Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 The best is yet to come

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Firefly
Administrator
Firefly


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 01-07-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 22 moons
Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2016 9:03 pm



F I R E F L Y

My love for you is something I can’t describe  


"H-het is niet erg Fire.." Mauwde ze. "E-echt niet.." Mauwde ze daar achteraan. "Laat me niet lachen." Haar grijze ogen waren veranderd in een donkere, stormachtige kleur waar elk moment de hel in zou kunnen losbarsten. "Natuurlijk is het erg! Natuurlijk maakt het iets uit!" Ze hief haar stem en woede en frustratie schoten door haar aderen. Haar ogen schoten bijna vuur terwijl ze de kattin naar beneden bleef staren."Je snapt het echt niet he? Of wel?" Snauwde ze na een korte stilte tussen de twee katten. Haar zinnen waren giftig, als een slang. "Wat moet de clan wel niet denken? Leafstar? En vooral, jij?" Sprak ze terwijl ze weer een heen weer liep. Haar ouders hadden het altijd al afgekeurd. Haar ouders keken altijd over haar schouder mee met wat ze deed en hoe ze het deed. Hoe eerst alleen het puntje van haar staart heen en weer bewoog schoot nu haar complete staart van links naar rechts en weer terug. Opnieuw en opnieuw. Haar oren lagen plat in haar hals voordat ze voor de tweede keer die dag haar nagels in de grond sloeg en een humorloos gelach uit haar keel oprees. "Nee, het is helemaal niet erg." Haar stem was niet meer woedend of gevuld met gif. Het was kalm en rustig, maar wat nou angstaanjagender was...



Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 12, 2016 9:34 pm

"Laat me niet lachen. Natuurlijk is het erg! Natuurlijk maakt het iets uit!" Fire's zachte stem was veranderd in een geblaf van een kwade hond waardoor Arcane in elkaar dook van haar ineens felle reactie. Het puntje van haar rode staart zwiepte heen en weer en haar oren gleden langzaam haar nek in. Wat kon zij er aan doen?! waarom werd ze ineens boos op haar? alsof zij de gene was die dat had gezegd! Geïrriteerd door al haar vragen en emoties die door haar kop heen spookte sloeg ze haar klauwen in de grond, haar blik nog steeds weg van Fire toen er een stilte viel tussen hen. "Je snapt het echt niet he? Of wel?" Snauwde Fire waardoor er meer woede haar lichaam in borrelde. Nee ze snapte het niet! en wat dan nog!? was dit nu ineens haar schuld? Een laag gegrom borrelde op in haar keel en gleed over haar lippen. Ze had al haar mond geopend om terug te reageren maar de poes was haar al te snel af. "Wat moet de clan wel niet denken? Leafstar? En vooral, jij?" Arcane luisterde half naar wat ze zei en draaide zich met een ruk naar de tortoiseshell poes toe, haar lippen opgekruld tot een grauw. Ze pikte haar woorden niet. Niet nu, en vooral niet van haar. Arcane boorde haar nagels in de grond terwijl ze opstond en de poes met een ijskoude blik aankeek. "Nee, het is helemaal niet erg." Lachte ze humorloos, de rood gevlekte poes liet haar blik los en keek de andere kant op. Haar oren nog steeds in haar nek gevouwen maar al snel glipte er een diepe zucht over haar lippen. "There are many things that I would like to say to you.. But I don't know how.." Ze stapte naar de poes toe drukte haar neus tegen die van haar, sloot kort haar ogen en zette daarna een stap achteruit draaide zich langzaam om en begon met een slepende staart over de grond naar het kamp toe te lopen. "I'm sorry.."



Arcane topic uit, I guess?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firefly
Administrator
Firefly


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 01-07-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 22 moons
Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 2:20 pm



F I R E F L Y

My love for you is something I can’t describe  


  "There are many things that I would like to say to you.. But I don't know how.." Mauwde ze en ze drukte haar neus tegen die van haar. Alle woede die een seconde geleden nog door haar lichaam gierde was verdwenen door haar aanrakingen. Alle woede en frustratie hadden plaatsgemaakt voor schaamte en verdriet. Ze sloot haar ogen eventjes en op het moment dat ze ze opende zag ze Arcanewish omdraaien en weglopen. "I'm sorry.." En ze liep weg. Misschien een paar passen naar het kamp, misschien wel compleet uit haar leven. Nee, dat kon ze niet laten gebeuren. Ze kon niet zomaar de kattin laten weglopen die haar door dik en dun had gesteund. Met haar grijze ogen volgde ze de bewegingen van de Calico kattin en hoe haar staart over de grond meegesleept werd. Ze dacht niet na toen ze achter Arcanewish aan rende, nog wat ze zou zeggen. Ze kon haar niet kwijtraken. Met haar rechter heup half achter haar aan slepend rende ze achter haar aan. "Arcane..." Smeekte ze. "Alsjeblieft, luister naar me..." Haar stem sloeg over terwijl ze sprak. "Ik had mezelf niet in de hand. Ik liet mijn woede de baas spelen. Ik was gewoon, jaloers?" Het was eerder een vraag dan een antwoord. Ze besloot zelf een antwoord te geven op haar vraag. "Jij kan normaal rennen, jagen en alles wat een warrior moet kunnen en ik moet altijd maar luisteren naar de gesprekken over hoe het was bij de borders of hoe het jagen was..." Misschien was het niet genoeg. Het enige wat ze kon doen was hopen, hopen dat het genoeg was en dat ze haar zou vergeven voor de woede die er van afgelopen moons uit moest. "Het enige wat ik kan zeggen is dat het me spijt, met heel mijn hart."



Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 10:35 pm

Ze zuchtte diep terwijl ze dieper het woud in stapte, zo ver mogelijk van Fire af. Hoe kon ze zo ineens doen? Waar had ze dat aan verdiend..? Had ze iets slechts gedaan? Wat het misschien fout dat ze haar kop in haar hals had gelegd? Misschien.. Misschien had Starclan toegekeken en dit fout gekeurd.. Arcane schudde de gedachtens uit haar kop en knipperde de emoties uit haar glazige ogen. "Arcane..." Ze hoorde Fire's stem achter haar maar de roodgevlekte poes gaf geen reactie en stapte door. "Alsjeblieft, luister naar me..." Smeekde de tortoiseshell. Arcane moest moeten doen om nit veder te lopen maar ze gaf zich zelf gewonnen en draaide zich om, haar waren oren in der nek gedrukt en haar ogen stonden bedroefd en kwaad tegelijk op haar poten gericht. "Ik had mezelf niet in de hand. Ik liet mijn woede de baas spelen. Ik was gewoon, jaloers?" Arcane luisterde naar de poes maar gaf haar geen enkele blik nog een reactie. Ze hield haar poot goed stijf en zwiepte met het puntje van haar staart. "Jij kan normaal rennen, jagen en alles wat een warrior moet kunnen en ik moet altijd maar luisteren naar de gesprekken over hoe het was bij de borders of hoe het jagen was..." Ze moest haar best doen om haar mond niet te openen en te zeggen dat het niet erg was, dat ze het begreep en dat ze voor haar was als ze der nodig had.. Maar de poes deed niks, haar gedachten waren overal en nergens en ze kon het maar niet ordenen in haar hoofd waardoor ze haar emoties ophol sloegen. "Het enige wat ik kan zeggen is dat het me spijt, met heel mijn hart." Arcane zuchtte, haar blik gleed langzaam maar zeker naar de grijze ogen van Fire en hield haar blik voor een paar lange secondes vast. "Fire.." Mompelde ze, meer tegen haar zelf dan tegen haar vriendin. Haar lippen waren weer op elkaar geperst. Ze wou haar zo veel zeggen.. Van alles. Hoeveel ze voor haar betekende, hoe ze haar zo in de war maakte en nog veel meer.. maar ze wist niet hoe..
Terug naar boven Ga naar beneden
Firefly
Administrator
Firefly


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 01-07-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 22 moons
Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 15, 2016 8:51 pm



F I R E F L Y

My love for you is something I can’t describe  


 "Fire.." Was het enige wat de calico kattin zei. "Zeg iets, alsjeblieft..." Haar stem was smekend en haar ogen veranderde van een onweerswolk naar een regenbui. Haar korte vacht was warm en haar heup deed weer pijn van het rennen naar Arcanewish toe. Met haar kaken op elkaar geklemd keek ze haar aan. "Zeg iets, schreeuw tegen me!" Ze hief haar stem, maar iets achterin haar hoofd zei dat als ze zo door zou gaan, ze haar waarschijnlijk voor altijd verloor. "Alsjeblieft" Haar stem was weer zwakjes en uitgeput. Met smekende ogen ging ze op zoek naar die van haar beste vriendin, haar human diary, haar alles. Haar oren schoten haar kant op, hopend dat ze wat zou zeggen of tegen haar zou schreeuwen, want dat had ze verdiend. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 15, 2016 10:10 pm

Zeg iets, alsjeblieft..." Mauwde Fire, de poes beet op haar onderlip en keek met een schuddende kop naar potem. Ze wist het niet.. Ze wist het gewoon niet.. Ze wou zo graag haar hart luchten bij haar vriendin maar als ze haar woorden liet ontsnappen zou ze nooit meer normaal naar de tortoiseshell kunnen kijken. Beter gezegd Fire zou nooit meer normaal naar haar kunnen kijken nog omgaan. Het zou hun vriendshap verpesten, het zou het einde zijn van wat ze hadden. Ze wist het zeker. Honderd procent. "Zeg iets, schreeuw tegen me!" Arcane schudde haar kop, haar ogen stonden vol met verdriet, angst, woede en wat je maar kon verzinnen. Alles was ophol geslagen.. "Alsjeblieft" Smeekde haar vriendin, Arcane hief haar kop en keek naar de grijze ogen van Fire. Haar blik hield die van haar vast alsof vang was dat ze straks nooit meer haar ogen ooit zou kunnen zien. "I-ik.. Ik weet het niet.." Brabbelde ze, "Het ligt zo ingewikkeld.. Je snapt het niet, je zult het nooit snappen.." Fluisterde ze weer tegen haar zelf dan tegen Fire.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firefly
Administrator
Firefly


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 01-07-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 22 moons
Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2016 2:05 pm

"I-ik.. Ik weet het niet.." Brabbelde ze "Het ligt zo ingewikkeld.. Je snapt het niet, je zult het nooit snappen..." Met haar ogen zo groot als schoteltjes keek ze de calico aan. Zou ze hetzelfde voor haar voelen? Nee. In starclans naam! Het enige waar zij goed voor waren was het verpesten van hun vriendschap en relatie. Ze zouden hun geen geluk wensen met elkaar, maar ongeluk. Zorgde voor ruzie en zouden er binnenkort waarschijnlijk wel weer voor zorgen dat Arcanewish deputy werd of iets in die richting. "Wat snap ik niet Arcane? Je kan het uitleggen? Ik noemde je 'so god damn pretty' dus erger kan het niet worden, toch?" Ze probeerde er een grap van te maken, maar ze wist dat ze zich stom gedroeg wanneer ze in haar buurt was. Dat haar stem vaak overslaat en ze boos word omdat ze het niet meer snapt.  Op starclan kon ze niet rekenen en zou ze nooit meer doen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2016 2:27 pm

"Wat snap ik niet Arcane? Je kan het uitleggen? Ik noemde je 'so god damn pretty' dus erger kan het niet worden, toch?" Weer schudde de gvlwkte poes haar kop wn boorde haar nagels diep in de grond. Haar oren waren weer half in haar nek gedrukt om haar andere emoties te verbergen. Fure mocht het niet zien. Nee ze moest het verbergen. Arcane zette en stap achteruit en drukte weer haar nagels in de aarde, haar kaken waren op elkaar gedrukt toen ze haar vriendin aankeek. "Ik zei het net al, ik kan het niet!" Ze hief haar stem zodat de tortoiseshell het misschien u wel begreep. Misschien als ze wat luider sprak dat het bij haar doordrong. "Ik kan het gewoon niet.. Okay!?" Haar woeste stem sloeg over tot gesnik en meteen rukte ze haar kop weg van Fire en draaide zich snel om. Nee! Hou je zelf onder controle, die gevoelens gaan van zelf weg.. Probeerde ze zich zelf aan te moedigen. Arcane zuchtte diep en keek naar haar klauwen die grote krassen hadden gemaakt in de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firefly
Administrator
Firefly


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 01-07-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 22 moons
Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 23, 2016 3:43 pm

"Ik zei het net al, ik kan het niet!" Ze hief haar stem. "Ik kan het gewoon niet, okay?!" Haar stem die eerst zo woest was veranderde in gesnik. Schaamte vulde Firefly's lichaam en daar kwam al snel spijt bij toen de langharige calico zich weg draaide. "Arcane.." Ze wou verder vragen wat er aan de hand was, maar dan kon ze haar vriendin echt kwijtraken. Ze ging naast Arcanewish staan en volgde haar blik. Ze keek naar de krassen die ze had gemaakt in de grond. Fire sloeg er een keer voorzichtig met haar poot doorheen om het een beetje uit te wissen. Ze drukte haar flank tegen haar aan en snoof haar geur op. "Het maakt niet uit Arcane," Fluisterde ze. "Je kan het vertellen wanneer je er klaar voor bent." Haar stem was zacht en vriendelijk, iets wat ze de afgelopen dag nog niet vaak had laten horen.


-Flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 23, 2016 4:52 pm

Met betraande ogen keek ze naar haar klauwen die steeds maar krassen maakte in de grond, haar emoties stonden te springen en dat was te merken ook. Van verliefdheid naar schaamte van schaamte naar verdriet en zo kon je maar door blijven gaan. "Arcane.." Ze reageerde niet, alleen haar rossige oortjes richtte zich om Fire's stem. Pas toen de poes naast haar stond en de diepe strepen in de grond wegveegde en haar flank tegen die vaan haar drukte keek ze op. "Het maakt niet uit Arcane," Fluisterde de tortoiseshell, Arcane zuchtte zachtjes, keek haar vriendin voor een seconde aan en keek weer haar poten met haar oortjes op haar kop gedrukt. "Je kan het vertellen wanneer je er klaar voor bent." Mauwde de poes er zacht en vriendelijke aan toe. Even bleef de gevlekte poes roerloos zitten en staarde ze diep in gedachten naar haar poten maar al snel hief ze haar kopje en drukte die tegen Fire aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The best is yet to come - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The best is yet to come   The best is yet to come - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The best is yet to come
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Territory-
Ga naar: