Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Cold night

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Red

Red


Real Name : Sannemander
Other Accounts : to many others
Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 31-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: UNKNOWN
Status: alone

Cold night - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night - Pagina 2 Icon_minitimema aug 08, 2016 5:18 pm

Ze zweerde dat ze de poes hoorde giegelen al schudde ze al snel weer haar zwarte kop en ging verder eten. Red at ook maar zwijgend verder, ze kon nu goed nadenken over haar reis en alles op een rijtje zetten. Toen haar prooi eenmaal op was rolde ze zich op haar zij en legde haar kopje op haar voorpootjes. "Dus..." begon ze "Hoe ben jij hier belandt?" ze legde haar vriendelijke blik op de oudere kat "Heb je veel moeten reizen?". Even was het stil "En waar is je familie eigenlijk?!" het poesje schoof overeind en gig zitten haar staart zwiepend heen en weer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh)
Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 29-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 18 Moons
Status: Babe please, flirtatious is my middle name

Cold night - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 12, 2016 10:15 pm

Nadat ze haar prooi naar binnen had gewerkt likte ze haar kaken af en geeuwde. Haar poten rekte ze uit en haar nagela kraste over de stenengrond. Op zulke momwnten kon de poes gewoon meteen in slaapvallen. Een volle buik, warmte en het was donker. Beter kon het gewoon niet. Alex sloot haar ogen, haar ogem waren net voor twee seconde dicht toen de jongere poes tientallen vragen begon te stellen. Alex zuchtte en rekte zich nog een keertje uit. "Is het niet te laat om nu zulke vragen te stellen kid? Tis al lang bedtijd voor jou" Reageerde ze droogjes en ging uitgebreid op haar flank liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Red

Red


Real Name : Sannemander
Other Accounts : to many others
Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 31-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: UNKNOWN
Status: alone

Cold night - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 12, 2016 10:27 pm

De zwarte poes zuchtte . "Is het niet te laat om nu zulke vragen te stellen kid? Tis al lang bedtijd voor jou" klonk haar stem droogjes. Red keek haar verward aan "Bedtijd?!" mauwde ze te luid "Ik heb nog nooit een bedtijd nodig gehad hoor" koppig stond ze op haar ogen uitdagend op de oudere poes gericht "Ik slaap wanneer ik dat wil" een speelse twinkeling borrelde op in haar groen gelige oogjes. "Nou ja bij Angel en Rex had ik een bedtijd maar toen was ik jonger siste ze in gedachten verzonken. Oh die twee waren zo lief, waarom hadden ze haar weggestuurd?!. Maar aan de andere kant als ze het niet gedaan hadden had ze nooit zo'n mooi litteken op haar wang gehad en had ze alex nooit ontmoet!....
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh)
Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 29-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 18 Moons
Status: Babe please, flirtatious is my middle name

Cold night - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 20, 2016 9:12 pm

"Bedtijd?!" Ik heb nog nooit een bedtijd nodig gehad hoor" Was de luide recatie van Red en meteen drukte Alex haar voorpoten op haar oren. Ugh kon het gewoon niet haar klep houden sn slapen zoals normale katten? Alex wierp een geïrriteerde blik op de jongere poes maar voor ze kon antwoorde begon het weer te kefferen. "Ik slaap wanneer ik dat wil. Nou ja bij Angel en Rex had ik een bedtijd maar toen was ik jonger Ging Red veder. "En nu ben je hier en ik zeg dat het tijd is voor slapen" De poes zuchtte en draaide zich om van de rooie haarbal. "Kiddo ga slapen" Geeuwde ze. Haar staart zwiepte over de grond terwijl ze ene comfortabele houding zocht om de nacht door te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cold night - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cold night
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: