Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 A new life (Leafstar)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

A new life (Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: A new life (Leafstar)   A new life (Leafstar) Icon_minitimedi nov 22, 2016 5:15 pm

Met kleine, moeilijke hinkjes hinkte ze het gebied over. Ze verveelde zich in de grot en wist zeker dat ze iets rook, iets zeer bekends. ze kenden dit gebied nu al bijna perfect en wist dat ze richting thunderclan ging. Even bleef ze staan toen ze leafs geur herkende. Vermoeid ging ze zitten, ze was zonder ook maar iets te zeggen verdwenen....zou ze boos zijn?!,waarom zou ze boos zijn?!. Haar oogjes leken wanhopig toen ze opkeek en merkte dat de leadster dichter bij kwam...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

A new life (Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life (Leafstar)   A new life (Leafstar) Icon_minitimedi nov 22, 2016 5:37 pm


Kalm liep de calico poes door het Thunder Territory. Het leven was zoveel fijner nu ze eindelijk wist wat haar te doen stond. Maar toch maakte ze zich grote zorgen. Natuurlijk voor het gevecht en voor de Clan maar zeker om Fernpaw. Waar was het poesje heen? Ze had haar al dagen niet meer gezien. In de Medicine Cats Den was zo ook al lang weg. Haar poot was toen nog niet eens genezen. Hopelijk is er niets erg gebeurd...
Ze naderde de grens van ThunderClan en Rogue gebied. Misschien vond ze deze keer wel de jonge poes. Net toen ze het oerwoud uit wilde stappen zag ze een jong poesje zitten. 'Fernpaw!' riep ze uit en ze stormde op de Apprentice af. 'Fernpaw! Waar heb je gezeten? Is alles goed met je? Niet gewond? Niets ernstig? Waarom was je weg? Wat is er gebeurd?' ratelde Leaf maar door. Ze ging Ferns lichaam af op zoek naar verwondingen of andere dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

A new life (Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life (Leafstar)   A new life (Leafstar) Icon_minitimedi nov 22, 2016 6:34 pm

'Fernpaw!' klonk de thunderclan leadster. Fernpaw liet haar hoofd zakken, proberen niet te huilen en sterk te lijken. 'Fernpaw! Waar heb je gezeten? Is alles goed met je? Niet gewond? Niets ernstig? Waarom was je weg? Wat is er gebeurd?' ratelde de poes verder. Ze keek op, niks zeggend en lied de kras op haar kopje zien, terwijl ze het verdriet in haar oogjes verborg. "Hoi leafstar"mauwde ze zachtjes "Ik...ik ben okay...geloof me" fluisterde ze half tegen haarzelf "Ik ben bij...bij crowcry" ze keek weg om haar traantjes te verbergen "Hij zorgt goed voor mij,echt waar" sprak ze toen ze weer terug keek wachtend op een reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

A new life (Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life (Leafstar)   A new life (Leafstar) Icon_minitimedi nov 22, 2016 7:04 pm

'Hoi Leafstar,' mauwde Fern zachtjes. 'Ik... Ik ben okay... Geloof me,' fluisterde ze half. Leaf stopte met Fern onderzoeken en keek de poes onderzoekend aan. 'Ik ben bij... Bij Crowcry,' zei ze. Crowcry. Leaf wiebelde even maar haar oortjes maar liet verder niets merken. 'Hij zorgt goed voor mij, echt waar,' sprak Fernpaw. Leaf knikte. 'Maar waarom ben je bij Crow? Waarom ben je weggegaan?' vroeg de Leadster niet begrijpend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

A new life (Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life (Leafstar)   A new life (Leafstar) Icon_minitimedi nov 22, 2016 7:09 pm

'Maar waarom ben je bij Crow? Waarom ben je weggegaan?' mauwde leafstar. Fernpaw keek op, kleine traantjes gleden over haar wangen. Zu ze de waarheid vertellen...dat ze thunderclan verraadde had?. "Ik...ik" ze zuchte zachtjes terwijl ze beschamend naar haar pootjes keek "Ik heb thunderclan veraadde leafstar...ik heb darkstar verteld dat Stormheart in het kamp is" zwakjes keek ze op "Het was echt niet mijn bedoeling,ik wou gewoon..." ze hield op en keek weg klaar voor haar antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

A new life (Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life (Leafstar)   A new life (Leafstar) Icon_minitimedi nov 22, 2016 7:16 pm

Ze zag kleine traantjes over Ferns wangen glijden. Ze brak bijna maar ze moest zich sterk houden. 'Ik... Ik,' zuchtte ze zachtjes. Leaf brandde van nieuwsgierigheid maar ze hield zich in. 'Ik heb ThunderClan verraadden Leafstar... Ik heb Darkstar verteld dat Stormheart in het kamp is. Het was echt niet mijn bedoeling, ik wou gewoon...' mauwde ze zachtjes. Leaf bleef even stil maar ze herpakte zich snel. 'Oh Fern,' mauwde ze zachtjes en op een kalme en lieve toon. Ze boog voorover en ging liefdevol tegen het kleine poesje aanzitten. Ze likte troosten haar kopje. 'Dat geeft niets, het kan gebeuren. Je hebt het niet expres gedaan, toch? Het is niet erg,' mauwde ze troostend. 'Je kan weer naar ThunderClan komen, niemand geeft je de schuld,' mauwde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

A new life (Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life (Leafstar)   A new life (Leafstar) Icon_minitimedi nov 22, 2016 7:23 pm

'
Dat geeft niets, het kan gebeuren. Je hebt het niet expres gedaan, toch? Het is niet erg. 'Je kan weer naar ThunderClan komen, niemand geeft je de schuld,. mauwde de leadster. Fernpaw schudde haar kopje "Ik ben gelukkig nu leafstar, bij crow...vrij van de code en buiten de concurentie van de clans. Ik haat niemand in thunderclan echt niet. Maar ik ben blijer hier. Ik kan niet blijven in de clans, waar ik nooit een warrior kan worden en moet toekijken hoe andere dat wel kunnen. Ik ben niet dpm leafstar, ik weet heus wel dat ik nooit meer een warrior kan worden. Hier heb ik het beter"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

A new life (Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life (Leafstar)   A new life (Leafstar) Icon_minitimedi nov 22, 2016 7:53 pm

Stiekem hoopte Leaf dat Fern weer terug kwam maar de jonge poes schudde al haar kopje. 'Ik ben gelukkig nu Leafstar, bij Crow... Vrij van de code en buiten de concurrentie van de Clans. Ik haat niemand in ThunderClan echt niet. Maar ik ben blijer hier. Ik kan niet blijven in de Clans, waar ik nooit een Warrior kan worden en moet toekijken hoe andere dat wel kunnen. Ik ben dom Leafstar, ik weet heus wel dat ik nooit meer een Warrior kan worden. Hier heb ik het beter,' mauwde Fern. Ze wist het. Maar toch was ze verdrietig. Dit betekende dat Fern ThunderClan verliet. En bij Crow.. Had ze maar een betere band met Crow. Maar dat zal waarschijnlijk nooit meer goed komen. 'Het is oké, ik snap het,' sprak ze zachtjes en kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A new life (Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: A new life (Leafstar)   A new life (Leafstar) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new life (Leafstar)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New day, new life...
» New Life
» . Life [Firefly] .
» Always look on the bright side of life..
» The first day... ( Leafstar)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: