Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 You weren't just a star to me, you were my whole damn sky..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Empty
BerichtOnderwerp: You weren't just a star to me, you were my whole damn sky..   You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Icon_minitimevr jul 01, 2016 10:17 pm

Ze had al vanaf zonsopgang tot nu op de rand van de oever gezeten, haar blauwe ogen gericht op haar weerspiegeling in het water, haar vacht was goed verzorgd en haar hemelsblauwe ogen stonden helder. Ook al leek het alsof de zon er wel eeuwen over te deed om te zakken werd het uiteindelijk de hemel oranje/paarsig gekleurd. Nog eventjes keek Swanfeather in haar weerspiegeling, het leek alsof er in al die Moons ineens een andere kat was geboren, ze was groter geworden, een lenige slanke bouw en een sneeuwwitte lange vacht met ogen als de hemel. Ja, Leopardgaze had gelijk ze was anders geworden, mooier volgens haar. Maar toch kon ze het zelf niet inzien, als ze naar de zelf keek was het alleen maar een hoopje ellende. De witte poes haalde uit naar de weerspiegeling in het meer en keek nors naar de kringen die ze had gemaakt in het water, snel draaide zich om en stapte zo ver mogelijk weg van de meer waar had gezetten. Het werd tijd om te gaan, anders zou ze nog te laat komen.

Met een snelle tempo trippelde ze door het Riverclan territorium tot ze de rand had bereikt die de grenzen vormde, ze moest alleen dit stukje overstekken en dan was ze bij de Rock. Nog eventjes keek snel achterom om zeker van te zijn dat niemand haar was gevolgd of had gezien, maar er was geen enkel teken van leven te zien en de verste geur was van vanochtend dus snel rende ze de grens over naar de Rock. Eenmaal daar was de zon al bijna onder, de lucht had verschillende kleuren, van oranje naar paars en van paars naar zacht roze. Een prachtige uitzicht dus. Swanfeather sprong met een paar soepele sprongen op de enorme rots en ging op het puntje zitten zodat ze alles goed kon zien, het uitzicht was wonderbaarlijk en als het kon zou ze hier voor altijd blijven. Genieten sloot ze haar ogen en concentreerde zich op elk klein geluidje die het hele woud te bieden had, de warme avondlucht hield haar warm en het briesje die langs waaide speelde met haar snorharen.


"I wish I could lay down beside you, When the day is done, Wake up to your face against the morning sun
But like everything I’ve ever known you’ll disappear one day, So I spend my whole life hiding my heart away.."



Ja ze is aan het zingen xD deal with it!

Leoboo <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You weren't just a star to me, you were my whole damn sky..   You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Icon_minitimevr jul 08, 2016 11:46 pm

Een klein glimlachje was niet ver te vinden van de poes gelaat, ze had afgesproken met haar oude vriendin bij The rock. Ze had het Swan beloofd, beloofd om daar te zijn een beloofde die ze wilde houden, nee die ze ging houden. Het duurde niet lang voordat de grote bruine poes aankwam bij The rock. Zo te reuken leek het er op dat Swan er al was, leopard liep achter de geur aan en al snel vonden haar ogen de poes. De poes was duidelijk met zich zelf aan het praten of zo iets. Rustig kwam de bruien poes dichter bij en al snel kreeg ze dat de witte kattin niet aan het praten was nee ze was aan het zingen. 'Mooi liedje' lachte leoapard een beetje schuin.

laat sorry :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You weren't just a star to me, you were my whole damn sky..   You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Icon_minitimezo jul 10, 2016 12:59 pm

Haar 'liedje' eindige in een diepe zucht en haar hemelsblauwe ogen gleden naar haar poten die over de gladde steen gleed. Haar oortjes wiebelde mee met de wind net als haar witte vacht, het geluid van de fluisterende wind, het gehuil van de riet in de verte en de krekels die hun nachtlied zongen. De poes haalde nog eend diep adem en keek naar de lucht haar blik gericht op de open hemel. 'Mooi liedje' Swan schrok van de stem en deinsde achteruit, haar poten glipte weg door de gladden stenen en binnen enkele secondes moest ze zich stevig vast houden aan de rand om niet naar beneden te storten. Haar witte vacht stond rechtovereind en de lucht vulde zich met angstgeur. "Help!" Haar stem klonk schor van de angst, haar achterpoten krabbelde op de steen maar ze kwam niet omhoog..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You weren't just a star to me, you were my whole damn sky..   You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Icon_minitimezo jul 10, 2016 10:56 pm

De witte poes had haar duidelijk niet horen aankomen ze schrok van de oudere poes en voordat leopard het wist glipte ze weg over de gladde stenen en hield zich stevig vast aan de rang. Leo's ogen werden groot en al snel kwam de grote tabby in actie, om haar vriendin te redden. Leopard beet in de nekvel van de witte poes en probeerde haar met al haar kracht om hoog te krijgen. 'A little help' miauwde ze moeizaam tegen haar vriendin terwijl ze haar nagels uitklapte en in de grond boorde om niet weg te glijden en wat meer grip te hebben. Leopard zal haar om hoog krijgen al was dat het laaste wat ze deed, ze zal Swan niet kwijt raken. Niet weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You weren't just a star to me, you were my whole damn sky..   You weren't just a star to me, you were my whole damn sky.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You weren't just a star to me, you were my whole damn sky..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» STAR WARS Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: The Rock-
Ga naar: