Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 It's time for change

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

It's time for change Empty
BerichtOnderwerp: It's time for change   It's time for change Icon_minitimema okt 24, 2016 3:18 pm


Met sierlijke passen liep Leafstar achter Smokestar aan. Zenuwen kwamen omhoog naarmate ze Thunder gebied naderde. Hoe zou de Clan reageren? Ze keek om en zag Feathermist en Cloudgaze achter hen lopen. Die waren natuurlijk ook nieuwsgierig wat er zou komen.
Na wat lopen in de hitte van WindClan kwamen ze eindelijk aan in het tropische woud. Hier was het ook warm en vochtig maar Leaf vond het een veel fijner klimaat. Hier had je nog wat schaduw dan de eindeloze hitte op de vlakte.
Ze zag Smoke wat aarzelen en meteen liep de calico naar voren. 'Ik zal de weg wel wijzen,' mauwde ze en ze nam de leiding naar het kamp.
Eindelijk kwamen ze aan. Leaf haalde even diep adem en liep verder zonder aarzelen het kamp in. Katten staarden het groepje verbaasd en achterdochtig aan. Leaf liep gelijk naar de grote eik waar ze altijd zat bij een Clanvergadering en waar ook haar Den was. Ze ging op een grote wortel zitten die boven de grond uitkwam en gebaard met haar staart dat Smoke erbij mocht zitten. 'Laat alle katten oud genoeg om hun prooi te vangen zich verzamelen!' mauwde ze en geleidelijk kwamen katten van alle kanten rond de grote boom zitten.

&Smokestar
Alle katten van ThunderClan mogen reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's time for change
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time for answers!
» The boom of summer time [HST]
» One step at the time (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: