Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Secrets and lies

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Naughtyglance

Naughtyglance


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 28-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≵ 24 Moons
Status: ≵ Fear is the mind killer

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimewo aug 17, 2016 11:28 pm

Het duurde niet lang voordat Wolf haar ogen opende en hem aankeek. De kater keek haar eventjes terug aan maar al snel richtte hij zijn kwade blik op de Roerclan katten om hem heen. Woorden werden naar hem toe geroepen en klauwen van die waterratten reikte naar zijn gewonde lijf. Hij gromde en wou zich net gaan verdedigen maar al snel maakte Wolf er een einde aan. "Laat...laat hem met rust. "Hij heeft ... mijn leven gered, en ik zal hem daarvoor bedanken" Mauwde Wolf, de poes wankelde naar een wilg wenkte hem om haar te volgen en verdween in haar den. De kater snoof en keek nog eventjes over zijn schouder naar een Riverclanner voor hij Wolfstar volgde de den in. Eenmaal in de den knipperde hij met zijn kgen om te wennen aan het donker en keek hoe Wolf zich zelf liet neerploffen in haar nest. De kater hief zijn kin omzich zelf zelfverzekerde en sterker voor te doen. Want stiekem deed hij het gewoon in zijn broek van angst hij zat twnslotte in een kamp vol met vijanden.



Wolfstar only!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimedo aug 18, 2016 12:03 am

"Je hoeft je niet zo groots voor te doen hoor" mauwde ze sterk "Ik snap dat je bang bent in een kamp vol met vijanden" ze keek de kater vriendelijk aan "Dus vertel me, wat kan ik doen om je te bedanken?" Haar blik gleed over zijn bruine vacht, die bijna identiek was met die van zijn vader. Een pijnscheut trok door haar lichaam zowel fysiek als emotioneel. Al die tijd had ze haar liefde voor haar zoon opzei geschoven en er niet meer aangedacht en nu stond hij hier, op haar neerkijkend wetend dat ze verblind was omdat ze hem wou redde, zeker was dat hij uitleg wou hebben, maar hoe kon ze het hem ooit uitleggen?!.
srry kort...
Terug naar boven Ga naar beneden
Naughtyglance

Naughtyglance


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 28-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≵ 24 Moons
Status: ≵ Fear is the mind killer

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimedo aug 18, 2016 3:46 pm

"Je hoeft je niet zo groots voor te doen hoor. Ik snap dat je bang bent in een kamp vol met vijanden" Resgeerde de Riverclan leidster toen hij sterk op zijn poten stond. Hij keek haar met vernauwde ogen een en zwiepte met zijn staart. "I'm not scared" Mauwde hij laag en keek oplettend omzich heen. Dus vertel me, wat kan ik doen om je te bedanken?" Naughty keek naar de gewonde poes toen ze vedersprak en de gestreepte kater haalde zijn schouder op. Iets wat hij beter niet kon doen want de vleeswonden op zijn schouder vonden het niet al te prettig als hij zich zo bewoog en lieten dat merken ook. Hij siste en keek naar zijn wonden. "Ik hoef niks, bedankt" Mauwde hij en richtte zijn aandacht weer op Wolfstar. "Tenslotte zou Darkstar het niet bepaald waarderen" Voegde hij mompelend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimedo aug 18, 2016 9:59 pm

Grinnikend keek ze de kater aan, niet bang?. Maar goed hij wou dus niks terug, dat was fijn. Ergens had hij wel gelijk, darkstar zou het anders opvatten, net zoals zo veel dingen. Haar blik gleed over de bruine kater, hij leek zo veel op zijn vader. Diezelfde ogen, diezelfde vacht en precies diezelfde persoonlijkheid. "Darkstar kan zo veel niet waarderen" sprak ze krachtig "De enige die ze waardeert is stormheart en leopardgaze" murmelde ze er achterna. Met een heldere blik in haar oog keek ze de kater aan "Dan kan ik je verder niet helpen geloof ik." Ze keek de kater strak aan. Ze heeft gewoon een shadowclanner gered, maar het was haar zoon. Wat nou als hij het raar vond, en er een reden achter ging zoeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Naughtyglance

Naughtyglance


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 28-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≵ 24 Moons
Status: ≵ Fear is the mind killer

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimedo aug 18, 2016 10:04 pm

Hij luisterde geduldig naar wat de grijze poes hem t evertellen had maar zijn aandacht was vooral gericht op de geluiden buiten de den. Hij was en bleef een Shadowclanner en als er een gek bij liep kon hij het wel vergeten om ooit zijn eigen clan terug te zien. Zijn linkeroog bewoog richting de uitgang toen er potenstapoen klonk maar al snel wegvaagde. Zijn andere oor was weg, naja bijna weg. Het leek alsof er een hap van genomen was. Iets waar hij niet blij mee was, hij kon het niet eens meer bewegen. Hij voelde hoe Wolfstars ogen op hem brandde en de gestreepte kater raakte er nerveus van. "Valt er iets te zien?" Mauwde hij dan ook, iets te vel dan hij werkelijk bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimedo aug 18, 2016 10:43 pm

"Valt er iets te zien?" mauwde de kater bot.  Wolfstar spitste haar ogen en keek hem verrast aan "Nee hoor ik was gewoon aan het kijken hoe erg jij leek op je vader, Falconshadow" ze glimlachte "Niet alleen kwa uiterlijk maar ook je persoonlijkheid. Hij was een goede warrior ben trots met zo'n vader!" ze grijnsde, ze wist hoe de kater hier over dacht maar het boeide haar niet. "Ik kende hem via darkstar, zij en ik waren goede vrienden as appretice's helaas zijn we laten we zeggen uit elkaar gegroeid" een speelse twinkeling verscheen in haar oog "Genoeg met mijn saaie verhalen, je vader was iemand waar je naar kunt opkijken, grappig maar bot en een loyale warrior die niets liever wou dan zijn clan verdedigen" oh ja dat was hij, hij was alles wat een poes wou. Hij was perfect, geliefd en krachtig net als zijn zoon, de poes wiebelde met haar oren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Naughtyglance

Naughtyglance


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 28-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≵ 24 Moons
Status: ≵ Fear is the mind killer

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimedo aug 18, 2016 11:22 pm

De kater probeerde krachtig tegen over de leadster te staan maar toen de poes eenmaal over zijn vader sprak keek de gestreepte warrior Wolf met een frons aan. Normaal gesproken had de kater haar alang de mond gesnoed net als iedere andere kat als ze over zijn vader spraken. Maar nu luisterde hij, luisterde naar elke woord die haar mond verliet. "Dus jij en mijn vader waren dus echt vrienden" Meer tegen zichzelf dan tegen de Riverclan leadster. "Je praat over hem alsof je je nooit zijn zijde heb verlaten" Voegde hij er aan toe. Zijn amberkleurige ogen waren op Wolfstar gericht en een vraag borrelde in zich op. "Hoe is mis gelopen?" Mauwde hij, als hun zulke goeie vrienden waren volgens de grijze poes moest er ook een reden zijn waarom de leadster zijn vaders zijde had verlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimedo aug 18, 2016 11:38 pm

"Je praat over hem alsof je je nooit zijn zijde heb verlaten" zei de kater. De poes knikte zachtjes en bijna onmerkbaar. "Hoe is het mis gelopen?" vroeg hij opeens. De poes schrok op niet wetende hoe ze moest reageren, even bleef het stil terwijl ze ee zachte blik op de kater legde "Tijden veranderde , ik was rogue geworden,verbannen door Brookstar en klaar voor de opstand. Ik dacht dat ik die niet zou overleven dus nam ik afscheid. Maar zoals je weet stierf hij voordat ik ook maar en stap naar de stervormige steen kon doen voor mijn leadersceremonie." klonk ze zacht en vol pijn "En ik mis hem iedere dag,iedere seconden van mijn leven. Maar ik weet dat hij twee kits waar hij trots op kan zijn en dat hij een goed leven heeft gehad" dit keer was haar stem krachtig en trots alsof ze sprak over haar eigen kits en geliefde, wat natuurlijk ook zo was ook al wist naughtyglance dit niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naughtyglance

Naughtyglance


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 28-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≵ 24 Moons
Status: ≵ Fear is the mind killer

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimevr aug 19, 2016 12:19 pm

De kater knikte kort op de woorden van Wolfstar. Het was altijd al een gevoelige snaar bij hem geweest als katten zo over zijn vader spraken. Hij had het zwaarder dan elke kat ook toen hij zijn levenloze lijf was tegen gekomen. Maar nu hield hij zich sterk, het nu niet het moment om over het verleden te praten. Hij levende nu in het heden. "Waarom deed je het?" Mauwde hij een een tidje kater, zijn kfen boorde zich in die van grijde poes. "Waarom viel je de hond aan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitimedo aug 25, 2016 10:06 pm

Wolfstar keek op, geschrokken door zijn plotselingen vraag terwijl het bloed verlies haar duizelig maakte. Ze legde haar kop op haar poten en traan rolde over haar wangen, ze kon geen kant meer op "Omdat" ze slikte zwakjes "En moeder alles doet voor haar jong" zei ze met een brok in haar keel terwijl ze haar kop optilde " ja Ik ben je moeder naughtyglance... zei ze zachtjes "Het spijt me zo dat ik jullie weg heb gegeven aan falconshadow...maar dit was het beste voor jullie" ze legde haar kop terug bang voor zijn antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Secrets and lies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets and lies   Secrets and lies Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Secrets and lies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Secrets are there to find out
» Secrets (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Camp-
Ga naar: