Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Cheap trills ll Smokegaze

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Cheap trills ll Smokegaze Empty
BerichtOnderwerp: Cheap trills ll Smokegaze   Cheap trills ll Smokegaze Icon_minitimedi apr 12, 2016 4:27 pm

Ze was er weer op uit gestuurd, op uit gestuurd om patrouie te lopen. Natuurlijk deed Leopard graag dingen voor de clan dus had ze er geen bezwaar tegen. Rustige liep de grote tabby kattin over de zandpaden wat de grenzen moesten voorstellen. Aan de overkant? Windclan, de poes trok een afkeurend gezicht. Pfff het schadowclan gebied was dan niet perfect maar ze zou voor geen goud in de savanne willen wonen, nee gaf haar maar het drasland. Niet te vergeten dat Windclan grote prooien moest omleggen, opeens vulde een geur haar neus gaten. Meteen stonden alle rieflexen van de poes op scherp, Windclan dat was duidelijk te ruiken. 'Wie is daar?' klonk haar lage en scherpe stem, 'Kom te voorschijn!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Cheap trills ll Smokegaze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheap trills ll Smokegaze   Cheap trills ll Smokegaze Icon_minitimedi apr 12, 2016 7:29 pm

De scherpe geur van Shadowclan blies zijn neusgaten in. Hij zuchtte even en keek achterom, naar zijn eigen gebied. Naar het kale en vlakke landschap. Het werd wel lente, dus het gras werd kleurrijker en er kwamen kleine bloemetjes in bloei die de hitte konden overleven maar het bleef een hel hier. De oudere kater wist nog de tijd toen hij net Apprentices was, toen was het een enorme bevrijding geweest toen hij voor het eerst in het gras kon rennen. Alleen daar was hij al snel mee uitgekeken, de hitte maakte het alleen maar stukken erger als je met zo'n dikke vacht een sprintte trok, dus de enorme kater probeerde zo veel mogelijk uit de brandde zon te blijven. Zijn mintgroene ogen stonden emotieloos maar zijn bouw zei al genoeg waardoor hij zo'n kille blik niet hoefde op te zetten om iemand te waarschuwen. Smokegaze keek naar de drassige Shadowclan gebied, af en toe verlangde de oudere warrior om eens te rollen in de vele plassen water daar, maar het was tegen de warrior code om iemand Terratorium zonder reden in te gaan, dus bleef Smoke staan op zijn snikhete gebied.  Eventjes zuchtte hij en ging zitten, zijn grijze pluizige staart om zijn grote stevige potten geslagen en bleef een lange tijd staren naar het niets.  'Wie is daar?' De gigantische kater knipperde langzaam met zijn ogen om weer terug op aarde te komen, hij draaide sloom zijn kop naar het bron van geluid en trok met zijn gehavende oor toen er een tabby poes in zijn gezichtsveld stond. 'Kom te voorschijn!' De rookkleurige kater likte zijn drogen lippen af en keek nog steeds met de zelfde emotieloze ogen naar de poes. "Wie hier is, is niet noodzakelijk" Zijn bromde stem klonk raspend alsof hij ooit te veel rook in heeft geademd. "Wat wel noodzakelijk is, is waarom deze dame hier is" Vervolgde hij, "Zoek je een specifiek iemand?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Cheap trills ll Smokegaze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheap trills ll Smokegaze   Cheap trills ll Smokegaze Icon_minitimedi apr 12, 2016 7:37 pm

Het duurde niet lang voordat de bron van de stank in haar gezichts beeld verscheen, Een enorme grijze met groen ogen kater. "Wie hier is, is niet noodzakelijk" bromde de kater, Leopard snoof wat geirriteerd. 'Is dat zo? en wie ben jij om dat te bepalen?' beet de kattin op een sarcatishe toon terug. 'Ik vind het namelijk wel noodzakelijk' ging de grote poes veder. "Wat wel noodzakelijk is, is waarom deze dame hier is" Vervolgde hij, "Zoek je een specifiek iemand?" Leopard liet een lage grom horen. 'Waarom zou ik een Windclanner zoeken?' klonk haar stem sarcastish. Windclanners waren waardeloze katten, 'En als ik er een zou zoeken gaat jouw dat geen flikker aan' siste de tabby kattin toen. Haar groene ogen boorde in die van de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Cheap trills ll Smokegaze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheap trills ll Smokegaze   Cheap trills ll Smokegaze Icon_minitimedi apr 12, 2016 7:46 pm

'Is dat zo? en wie ben jij om dat te bepalen? 'Ik vind het namelijk wel noodzakelijk' Oh kijk eens aan, het was zo'n sarcastische hond. De grijze kater trok enkel met zijn oor en bleef droogjes kijken, alsof hij nu ineens wel zijn naam ging zeggen ofzo. "Wie ik ben om dat te bepalen? Hm, eens zien.. Ik zelf misschien?" Antwoorde hij droogjes, de kater zuchtte zachtjes en begon rustig aan een wasbeurt. De brandde zon werd snikheet met zo'n dikke pels dus kon hij wel wat verkoeling gebruiken. Zijn zalmroze tong gleed langzaam maar stevig over zijn gespierde lijf, zijn oren gespitst om te luisteren wat die moeraskikker nog te vertellen had. 'Waarom zou ik een Windclanner zoeken?' Hij hield zijn brede schouders op, "Ik vroeg niet als je een Windclanner zocht, ik vroeg als je specifiek iemand zocht,, dat zijn twee verschillende dingen" 'En als ik er een zou zoeken gaat jouw dat geen flikker aan' "Als het mij niet uitgaat wie je zoekt, gaat het jou niet aan hoe ik heet" Antwoorde hij simpeltjes en ging veder met het likken van zijn rookkleurige vacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Cheap trills ll Smokegaze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheap trills ll Smokegaze   Cheap trills ll Smokegaze Icon_minitimedi apr 12, 2016 7:55 pm

"Wie ik ben om dat te bepalen? Hm, eens zien.. Ik zelf misschien?" Antwoorde hij droogjes, Leopard zwaaide met haar staart en gaf de kater een ijs koude blik. Maar negeerde zijn antwoord veder. "Ik vroeg niet als je een Windclanner zocht, ik vroeg als je specifiek iemand zocht,, dat zijn twee verschillende dingen" ging de kater veder. Leopard snoof en haalde haar kin op. 'Oooh echt?' vroeg ze met een nep verbaasd stemmetje. 'Kun jij mij dan even uitleggen van het verschil is?' miauwde de poes vervolgens. Maar natuurlijk dachten Windclanners daar anders over, Mousebrains. "Als het mij niet uitgaat wie je zoekt, gaat het jou niet aan hoe ik heet" antwoorde hij simpel terwijl zij veder ging met zijn wasbeurt. 'Aaww wat jammer ik was er ook zo geïnteresseerd in' miauwde de poes uiters doorg. Het kon haar werkelijk niks schelen hoe hij heeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Cheap trills ll Smokegaze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheap trills ll Smokegaze   Cheap trills ll Smokegaze Icon_minitimewo apr 13, 2016 7:23 pm

'Oooh echt?' De kater bewoog zijn brede kop in een knikkende beweging maar liet zich niet verstoren van zijn wasbeurt. Dus poes brabbelde nog allemaal dingen maar hij luisterde al niet. Die moerasbeesten dachten altijd dat ze heel wat waren maar die poes zou binnenkort zien dat je niet spot met Windclan. 'Aaww wat jammer ik was er ook zo geïnteresseerd in' Smokegaze draaide zijn kop naar de grens, geweldig dat beest stond er nog steeds. Zijn mintgroene ogen boorde zich kill in die van haar en zijn stevige houding dulde geen tegenspraak. "Waarom doet mevrouw zo veel moeite om achter mijn naam te komen? Er is daar een makelijke vraag voor wist je dat?" Mauwde hij droogjes terug, Smokegaze hief zich zelf op rekte zich uit waardoor zijn spieren onder zijn lijf rimpelde en de meeste littekens te voorschijn kwam. "Als je me eventjes excuseert, ik heb nog wat belangrijkere dingen te doen" Smoke knikte kort draaide zich om begon richting het kamp sjouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Cheap trills ll Smokegaze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheap trills ll Smokegaze   Cheap trills ll Smokegaze Icon_minitimedo apr 14, 2016 6:32 pm

"Waarom doet mevrouw zo veel moeite om achter mijn naam te komen? Er is daar een makelijke vraag voor wist je dat?" miauwde de kater droogjes. Leopard snoof geirriteerd en deed een stap dichter bij. Maar bleef op haar eigen gebied, 'Volgens mij heb jij mij niet gehoord 'Het kan mij niet schelen hoe je heet' miauwde ze scherp. De kater rekte zich zomaar uit waardoor de poes een stap achter uit nam, Ew. "Als je me eventjes excuseert, ik heb nog wat belangrijkere dingen te doen" de kater knikte en begon weg te lopen. Leopard liet een lage grom horen 'Dat betwijfel ik ten zeerste' hij betere dingen te doen? tuurlijk joh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cheap trills ll Smokegaze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheap trills ll Smokegaze   Cheap trills ll Smokegaze Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cheap trills ll Smokegaze
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Boundaries :: ShadowClan - WindClan-
Ga naar: