Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Just leave me here (Leafstarrrrrrr)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 28, 2017 10:51 pm

'Ik heb geen familie, ik heb geen vrienden en mijn Clan laat mij koud,' mauwde hij kalmpjes. 'Dus prat niet alsof je mij kent, want dat doe ik ook niet. Ik ben nooit op een Gathering geweest, heb nog nooit anderen buiten mijn eigen Clan gesproken, ik denk dat ik niet eens met meer dan 5 katten een normaal gesprek heb gehad!' ging hij verder. Leaf bleef even stil. 'Well, ik heb ook geen familie meer en echte vrienden ook niet echt en ik denk ook niet dat mijn Clan me respecteert,' mauwde ze. 'Zelfs de andere Clan haten me zowat,' lachte ze bitter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 28, 2017 10:59 pm

Hij keek op, zijn blik werd wat zachter tegenover de poes "Ik begrijp wat je zegt vreemdeling...ik voel de pijn. Het is alsof iedere clan een zwart schaap heeft.." mauwde hij zachtjes "Maar..en ik haat et om te zeggen...ik mag jou wel...you bastard" zei hij met een grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 28, 2017 11:11 pm

De kater keek op en ze zag zijn blik zachter worden. 'IK begrijp wat je zegt vreemdeling... Ik voel de pijn. Het is alsof iedere Clan een zwart schaap heeft..' mauwde hij zachtjes. De calico knikte begrijpend. 'Maar.. En ik haat het om het te zeggen... Ik mag jou wel... You bastard,' zei hij met een grijns. Leaf lachte zachtjes. 'Ik mag jou ook..' mauwde ze. Ze bleef even stil en het voelde als een comfortabele stilte. Dat was fijn. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze oprecht geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 28, 2017 11:23 pm

Hij glimlachte toen hij de poes vriendelijk aankeek "Eindelijk iemand die het vraagt, ik ben Hawkflight" mauwde hij grijnzend "Maar noem mij maar hawk , en als het niet te veel gevraagd is, wat is het jouwe vreemdeling?" mauwde hij, op zijn beurt daadwerkelijk geintreseerd in de thunderclanner
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 28, 2017 11:34 pm


'Eindelijk iemand die het vraagt, ik ben Hawkflight,' mauwde hij grijnzend. Ze knikte. 'Nice name,' complimenteerde hij haar. 'Maar noem mij maar Hawk, en als het niet te veel gevraagd is, wat is het jouwe vreemdeling?' mauwde hij. Leaf haalde even adem, hij wist nog steeds niet wie ze was. Hij sprak ook niet met anderen en ging nooit naar de Gathering, dus het was logisch. Ze was nou ook niet een Leader waarover gesproken werd. Well, vast wel, maar niet goed.. 'Ik ben Leafstar, maar noem me maar Leaf,' glimlachte ze naar de jonge kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 28, 2017 11:43 pm

Geschrokken keek hij op "Jij? jij bent een leadster?!" hij keek haar strak aan "Echt? wow...niet dat dit iets verandert hoor, ik geloof niet in rangen...ik geloof nauwelijks in starclan. Al deed mijn pa dat wel...wat vreemd is voor een rogue..." mauwde hij steeds minder awkward wordend "De warriorcode is onzin no matter what"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 28, 2017 11:54 pm

Geschrokken keek hij op. 'Jij? Jij bent een Leadster?!' Leaf lachte een beetje awkward. 'Yeah, weird huh?' 'Echt? wow... Niet dat dit iets verandert hoor, ik geloof niet in rangen... Ik geloof nauwelijks in StarClan. Al deed mijn pa dat wel... Wat vreemd is voor een Rogue...' mauwde de kater steeds minder awkward. Leaf lachte. Gelukkig accepteerde hij haar. Hij wist ook niet hoe afgrijselijk ze was als Leadster... 'De Warriorcode is onzin no matter what,' zei Hawk. Daar was ze het niet mee eens maar ze hield wijselijk haar bekje. De spanning tussen de twee was al een heel stuk gezakt en dat was fijn. Hij accepteerde haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 01, 2017 12:00 am

Hij glimlachte, hij mocht de poes wel, ze waren hetzelfde...maar ook weer niet. Bijde waren ze uitgescholden ongeaccepteerd. Hij wenste dat ze hem niet zou verlaten zoals andere dat deden..ergens hoopte hij vriendschap te kunnen sluiten...maar wat als zij hem afwees? zoals iedereen? "Dus..leaf hoe bevalt het om leadster te zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 01, 2017 12:08 am

'Dus.. Leaf hoe bevalt het om Leadster te zijn?' vroeg Hawk opeens. Ze liet een zenuwachtig lachje ontsnappen. 'Haha, eh.. Well, eh.. Het gaat wel..?' Het kwam er meer uit als een vraag dan een antwoord en het klonk ook niet echt overtuigend. Maar wat moest ze dan zeggen? Dat ze het super kon en dat het echt helemaal geweldig was? Nee, dat is niet waar, niet voor haar in ieder geval. Het was super moeilijk voor haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 01, 2017 12:18 am

Hij bleef stil begrijpend wat ze bedoelde "Je hoeft et niet te beantwoorden als je wilt" mauwde hij zacht "Ik ben ook geen open boek zoals mijn broers" hij keek weg, alsof het woord broers hem liet kosten
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 01, 2017 12:27 am

'Je hoeft et niet te beantwoorden als je wilt,' mauwde hij zachtjes. 'Ik ben ook geen open boek zoals mijn broers.' Leaf knikte dankbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just leave me here (Leafstarrrrrrr)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: The Rock-
Ga naar: