Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 New day, new life...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 02, 2016 2:27 pm

De calico poes regaeerde niet en keek weer naar haar muis waar ze een kleine hap van nam, Arcane schudde haar kop en keek omzich heen. Wat was er met Leaf ana de hand? Haar blik hleed weer naar de Leadster, "Leafstar alsjeblieft.." Mauwde ze hoopvol, "Waarom doe je zo..?" Haar woorden waren zacht alsof ze het begon op te geven, weer zuchtte de poes en ging weer een stuk van Leafstar af zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 02, 2016 2:33 pm

'Leafstar alsjeblieft,' mauwde Arcanewish hoopvol. 'Waarom doe je zo..?' Haar woorden waren zacht. Ze hoorde de zucht en ze voelde hoe de poes weer wat van haar vandaan ging zitten. Leafstar keek opzij, naar Arcanewish. 'Arcane.. Het.. Spijt me...' zei ze. Ze schudde haar kop. 'Maar.. Ik kan het niet!' verklaarde ze en ze keek weer naar de poes. 'Ik kan het gewoon niet. Ik.. Ik ben geen Leader. Ik ben niet gemaakt voor het Leadership. Het...' Ze vond het moeilijk om te zeggen, maar het was de waarheid..
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 02, 2016 2:42 pm

'Arcane.. Het.. Spijt me...Maar.. Ik kan het niet! Ik kan het gewoon niet. Ik.. Ik ben geen Leader. Ik ben niet gemaakt voor het Leadership. Het...' De roodgevlekte poes keek met een wat schrokken blik naar Leafstar, "Maar.." Haar gemauw klonk zacht, ze wist gewoon niet wat ze moest zeggen. "Maar ons gesprek gisteren dan? Zijn mijn woorden niet binnen gedrongen? Je bent een uitstekende Leader Leafstar en laat je niet overhoop lopen daar een paar katten die denken dat ze beter zijn! Er is geen betere Leader te wenzen, Thunderclan hoeft en wil geen kwaardaardige Leader met overdreven veel zelfvertrouwen en wrede plannen! alle Leaders die zo waren zijn allemaal op wrede manieren omgekomen omdat ze te ver gingen, ze hadden niet wat jij wel heb Leaf. Jij heb een goede kant, en de goeie winnen altijd, heb eens wat vertrouwen in je zelf.." De poes zuchtte en stond op, ze kon haar niet veder helpen als ze maar zo bleef denken. Maar slome passen stapte ze weg van de Leadster.


topic nog niet uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 02, 2016 2:46 pm

'Maar..' begon Arcanewish. Leafstar keek naar de grond. 'Maar ons gesprek gisteren dan? Zijn mijn woorden niet binnen gedrongen? Je bent een uitstekende Leader Leafstar en laat je niet overhoop lopen daar een paar katten die denken dat ze beter zijn! Er is geen betere Leader te wenzen, Thunderclan hoeft en wil geen kwaadaardige Leader met overdreven veel zelfvertrouwen en wrede plannen! alle Leaders die zo waren zijn allemaal op wrede manieren omgekomen omdat ze te ver gingen, ze hadden niet wat jij wel heb Leaf. Jij heb een goede kant, en de goeie winnen altijd, heb eens wat vertrouwen in je zelf..' zei de poes. Leaf knikte. Ze wist dat ze vertrouwen moest hebben in haarzelf, maar het ging zo moeilijk. Opeens stond Arcane op en liep met slome passen weg van haar. Leafstar zuchtte. Ze had het weer verpest. Eindelijk iemand die haar wilde helpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 02, 2016 2:49 pm

Met een zwiepende staart ging ze een stukje veder op liggen haar blik op de lucht gericht die zachtjes donkerder werd, de laatste wolken die in de lucht hingen waaide sloom weg en maakte plaats voor de eerste sterren. Haar vacht glom zachtjes door de maanlicht en haar ogen straalde door de kleine lichtjes in de lucht, de wind die door het kamp woei trok aan haar vacht waardoor ze eventjes rilde. Ze wou zo graag helpen, maar ze wist maar niet hoe ze de poes kon helpen. Woorden hielpen blijkbaar niet mewr dus ging ze uitgeput op haar rug liggen en keek naar de sterrenhemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 02, 2016 3:19 pm

Bedroeft keek Leafstar naar de poes die haar had geholpen. Ze wilde er zo graag zijn voor haar Clan.. Maar hoe? Hoe zou ze weer hun vertrouwen kunnen winnen? Wat moest ze doen? Ze stond op en liep naar Arcanewish. 'Arcane...' zei ze. Ze wachtte totdat ze de aandacht van de poes had. 'Het spijt me. Maar ik weet niet wat ik moet doen...' begon ze. 'Wil jij me helpen? Wat moet ik doen om het vertrouwen van de Clan weer terug te krijgen?' vroeg ze terwijl ze het kamp rond keek. Het was al avond dus de meeste katten gingen al richting hun nesten. Ze keek hoopvol naar de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 02, 2016 4:10 pm

De poes luisterde naar wat Leaf haar te vertellen had maar haar blik bleef op de sterren gericht, nog steeds op haar rug liggen keek ze snel naar de calico en toen weer terug naar de stewds donkerder worden lucht. "Ik kan je niet helpen met de clan weer terug te winnen, je moet zelf je eigen keuzes maken en laten inzien dat je het kunt. Als je depressief in je nest gaat liggen kom je niet veder, dus steek je borst vooruit en laat zien wat je kan" Mauwde ze emotieloos
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 02, 2016 4:18 pm

'Ik kan je niet helpen met de clan weer terug te winnen, je moet zelf je eigen keuzes maken en laten inzien dat je het kunt. Als je depressief in je nest gaat liggen kom je niet verder, dus steek je borst vooruit en laat zien wat je kan,' mauwde Arcanewish emotieloos. Leafstar knikte. Ja, dat moest ze doen. 'Bedankt, Arcane,' miauwde ze dankbaar en ze liep terug naar haar muis. Die moest nog steeds op. Snel schrokte ze die op. Daarna liep ze weer naar haar Den. Niet om depressief te zijn, nee, om plannen te maken. En dit keer ga ik er voor, zei Leaf tegen zichzelf.

- Leafje topic uit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 02, 2016 4:23 pm

Bedankt, Arcane,' De roodgevlekte poes knikte. Ze hoorde hoe Leaf terug liep naar haar muis die naar binnen weerkte en vervolgens terug naar haar den ging, zij bleef echter helemaal alleen in het kamp, de nacht was nu echt gevallen en de paar sterren waren nu een hele sterrenhemel geworden. De half volle maan was net als de sterren het enige licht punt. De poes liet zich op haar buik rollen en stond op, haar blik gleed nog voor de laatste keer naar de den van Leafstar voor ze de warrior den in stapte om haar nest op te zoeken.



Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





New day, new life... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New day, new life...   New day, new life... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New day, new life...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: