Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Robinpaw

Robinpaw


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Timefate
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Lonely

No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Empty
BerichtOnderwerp: No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit]   No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Icon_minitimedi sep 06, 2016 7:30 am




Robinpaw trippelde vlot en opgewekt het kamp binnen.
De ceremonie was nog maar een paar dagen geleden, maar eindelijk had ze het kamp uit gemogen. Ze keek er ook zo naar uit om weer te gaan trainen met haar mentor.
Haar oogjes gleden nieuwsgierig naar de Nursey. Ja, een paar dagen geleden sliep ze daar nog.
Al snel kreeg ze een kitten in zicht, een klein donker Tabby poesje waar ze vervolgens ookal op af trippelde.
"Hallo," begroette ze het poesje vriendelijk. 




- First post Chestnutkit

Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit

Chestnutkit


Real Name : Camilla aka SpamQueen <3
Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 24-08-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 5 Moons
Status: Exploring the world! What else... xD

No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit]   No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Icon_minitimezo sep 11, 2016 7:45 pm


Met een zucht ging Chestnutkit voor de opening van de Nursery zitten. Nog een Moon en dan zal zij ook Apprentice worden! Ze kon niet wachten! Aan de ene kant vond ze het wel spannend maar ze had er ook heel veel zin in. Wie zal haar mentor worden? Ze hoopte op een geduldige mentor die wist wat ie deed. Hopelijk...
'Hallo,' hoorde ze opeens. Chestnut keek opzij en zag Robinpaw, een rode poes die nog maar net Apprentice was. 'Hoi,' begroette ze terug. Misschien kon Robin wat vertellen over het Apprentice leven? Ze was nog wel net Apprentice maar misschien had ze al wat dingen meegemaakt die handig voor haar waren om te weten. 'Eh Robin, ik word over een Moon Apprentice en ik vroeg me af of je misschien wat kon vertellen over het eh... Apprentice zijn?' vroeg de tabby poes een beetje ongemakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinpaw

Robinpaw


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Timefate
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Lonely

No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit]   No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Icon_minitimewo sep 14, 2016 8:36 pm




"Hoi," begroette het katje haar terug. "Chestnutkit," mauwde ze opgewekt terug. "Eh Robin, ik word over een Moon Apprentice en ik vroeg me af of je misschien wat kon vertellen over het eh... Apprentice zijn?" Vroeg de Tabby kitten wat ongemakkelijk. "Natuurlijk!" Andwoorde Robinpaw terug.
De rode Apprentice ging zitten en gebaarde met haar staart dat de kitten naast haar kon zitten. Haar nieuwe rank als Apprentice vond ze fijn. Ja, nu was niet zij meer die kleine kitten zoals Chestnutkit. Niet dat zij beter was, natuurlijk niet! Maar ze was nu wel groter, nu was zij een Apprentice. Chestnutkit zou dan ook al bijna Apprentice worden wist ze.
"Het is heel leuk hoor," begon Rbinpaw de kitten te vertellen. "Ik train samen met Arcanewish, mijn mentor, ging ze verder. "Meegaan op Patrouilles, jagen of de grenzen checken," prat de jonge kattin aan één stuk door. "Natuurlijk heb je wel je verplichtingen hoor," voegde eraan toe. "Zo moet ik eerst jagen voor de elders, daarna mag ik pas eten," ratelde de kitten maar door. Ja, er was zoveel te vertellen. "Maar ik vind het niet erg hoor. De elders zijn vaak aardige en wijze katten," mauwde ze erachteraan. "Ookal mogen ze dan wel oud zijn," zei ze er met een grijns achter aan.
Vriendelijk keek ze het poesje weer aan. Wat zou ze ervan vinden? Zou ze Robin ze hele verhaal aangehoord hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit

Chestnutkit


Real Name : Camilla aka SpamQueen <3
Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 24-08-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 5 Moons
Status: Exploring the world! What else... xD

No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit]   No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Icon_minitimeza sep 24, 2016 8:02 pm


'Natuurlijk!' antwoordde Robinpaw op haar vraag. Chestnut glimlachte blij. 'Het is heel leuk hoor,' begon Robin. 'Ik train samen met Arcanewish, mijn mentor. Meegaan op Patrouille, jagen of de grenzen checken. Natuurlijk heb je wel je verplichtingen hoor. Zo moet ik eerst jagen voor de Elders, daarna mag ik pas eten. Maar ik vind het niet erg hoor. De Elders zijn vaak aardige en wijze katten. Ook al mogen ze dan wel oud zijn,' vertelde Robin. Chestnut had stil geluisterd. Ze had er nog meer zin in gekregen! Maar ze was ook weer wat meer zenuwachtiger. Het was allemaal een beetje dubbel. 'Ik luister ook vaak naar verhalen van de Elders! Echt zo leuk om de geschiedenis van Thunderclan en de andere Clans te weten!' mauwde Chestnut enthousiast. Ze vond het altijd erg interessant. Ze vond het idee wel leuk om nu ook voor de Elders te kunnen zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit]   No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No longer a Kitten, well hello there [Chestnutkit]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: