Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Everytime I see you, is like falling in love all over again

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimevr jul 15, 2016 4:06 pm


Whirlpool zwom trager dan gewoonlijk, zijn wonden maakten hem nog steeds stijf, maar hij was te koppig om nog langer te rusten en niets te doen. Bovendien had hij met Leopardwing afgesproken, een afspraak die hij nooit door zijn klauwen heen zou laten glippen.  
Bijna dansend liep hij naar de rock toe, nadat hij kort zijn vacht had gefatsoeneerd en gedroogd, hij wilde zo piekfijn mogelijk eruit zien als hij Leo weer zou zien. Daarbij probeerde hij zijn lange vacht over de schrammen heen te likken, zodat Leopardwing zich geen zorgde hoefde te maken. Er was ook nauwelijks nog onregelmatigheid in zijn tred te zien, zijn achterpoot was verder prima geheeld.
Whirlpool was al snel op de open plek waar de grote rots te vinden was. Meteen opende hij zijn bek, op zoek naar een geur van zijn geliefde. Hij realiseerde dat hij waarschijnlijk eerder dan haar er was, en bleef geduldig wachten aan de voet van de rots, al kon de kater bijna niet wachten op zijn gezicht in haar vacht te drukken.

- Leoooo <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimevr jul 15, 2016 8:26 pm

De grote poes liep met een klein glimlachje naar The rock toe, zr had aar afgesproken me Whirl. Ze had een drukke dag en was eigenlijk best moe maar hoedan ook wilde ze Whirl zien ze moest hem zien. Toen de poes uit het kamp vertrekte had ze nog even haar vacht gewassen iets wat ze niet vaak deed maar dit was een speciaale gelegenheid. Toen ze bij de The rock aankwam vulde de geur van riverclan vrij wel meteen haar neus gaten, hij was er blijkbaar eerder dan zij. De poes glimlachte en begon sneller te lopen tot ze in een sprint uitbrak, toen ze de vacht van de kater zag brak de poes een lach uit en rende op een af. 'Whirl!' schreeuwde ze opgewonden'Think fast' zei ze . Terwijl ze op hem probeerde te springen en hem op de grond pinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimevr jul 15, 2016 8:49 pm


Whirl merkte de geur van Shadowclan in zijn neusvleugels en meteen sprong de grote kater overeind en draaide zijn kop heen en weer, wachtend op wanneer zijn geliefde zou verschijnen. Totdat opeens een waas van bruine en witte vacht in een noodgang op hem af kwam rennen. Whirlpools hart maakte een sprongetje want hij realiseerde meteen dat het Leopardwing was die zijn naam uitsprak. Daarna fronste hij. ‘Think what?’ vroeg hij nog, maar het was al te laat want Leopardwing sprong bovenop hem en drukte hem op de grond. ‘Oef, grote haarbal,’ kreunde de kater, nadat hij weer een scheut pijn in zijn oude wond voelde. Maar alles kwam goed toen hij opkeek in haar prachtige groene ogen en hard moest lachen. Hij drukte kort zijn neusje tegen haar aan. ‘Ik zou voor altijd zo in jouw groene ogen willen staren, maar ik lig een beetje oncomfortabel,’ grapte Whirlpool, waarna hij probeerde zijn voorpoten op haar borstkas te zetten en haar van hem af te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimevr jul 15, 2016 9:20 pm

Dappleheart schudde zich eens flink uit. Ze had net een stuk gezwommen, van het Riverclan kamp naar de overkant van het territorium. Ze moest even weg uit het kamp, weg van de andere katten. Ze had rust nodig. Rust om na te denken. Toen het meeste water uit haar vacht was geschud vervolgde ze haar weg. Ze stapte over de Riverclan grens en liep richting The Rock. Ze hoopte niet dat iemand daar was, ze had echt rust nodig. Ze moest nadenken over Whirlpool. Hij was zo leuk... Maar wat moest ze zeggen? Ze vond hem altijd al leuker dan andere katers. Hij had altijd iets, speciaals. Maar omdat hij toen ze Apprentices waren niet veel met haar omging, en altijd wat anders deed of zo, had ze hem nooit goed kunnen leren kennen. Toen had ze het besef ook nog niet dat ze hem echt leuk vond. Toen ze Warriors werden had ze nog steeds geen contact met hem kunnen leggen. Niet dat ze dat wilde, ze had toen helemaal niets met de kater. Maar onbewust blijkbaar wel... Toen hij Deputy werd ging Dapple hem wat meer zien. Langzaam maar zeker besefte ze dat ze de kater echt wel leuk vond. Nog niet leuk, leuk. Maar zeker wel, anders, dan andere katers. En dan positief anders. En toen ze laatst met hem ging wandelen in het territorium... Dapple lachte kort. ''Wandelen.'' Ja, dat was echt wel leuk. Toen begon ze hem echt te kennen. Hij was leuk, aardig, grappig. Hij was gewoon álles! En toen ze later met hem ging eten. Door het spel wat ze speelden was ze nog meer te weten gekomen over hem. En hij ook over haar, dat hoort er natuurlijk bij. Maar hij had ook uit haar weten te krijgen dat ze verliefd was. Op wie, dat wist hij niet. Tot opluchting van de poes. Oh, ze moest er niet aan denken als hij wist dat ze verliefd op hém was. Maar toen ze op hem viel... Dat had haar echt aan het denken gezet. Ze vond hem écht heel leuk. En ze moest het zeggen. Ze moest zeggen dat ze verliefd was. Dat hij alles was voor haar. Maar wanneer? En hoe? De bruine poes schudde haar hoofd. Waarom was het zo moeilijk om verliefd te zijn? Om je liefde te uiten aan iemand? Waarom? Misschien lag het aan het stukje onbereikbaarheid.. Hij was de Deputy en zij was.. Warrior. Dat moest geen probleem zijn. Maar toch... Opeens hoorde ze een stem. Een wel erg bekende stem.
'Ik zou voor altijd zo in jouw groene ogen willen staren, maar ik lig een beetje oncomfortabel,' zei iemand. Whirlpool! Dapple's kop schoot omhoog en keek verschrikt om haar heen. Het was Whirlpools stem, ze wist het zeker! En groene ogen.. Staren? Zij had groene ogen... Zou hij echt haar bedoelen? Ze schudde haar kop. Nee, dat was het vast niet. Maar wie dan? En hij lag oncomfortabel? Misschien zat hij vast! 'Ik kom eraan Whirlpool!' riep ze. Ze rook geen geur, nog niet. Zoekend naar de geur van de kater liep Dappleheart door het woud. Ze was nu dichtbij The Rock. Misschien zou hij daar zijn. Met grote sprongen haastte Dapple zich naar The Rock. Misschien zat hij wel vast en had hij hulp nodig! Ze rende zo snel ze kon. Opeens was er een afgrond voor haar. Slippend kwam ze tot stilstand. Het was de rand van de plaats waar The Rock stond. Wild keek ze om zich heen, op zoek naar haar geliefde kater... Daar! Ze wilde net naar hem toe rennen om te kijken of alles wel goed was toen ze nog iemand anders zag. Met een schok herkende ze Leopardwing, de Deputy van Shadowclan. Wat moest die hier? Had zij hem al geholpen? Dat zal vast wel. Ze wilde wel naar de twee katten maar iets zei haar dat niet te doen. Zachtjes sloop ze achter een bosje zodat de twee haar niet zouden zien. Gelukkig waaide de wind haar kant op zodat ze haar ook niet konden ruiken. Met een schok besefte ze dat ze hen aan het bespioneren was. Dat wilde ze niet! Maar iets zei haar toch te blijven zitten.. Maar waarom?

- Gehehehe xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimevr jul 15, 2016 10:48 pm

De bruine greens toen ze boven op de kater was hij noemde haar een grote haarbal iets waardaar de deputy zachtjes begon te grinniken. 'Oh dont be mad at me dear' miauwde ze op een lage toon. 'Ik had je gewaarschuwd' miauwde ze vervolgens. De poes grinnikte weer toen de kater snel zijn neus tegen die van haar drukte, ''Ik zou voor altijd zo in jouw groene ogen willen staren, maar ik lig een beetje oncomfortabel,’ grapte de bruine kater. Leopard keek de kater grijzend aan. 'Ooh is dat zo? wat jammer nou want ik vind dit wel een mooi gezicht' lachte ze terwijl ze de kater een lik over zijn wang gaf. [b]'Maar goed ik wil niet dat je oncomfortabel ligt' miauwde de poes langzaam. 'Dus ik ga maar van je af' en met dat stapte de poes van de kater af en nam plaats niet ver weg van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimevr jul 15, 2016 10:55 pm


Whirlpool had een vrolijke grijns op zijn gezicht en keek de poes quasi verbaasd aan toen ze zei dat ze hem had gewaarschuwd. ‘Ja, je waarschuwde me twee seconden voordat je op me in ramde,’ grinnikte de kater. Desondanks genoot hij van het contact dat de twee hadden, ondanks ze allebei volwassen deputy's waren, konden ze zich ook gedragen als kits, vrienden, en toch was het meer.
Whirlpool grinnikte bij haar volgende woorden en snorde zacht toen hij haar tong over zijn wang voelde. Toch gaf de poes toe en kwam van hem af. ‘Dat gaat ook met veel liefde,’ merkte de kater sarcastisch op toen hij overeind krabbelde. Zodra hij op zijn poten stond, sprong hij alweer naar de poes toe en drukte zijn kop tegen haar aan, waarna hij een tedere lik over haar kop gaf. ‘Ik heb je gemist,’ fluisterde hij in haar oor, waarna hij zijn staart om die van haar krulde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimevr jul 15, 2016 11:06 pm

Dappleheart zat stil achter haar bosje. Ze zat zo dat ze de twee katten bij The Rock goed kon zien maar zij haar niet. Hoopte ze. Ze zag Leopardwing op Whirlpool zitten. Een verontrustend en bang gevoel overmande Dappleheart. Wat als het vijandig was? Wat als Leopard Whirl pijn wilde doen? Ze wilde al achter haar bosje vandaan komen om Whirlpool te redden maar ze bleef zitten toen de Shadowclan poes van hem af ging. Even laten sprong Whirlpool weer naar haar toe. Hadden ze een gevecht? Of toch niet? Tot haar verbazing zag ze Whirlpool een lik over de kop van de poes geven en even later zijn staart om die van haar wikkelen. Ze kon de twee katten niet horen vanaf waar ze zat. Het leek er niet op als een gevecht, totaal niet. Opeens drong het tot haar door. Een golf van afschuw, verdriet, verbazing, en nog veel meer ging door haar lichaam. Whirlpool was ook verliefd. Maar niet op haar. Nee.. Op Leopardwing. Een Shadowclanner! De Deputy nog wel! Met haar groene ogen zo groot als schoteltjes keek ze toe. Dit was ongelooflijk.... Er rolde een traan over haar wang. Opeens voelde ze ook een boosheid omhoog komen. Ze was boos op die Shadowclan poes. Dit mocht niet! Het was haar Whirl! En het was ook nog eens tegen de Warrior Code! Een partner hebben buiten de Clan en dan ook nog twee Deputies! Maar de boosheid verdween op een gegeven moment weer. Ze was niet blij, absoluut niet. Maar ze begreep waarom Leopard op Whirlpool viel. Wie valt er nou niet op zo'n leuke kater?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimevr jul 15, 2016 11:24 pm

Ze was nog maar net van de kater af of hij sprong weer naar haar toe, en drukte zijn kop tegen de hare aan. Waarna hij haar een lik over haar kop gaf,‘Ik heb je gemist,’ fluisterde hij in haar oor, waarna hij zijn staart om die van haar krulde. Leopard spinnde zachtjes terwijl ze haar kop tegen zijn vacht aan drukte. Zo warm en zo vacht, 'Ik heb jouw ook gemist' miauwde ze op een zachte toon terwijl ze met haar staart ook om zijn staart krulde. 'Dit is fijn' miauwde ze toen plots. terwijl ze wat dichter tegen hem aan schoof. 'Alleen jij en ik... als wij samen zijn heb ik het gevoel dat ik de hele wereld aan kan' de bruine poes deed haar ogen dicht en nam de situatie even helemaal in haar zelf op, kon ze dit maar voor eeuwig doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimevr jul 15, 2016 11:39 pm


Whirlpool glimlachte toen de poes tegen hem aan kwam en ook sprak over hoe ze hem gemist had. Hij begroef zijn kop in haar lange vacht en sloot zijn ogen, genietend van het moment, voordat hij ze weer opende en Leopardgaze sprak over dat ze het fijn vond. Hij knikte en gaf haar een lik over haar wang. Als de twee nog dichter bij elkaar zouden kunnen komen, zouden ze het doen. Ze sprak over dat ze de hele wereld aan konden. Hij zuchtte diep en keek over het gebied, één van de weinige plekken waar zij samen konden komen uit verschillende clans. Ze deelden niet eens grenzen, dus samen zijn was zo lastig. ‘Soms wou ik dat het gewoon kon. Dat we onze clans zouden kunnen verlaten en samen gaan en staan waar we wilden. We zouden misschien kits kunnen hebben,’ sprak hij zachtjes, zijn dromen uitsprekend aan haar. Toch was er iets in hem die zijn clan niet los kon laten. Riverclan was zijn thuis, hij wilde zo graag dat zij er deel van kon zijn. En dat ze kits konden hebben. Kleine poesjes en katertjes met de levendige ogen van Leopardwing en hun lange vachten die ze kleine pluizebolletjes zouden maken. Maar dat zou nu niet kunnen. Kittens moesten opgroeien met beide ouders, niet één en dat ze hun vader nooit zouden kennen... Of zou het toch anders kunnen. ‘Maar weet je, jij bent al alles wat ik ooit wilde hebben,’ sprak hij teder in haar oor en drukte zijn neus tegen haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimeza jul 16, 2016 12:11 am

‘Soms wou ik dat het gewoon kon. Dat we onze clans zouden kunnen verlaten en samen gaan en staan waar we wilden. We zouden misschien kits kunnen hebben,’ sprak de kater zachtjes. Leopard opende haar ogen en hield zich even stil, ze wist simpel weg gewoon even niet wat ze moest zeggen. Vooral het woord 'Kits' bleef bij haar hangen, wilde hij kits? maar dat zou zoon gedoe zijn... of ze moest haar of de heft van haar kits afstaan maar hoedan ook zouden de kits dan opgroeien zonder een ouder, moeder of vader. Zij groeide op zonder moeder dus het was wel te doen maar...als ze ooit kits kreeg wilde ze dat niet voor hun. ‘Maar weet je, jij bent al alles wat ik ooit wilde hebben,’ sprak de kater vervolgens wat de poes uit haar gedachtes haalde, de kater drukte zijn neus tegen haar wang aan en de poes grinnikte. 'You are everything to me to' miauwde ze zachtjes terwijl ze hem een lik over zijn wang gaf. 'And more'
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimeza jul 16, 2016 12:38 am


Whirlpool sloot weer zijn ogen en begroef zijn gezicht in haar vacht. Ja, hij wilde alles samen met haar. Maar voor nu was elk moment dat ze samen deelden zijn kostbaarste seconden. Hij lachte dan ook even zacht toen de poes sprak dat hij haar alles was. Spinnend terwijl hij een lik over zijn wang kreeg. En meer...
Whirlpool verbrak kort het contact en kwam weer overeind en liep een half rondje om haar heen, zodat hij haar weer recht aan kon kijken. ‘Voor nu is alles perfect hoe het nu gaat,’ sprak hij tegen zijn geliefde. ‘Maar... race ya to the top,’ sprak hij met een kinderlijke grijns op zijn gezicht en wenkte één keer met zijn staart naar de Rock, voordat hij naar voren sprong en de eerste sprong nam richting de rots waar de leiders altijd zaten als ze bij de gatherings de vier clans toespraken. Hij wierp een snelle blik achterom om te kijken of Leopardgaze volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimeza jul 16, 2016 7:30 pm

Met gemengde gevoelens keek Dappleheart toe vanachter haar bosje. Ze keek toe hoe Whirlpool en Leopardwing lief met elkaar deden, hun liefde voor elkaar uitte en met elkaar waren. Weer kwam er een steek van jaloezie omhoog. Waarom Leopardwing? Wat had die poes wat zij niet had? Waarschijnlijk genoeg want Whirlpool viel op Leopard. De jaloezie ebde weer weg maar helemaal weg zou het nooit gaan. 'Starclan verdomme!' mauwde ze zachtjes en boos. Waarom had zij niemand waarmee ze samen kon zijn? Was er geen andere leuke kater die ze misschien een kans moest bieden? Maar ze schudde al gauw haar hoofd, nee die was er niet. De enige leuke kater in Riverclan was Whirlpool. En hij was ook gelijk de leukste kater van alle vier de Clans en van de Rogue's en ze wist zeker dat hij ook de aller leukste kater was van heel de wereld. Ze zuchtte eens diep. Dit was niet zoals ze zag gaan. Verdriet overmande haar gedachte. En ook haar gevoel. En haar hart. Toen ze zag hoe Whirlpool de poes ook nog uitdaagde voor een wedstrijdje werd het Dapple te veel. Langzaam en vol liefdesverdriet verliet ze haar plekje achter het bosje en liep ze weer naar River territory. Ze zou nog niet naar het kamp gaan, daar was ze nog niet klaar voor. Nee, ze moest alles even laten bezinken. Whirlpool was verliefd. Maar niet op haar. Nee. Op Leopardwing. De Deputy van Shadowclan... Alweer zuchtte ze diep. Waarom Starclan? Waarom? vroeg ze zich in stilte af.

- Dappletje is topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimeza jul 16, 2016 9:56 pm

‘Voor nu is alles perfect hoe het nu gaat,’ sprak de kater, Leopard knikte alles was perfect zo...kon het maar voor altijd zo blijven. Maar zo ver wilde ze nog niet denken het ging nu om nu en niet over later. Ze hoopte gewoon dat dit gewoon nog een tijdje kon volhouden voordat alles in duigen viel iets wat vaak gebeurde bij buite clanse relaties. Ze had het zo vaak zien gebeuren, helaas. ‘Maar... race ya to the top,’ sprak de kater vervolgens met een kinderlijke grijns voordat hij met een sprong naar de rots waar de leiders altijd stonden rende. Leopard greens en bedacht zich geen twee keer voordat ze achter hem aan rende.

kort ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimeza jul 16, 2016 10:21 pm


Whirlpool zag tot zijn grote plezier dat Leopardwing volgde en now way dat hij haar nu zou laten winnen. Met zijn nagels ontbloot probeerde hij kleine spleten en uitstekende richeltjes op de rots te vinden om aan vast te klampen en zich omhoog te kunnen trekken. Een keer dacht hij een stevige grip te hebben gevonden, maar de rots was iets gladder dan hij dacht en met ongemakkelijk krassende klauwen verloor hij even zijn evenwicht en dreigde hij te vallen, voordat hij op het laatste moment wel zich stevig wist vast te klampen. Hierdoor verloor hij kostbare secondes, maar hij trok zich al snel omhoog en rolde oncharmant uiteindelijk de rots op. Hijgend keek hij op om te zien of hij de eerste was.

- Same x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitimedi jul 26, 2016 6:12 pm

De poes greens en probeerde met al haar kracht eerder op de top te zijn, iets wat moeilijk was dan gedacht. De stenen waren glad en onstabiel, toch lukte het de tabby om er een aardig tempo in te houden. Haar nagels schuurde over de hare stenen, maar dat hield de poes niet tegen. Zij zal de eerste op die rots zijn no matter what. Toen de poes eindelijk op de top was keek ze trots hoe de kater als tweede er aan kwam. Hijgend zet als zij, Leopard greens 'Seems like i beat you in your own game' lachte ze terwijl ze rustig ging zitten. 'Maar dacht je echt dat je een kans tegen mij had?' ging de bruine tabby veder. 'Hmm je moet beter weten Whirl' leopard grinnikte en gaf de kater een speelse knipoog.

laat ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Everytime I see you, is like falling in love all over again Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everytime I see you, is like falling in love all over again
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love how you are
» Protect what you love
» Summer love
» If you love truly you will die daily

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: The Rock-
Ga naar: