Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Long lost (Alex)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitimema aug 01, 2016 9:39 pm

Met stroeve korte stapjes sprong hij van rots naar rots, zijn pels nat van het gesmolten sneeuw en zijn brein vol met ideeen. Hij had haar geroken, haar zoete lieve geur. De poes moest hier ergens zijn hij wist het gewoon, de poes waar hij afscheid van had moeten doen. De kater was de berg afgereisd en door vele naaldbossen heen gegaan. Een wond prikte op zijn brede schouder, hij was door berwalds terrein gemoeten en daar was de blauwgrijze kater niet blij mee geweest. Maar hij wist dat alex hier in de beurt was, ze mocht hem dan wel niet kennen maar hij haar wel, oh zo goed. Hij was 7 moons toen hij haar ontmoette, ze had haar oogjes net geopend. Helaas had hij na drie dagen weer afscheid moeten nemen. Nee, mathias en zijn moeder hebben elkaar nooit gemogen. De poes was een dag na zijn geboorte vertrokken en nooit meer na hem omgekeken. Zij wilde blik viel op een grote kale grasvlakte en hij deed zijn best niet verblind te worden door de felle zon die zijn natte pels droogde. Zijn mondhoeken schoten omhoog toen hij de zwarte poes zag lopen en hij deed zijn best niet op en eer te springen terwijl hij de heuvel afrenden en net voor haar tot stop kwam. "Alex!" schreeuwde hij dolblij zijn half zusje te zien "Ben jij het echt!" hoopvol keek hij haar aan, al wist hij het antwoord al natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh)
Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 29-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 18 Moons
Status: Babe please, flirtatious is my middle name

Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitimema aug 01, 2016 11:25 pm

Frisse lucht drong haar neus binnen toen ze een diepe hap lucht nam. Het was aan het schemeren en de laatste vogels zongen hun laatste lied voordat ze hun nesten op zouden zoeken. De zon liet de laatste warme stalen door de bergtoppen heen vallen voor het weer tijd was voor de koude nacht. Ze zag daar, midden in een openvlakte omringd door bergen om nog in een van die laatste warme stralen te genieten met haar ogen half gesloten. Het was een mooie dag geweest, niet te warm en niet te koud. Precies goed. Het waren weinig dagen die ze zo fijn had meegemaakt. Alex gaapte en stond op, rekte zich uit en likte haar borst een aantal keren tot haar vacht weer netjes zat want eh je weet nooit wie je tegen kwam. Haar groene ogen volgde de ondergaande zon die nu eindelijk plaats maakte voor de nacht. Dat was totdat ze een geluid achter zichzelf hoorde. Een stem die haar naam riep. Haar oren gleden haar nek in en de zwarte poes draaide zich om. Haar ogen boorde zich in die van de vreemde kat voor haar. "Moet ik jou kennen?" Siste ze en keek hem onderzoekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitimema aug 01, 2016 11:34 pm

"Moet ik jou kennen?" siste zijn half zusje. De kater grinnikte kort en keek haar hoopvol en speels aan "Jij niet nee" lachte hij. Zijn staart zwiepte vrolijk heen en weer "Maar ik jou wel". Het was wel duidelijk dat ze hem niet herkende maar het kon hem niks schelen. Blijdschap nam het roer over en hij begon op en neer te springen, alles om energie kwijt te raken. "Je bent mijn half zusje alex. Ik zag je toen je pas geboren was maar moest gelijk weer vertrekken...helaas" de kater wist dat de poes het niet zou begrijpen of hem zelfs niet zou geloven maar hoe langer hij bij haar kon zijn hoe beter. "Mijn vader en moeder hadden ruzie en toen vertrok mijn moeder de dag naar mijn geboorte en kreeg een jou van een andere kater" hij hapte naar adem. En langzaam begon hij weer te kalmeren "Je moet me geloven, hoe ken ik anders je naam?!" mauwde hij hoopvol terwijl hij haar speels aankeek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh)
Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 29-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 18 Moons
Status: Babe please, flirtatious is my middle name

Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitimevr aug 05, 2016 2:32 pm

Een frons was op haar wenkbrauw getekend toen de kater ineens allemaal onzin begon uit te brabbelen. Hij beweerde dat zij zijn half zusje was. Onmogelijk! Ze was al vanaf kleins af gaan al bij haar moeder weg gegaan en zij had nooit over een zogenaamde halfbroer gesproken. Alex keek de kater met giftige ogen aan en haar grauw vormde op haar lippen. "Luister jij eens stuiterbal, ik heb geen familie" Siste ze en draaide zich meteen om van de kater en stapte weg. "You're crazy" Gooide ze er nog uit voor ze richting de berg stapte terug naar haar grot, terug naar Red. "Je moet me geloven, hoe ken ik anders je naam?! Alex zuchtte en sloeg haar klauwen in de grond. "Heb je nog ander bewijs?" Mauwde ze geïrriteerd en keek de kater aan. Ze wou gewoon weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitimeza aug 06, 2016 11:39 pm

"Luister jij eens stuiterbal, ik heb geen familie" mathias verstijfde "You're crazy". Een grijns verscheen op zijn gezicht toen hij haar probeerde te overtuegen, al leek de poes niet echt onder de indruk "Heb je nog ander bewijs?" adwoorde de poes. Mathias lachte "Tuurlijk, ten eerste ze heet adrea, onze moeder ten tweede ze is een bitch die mij wegstuurde en ten slotte ze heeft een zwarte pels" zij blauwe ogen keken de poes uitdagend aan "En de groene ogen heb je van je vader god hoe heette die eikel...ehm.....het begon met een R. Weet je wat alles wat ik nog weet van dat stuk vossen stront is dat hij een bruine pels had met groene ogen" grijnzend keek hij haar aan wachten op de verraste blik in haar gif groene ogen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh)
Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 29-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 18 Moons
Status: Babe please, flirtatious is my middle name

Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitimezo aug 07, 2016 11:06 pm

Ze had zich omgedraaid en haar ogen in de van de kater gepriegeld. Haar giftige blik verharde en haar staart sloeg heen en weer. Eens zien wat hij te vertellen had.  "Tuurlijk, ten eerste ze heet adrea, onze moeder ten tweede ze is een bitch die mij wegstuurde en ten slotte ze heeft een zwarte pels" Mauwde hij met een uitdagende blik. "Dat je me moeder toevallig kent betekend niet dat je meteen mijn broer bent." "En de groene ogen heb je van je vader god hoe heette die eikel...ehm.....het begon met een R. Weet je wat alles wat ik nog weet van dat stuk vossen stront is dat hij een bruine pels had met groene ogen" Alex hief haar snuit afkeurend op en keek hem met half dichtgeknepen ogen aan. "Russet" Mauwde ze emotieloos en sloeg haar nagels in de grond. "Ik weet niet wat je wilt bereiken vriend, maar mijn broer is al moons geleden gestorven" Siste ze en draaide zich weer om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitimezo aug 07, 2016 11:40 pm

"Russet"  klonk haar emotieloze stem. Mathias kneep zijn ogen tot spleetjes bij het horen van die afschuwelijke naam. Hij haatte hem nog meer dan zijn moeder. "Ik weet niet wat je wilt bereiken vriend, maar mijn broer is al moons geleden gestorven" de zwarte poes draaide zich om en mathias bleef haar een tijdje aanstaren voordat hij erachteraan sprintte "Alex, luister!" siste ze "Zei hij echt dat ik gestorven was?!" ergens voelde hij zich verraadde maar ergens had hij het ook wel verwacht. "Door het ijs heen gezakt zeker, zei hij dat. Die eikel dauwde me er zelf in hoor. Ik had geluk dat lukas me eruit heeft gevist!" schreeuwde hij "Ik ben nooit verdronken kleintje , ik ben eruit gered!" zijn ogen keken haar hoopvol aan en hij hees zijn poot op. "Kijk, we hebben hetzelfde plekje op onze pootkussentjes, dezelfde dikke pels  en komen uit het zelfde gebied!" langzaam deed hij een stap dichterbij en liet hij zijn wond zien "Dit heb ik opgelopen onderweg naar jou omdat ik je wou zien!. En zie je deze wond!" hij liet het liiteken op zijn schouder zien "Dit kreeg ik toen je vader me het ijs door dauwde!. Je moet me geloven alex!" de kater wiebelde hoopvol met zijn oren en zij staart zwiepte snel heen en weer van blijdschap....
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh)
Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 29-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 18 Moons
Status: Babe please, flirtatious is my middle name

Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitimedi aug 09, 2016 9:10 pm

Haar kaken klemde zich op elkaar om niet haar frustratie uit te schreeuwen. Ze had een hekel aan om over haar verloren broer te praten ze de zwarte poes moest haar best doen net haar klauwen in de strot van de kater te slaan. Snel had ze zich omgedraaid nadat de wind haar woorden meenam en er een stilte vormde tussen die twee. Haar passen waren sterk en snel en ze had bijna de rots bereikt die haar zou leiden naar de top van de berg waar hij grot bevond. Red zou haar onderhand al missen en ze moest nog jagen voor de jongere poes. "Alex, luister!" Haar oren plat in haar nek draaide zich met een ruk om. Haar klauwen diep in de grond geboord stond ze neus aan neus met de kater. "Zei hij echt dat ik gestorven was?!" Mauwde de rossige met witte kater. "Hij heeft niks verteld. Ik heb het met me eigen gezien!" Gromde ze. Haar lip opgekruld tot een grauw zodat haar witte tanden ontbloot waren. Door het ijs heen gezakt zeker, zei hij dat. Die eikel dauwde me er zelf in hoor. Ik had geluk dat lukas me eruit heeft gevist!" Alex keek hem strak aan meer niet. Ze gek geloofde zijn eigen leugens zelfs nog. Ik ben nooit verdronken kleintje , ik ben eruit gered!" Haar dik opgezette vacht van woede was een stukje gaan liggen maar haar vijandige houding was nog niet verdwenen. Ze bleef alert en gespanne, elk moment kon ze zijn mond snoeren. "Kijk, we hebben hetzelfde plekje op onze pootkussentjes, dezelfde dikke pels en komen uit het zelfde gebied!" Alex spitsde haar oortjes en keek naar haar pootkussentje waar indderdaad een vlekje opzat. De kater mauwde nog wat dingen maar Alex bleef naar het vlekje kijken. Haar blik ging in een soort slowmotion naar de grote kater toe en haar ogen vulde zich met tranen. "Mathias..?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitimedi aug 09, 2016 9:23 pm

Haar groene ogen vulde zich met tranen toen ze met een gebroken stem zijn naam mauwde "Mathias?..". Blij deed hij een stapje naar voren en voordat hij het wist droop er een traan over zijn wangen terwijl hij probeerde zijn glimlach te houden. "De enige echte" mauwde hij trots en zacht "Stop met die traan ogen je maakt mij nog aan het huilen!" grapte hij "Keep smiling, remember!" hij duwde zijn kaken op elkaar toen hij dichterbij kwam. "Ik dacht dat ik je nooit meer terug zou zien!" voorzichtig legde hij zijn kop op het hare, ze had hem herkend, geloofd en terug gevonden en niks kon deze dag nog beter maken. "Het spijt me dat ik je verliet, maar mam en jou vader dwongen mij" fluisterde hij zachtjes terwijl hij zijn kop op tilde en haar is goed bekeek. Ze was groot en sterk geworden en zag er gezond uit "Waar zijn je ouders eigenlijk" vroeg hij bezorgd "Hebben ze je verstootte?!" zijn ogen werden groot van de zorgen "Heeben ze je wat aangedaan?! angstig wachtte hij op antwoord...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Long lost (Alex) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Long lost (Alex)   Long lost (Alex) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Long lost (Alex)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Billy bob ll Alex
» Miss brightside ll Alex
» Alex
» I need you ( Alex)
» And who are you? (Alex)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: