Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 New Perspective

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimevr jul 15, 2016 9:35 pm

Sweety liep met grote, stevige passen over de rotsen. Aan de rechter kant van haar rees een rots stijl omhoog, met veel grotten erin. Ze wist van Matthias dat ze daar niet in moest gaan. Dat was gevaarlijk. De meeste grotten hadden heel veel tunnels waar je gemakkelijk in kon verdwalen. En dat was natuurlijk niet fijn. Ze huiverde, ze moest er niet aan denken voor eeuwig vast te zitten in een grot met eindeloze tunnels die nergens toe leiden. Alleen maar naar meer wanhoop.
Aan haar linker kant waren er geen rotsen. Daar was het vlak, voor zover je dat kon noemen met de rotsige bodem. Waarom ze hier liep, ze had geen idee. Ze was gewoon gaan wandelen en kwam hier uit, blijkbaar.
Plots kwam er een andere geur in haar neusgaten. Muis. Instinctief ging Sweety in jachthouding zitten en sloop op de geur af. Het was dichtbij. Nu nog dichterbij. Ja, ze zag het mollige, grijze muisje achter een rotsblok vandaan kruipen. Ze stopte, ze was dichtbij genoeg en als ze nog dichterbij kwam zou de muis haar in de gaten hebben. Ze ging goed zitten en haalde haar achterwerk iets omhoog om goed af te kunnen zetten. Ze schudde het even heen en weer om daarna af te zetten om bovenop het muisje te belanden. Met een snelle beet doodde ze de muis. Trots met haar vangst liep ze verder. Ze had hier toch geen plek om het te begraven en ze was toch niet van plan meer te gaan jagen, dus ze kon het net zo goed in haar bekje houden.

First post: Crowcry ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimevr jul 15, 2016 10:16 pm


De zwarte kater rekte zich uit in de bladgroen zon. Het was gewoon zonde om niet van het daglicht te genieten. Dus lag hij voor de grot die hij zijn thuis had genoemd op de rotsen die heerlijk het zonlicht absorbeerden te doezelen. Crowcry was altijd een kat geweest van de nacht toen hij nog in de clans leefde, maar nu hij zelf mocht bepalen wat hij wel niet deed, kwam hij uit zijn den wanneer hij er zin in had. Soms was dat overdag, soms 's nachts, soms bij dageraad. Hij sliep wanneer hij wilde, at wanneer hij wilde en deed simpelweg gewoon alles wat hij wilde. Het was bijna dwaas dat hij nooit eerder rogue was geworden. Dit leven paste gewoon bij hem, alsof het was voorbestemd.
Zodra hij genoeg had van de zon, wilde de zwarte kater op jacht. Hij stond op en rekte zich nog één keer helemaal uit. Misschien was het nu allemaal ook wel té makkelijk in bladgroen. Prooi sprong zowat in zijn bek als hij liep, hij had het nooit koud. Hij had zelfs niemand die hem uitdaagde om zijn territorium. Hij was zelfs nog nooit een andere rogue tegen gekomen, alleen maar katten uit Thunderclan.
Crowcry rook de waterlopende geur van muis. Hij sprong automatisch in een jachthouding en sloop naar de geur toe. Hij had het lichaam maar net in zicht, totdat een andere kat er opeens op dook. De zwartwitte poes leek ook nog eens helemaal trots met haar vangst. Verontwaardigd kwam de kater overeind en sprong uit het struikgewas waar hij zich had verscholen. ‘Prooisteler!’ siste hij kwaad naar de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimevr jul 15, 2016 10:34 pm

Opeens sprong er iets zwarts uit een bosje naast haar. 'Prooisteler!' siste het kwaad. Sweety sprong geschrokken zeker wel een halve meter in de lucht om daarna een halve meter verder van de kater terecht te komen. Ze gilde kort van de angst waardoor ze de muis die ze net had gevangen moest laten vallen. Haar hart bonkte in haar keel en ze stond nog na te hijgen. Ze keek, toen ze eenmaal weer wat op adem was, boos naar de zwarte kater die haar had laten schrikken. 'Prooisteler?!' riep ze verontwaardigd. Ze kende de kater niet, ze had geen idee waar hij vandaan kwam. 'Het is wel mijn muis hoor! Ik heb het gevangen!' riep ze. Ze kwam snel naar voren om de muis te pakken. No way dat ze hem die muis ging geven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimevr jul 15, 2016 10:42 pm


Crowcry schrok bijna van de gillende poes, zo extreem was ze aan het schrikken. Maar hij hield zijn kop laag en zijn nekharen overeind. Ze jaagde veel te dicht bij zijn huis, dus hij moest zijn veiligheid garant stellen. De jonge poes was echter niet een grote bedreiging. Hij wist zeker dat hij haar zo op de grond kon krijgen, maar hij zou het niet zo ver tot een gevecht laten komen.  Zijn ogen gleden wel naar de muis die ze uit haar bek liet vallen. Als hij die te pakken kon krijgen, had hij zichzelf duidelijk gemaakt. Er werd hier enkel door hem gejaagd. Het zou waarschijnlijk gaan om niets, er was immers zoveel prooi in deze tijd, maar het ging om het principe.
Het poesje leek echter wel verontwaardigd en ze sprak over dat zij hem gevangen had. Crowcry gromde zacht en boorde zijn ogen in die van haar. ‘Jij? Rook je dan niet dat ík erop aan het jagen was? Dit is míjn huis, je bent op gevaarlijke grond.’ Crowcry zag dat de poes al naar voren stapte op de muis te pakken, maar hij schoot op hetzelfde punt ook naar voren en sloeg zijn poot met nagels uit de hulzen op de staart van de muis. ‘Pas op,’ waarschuwde hij haar met een diepe stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimevr jul 15, 2016 10:49 pm

'Jij? Rook je dan niet dat ík erop aan het jagen was? Dit is míjn huis, je bent op gevaarlijke grond,' zei de kater. De kater was een stuk ouder dan zij maar ze zal zich niet zo gemakkelijk gewonnen geven. Ze moest uit de buurt van andere katten blijven, maar ze had niet het idee dat dit ooit op een vriendschap zou eindigen. Dus ging ze de uitdaging graag aan. 'Jou huis?' vroeg ze verontwaardigd. 'Dit allemaal is wel van Matthias hoor! Matthias woont hier al heel lang, samen met Lukas en Emil!' riep ze uit. Ze wist niet waarom ze Matthias erbij betrok, maar dat leek haar nu het beste. Matthias woonde hier al heel lang, na wat ze had opgemaakt uit zijn verhalen, en hij kende het gebied al heel goed. Dus waarom zou dit opeens van die kater zijn?
'Pas op,' waarschuwde de zwarte kater nadat hij ook op de muis was afgegaan. Verontwaardigd keek Sweety naar zijn zwarte klauw, die hij om de staart van de muis geslagen had. 'Het is mijn muis! Ik heb het gevangen!' riep ze nog een keer. Ze keek de kater boos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimevr jul 15, 2016 11:10 pm


Crowcry's staart begon nu ook te bewegen. Waarom rotte dit wicht gewoon niet op? Waarom waren al die poes zo verdomde koppig? Hij legde zijn oren plat en staarde haar strak aan. De poes twijfelde ook nog aan het feit dat dit zijn huis was. Crowcry snoof en opeens begon de poes namen op te noemen die hij helemaal niet kende. Hij fronste en hief zijn kop een beetje. ‘Ik ken niemand van die namen. Als ze over de wereld beschikken, hadden ze maar even langs moeten komen,’ sprak de kater sarcastisch. Ze waren rogues, geen wannebe clans. Hij leefde alleen en had rondom zijn nest een klein stukje grond dat hij geclaimd had voor zichzelf. Natuurlijk ging de kater ook op pad buiten die plek, hij kon staan wat hij wilde, maar hij wilde zijn nest beschermen. ‘Hier is míjn nest en alleen de mijne, dus ren maar terug naar je vriendjes en blijf weg,’ bromde de zwarte kater.
Nog steeds probeerde het jonge poesje de muis terug te nemen met harde woordjes. Crowcry grijnsde en keek de jonge poes nu uitdagend aan. ‘Maar dit is mijn thuis, wat het mijn prooi maakt,’ zei hij, haar toon imiterend. Hij zette nog een pas naar voren, nog steeds zijn klauw op de muis houdend, en voerde de druk op tussen de twee. ‘Wat ga je eraan doen, huh?’ Hij boorde zijn klauwen in de grond en zette zich alvast schrap. Hij wist nou eenmaal dat poezen snel beledigd waren, dus een aanval voelde hij in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimevr jul 15, 2016 11:52 pm

'Ik ken niemand van die namen. Als ze over de wereld beschikken, hadden ze maar even langs moeten komen,' sprak de zwarte kater. Sweety snoof. Wie had er nou niet van Matthias gehoord? Hij was toch.. Alles? 'Je bluft,' mauwde ze zacht. 'Hier is míjn nest en alleen de mijne, dus ren maar terug naar je vriendjes en blijf weg,' bromde hij. Sweety keek hem boos aan. 'En waarom zou ik jou moeten geloven?' vroeg ze dwars.
'Maar dit is mijn thuis, wat het mijn prooi maakt,' zei de kater. 'Daar heb ik nog nooit van gehoord!' riep Sweety boos. Hij begon allemaal dingen te verzinnen die ze niet kende. Zij had het gevangen, dus het was haar prooi. Best dat hij dat zijn nest vond, maar het was alsnog haar prooi, want zij had het gevangen. 'Wat ga je eraan doen, huh?' vroeg de kater. Sweety boorde uit frustratie haar nagels in de grond. 'Argh! Waarom moeten katers altijd het idee hebben dat ze veel beter zijn dan poezen?!' schreeuwde ze uit. Het was zo. Bij elke kater die ze tegengekomen was tijdens haar reis van huis waren de katers zo. Ze deden alleen maar waar ze zelf zin in hadden en behandelde de poezen alsof ze niks waren. Alsof ze niks konden. 'Waarom moeten katers altijd denken dat ze alles veel beter kunnen?! Waarom moeten katers altijd de baas spelen over ons?! Nou? Waarom dan hè?' schreeuwde ze. Ze kon er echt niet meer tegen, het ging haar echt teveel nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimeza jul 16, 2016 12:19 am


Crowcry lachte even hardop toen ze zei dat hij blufte. Lachend schudde hij zijn kop. ‘Ik lieg nooit, kleintje,’ sprak de kater, zijn ogen in die van de zwart-witte poes gericht. Vervolgens vroeg de poes waarom ze hem moest geloven. Hij rolde zijn ogen keek haar strak aan. ‘Kijk naar me, ik ben de waarheid zelve. Vraag maar aan je maatjes, ze zullen zeggen dat ze me niet kennen,’ gromde hij. Waarom kon ze niet gewoon opgeven. Poezen waren zo koppig. De enige redelijk poes in zijn hele leven was zijn zusje, en raad eens wie er niet meer was.  
Opeens begon de poes te kirren over dat ze nog nooit van zijn principes had gehoord. ‘Wen er maar aan, de wereld is oneerlijk.’ Bij de clans was dit altijd meer dan normaal geweest. Binnen de grenzen van een territorium was de prooi die er rende van die clan. Joeg een andere clan op hun territorium, kon hij maar beter zo snel mogelijk wegrennen als hij zijn oren lief had.
Opeens begon de poes een heel pleidooi dat katers altijd maar altijd dachten dat ze beter waren. Crowcry fronste en keek de jonge poes aan. Dat dacht hij helemaal niet, nooit gedacht. Hij was ooit gewend geweest geleid te worden door een poes. Hij zei altijd dat zijn zusje de betere was van hun nest. Wat zat ze nou weer te zeiken. ‘Heb ik dát ooit geïmpliceerd?’ vroeg de zwarte kater aan de poes. ‘Ik wil alleen dat algemeen bekende regels gevolgd worden. Starclan verdomme, ik ben manen door een poes geleid, dus zeg niet dat ik denk dat katers allesoverheersend zijn,’ gromde de kater naar de poes. ‘Volgens mij klinkt jouw Matthias maatje alsof híj een kater is die zich boven alles en iedereen ziet,’ grinnikte de kater plagend naar de poes. Alsnog haalde hij zijn klauwen niet van zijn prooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimezo jul 17, 2016 7:25 pm

'Ik lieg nooit, kleintje,' sprak de kater. Sweety keek hem verontwaardigt aan. Hoe durfde ze hem kleintje te noemen? Ze was misschien nog jong maar echt klein was ze niet. 'Kijk naar me, ik ben de waarheid zelve. Vraag maar aan je maatjes, ze zullen zeggen dat ze me niet kennen,' gromde hij. 'Alsof ze jou ooit willen kennen,' reageerde ze boos. 'Wen er maar vast aan, de wereld is oneerlijk,' zei hij. Ze snoof, met hem in de wereld wel ja. Hij dacht alleen maar aan zichzelf. Als ze nou nog dat magere poesje was zou hij nog steeds die muis opeisen, dat wist ze nu wel zeker. 'Heb ik dát ooit geïmpliceerd? Ik wil alleen dat algemeen bekende regels gevolgd worden. Starclan verdomme, ik ben manen door een poes geleid, dus zeg niet dat ik denk dat katers allesoverheersend zijn. Volgens mij klinkt jouw Matthias maatje alsof híj een kater is die zich oven alles en iedereen ziet,' zei de kater. Sweety keek hem nieuwsgierig aan. Toen hij over Starclan begon was haar stemming meteen omgeslagen van boos naar nieuwsgierig. Ze had van Matthias gehoord dat de katten in de Clans in Starclan geloofde. Maar dan moest hij een Clankat zijn, waar was zijn Clan dan? 'Starclan?' vroeg ze nieuwsgierig. 'Dat is toch die sterren Clan waar Clankatten in geloven? Tenminste, dat heb ik van Matthias gehoord. Maar als jij erin gelooft, waar is de Clan dan? Want je bent toch een Clankat? Anders zou je niet in Starclan geloven. Hey, vertel eens, wat houd Starclan nou precies in?' ratelde ze. Ze had van Matthias gehoord dat de katten die doodgingen naar Starclan gingen. Zou zij er ook heen gaan? Zou Matthias erheen gaan? Ze bleef de kater nieuwsgierig aanstaren, hopend op een antwoord. Het boeide haar echt, Starclan. Ze was oprecht nieuwsgierig.

- Stemmingswisseling xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimezo jul 17, 2016 7:59 pm


Crowcry lachte toen de poes sprak over dat haar vriendjes hem ooit wilden kennen. De zwarte kater keek haar uitdagend aan. ‘Wat kan ik zeggen? Ik heb een bruisende persoonlijkheid. Wie zou mij niet willen kennen?’ Zijn ogen gingen even van de poes naar de muis. Ze deed nog steeds geen poging om hem terug te nemen, dus schoof hij de vangst langzaam verder naar hem toe.
Opeens leek er een grote verandering in de poes haar gedrag, zodra hij het woord Starclan had genoemd. Het was eruit gefloept als een gewoonte en ja, hij geloofde ook nog steeds in Starclan. Zijn zusje was daar en hij wist dat hij haar ooit weer zou gaan zien. Hij vond het wel vervelend dat hij haar meteen als Clancat bestempelde. Ze kon toch zien dat hij een rogue was. Crowcry gromde en keek de poes aan. ‘Ik was een clancat,’ snauwde hij naar haar. Maar op één of andere manier leek de poes geïntrigeerd door Starclan. Waarom dat dan? ‘Zie je de sterren altijd 's nachts? Dat is starclan. Elke ster in Zilverpels in een staat voor een gevallen clancat. Het zijn onze voorvaders van generaties terug,’ sprak hij kalm. Meteen schoot het beeld van Ravinwing weer voor hem. Ja, ook één van die sterren daar was van Ravinwing, zijn dierbaarste familie die hij ooit had gehad. ‘Onze voorvaders leiden ons en helpen ons met voortekens en profeties als het nodig is. Ze zijn er altijd voor de clans...’ Tenminste, daar had de zwarte kater altijd in geloofd. Starclan was fout wat betreft Stormheart. Die kater zou rotten in de Dark Forest, waar hij thuishoorde. ‘Maar voor de katten die de code niet eren, wacht er een duistere plaats waar alleen de monsters van de wereld zich bevinden en niemand ze eert,’ gromde hij duister, Stormheart in zijn achterhoofd houdend. Hij keek de jonge poes aan met een blik op zijn gezicht die wraak voorspelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimezo jul 17, 2016 8:15 pm

De kater glipte door het eindeloze rots gebied. Overal om em heen waren rotsen met er tussen meters hoge planten. Even liet hij zijn warme blik over het gebied voor hem vallen. De kater was sweety's geur ver over zijn grenzen gevolgd en kon niet wachten haar te kunnen zien. Hij had duidelijk niet uitgelegd dat dit niet meer zijn gebied was. Hij was de voor hem bekende tunnels in gegaan, waar de geur van zijn geliefde duidelijk hing en hij moest toegeven dat ze pit had. Ze was in iedergeval niet op berwalds gebied, dus dat was goed. Hij kwam uit op een plek zonder rotsen alleen maar vlakte. Even schudden hij zijn pels droog en stapte hij verder. Een vreemde combinatie van geuren ontmoeten zijn neusgaten, 1 was duidelijk van sweety maar de andere was voor hem onbekend. Snel rende hij die richting in , ze kon in de problemen zitten!. Hij hoorde een stem en zag sweety staan, tegenover een zwarte kater, tussen hen in lag een muis. .‘Onze voorvaders leiden ons en helpen ons met voortekens en profeties als het nodig is. Ze zijn er altijd voor de clans...’ .Maar voor de katten die de code niet eren, wacht er een duistere plaats waar alleen de monsters van de wereld zich bevinden en niemand ze eert,’ zei de kater. Hij schudden zijn kop en stormde woest richting de kater, een grijns op zijn brede kop "Bullshit!" grauwde hij terwijl hij oog in oog kwam met de kater, het was wel duidelijk dat hij bedoelde dat als je rogue was je gedoemd was. Hij keek hem vijandig aan "Als je sterft ga je naar boven, naar een tweede wereldwaar je dor kunt vechten!" hij wenden zich even tot sweety "Daar hoef je geen onzin clancode voor te volgen jij stuk ongeluk.". Zijn staart zwiepte nijdig heen en weer, niemand mocht zo doen tegen sweety "De naam is Mathias trouwens, zodat je weet met wie je te maken hebt". Hij grijnsde en keek sweety kort aan "Sweety je weet toch wel dat je mijn grenzen over bent gegaan!." Wees hij haar uitdagend toe...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimezo jul 17, 2016 11:05 pm

'Wat kan ik zeggen? Ik heb een bruisende persoonlijkheid. Wie zou mij niet willen kennen?' zei de kater. Alweer snoof Sweety. Nou, ik, zei ze in haar gedachte.
'‘Ik was een clancat,' snauwde hij. Sweety keek hem verbaasd aan. Dus dan geloofde hij niet meer? Of wel? En waarom was hij uit een Clan gegaan? 'Zie je de sterren altijd 's nachts? Dat is starclan. Elke ster in Zilverpels in een staat voor een gevallen clancat. Het zijn onze voorvaders van generaties terug,' legde de zwarte kater uit. Sweety luisterde aandachtig. Dit was interessant. Als je dus een Clankat was ging je naar Starclan? Maar zei was geen Clankat. 'Maar.. Ik ben geen Clankat. Ga ik dan niet naar Starclan?' kon ze niet laten te vragen. 'Onze voorvaders leiden ons en helpen ons met voortekens en profeties als het nodig is. Ze zijn er altijd voor de clans...' ging de kater door. Sweety knikte. 'Helpen ze ook Rogue's?' vroeg ze. 'Maar voor de katten die de code niet eren, wacht er een duistere plaats waar alleen de monsters van de wereld zich bevinden en niemand ze eert,' gromde hij. Ze huiverde, dat was niet fijn. 'Maar.. Waarom dan? Iedereen verdient toch een tweede kans? Waarom zouden ze, als ze slecht zijn, niet meer goed kunnen worden?' vroeg ze. Ze dacht terug aan de katten die ze tegenkwam tijdens haar reis. De meeste waren absoluut niet aardig geweest. Maar misschien waren ze wel veranderd... Ze hoopte het wel. Voor henzelf en de andere katten in de buurt.
'Bullshit!' grauwde iemand opeens. Sweety draaide zich met een ruk om en zag daar Matthias. 'Matthias!' riep ze verrast uit. Hoe lang was hij er al? 'Als je sterft ga je naar boven, naar een twee wereld waar je door kunt vechten! Daar hoef je geen onzin clancode voor te volgen stuk ongeluk,' zei hij. Sweety keek van hem naar de zwarte kater. Wie had gelijk? Ze wist het niet. Het enige wat ze wel wist, was dat ze er meer over wilde weten. Ze vond het oprecht interessant. 'De naam is Matthias trouwens, zodat je weet met wie je te maken hebt,' zei hij. Daarna richtte Matthias zich op haar. 'Sweety je weet toch wel dat je mijn grenzen over bent gegaan!' Sweety keek hem verbaasd aan. De grenzen over gegaan? Was ze dat? Waren er grenzen? Ze dacht dat alles van Matthias was. Toen herinnerde ze zich Rose. Die had dan waarschijnlijk ook een eigen gebied... Langzaam begon het tot haar door te dringen. Ze was dus de grens van de zwarte kater overgegaan en dit was zijn muis. Maar zij had het nog steeds gevangen, dus vond ze dat het haar muis was. 'Eh, was ik dat? Oh sorry,' zei ze en ze richtte zich naar de zwarte kater. 'Sorry, dat wist ik niet,' verontschuldigde ze zich. 'Maar.. Ik heb de muis gevangen. Dus het is nog steeds mijn muis,' zei ze. Zo was het altijd geweest, overal waar ze was geweest. Waar ze opgegroeid was was dat ook zo. Als je een prooi gevangen was was die van jou en van niemand anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimezo jul 17, 2016 11:30 pm


De zwart-witte poes begon allemaal vragen te stellen over Starclan. En vooral over Starclan in relatie met rogues. Hij wist niet veel over dat onderwerp, hij had alleen gehoord van de clankatten hoe het precies ging. Hij ging ervan uit dat hij wél naar Starclan ging. Hij was ermee op gegroeid, hij geloofde nog steeds in Starclan, bad naar ze als het nodig was. Ravenwing was in hun rangen, dus ooit zou ook hij daar heen gaan. ‘Alleen voor de katten die in Starclan geloven is plaats voor hen tussen de sterren,’ sprak de kater daarom maar tegen de jonge poes. Hij wilde haar helemaal niet bekeren, maar ze vroeg er zelf naar. Wel zo beleefd om te antwoorden. Daarna vroeg ze of Starclan rogues hield. Crowcry haalde zijn schouders op. ‘Starclan spreekt alleen door de medicine kat en soms de leiders van de clans. Ik weet niet of ze zich ook bekommeren over het lot van de rogues, maar ik ga er niet van uit.’ Hij keek de poes aan. Daarna vroef ze zelfs nog over het lot van degenen die naar de Dark Forest gingen. Hij lachte schamper. ‘Geloof me, juffie. De katten die naar de Dark Forest gaan hebben genoeg kansen gehad.’
Opeens kwam een nieuwe geur zijn neus binnen. Die van een kater wel te verstaan. Crowcry zuchtte. Dat kon er ook nog wel eens bij. En hij sprak ook nog eens tegen wat hij net allemaal over Starclan gezegd was. Daarna hoorde hij de naam Matthias vallen. Zo, dus dit was de kater die over alles beschikte. Nee, die had hij nog nooit gezien. De poes mocht hopen dat ze er goed vanaf zou komen. Maar het was duidelijk dat de twee elkaar kenden.
Matthias sprak over dat je alleen naar boven ging. Hij rolde met zijn ogen. ‘Tsja, voor ongelovigen zoals jij is er geen plaats in de rangen van Starclan. Geen idee waar stakkers zoals jullie heen gaan.’ Daarna stelde hij zich nog even voor. Deze hele Matthias was niet zo bijzonder als hij had verwacht. De poes had gezegd dat hij over alles beschikte. Hij had iets angstaanjagenders gehoopt.
Daarna sprak hij over dat de poes, kennelijk met de naam Sweety, de grenzen over was gegaan. Crowcry wierp de poes een blik en lachte. ‘Ik zei het je toch, Sweety,’ sprak hij ironisch. Há, daar zat ze mooi tuk mee. Meteen verontschuldigde de poes zich en hij rolde met zijn ogen. ‘Volgende keer moet je misschien iets beter informeren, voordat je me een leugenaar noemt,’ grauwde Crowcry naar haar. Hopelijk had ze vandaag iets geleerd.
En dan begon ze ook nog eens verdomme over die domme muis. ‘Uuugggh,’ klaagde Crowcry luid. ‘Begrijp je het nou nóg niet! Mijn territorium, mijn prooi.’ Hij zette zijn klauw weer steviger op de muis en trok het dier helemaal naar zich toe. ‘En ik was er ook nog eens op aan het jagen!’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitimezo jul 17, 2016 11:47 pm

'Alleen voor katten die in Starclan geloven is plaats voor hen tussen de sterren,' sprak de kater. Sweety knikte. Dus als je geloofde ging je naar Starclan. Maar waarom zou je moeten geloven om erheen te gaan? 'Starclan spreekt alleen door de medicine kat en soms de leiders van de clans. Ik weet niet of ze zich ook bekommeren over het lot van de rogues, maar ik ga er niet van uit,' antwoordde hij. Ze knikte. Dus Rogue's gingen niet naar Starclan? Maar als je geloofde ging je toch juist wel? 'Geloof me juffie. De katten die naar de Dark Forest gaan hebben genoeg kansen gehad,' zei hij. Daar twijfelde ze aan, maar daar kon ze verder natuurlijk niets over zeggen.
'Tsja, voor ongelovigen zoals jij is er geen plaats in de rangen van Starclan. Geen idee waar stakkers zoals jullie heen gaan,' antwoordde de zwarte kater op Matthias' vraag. Dus als je gelooft ging je toch naar Starclan! Toch? 'Ik zei het toch, Sweety,' reageerde de onbekende kater. Ze keek hem met een vernietigende blik aan. Dat kon zij toch niet weten? Matthias had het nooit gezegd. Ze was hier pas een paar weekjes, hoe kon zij al die regels gelijk weten? 'Volgende keer moet je misschien iets beter informeren, voordat je me een leugenaar noemt,' grauwde de zwarte kater. 'Dat kan ik toch niet weten?' mauwde ze verontwaardigt. 'Ik ben hier nog maar net! Hoe kan ik alle regels dan gelijk al weten?'
'Uuugggh,' klaagde de zwarte kater toen ze begon over de muis. 'Begrijp je het nou nóg niet! Mijn territorium, mijn prooi,' zei hij. 'Zo was het niet waar ik vandaan kom! Daar is het rechtvaardig, wie de prooi vangt, krijgt de prooi. Zo simpel! Veel eerlijker dan jou stomme regeltjes!' snauwde ze boos. 'En ik was er ook nog eens op aan het jagen,' ging de kater door. 'Dat kan ik toch niet weten?! Ik heb hem gevangen, dus hij is van mij!' riep ze boos. Ze sprong vooruit, naar de muis. Hopend hem toch nog te pakken te krijgen. Ze had wel gezien dat hij de muis helemaal naar hemzelf toegeschoven had, de egoïst. Maar toch zou ze het proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





New Perspective  Empty
BerichtOnderwerp: Re: New Perspective    New Perspective  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New Perspective
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: