_minitimedo jan 19, 2017 9:07 pm

Met moeite opende hij zijn ambere ogen, een diepe zucht verliet zijn mond toen hij moeizaam opstond en iedereen op zijn pad naar zijn voedsel negeerde. Gosh hij was de fucking clan al zat! En hij was pas net wakker!. Eindelijk had hij de freshkill pile bereikt en pakte een haas. Nu nog naar zijn plekje in de schaduw zien te komen zonder een gesprek te moeten hebben,dit was gelukkig wel echt zijn beste skill en hij kwam gemakkelijk langs alle groepen katten heen,ongezien. Niet dat er iemand ook daadwerkelijk in hem geïnteresseerd was. Hij plofte neer en nam een hap van zijn haas "Fuck deze shit is goor!" grauwde hij toen hij met zijn ogen dicht verder at, alleen en kalmpjes...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New huh (echo)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan :: WindClan Camp-
Ga naar: