Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Just leave me here (Leafstarrrrrrr)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimezo jan 15, 2017 9:29 pm

Met zware stappen liep hij richting de rock, maanlicht kleurde zijn roodbruine pels zilver. Hij was er klaar mee, het clanleven en the whole shitshow die gaande was!. Waarom kon geen enkele kat normaal functioneren? Waarom was iedereen zo fucking dom!. Nu was humming geen deputy meer, had hij een apprentice, was zijn leader emotioneel kapot en was, de enige fucking persoon waar hij van hield dood!. Een traan rolde over zijn wangen, zijn vader... zijn vader was dood!. Hij wou weg, weg van de bastardo's in de clans!, weg van de oorlog weg van het alles!. Hij had zijn broertje en vader verloren, hij zag verdriet van dichtbij! Hij was er klaar mee!. Eindenlijk had hij de fucking rock bereik, zijn blik vol woede...en pijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimezo jan 15, 2017 9:46 pm

In gedachte liep Leafstar door het oerwoud van ThunderClan. De ThunderClan was nu samengevoegd met de WindClan. Hopelijk was dat een goede keuze geweest. De Clan vind het natuurlijk niet leuk om opeens samen te werken met WindClan, zeker niet nu ze ook elkaars kamp deelde. Maar het moest, er was even geen andere weg. Leaf had de hulp van Smokestar hard nodig en alleen de WindClan kon haar helpen. Natuurlijk was Wolfstar er nog, maar ze had niet het idee dat zij de Clans wilt samenvoegen. Het was een moeilijke tijd. Waarom moest Darkstar haar nou haten? Waarom? Ze zuchtte diep en schudde haar kopje. Daar moest ze nu niet aan denken. Het enige waar ze aan moest denken is het gevecht, en hoe ze die moest winnen...

Uiteindelijk belandde ze bij The Rock. Ze had niet gemerkt dat ze die kant op gelopen was en ze kwam er pas achter waar ze was toen ze plots de beschutting van het oerwoud verliet. Ze keek op en zag de grote rots in het midden van de open plek. Ze zuchtte. Zo machtig, zo groot. Iets wat zij nooit zou zijn...
Plots merkte ze andere kat op, een WindClanner, aan de geur te ruiken. Ze keek nieuwsgierig op hem neer. Ze kon zijn woede ruiken. Er was iets mis.
Niet wetend wat er in haar omging liep Leafstar naar de kater toe. Normaal zou ze te verlegen geweest zijn, maar de gebeurtenissen van de laatste tijd hebben haar steeds harder en moediger gemaakt. Soms had een breakdown, maar het ging steeds beter met haar.

'Hallo,' mauwde ze met een luide maar zachte stem. Haar ogen stonden zacht en meelevend. Het was duidelijk dat de kater het moeilijk had, iets wat niet handig was in deze tijd, ze kon het weten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimezo jan 15, 2017 9:56 pm

Hij snoof minachtend toen hij de poes hoorde, haar niet aankijkend "Go away you mudeating thunderclan bastard" grauwde hij, hij was niet geintresseerd in wie et was, wie het ook was "just leave me!" zei hij nu luider haar strak aankijkend. Hij wou niks met de poes te maken hebben, hij kende haar niet en wou het ook niet "You bastard" zei hij nu zachter toen hij zijn kop naar beneden liet zakken en hij weer naar de grond keek, zijn verdriet verbergend
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimezo jan 15, 2017 10:09 pm

'Go away you mudeating thunderclan bastard,' grauwde de kater. 'Just leave me!' zei hij luider, haar recht aankijkend. Ze had niet het idee dat hij wist wie ze was, en daar had ze ook geen behoefte aan. Ze vond het fijn als katten niet wisten wie ze was, dat zorgde ervoor dat ze niet wisten van haar falende Leiderschap... 'You bastard,' zei de kater nu zachter toen hij naar de grond keek, zijn verdriet verbergend. Leaf voelde haar lichaam vol verdriet stromen. Katten mochten niet leidden met verdriet. Ze wist niet waarom hij verdrietig was maar dat maakte niet uit. Hij was verdrietig en dat mocht niet. 'Ik ga je niet zo achterlaten,' mauwde je met een zachte en meelevende stem. 'Ik wil je helpen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimezo jan 15, 2017 10:16 pm

'Ik ga je niet zo achterlaten, mauwde de poes 'Ik wil je helpen.'. Hij lachte "Jij? mij helpen? hij keek haar recht aan hij snoof, geen enkele emotie op zijn kop, behalve misschien irritatie "I ...hate ....you" mauwde hij nadrukkelijk en sloom, zijn ambere ogen waren donker en zijn vacht stond een beetje omhoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi jan 17, 2017 7:30 pm

De kater lachte. 'Jij? mij helpen?' Leaf knikte. 'I... Hate... you,' mauwde hij nadrukkelijk en sloom. Leaf zuchtte zachtjes. 'Je kan me niet haten. Je kent me niet eens,' mauwde ze rustig. Ze was niet van plan zich uit het veld te laten slaan Normaal zou ze zich al lang beledigd gevoeld hebben, wat ze misschien ook wel een heel klein beetje was nu, maar niet meer zo erg als ze vroeger zou zijn. Ze had geleerd er mee om te gaan, eindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi jan 17, 2017 7:46 pm

Hij keek op een grijns op zijn gezicht "je bent een woudkat, een clankat, dat zegt al genoeg, I don't niet your bullshit advice, so piss off" mauwde hij,normaal was hij goed met poezen,hij kon flirten,al was zijn broertje er beter in. Maar nu niet, nlu konden ze alleen verotte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi jan 17, 2017 8:57 pm

'Je bent een woudkat, een clankat, dat zegt al genoeg. I don't niet your bullshit advice, so piss off,' mauwde hij. 'Jij bent ook een Clankat,' reageerde Leaf rustig. Ze rook duidelijk de WindClan geur. 'En ik hoef je niet per se advies te geven. Je kan het me vertellen. Dat kan al een hele hoop schelen,' zei de calico.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi jan 17, 2017 9:01 pm

Hij grinnikte "ik..en woudkat?" Hawk keek haar aan een glinstering in zijn ambere ogen "ik ben geboren rogue, geen geboren clankat, geez thunderclanners zijn idioot" hij staarde naar zijn poten
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi jan 17, 2017 9:09 pm

'Ik.. en woudkat? Ik ben geboren rogue, geen geboren clankat, geez thunderclanners zijn idioot,' zei hij. Om een of andere reden moest Leafstar grinniken. Toch stopte ze al snel maar ze kon de geamuseerde blik op haar gezicht niet goed verbergen. 'Ik probeer je alleen maar te helpen. Maakt mij niet uit hoe. Ik weet hoe het is om verdriet te hebben, al weet ik natuurlijk niet wat voor verdriet jij meemaakt... Maar alle soorten zijn niet leuk,' mauwde ze, nu wel met een serieuze blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi jan 17, 2017 9:25 pm

"Jij weet nie wat pijn is, je bent een verwend tgunderclannertje die klaagt als je iets nie aan kant, en constant denk aan andere!" Grauwde hij woest
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi jan 17, 2017 9:40 pm

'Jij weet niet wat pijn is, je bent een verwend thunderclannertje die klaagt als je iets nie aan kan, en constant denkt aan andere!' grauwde hij woest. Leaf boog haar kopje, ze wist dat het waar was. Maar ze wist wel wat pijn was, ze ging er alleen anders mee om. Ze voelde het anders. Haar pijn wás ook anders... Ze hief haar kopje weer op en keek de kater strak aan. 'Nou, ik weet heus wel wat pijn is, ik ga er alleen anders mee om en wij hebben denk ik ook niet dezelfde soort pijn meegemaakt,' mauwde ze. 'En het klopt dat ik aan andere denk, dat is mijn persoonlijkheid. Ik word er blij van als andere blij zijn en ik vind het fijn om andere te helpen,' maakte ze duidelijk. Ze bleef een tijdje stil. 'En ik wil je helpen, niet voor mezelf, geloof me. Ik word er misschien wel blij van maar ik wil je echt niet helpen om mezelf blij te maken. Ik wil je alleen helpen om jou weer blij te maken. Want dat is belangrijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi feb 28, 2017 9:58 pm

Zonder een woord te zeggen luisterde hij naar haar speech, en deed alsof het em niet interesteerde Waarom ben ik belangrijk voor jou?" even bleef hiij stil "Ik ben nooit belangrijk, nooit geweest en zal het ook niet worden you bastardo" mauwde hij weg kijkend
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi feb 28, 2017 10:07 pm

'Waarom ben ik belangrijk voor jou?' vroeg de kater. 'Ik ben nooit belangrijk, nooit geweest en zal het ook niet worden you bastardo,' mauwde hij. 'Tuurlijk ben je belangrijk!' mauwde Leaf gelijk. 'Je denkt misschien van niet maar geloof me, iemand vind je belangrijk. Ík vind je belangrijk, je Clan vind je belangrijk en je familie en vrienden ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitimedi feb 28, 2017 10:42 pm

hij keek op "Ik heb geen familie, ik heb geen vrienden en mijn clan laat mij koud mauwde hij kalmpjes, alsof wat de poes hem ook zei het niet uitmaakte "Dus praat niet alsof je mij kent, want dat doe ik ook niet. Ik ben nooit op een gathering geweest, heb nog nooit andere buiten mijn eigen clan gesproken , ik denk dat ik niet eens met meer dan 5 katten een normaal gesprek heb gehad!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just leave me here (Leafstarrrrrrr)   Just leave me here (Leafstarrrrrrr) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just leave me here (Leafstarrrrrrr)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: The Rock-
Ga naar: