Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Are you kidding me ? [ open ]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimewo apr 13, 2016 11:13 pm


De grijze poes ,voelde zich bijzonder kalm vandaag , zo buiten het kamp . Ze zag hoe het water zich had terug getrokken en een spoor van schelpen en modder achter zich liet . Ze had zich altijd al afgevraagd waarom het dat deed , waar ging het heen ? . Ze zuchte wetende dat de vissen zich ook hadden terug getrokken . Het zou lang duren voor ze überhaupt een vis tegen zou komen . En dan moest ze zich ook nog eens een weg banen door de dikke modder . Plots zag ze iets bewegen in het dikke riet . Een dikke spitsmuis had zich verscholen onder een tak . Maar kwam steeds verder naar buiten . Wolfstar wist dat wanneer het water zich terug trok spitsmuizen opzoek naar eten gingen . Snel rolde ze zich in de modder en ging rustig liggen . Wachtend op haar prooi verroerde ze geen enkele spier . Het beest kwam steeds dichterbij . Tot het nog geen staart lengte van haar af was. Snel sprong ze boven op het weerlosen beestje en beet snel zijn nek door . De zoveelste spitsmuis ! Dacht ze vrolijk . Het was een goed seisoen en de eilanden zaten vol met prooi , in de modder verscholen zich genoeg andere beesten , tussen de rotsen zaten zoetwater krabben en in het heldere water zaten honderde vissen en met wat geluk ving je een vis arend , al was dat erg gevaarlijk . Ook waren er een groot aantal watervogels te vinden dit seizoen . Nog nooit was er zo'n overvloed aan voedsel . En de clan was erg tevreden,zeker na het overstromen van het kamp 2 manen geleden . Er waren toen twee kits en een elder verdronken . Maar langzamerhand bloeide de clan weer op . Wolfstar trippelde rustig verder , ze had haar prooi goed verstopt onder de grond op een eiland . Anders zou het weg spoelen of gestolen worden door visarenden ,krabben of zelfst otters . Otters waren mischien wel de grootste vijanden van de riverclan de stomme beesten stalen al hun vis al was er genoeg voor iedereen . Wolfstar wist dat veel clans jaloers waren op het aantal prooi op riverclan terretory en dan vooral shadowclan . Met pijn in het hart dacht ze terug aan de vriendschap die ze ooit had gegad met darkstar . Maar voor ze zich in meer herrineringen verdiepte hoorde ze iets achter haar . Ze draaide zich om " ,wie is daar ?!".
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimewo apr 20, 2016 9:15 pm

Soms vroeg de grote kater zich af waarom hij nog in Riverclan bleef. Het gebied had weinig charme. Water en modder zover het oog kon kijken, met af en toe wat riet om variatie te geven aan het grijze gebied. Elke kat kwam altijd nat en vies terug zodra hij maar een stap buiten het kamp had gezet en het leven was zwaar om van eiland naar eiland te zwemmen om maar door het gebied te kunnen navigeren. Maar hij wist wel beter. Riverclan katten waren sterk, gehard en hadden een overvloed aan prooi. Geen enkele kat kon leven als hen. Zij waren anders en dat maakte hun sterk. Hun territorium was bijna niet in te vechten en geen andere clan wilde hun gebied hebben. Ze wisten toch niet hoe ze om moesten gaan met het water.
Whirlpool was van plan even snel te gaan vissen. Hij was vandaag al eerder op patrouille geweest, maar hij was nooit echt van het erg lang stilzitten. En als de kater wat in zijn hoofd had, kwam het er niet snel meer uit.
Hij had een bepaald eiland in zijn hoofd waar hij vaker viste, dus voor hij het wist lag hij al weer in het water en met ritmische slagen zwom hij naar het eilandje wat hij in zijn gedachten had.
Op de oever aangekomen moest hij alleen nog maar door het riet gaan en hij zou zijn vaste plekje kunnen opzoeken, totdat hij de verbaasde woorden hoorde van de stem die hem maar al te bekend voorkwam. Hij stak zijn hoofd uit het riet en zag de grijze poes al zitten. 'Ik ben het maar, Wolfstar,' zei hij kalm. Hij zag dat de poes gejaagd had. 'Goeie vangst,' complimenteerde hij haar vette spitsmuis.
Langzaam ging hij zitten voor zijn leidster en keek haar strak aan. Hij was nog niet zo lang deputy, dus hij had het gevoel alsof hij haar helemaal nog niet kende. Of, niet in de manier zoals een deputy zijn leidster hoorde te kennen. Het ging allemaal nog wat te ongemakkelijk. 'Alles loopt op rolletjes, niet?' vroeg hij daarom maar aan de grijze poes. Hij moest toch íéts zeggen om deze ongemakkelijke stilte tegen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimedo apr 21, 2016 7:32 pm

Tot haar opluchting was het whirlpool maar , de bruin gestreepte kater stapte het riet uit "Ik ben het maar , Wolfstar".De nieuwe deputy stond nu naast haar "Goeie vangst!" complimenteerde hij de riverclan leadster . De kater ging nu voor haar zitten en keek de poes strak aan . De kater was nog niet zo lang leader , en wlWolfstar wist maar al te goed hoe ongemakkelijk dat kon zijn . Nou ja goed? ,zelf was ze nooit deputy geweest , al zou ze dat graag wel willen zijn geweest . "Alles loopt rolletjes niet ?" . De poes keek de kater doordringend aan "Ja redelijk , behalve dan het probleem met shadowclan en Windclan "ze keek naar haar poten voor ze verder sprak "Ik ben bang dat het oorlog word whirlpool , ik ga mijn best doen Riverclan er buiten te laten , maar je kent darkstar en haar wraakzucht.." ze zij het zo krachtig als maar kon , haar angst verborgen onder een dikke laag emotieloosheid...
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimevr apr 22, 2016 6:33 pm

Whirlpool likte snel een paar keer over zijn volle bos haar op zijn borst. Hij was groot in deels nog nat van zijn korte zwem naar dit eiland en probeerde zichzelf een beetje op orde te krijgen. Het was wel de leader waarmee hij aan het praten was. Zijn gele ogen keken weer op en hij zag dat de grijze poes hem indringend aankeek. Vraagtekens ontstonden in zijn brein. Het liep op rolletjes, toch?
Nee, niet dus. Hij luisterde naar de woorden van zijn leider en bezorgdheid vulde zijn hoofd. Maar ook enige vorm van spanning, avontuur. Oorlog, verdomme Whirlpool, van dat woord zou je moeten huiveren, niet opbloeien. Hij zag dat Wolfstar zelfverzekerd probeerde te zijn voor hem, haar houding was krachtig. Maar ze moest zich wel een beetje bezorgd voelen, als twee clans in je nek aan het hijgen waren. Hij was het in elk geval wel.
‘Ik wist niet dat Windclan zo vijandig was. Ik bedoel, {INSERT NAAM VORIGE WINDCLAN LEADER HIER} nors kon zijn, maar vijandig?' zei hij, meer in zichzelf dan tegen Wolfstar. Hij keek Wolfstar weer aan. ‘En ik snap niet wat Darkstar tegen ons heeft! Onze gebieden grenzen niet eens aan elkaar!’ zei hij. De emoties borrelden bijna omhoog. Darkstar was altijd moeilijk, op elke gathering, om alle kleine dingetjes. Riverclan was altijd redelijk geweest, volgens hem in elk geval.
‘Maar geen zorgen over de clan, Wolfstar. Je weet dat ik de patrouilles regel, zodat jij je druk kan maken over belangrijkere dingen.’ Hij keek zijn leider aan. Als hij maar een beetje steun kon geven. Hij wilde er natuurlijk met haar over praten, haar advies kunnen geven en altijd aan haar zijde staan. Maar zijn kennis over dit onderwerp was natuurlijk ook beperkt, aangezien hij in zijn manen nog nooit zoiets grootst had meegemaakt.

OOC: Ik heb even aangenomen dat Whirlpool nog niet weet dat Smokestar de nieuwe leider van Windclan is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimevr apr 22, 2016 6:50 pm

De poes luisterde zorgvuldig naar haar deputy's woorden . Zijn bezorgdheid en vragen irriteerde haar een beetje maar ze beet er door heen . Ze begreep het wel , een nieuwe rang een nieuwe taak , dat was zwaar . Ze wist het maar al te goed . Ze keek haar deputy strak aan "dankje" Ze huiverde even "Ik heb een goede keuze gemaakt met jou , ooit word je een geweldige leader". Ze keek de kater gekalmeerd aan"Darkstar heeft niks tegen de Riverclan , maar tegen mij ."Ze luisterde even naar het terugtrekkende water "Zij haat mij niet de Riverclan en bovendien is ze bang dat ik samenspan met thunderclan" . Ze zuchte "En wat windclan betreft , ze hebben een nieuwe leader ene smokestar . Ik mag hem nie maar ik weet zeker dat Darkstar dat wel doet "..
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimevr apr 22, 2016 8:52 pm

Gecharmeerd door Wolfstars prijzende woorden, knikte hij met zijn mondhoeken omhoog naar de poes. Ergens in de houding van zijn leidster zag hij spanning. Hij begreep het wel, als leider zou hij ook constant gespannen en bezorgd zijn. Hij was nu pas een jonge, verse deputy. Het enige waar hij zich zorgen over maakte is dat alle taken wel goed en soepel waren verdeeld in de clan. Dat vond hij al best lastig, maar het ging met de dag gemakkelijker.
Opeens begon Wolfstar over Darkstar. Hij luisterde aandachtig. Wat had die zwarte poes dan tegen haar. Hij wilde het eigenlijk meteen vragen, maar hij slikte het snel in. Hij moest respectvol zijn, en niet door Wolfstars woorden heen praten. En Windclan had een nieuwe leider. Hij kantelde zijn hoofd even en dacht na.
‘Ik begrijp niet dat Darkstar haar hele clan zou riskeren, enkel om haar wrok op jou uit te laten.’ Hij schudde even minachtend zijn hoofd. Iets dat geen enkele leider met gezond verstand ooit zou doen, naar zijn mening. En hij maakte zich wel een beetje zorgen over dat Darkstar de nieuwe leider mocht en Wolfstar niet. Niet dat Wolfstar überhaupt veel katten mocht. ‘Dat is wel gevaarlijk. Als Darkstar met Windclan gaat samenzweren, hebben we wel een vijandige clan aan onze grenzen,’ sprak hij zijn zorgen uit naar Wolfstar. ‘Dan hebben we geen keus om Thunderclan om hulp te vragen, we kunnen niet alleen tegen twee clans op.’ Hij keek Wolfstar recht in haar blauwe ogen aan. ‘Misschien vraag ik nu teveel... Maar wat is er gebeurd dat Darkstar jou haat?’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimeza apr 23, 2016 7:13 pm

Wolfstar luisterde aandachtig naar haar deputy's woorden er waren zoveel dingen die de kater nog niet wist of nog moest leren ."veel"zuchtte ze terwijl ze de deur van duistere herinnering opende "ooit waren we vrienden , maar dat veranderde toen zij leader werd . Ze veranderde door de macht . Dit was wanneer de oorlog tussen thunderclan en shadowclan begon"ze huiverde, het hele wadde gebied vas stil"ze werd wraakzuchtig en hatelijk . Ik werd toen ook leader , dus nadat ik mijn moeder vermoorden. Ze was het niet eens met wat uk deed met mijn clan . We kregen ruzie en daar ging onze vriendschap".ze zuchtte "genoeg hierover , ik ga niet samenwerken met thunderclan . Darkstar wil thumderclan aanvallen en ik zal haar er niet mee helpen . "ze keek weg van haar deputy en richtte zich op iets in de verte "ik ga met niemand samenwerken, niet om hulp vragen en ik wil er niets mee te maken hebben " siste ze kortaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimeza apr 23, 2016 7:43 pm

whirlpool

"AS LONG AS MY HEART KEEPS BEATING AND MY LUNGS KEEP BREATHING, I WILL BE FIGHTING"

Whirlpool merkte dat Wolfstar nu ging praten over iets wat ze eigenlijk liever niet wilde. Herinneringen die ze liever niet wilde ophalen. Hij bleef kalm zitten en luisterde na het verhaal. Er werd veel duidelijk waarom. Wolfstar kapte het wel abrupt af, een moment van kwetsbaarheid was vervlogen en de poes stelde zich weer sterk op. Vrienden in verschillende clans was altijd gevaarlijk, iets wat hij geleerd had nooit te moeten doen. Maar ja, als je jong bent gaat alles makkelijk. Zeker nu hij deputy was, voelde hij zich eenzamer dan ooit. Hij stond immers boven de andere katten en hij had geen echte vrienden, enkel kennissen. Hij draaide zijn kop even weg van Wolfstar. ‘Het spijt me dat het zo is gegaan.’
Wolfstar bitste dat ze met niemand wilde samenwerken. Niet met Thunderclan of iemand anders. Ook het voorspelde ze dat Shadowclan Thunderclan zou aanvallen. Iets waar zij als Riverclan natuurlijk buiten konden blijven, maar je wist natuurlijk niet was Windclan zou doen.
‘Ik snap dat we niet tussen Shadowclan en Thunderclan in moeten springen, maar als Thunderclan onze hulp nodig heeft, dan moeten we doen wat juist is. Er zijn altijd vier clans geweest en dat moet zo blijven.’ Hij keek Wolfstar indringend aan. Hij was nooit bang geweest zijn mening te delen, tegen niemand niet, dus ook zijn leader niet. Hij was bang dat zijn leader het niet met hem eens zou zijn. Ze was solitair en wilde niet haar clan riskeren voor Thunderclan of een andere clan. In elk geval, zo kwam de poes op hem over.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimeza apr 23, 2016 7:49 pm

De poes keek hem een tijdje aan, twijfelend of ze het zou zeggen . Maar wat hij deed was dapper en het zou beloond moeten worden met antwoorden"De waarheid is ... ik wil niet eindigen zoals mijn moeder brookstar, al ken je het verhaal misschien al . Zij riskeerde haar clan samen werken met andere clans deed ze zonder er bij na te denken . Ze stuurde krijgers naar onosigen oorlogen . Ik wil niet zo eindige . Ik wil de clan dat niet nog eens aan doen ". weer zag ze het voor zich hoe ze haar eigen moeder tegen een rots douwde tot ze dood bloede , in de leadersden notabenen . Maar ze had het moeten doen voor haar clan !. "tuurlijk ken je het verhaal je was erbij!". Ze lachtte een pijnlijk lachje
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimezo apr 24, 2016 3:41 pm

whirlpool

"AS LONG AS MY HEART KEEPS BEATING AND MY LUNGS KEEP BREATHING, I WILL BE FIGHTING"

Whirlpool keek Wolfstar nog enkele momenten uitdagend aan, totdat de poes met antwoorden kwam die alles duidelijk maakte. Natuurlijk had de leider van de clan onzekerheden en ze wilde ervoor zorgen dat het verleden niet herhaald werd. Hij zuchtte en zijn blik werd meteen zachter. De poes probeerde het onderwerp nog een beetje luchtig te maken met de laatste zin, maar het was niet helemaal geslaagd.
‘Natuurlijk wil je niet roekeloos zijn. We moeten natuurlijk voorzichtig zijn en aftasten wat er aan de hand is. We kunnen niet voorspellen hoe het zal aflopen met Shadowclan of Thunderclan, of zelfs Windclan. We zullen moeten afwachten op de volgende gathering neem ik aan en kijken wat Starclan te zeggen heeft..’ hij zuchtte. Hij haatte het om zich zo machteloos te voelen, afwachten terwijl er een grote storm boven hun hoofd dreigde. Hij draaide zijn hoofd even weg van de poes en luisterde hoe de wind door het riet suisde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimezo apr 24, 2016 11:34 pm

Wolfstar luisterde afwezig naar hasr deputy's worden , veel krijgers zagen haar als de heldin , masr zelf geloofde ze het niet meer . Ze had katten gedood , verbannen en nog veel meer . Ze zuchtt , al was het een goed seizoen voor riverclan , nog nooit had ze zich zo machteloos en alleen gevoeld . Al haar vrienden waren gedood tijdens , de zogenaamde opstand . Maar twee hadden het overleefd . Al waren zij onderhand ook dood . Ze sloot haar ogen , opende ze weer en keek haar deputy voor het eerst verzwakt aan . Ze had geen zin meer in de leugens die ze baar deputy vertelde . Ze was het zat om te doen alsof ze sterk was en geen angst kende. Ze slikte even en keek weer wat optimistischer "Dus hoe gaat het met jou?" vroeg ze om de spanning eraf te krijgen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimema apr 25, 2016 4:54 pm

whirlpool

"AS LONG AS MY HEART KEEPS BEATING AND MY LUNGS KEEP BREATHING, I WILL BE FIGHTING"

Wolfstar leek nu echt haar façade tegenover hem te laten vallen en keek hem met een blik aan die hij nog nooit eerder had gezien. Ze leek bijna... verloren. Whirlpool voelde compassie voor haar, ze had het ook moeilijk gehad. En nu het eindelijk goed ging met de clan, kreeg ze amper tijd om het te kunnen verwerken. Hij voelde zich nu vreselijk, nu Wolfstar hem dit nieuws had gedeeld.
De grijze poes probeerde zich te herstellen en vroeg hoe het met hem ging. Hij lachte een beetje onverschillig. ‘Om eerlijk te zijn, toen ik hierheen ging voelde ik me goed. Alles ging prima met de clan en mijn taken gaan me steeds makkelijker af. Maar nu ik dit allemaal weet, voel ik me machtelozer dan ik me ooit gevoeld heb.’ Hij keek zijn leider aan, zijn gele ogen stonden droevig. ‘Maar het geeft me ook weer motivatie om door te gaan. Het gaat goed met Riverclan, de vissen komen terug. Het geeft de Warriors weer kracht, kracht die we zeker nodig zullen hebben.’ Hij keek Wolfstar aan met een zelfverzekerde blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimema apr 25, 2016 5:11 pm

Wolfstar glimlachte dit was de reden waarom ze de voor haar vrij onbekende kater had gekozen. Hij gaf niet op , zoals velen andere , en sprak vanuit zijn clan in plaat zichzelf.Een zachte blik verscheen in haar blauwe ogen .Hij was anders dan dan de vorige deputy , iets wat een goed teken was. De arme poes was gedood door hond , ze was pas twee manen deputy. "Je bent een geweldige deputy , Whirpool , geweldig"ze schudde haar kop heen en weer . Een glimlach verscheen op haar gezicht . "We hebben altijd het water nog om ons te beschermen tegen de vijand ". Ze keek naar wat eilandhes in de verte . Ondertussen had het water al het oppervlakte bedekt . En was het riverclan territory een groot meer met hieren daar wat eilandjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimema apr 25, 2016 5:43 pm

whirlpool

"AS LONG AS MY HEART KEEPS BEATING AND MY LUNGS KEEP BREATHING, I WILL BE FIGHTING"

Wolfstar prijsde hem voor zijn goede werk als deputy. Hij keek de poes een beetje beschaamd aan. ‘We kunnen enkel leren van elkaar en de fouten die in het verleden zijn gemaakt,’ sprak de deputy kalm.
Zodra Wolfstar over het gebied begon, moest hij lachen. ‘We hoeven bijna niet te vechten, ons territorium vecht voor ons.’ Hij keek naar het waddengebied om zich heen. Soms vervloekte hij het dat hij elke dag van hot naar her moest zwemmen, maar het had zijn voordelen. ‘Die muisbreinen kunnen niet eens zwemmen, ze zouden niet weten wat ze moesten doen als ze in ons gebied moesten overleven.’  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitimedi apr 26, 2016 12:00 pm

De poes luisterde lachend naar haar deputy's woorden.Er verscheen een speelse grijns op haar vermoeide gezicht"Dat niet alleen wij kunnen trucs uithalen"wetende dat de kater het misschien niet vegreep sprak ze verder"Ik heb een strategie vedacht waarmee we in een keer een hele patrouille kunnen laten verdrinken"ze lachtte als ze dat te zien kregen durfden niemand hen nog aan te vallen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Are you kidding me ? [ open ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you kidding me ? [ open ]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» . Whoops [OPEN] .
» Hello, it's me [open]
» Hot as the sun (open)
» Ever... {Open}
» Just need coolness {OPEN}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Territory-
Ga naar: