Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Let me tell you....(Leafstar)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimezo okt 02, 2016 9:33 pm

Crowcry......nee, Hij zou deze zwakke clan niet kunnen overnemen. Hij was nog loyaal aan zijn clan, ze zag het in de katers ogen en bovendien, zou ook hij niet egen darkstar opkunnen. En stel dat hij dat wel kon, zou hij iemand kunnen doodde, emand die eigenlijk nog niks fout gedaan had?. De poes schudde haar kop "Oh willowstar....waarom!" dacht ze haar kopn schuddend terwijl ze verder door het tropische woud liep. Haar kop constant schuddend om alles te kunnen zien met haar ene oog. Maar.....zou zij Dark kunnen doodde?, op het hoogste punt van de strijd?. Ze schudde haar kop, nee...ze zou haar nooit kunnen doodde...verminken wel...martelen ook maar noot... doodde. De twee hadden samen te veel meegemaakt....te veel gezien en te veel zij aan zij gevochten daarvoor. Maar....waarom was ze hier zou je denken?....op Thunderclan terein. Ze moet Leafstar spreken....haar een keuze geven... want het was duidelijk dat Darkstar Riverclan ook niet zou vergeten in haar plannen. En als smokestar haar zou steunen....moest ze wel een bondgenoot hebben...ok al betekend dat dat haar naam leafstar is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimedi okt 04, 2016 4:45 pm

Verward liep Leafstar tussen de tropische bomen door van ThunderClan. Vogels foten en eekhoorntjes aten nootjes. Maar Leafstar had geen aandacht voor dat. Ze had andere dingen aan haar hoofd. Ze liep niet in het woud voor de ontspanning. Maar om na te denken, voor de zoveelste keer. In het kamp was het te druk. De druk die ze kreeg door de katten in het kamp werd haar vaak te veel. Daarom ontsnapte naar het woud om daar tot rust te komen. En na te denken. Altijd maar weer nadenken. Malen over haar stomme keuzes die ze in haar leven gemaakt had. Ze had gewoon moeten weigeren om Leader te worden. Nee beter, ze had moeten weigeren om Deputy te worden. Maar het was allemaal al te laat. Oh nee, misschien niet. Misschien kon ze wel van haar Rank afstappen. Misschien was het nog niet te laat. Arcanewish kon de Clan overnemen en zorgen dat ze het zouden overleven. Het was allemaal maar moeilijk. Ze wist het niet. Het kon allemaal. Maar was het verstandig? De calico poes schudde mismoedig haar kopje.
Plots kwam er een geur in haar neusgaten. Leafstar's kopje schoot omhoog om de geur te herkennen. RiverClan. Wolfstar. Wat moest Wolfstar hier? Snel liep ze op de geur af. Ze zag de grijze, zilveren vacht van de machtige Leadster tussen de bomen door. Leaf glipte zo snel mogelijk door de oerwoud bomen heen en uiteindelijk belandde ze voor de neus van de RiverClan Leadster. 'Wolfstar! Wat brengt jou hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimedi okt 04, 2016 6:04 pm

De poes draaide zich in de richting van de stem van de zwakke leadster "Jou" mauwde ze kil. Ze snoof minachtend [b]"Wat denk je dat je aan het doen bent!" siste ze woest haar blauwe ogen gevuld met vlammen van razernij "Darkstar maakt je af kleintje!" ze boorde haar nagels in de koude bosgrond "En ik zal er niet zijn om jou eruit te helpen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimedi okt 04, 2016 10:39 pm


'Jou,' mauwde Wolfstar kil. Leafstar keek haar verbaasd aan. Waar had ze die kilheid aan te danken...? 'Wat denk je dat je aan het doen bent?' siste de grijze poes woest. Leafstar keek met een geschrokken blik in haar ogen naar de poes voor haar. 'Darkstar maakt je af kleintje! En ik zal er niet zijn om jou eruit te helpen!' Leaf schudde verbaasd haar kopje. 'I-ik.. Wolf, waar heb je het over?' vroeg ze verbaasd. Ze had geen idee waar dit opeens vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimewo okt 05, 2016 9:33 pm

Ze snoof minachtend "Zo reageer je niet op een andere leadster!" siste ze de poes niet aankijkend "Verbazing is een teken van zwakheid" de riverclan leadster stond op "Ik zie de schrik in die angstige ogen van je" haar stem klonk dreigend en serious maar ergens warm en vriendelijk. De riverclan poes wende zich tot de thunderclanner "Een leadser vertegenwoordigt niet alleen haar zelf maar ook haar clan" ze keek om haar heen, waardoor haat blinde oog zichtbaar werd in het zwakke maanlicht "Als jij je zwakheden laat zien, zal je helen clan zwak gevonden worden" mauwde ze zwaar "Dus probeer je sterker voor te doen, borst naarvoren, blik strak en emotieloos en rustig ademhalen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimevr okt 07, 2016 10:51 pm


'Zo reageer je niet op een andere Leadster!' siste Wolfstar. 'Verbazing is een teken van zwakheid,' ging de grijze poes verder. Jij zou ook verbaasd zijn als ik in jou territorium kwam, alleen zal je het niet laten merken, dacht Leafstar ergerend. 'Ik zie de schrik in die angstige ogen van je,' zei Wolf. Leaf schudde haar kopje maar veel zin had dat natuurlijk niet. Het was niet alsof Wolfstar daarvoor zou stoppen met haar preek. 'Een Leadster vertegenwoordigt niet alleen haar zelf maar ook haar Clan,' zei de RiverClan Leadster. Leaf knikte van ja. Dat ze de eerste zinnen van Wolfs preek niet fijn vond betekent nog niet dat ze niet luisterde. Wolfstar was een verstandige Leadster en ze had veel ervaring. En dit keer had ze ook gelijk. Toen de grijze poes haar kopje draaide in het zwakke maanlicht schrok Leafstar nog meer. Haar ene oog, ze was blind! Ze wilde gelijk vragen gaan stellen maar Wolfstar ging al verder. 'Als jij je zwakheden laat zien, zal je hele Clan zwak gevonden worden. Dus probeer je sterker voor te doen, borst naar voren, blik strak en emotieloos en rustig ademhalen!' mauwde Wolfstar. Leafstar vond het allemaal een beetje overdreven maar toch een beetje bang dat ze was voor Wolfstar en haar verwarring van haar blinde oog deed ze toch wat Wolfstar haar opdroeg. Ze ging recht staan, borst naar voren. Haar blik was strak naar voren gericht en haar blik probeerde ze zo goed mogelijk emotieloos te laten zijn. Wat nog lastig was want Leaf was niet zo. Maar ze probeerde het. Ze zorgde dat haar ademhaling rustiger werd. Ze keek de machtige RiverClan Leadster vragend aan. Deed ze het goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimeza okt 08, 2016 7:57 pm

Ze knikte stug, haar mondhoeken naar beneden en haar ogen kil en oplettend "Dat is beter" mauwde ze kortaf voordat ze zich naar de thunderclan leadster. Ze snoof en grijnsde, al was het waarschijnlijk niet goed zichtbaar in het donker. Ze zag nog net de zilvere glans op leafstars vacht en haar gele ogen. Spieren rimpelde onder haar grijze vacht toen ze ging zitten "Ik sprak met Crowcry" mauwde ze kalmpjes "You fucked up..." de poes lachte "Niemand in mijn clan was daar mee weg gekomen". De leadster keek de thunderclanner aan "Ik had Stormheart vermoord weet je". Ja, ze zou de kater hebben vermoord...voor wat hij Waterstream had aangedaan!. Hij had de wit zwarte poes vermoord, met een grijns op die smoel van hem. Haar aankijkend met zijn bloederige ogen, als een duivel die zijn prooi bekijkt. Ze was te laat.... ze had waterstream niet meer kunnen redden...maar ze kon haar nog wel wreken!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimeza okt 08, 2016 8:36 pm


'Dat is beter,' mauwde Wolfstar kortaf. Leafstar knikte opgelucht maar ze bleef in de houding staan. 'Ik sprak met Crowcry,' mauwde de grijze kattin opeens. Leafstar's oren schoten omhoog en ze keek de RiverClan poes verbaasd aan. Crowcry? Hoe kwam Wolfstar in gesprek met Crow? 'You fucked up...' Leaf keek Wolf verbaasd aan. 'Niemand in mijn Clan was daar mee weg gekomen. Ik had Stormheart vermoord weet je,' mauwde de grijze poes. Leaf kon het niet helpen en rolde met haar ogen. 'Ja, jij wel ja. Waarschijnlijk heeft hij jou ook iets aangedaan. En al was dat niet zo, je zou zo iedereen van ShadowClan vermoorden. Maar weet je Wolf, ik ben niet zo. Ik zal geen katten vermoorden. In ieder geval niet zomaar. Ik weet dat Stormheart vreselijke dingen heeft gedaan maar en dat je wraak wilt. Dat begrijp ik. Maar je kunt mij niet dwingen om hem te vermoorden. En trouwens hè, hij kwam met een smoes in mijn kamp. Weet ik veel dat het nep was. Het is Crowcry's eigen beslissing dat hij de Clan heeft verlaten. Niet de mijne. Dus je hebt gezegd wat je gezegd wilde hebben. Verder nog iets? Anders kan je nu ThunderClan gebied verlaten!' Ze stond vlak voor Wolfstar, haar ogen priemde zich in de ijskoude ogen van Wolfstar. Ze keek de RiverClan Leadster uitdagend en boos aan. Ze was het echt even helemaal zat geworden. Al dat gezeik telkens over haar Leadership. Altijd weer dat gezeur van dit gaat er gebeuren als je dit niet doet en dat gaat er gebeuren als je dat niet doet, telkens weer zeggen dat ze zwak is en het Leadership niet aankan. Het werd wel eens even tijd om te laten zien wat ze in zich had!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimeza okt 08, 2016 8:43 pm

Iets in de houding van de poes veranderde, iets in haar hoofd was geklapte toen ze sprak 'Ja, jij wel ja. Waarschijnlijk heeft hij jou ook iets aangedaan. En al was dat niet zo, je zou zo iedereen van ShadowClan vermoorden." De riverclanner keek op en schudde haar kop, niet iedereen... maar besloot niks te zeggen en luisterde verder, kalm en aandachtig Maar weet je Wolf, ik ben niet zo. Ik zal geen katten vermoorden. In ieder geval niet zomaar. Ik weet dat Stormheart vreselijke dingen heeft gedaan maar en dat je wraak wilt. Dat begrijp ik. Maar je kunt mij niet dwingen om hem te vermoorden. En trouwens hè, hij kwam met een smoes in mijn kamp. Weet ik veel dat het nep was. Het is Crowcry's eigen beslissing dat hij de Clan heeft verlaten. Niet de mijne. Dus je hebt gezegd wat je gezegd wilde hebben. Verder nog iets? Anders kan je nu ThunderClan gebied verlaten!' . Wolfstar glimlachte, dit keek duidelijk zichtbaar. "Eindelijk" mauwde ze opogelucht "Je kwam voor je zelf op" ze keek de leadster respectvol aan "Dat ging sneller dan ik verwacht had. Waarom doe je niet altijd zo, er is een rede dat Willoestar jou koos als leadster, en ik denk dat ik die net ontdekt heb" dit keer was haar glimlach oprecht en verdween een klein beetje kilheid uit haar ogen , al stond ze nog altijd emotieloos voor de andere poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimeza okt 08, 2016 8:58 pm


Er ontstond een glimlach op Wolfstar's gezicht. 'Eindelijk,' mauwde de RiverClan Leadster opgelucht. Leafstar keek haar niet-begrijpend aan en zette een tikkeltje verbaasd een stapje achteruit. Echter bleef ze nog wel uitdagend naar de kattin kijken. 'Je kwam voor jezelf op,' zei Wolfstar. Leaf keek met vergrotende verbazing naar Wolfstar. Ze zag een spoor van respect. 'Dat ging sneller dan ik verwacht had. Waarom doe je niet altijd zo, er is een reden dat Willowstar jou koos als Leadster, en ik denk at ik die net ontdekt heb.' Leaf keek nu echt met grote verbazing naar Wolfstar. 'H-hoe bedoel je?' vroeg ze niet begrijpend en helemaal in de war. Haar spoor van boosheid was verdwenen en alles wat je nu zag was verbazing en verwarring. Geen angst, geen onzekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimeza okt 08, 2016 9:08 pm

'H-hoe bedoel je?' vroeg de leadster verbaasd. Wolfstar grinnikte "Je durfde mij aan te spreken, je werd boos op mij en toonde geen zwakheden" mauwde de riverclan poes kalmpjes nog altijd respect in haar blauwe ogen "Dat beteknd dat je ook zo tegen dark op kunt" haar blik gleed over het donkere tropische woud "Thunderclan is zwak...dankzij jou, ze hebben een sterke leader nodig. En als jij die niet snel word vinden ze er zelf wel 1. Geloof me, ik kan het weten" haar gedachten dwaalde af naar Brookstar... en ze voelde de zelfde haat opborrelen die ze had toen de poes nog leefde....
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimeza okt 08, 2016 9:17 pm

'Je durfde mij aan te spreken, je werd boos op mij en toonde geen zwakheden,' mauwde de grijze poes kalmpjes. 'Dat betekend dat je ook zo tegen Dark op kunt.' Leaf schudde al gelijk met haar kopje. Dark was anders. 'Thunderclan is zwak... Dankzij jou, ze hebben een sterkte Leader nodig. En als jij die niet snel word vinden ze er zelf wel 1. Geloof me, ik kan het weten,' zei Wolf. Leaf knikte. 'Je hebt gelijk Wolfstar. Ik ben zwak en mijn Clan dus ook. Willowstar had me nooit moeten kiezen. Ik kan nooit tegen Darkstar op. Zij is veel te sterk..' Leafstar keek bedroefd naar de grond. Was ze maar gewoon zoals Leaders horen te zijn. Sterk, moedig en het woord zwak was onbekend. Maar dat was ze niet. Ze was totaal het tegenovergestelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimeza okt 08, 2016 9:23 pm

Je hebt gelijk Wolfstar. Ik ben zwak en mijn Clan dus ook. Willowstar had me nooit moeten kiezen. Ik kan nooit tegen Darkstar op. Zij is veel te sterk..' mauwde de jonge leadster. Wolfstar knikte begripvol "Willowstar koos jou...van alle katten koos hij jou, dat zegt veel." sprak ze rustig en nadenkend "Hij zag iets in jou, hij zag jou als een leadster. En ik kan niet ontkennen dat Willowstar een goed leader was die wist wat hij deed" haar blik gleed over de vele varens om hen heen "Ik kan niet uitleggen hoe graag ik gewild had dat ik gekozen werd om leadster te worden. Je moet onder ogen zien dat hij jou koos. Hij weet dat je een goede leadster bent, en hij wist dat maar al te goed anders koos hij jou niet!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimeza okt 08, 2016 9:31 pm

'Willowstar koos jou... Van alle katten koos hij jou, dat zegt veel,' sprak Wolfstar rustig. 'Hij zag iets in jou, hij zag jou als een Leadster. En ik kan niet ontkennen dat Willowstar een goed Leader was die wist wat hij deed. Ik kan niet uitleggen hoe graag ik gewild had dat ik gekozen werd om Leadster te worden. Je moet onder ogen zien dat hij jou koos. Hij weet dat je een goede Leadster bent, en hij wist dat maar al te goed anders koos hij jou niet!' Leaf knikte. 'Ja, dat zal dan wel...' Zelf geloofde ze er nog niet veel van. Misschien zag Willowstar wel iets in haar maar dat moest zijn tijdelijk zijn geweest. Ze kon niet geloven dat hij echt had gedacht dat ze een goede Leader zou zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitimeza okt 08, 2016 9:46 pm

Wolfstar zuchtte "Laat mij een verhaal vertellen" mauwde ze zachtjes "Ik was jonger dan jij nu bent....toen ik voor het eerst de leiding had, ik leide mijn warriors recht in een bloedbad. Ik was verbannen...ik was mijn kits kwijt en mijn liefde." haar stem was warm en vol verdriet "Brookstar, de leadster van rierclan en mijn moeder was een vreselijke leader die aan iedereen de oorlog verklaarde en iedereen een verraader noemde. Ze omringde haar zelf met elite warriors." Ze keek leaf aan haar ogen boorde door die van haar "Ik en vrienden kwamen in opstand....en ik vermoorde Brookstar, mijn eigen moeder door haar hoofd tegen een rots de slaan" ze zuchtte "Laat me je vertellen wat ik wou dat ik wist toen ik jong was en droomde van glorie en roem...je hebt geen controle over wie sterft en leeft" ze scande het gebied om hen heen voor de vijfde keer "Ik keek om me heen en zag....bloed... overal ... bijna al mijn vrienden waren gestorven...ook veel van de vijanden." ze slaakte alweer een zucht "Ze kozen mij als nieuwe leadster, en ik lied de andere brook aanhangers doodgaan, de doodstraf en andere werden verbannen. Mijn broer de deputy werd vermoord onder mijn bevel....en ik lig er nog steeds wakker van...iedere nacht..." ze snoof "Je vraagt je vast af , wat dit met jou te maken heeft...ik wil gewoon dat je weet...dat je geluk hebt....dat je gekozen werd om leadster te kunnen worden...dat je hebt kunnen oefenen als deputy en hebt kunnen kijken hoe willow het deed. Ik had die kans niet...en zoals je hoorde heb ik in mijn eerste gevecht iedereen de dood in gestuurd"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let me tell you....(Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me tell you....(Leafstar)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Territory-
Ga naar: