Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Het gebruiken van andermans namen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Winterpaw

Winterpaw


Real Name : Izza
Other Accounts : Ayayayayaya
Aantal berichten : 364
Registratiedatum : 14-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Cat Profile
Gender: Male
Age: 8 moons
Status: ^J^

Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:51 pm

Ik wil hier graag een officieel ding van maken, wat duidelijk besproken is. Dan weten we allebei onze rechten. En van mij mogen meer mensen hun naam claimen, dan hebben wij daar weer minder last van (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:52 pm

we kunnen ook op allebei de forums een topic aanmaken waarin mensen hun naam kunnen claimen? en die later op een lijstje zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Winterpaw

Winterpaw


Real Name : Izza
Other Accounts : Ayayayayaya
Aantal berichten : 364
Registratiedatum : 14-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Cat Profile
Gender: Male
Age: 8 moons
Status: ^J^

Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:54 pm

Ik ga hier binnenkort over door, ik wil even rustig nadenken over een oplossing als je het niet erg vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:56 pm

Beste Loïs,

maar dat valt niet te controleren. Hoe weet je nou of iemand via warriorcatsnl op dit forum is gekomen? Daar gaat het al mis. Ja, misschien heeft iemand daar een account, maar 100% zeker weet je het nooit.

Ik kan je garanderen dat ook van die lijst, een hoop gedoe gaat komen, vooral vanaf jullie kant. Maar als iedereen hiervan gelukkiger wordt, moeten we het maar zo oplossen. Maar we kunnen het ook zo andersom gaan doen. Als ik een Dawnblaze of een Crowcry op jullie forum ga vinden, zijn jullie de pisang.

Ik begrijp je frustraties (om het nog maar eens te onderstrepen), maar auteursrechten zijn nou eenmaal een moeilijk ding om te controleren. Op Dreamhorses heb ik ook vaak boze mailtjes gekregen dat iemand zijn foto's had gebruikt die niet stock waren, maar dat soort dingen zijn nou eenmaal lastig. Ik neem aan dat jullie administrators dat herkennen.

Graag verder hierover contact opnemen met een lid van het team, zodat we dit topic kunnen sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Winterpaw

Winterpaw


Real Name : Izza
Other Accounts : Ayayayayaya
Aantal berichten : 364
Registratiedatum : 14-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Cat Profile
Gender: Male
Age: 8 moons
Status: ^J^

Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:59 pm

En daarbij komt, je kunt niet van ons verwachten dat we iets als dit in één avond oplossen. Ik wil hier graag even rustig over praten met mijn team, zonder dat er witchhunt accounts worden aangemaakt. Want zo voelt het nu.

Ik sluit voor nu even dit topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het gebruiken van andermans namen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Re: Het gebruik van andermans namen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Chitchat-
Ga naar: