Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 They say you die twice

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimema dec 05, 2016 9:22 am



Haar lichaam voelde zwaar en haar altijd glanzende zwarte vacht was nu dof. Haar blauwe ogen waren levenloos, alsof ze een hulsel was. "No one ever said this would be so hard-" Fluisterde ze zacht. Elke keer wanneer ze haar ogen sloot zag ze het lichaam van Pumpkinpaw, opengereten en donkerrood. De blik van Smokestar en die van Hawkflight. Ze slofte verder richting het rogue territory. "Please, please Just take me back to the start."Ze keek naar de hemel, hopend dat Starclan haar gebeden had gehoord, maar was de clan daar toe in staat?



-Ferntjeee

Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimewo dec 07, 2016 9:55 pm

Fernpaw stapte iets wat vrolijker over haar nieuwe gebied. Crow mocht dan willen dat ze uitrustte, maar ze kon het niet...ze moest op verkenning gaan!. Haar ogen waren vol verbazing toen ze alle nieuwe planten vond, nieuwe dieren om me te kletsen en nieuw vers water kon drinken. Ze genoot nu al van het minder beboste gebied waarop crow zich gevestigd had. Ze zag mieren rond paraderen en ze glimlachte "Hey daar" eentje liep over haar pootje en ze tilde hem op "Aan het werk?" het miertje leek niet echt geinterreseerd in de jonge poes en liep gewoon door. Snel zette ze haar poot terug op de grond, voordat het viel "Okey okey veel succes met werken miertje" voorzichtig stapte ze over de stroom miertjes heen. Ze zag een vogel en stapte er op af "Hoi!" de vogel, een ekster keek haar aan met zijn zwarte ogen even geinterreseerd maar vloog al gouw weg. Andere katten zouden er op jagen maar fern was niet zo. Ze jaagde alleen als het moest. Andere doden was nooit leuk dus onnodig jagen ook niet. Ieder dier of het nou prooi of jager was moest elkaar respecteren, zo werkten het in de natuur. Anders verstoor je het evenwicht, wat kon leiden tot grootte problemen. Het leek altijd alsof ze de enige was...de enige die niet eens een mier kwaad kon doen. "Veel plezier meneer ekster!" mauwde ze de vogel na voordat ze vrolijk verder stapte. Ze spotte een zwarte poes, duidelijk in verdriet. Even aarzelde ze, het rook naar windclan. Maar al gouw waagde ze het en stapte er naar toe en vriendelijke glimlach op haar stralende gezicht. Tot dat ze zag dat de poes bijna op een lieveheersbeestje stond "Hey kijk uit!" mauwde ze in paniek toen ze de poes stopte. "Je doodde hem bijna!" ze volgde het wegvliegende beestje met haar ogen voordat ze zich richte op de windclanner "Arm beest hij zou wel geschrokken moeten zijn!. Sorry mevrouw lieveheersbeestje!" ze keek om zich heen "Waarom ben je zo verdrietig?" mauwde ze toen ze dichterbij hinkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimewo dec 07, 2016 10:09 pm



"Hey kijk uit!" De kattin schrok op uit haar gedachten en staarde naar de kat die naar haar riep. Met haar voorpoot in de lucht hangend boven het rood met zwartte beestje bleef ze staan."Je doodde hem bijna." Ze tilde het beste op haar neus maar vloog meteen weg. "Sorry, ik lette niet op."Licht op haar hoede keek de kattin haar aan. Ze hinkte dichterbij en vroeg waarom ze verdrietig was. "Het was niks." Zoals altijd wuifde de zwarte poes de aandacht van haar gevoelens weg en focuste ze op de van apprentice leeftijd rogue. De geur van thunderclan was licht te ruiken, maar ze rook bijna helemaal naar rogue."Ik ben Hummingbird." Mauwde ze dus maar terwijl ze nieuwsgierig naar de tabby voor haar neus keek en glimlachte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimewo dec 07, 2016 10:17 pm

"Het was niks." mauwde de poes, Fernpaw knikte stralend van blijdschap ."Ik ben Hummingbird." hummingbird? was dat niet de windclan deputy?! "oi mate ik ben fernpaw!" mauwde ze vriendelijk en misschien iets te luid en optimistisch. Ze besloot maar niet door te vragen over haar verdriet, misschien kon ze haar opvrolijken!. "Jij bent toch de windclan deputy?" mauwde ze met een speelse ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimewo dec 07, 2016 10:25 pm



"Oi mate ik ben Fernpaw!" De apprentice mauwde luidkeels en optimistisch, iets wat Hummingbird wel kon waarderen."Jij bent toch de windclan deputy?"Zachtjes grinnikte ze en wiebelde ze met haar oren."Ik wás, Echolight heeft mijn plaats overgenomen." Ze miste de verantwoordelijkheden niet erg, maar ze vond het niks doen verschrikkelijk. Ze had de speelse ondertoon van Fernpaw gehoord en mauwde speels terug.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimewo dec 07, 2016 10:31 pm

"Ik wás, Echolight heeft mijn plaats overgenomen." mauwde de poes giechelend Even verward keek ze poes aan voordat ze antwoordde "Ik snap het wel, al die verandwoordelijkheden..pfffff gelukkig heb ik dat niet!" mauwde ze rollend met haar oogjes "Vroeger wou ik graag leadster worden..." mauwde ze toen haar gezichtsuitdrukkigen meteen veranderde. Al gouw lachte ze het verdriet weg "Maar dat had starclan niet voor mij neergelegd blijkbaar." even keek ze rond "Niet dat ik leadster wil worden. Als mijn poot genezen is en ik uod genoeg ben ga ik de wereld verkennen!" mauwde ze vrolijk "Opzoek naar de .... de je weet wel die grootte plas water!" ze giechelde weer ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimewo apr 19, 2017 9:18 pm

Met pijn in haar hart keek ze naar de kattin van apprentice leeftijd die voor haar neus stond. Ze herinnerde haar in zo veel opzichten aan Pumpkinpaw. "Ik snap het wel, al die verantwoordelijkheden... pffff gelukkig heb ik dat niet!" Ze rolde met haar oogjes en ging verder met praten. "Vroeger wou ik leadster worden..." Zo snel als haar uitdrukking op haar gezicht veranderde was deze meteen weer omgewisseld met een glimlach. "Mag ik vragen wat er gebeurd is? Want leader zijn is nog steeds een droom van mij persoonlijk." Miauwde ze met een knipoog naar Fernpaw. "Maar dat had Starclan niet voor mij weggelegd blijkbaar. Niet dat ik leadster wil worden. Als mijn poot genezen is en ik oud genoeg ben ga ik de wereld ontdekken!" Ratelde ze vrolijk en Hummingbird glimlachte naar haar. "Dat moet je dan zeker doen, als dat je droom is. Zolang je je maar niet laat wegjagen voor iets wat je bang maakt." Met grote ogen keek ze naar Fernpaw. Woah, ze klonk echt als een deputy en leader in één. Het gaf haar de rillingen. "Opzoek naar de... de je weet wel die grote plas water!" Snel keek de ex-deputy om haar heen, ze wist zeker dat ze ergens water had gezien. Ze trippelde er naar toe toen ze hes had gevonden en keek er in. "Kom eens," Begon ze weer. Ze wachtte totdat Fern bij haar was en keek in de plas water waar ze haar eigen reflectie zag. "Wat zie je als je hier in kijkt, traveler?" Nieuwsgierig keek ze in de poel en wachtte op een antwoord van de tabby.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimedo apr 20, 2017 6:41 pm

"Kom eens," mauwde de poes op eens. Fern knipperde maar bleef stil toen ze zwijgend de poes volgde. Ze ging naast de ex deputy zitten en staarde vol interesse naar het water. "Wat zie je als je hier in kijkt, traveler?" mauwde de zwarte poes. Eventjes bleef het poesje stil..wat zag ze? haarzelf natuurlijk, maar ergens leek het het poesje wel duidelijk dat dat niet was wat de pos wou horen. Zachtjes zuchtte ze "Mijzelf...maar ik denk niet dat dat is wat jij bedoelde..." mompelde ze haar ogen gefixeerd op het water oppervlak "Ik zie een poesje die dwaas genoeg was om haar leven, te wagen, voor een leader met negen levens, en zo haar poot verminkt heeft. Een..en poesje ,
geboren uit een verboden relatie, opgegroeid in een clan die niet het hare was, en vervolgens haar clan verraadde zonder...zonder het bedoelen"
snikte ze, kleine traantjes rolde over haar rossige wangen, ze wist dat het dom was dit allemaal te zeggen..maar het floepte er uit..waarom zou ze eigenlijk liegen? ze had fouten gemaakt en die hadden nou eenmaal consequenties..die ze moest accepteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimedo apr 20, 2017 8:06 pm

Ze had meteen spijt van haar vraag toen ze merkte dat de apprentice, of nu rogue er moeite mee had te vertellen wat ze zag. "Ik zie een poesje die dwaas genoeg was om haar leven te wagen voor een leader met negen levens, en zo haar pootje verminkte. Een... een poesje, geboren uit een verboden relatie, opgegroeid in een clan die niet de hare was en vervolgens haar clan verraadde zonder... zonder het bedoeld te hebben." Traantjes biggelde over de wangen van Fernpaw en Hummingbird voelde haar hart weer iets breken. "Fernpaw?" Fluisterde ze terwijl ze naast haar keek een voorzichtig haar woorden koos. "Misschien zie je het niet zo, maar het was heel dapper dat je je leven wilde geven voor Leafstar en ze zal trots op je moeten zijn, maar daar twijfel ik niet aan." Zachtjes beet ze op de binnenkant van haar wang. "Als je gelukkig bent als rogue, dan moet je zeker blijven, maar zoals ik al zei, moet je je niet laten wegjagen door je angsten of clanmates. Je moet ze soms onder ogen zien te komen en naar mijn mening ben je altijd welkom in windclan. De rest moet er maar mee zien te leven dat jij er dan bij woont.." Deze nu rogue herinnerde haar aan Pumpkinpaw. Een eenzame traan rolde over haar wang en ze haalde snel haar tong over de kop van Fernpaw, hopend dat ze er geen probleem mee had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimedo apr 20, 2017 8:56 pm

. "Fernpaw?" , het poesje keek op "Misschien zie je het niet zo, maar het was heel dapper dat je je leven wilde geven voor Leafstar en ze zal trots op je moeten zijn, maar daar twijfel ik niet aan." ging de ex deputy verder, fernpaw knikte langzaam "Als je gelukkig bent als rogue, dan moet je zeker blijven, maar zoals ik al zei, moet je je niet laten wegjagen door je angsten of clanmates. Je moet ze soms onder ogen zien te komen en naar mijn mening ben je altijd welkom in windclan. De rest moet er maar mee zien te leven dat jij er dan bij woont..". Langzaam nam het poesje de woorden van de deputy op, haar blik verward maar kalm. Toen de poes haar kopje likte schoof ze voorzichtig dichterbij haar blik ietje opgeklaard "Ik ben ook niet bang voor ze..maar ik snap niet waarom iedereen wil vechten en waarom loyaliteit belangrijk is. Door de jaren heen hebben katten zo vaak hun de regels gebroken..ik bedoel kijk naar mijn ouders. Als ik naar de vier clans kijk zie katten...we lijken zo erg op elkaar maken allemaal deel uit van hetzelfde gebied,spreken dezelfde taal, hebben allemaal hetzelfde doel, dus waarom vechten wij? waarom delen wij niet gewoon alles? zodat iedereen blij is?" vroeg ze zachtjes haar blik op de poes gericht
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimeza apr 22, 2017 8:48 pm

Verward keek ze Hummingbird aan en zetten ze een stapje dichter bij. "Ik ben ook niet bang voor ze..maar ik snap niet waarom iedereen wil vechten en waarom loyaliteit belangrijk is. Door de jaren heen hebben katten zo vaak hun de regels gebroken..ik bedoel kijk naar mijn ouders. Als ik naar de vier clans kijk zie katten...we lijken zo erg op elkaar maken allemaal deel uit van hetzelfde gebied,spreken dezelfde taal, hebben allemaal hetzelfde doel, dus waarom vechten wij? waarom delen wij niet gewoon alles? zodat iedereen blij is?" Met samengeknepen wenkbrauwen keek de senior warrior haar aan. "Dat is hoe het altijd al geweest is, Fernpaw. Wat dat aangaat lijken we allemaal op Scorchfeather, één aanpassing in deze planning en er ontstaat chaos." Even pauzeerde ze om te kijken naar de tabby. "Door de jaren heen hebben de vier clans zich zo gevormd dat ze denken de andere niet meer nodig te hebben, en hebben ze aangeleerd van elkaar te walgen." Nu ze er zo over na dacht was het vreemd, heel vreemd. Natuurlijk heeft ze het als kleine kitten wel eens gevraagd maar nu ze er zelf over na moest denken was het vreemd. Heel vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitimewo apr 26, 2017 9:54 pm

"Dat is hoe het altijd al geweest is, Fernpaw. Wat dat aangaat lijken we allemaal op Scorchfeather, één aanpassing in deze planning en er ontstaat chaos." mauwde de ex deputy "Door de jaren heen hebben de vier clans zich zo gevormd dat ze denken de andere niet meer nodig te hebben, en hebben ze aangeleerd van elkaar te walgen.". Fernpaw zuchtte "Ik wou dat ik deel van alle clans kon zijn" mompelde ze "Ik wil gewoon vrienden met iedereen zijn...vrede hebben met iedereen. Maar...dat zal wel nooit geboren" zuchtte ze een traantje wegvegend "Ik haat onze voorouders!
waarom konden ze niet gewoon 1 clan maken?!"
piepte ze "Dan kon ik samen spelen met winterpaw, mettlepaw en straypaw nu! en kon ik met jou praten, kon ik bij crow zijn, bij wolfstar, bij familie!" ze boorde haar scherpe klauwtjes in de zachte grond "Stomme voorouders!"[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





They say you die twice  Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say you die twice    They say you die twice  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
They say you die twice
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: