Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 There is always someone...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

There is always someone... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always someone...   There is always someone... - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 8:58 pm

'Ik weet niet of de Clan met mij wilt vechten...' Arcanewish keek de poes aan, haar staart gleed van de Leadsters schouders af en tikte nu zachtje sop de grond. "Dan ga je zelf bewijzen, en laten zien dat je een goeie Leader bent laat zien aan Thunderclan dat we het waard zijn om terug te vechten als de tijd is aangebroken" Mauwde ze de poes met ene zelfverzekerde klank in haar stem, alsof ze net een hele leger aanmoedigde. "Ik weet dat je het kunt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

There is always someone... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always someone...   There is always someone... - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 9:03 pm

'Dan ga je zelf bewijzen, en laten zien dat je een goeie Leader bent laat zien aan Thunderclan dat we het waard zijn om terug te vechten als de tijd is aangebroken,' mauwde Arcane. 'Ik weet dat je het kunt,' zei ze. 'M-maar hoe doe ik dat dan?' vroeg ze zacht. Ik lijk net een Apprentice die voor het eerst gaat jagen. Ze kon niets. Helemaal niets. Ze moest zelfs vragen hoe ze haar Clan moest leiden! Dit was afschuwelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

There is always someone... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always someone...   There is always someone... - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 9:08 pm

'M-maar hoe doe ik dat dan?' Vroeg de calico poes, Arcane keek kort naar buiten en toen terug naar Leafstar. "Volg je hart, en doe weet jou het beste lijkt en verzorg je goed geef de clan hoop" Mauwde de gevlekte poes voordat ze opstond en naar de uitgang liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

There is always someone... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always someone...   There is always someone... - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 9:12 pm

'Volg je hart, en doe weet jou het beste lijkt en verzorg je goed geef clan hoop,' mauwde de rood gevlekte poes. Leaf knikte. Het moest een keer gebeuren. Maar het zal nog moeilijk worden, dat wist ze nu al... Arcanewish liep al richting de uitgang maar Leaf kon het niet laten nog iets te vragen. Ze móést het weten. 'Arcanewish!' riep ze naar de poes. 'Waarom help je me?' vroeg ze. Ze was echt benieuwd. Dit was iemand die haar kwam helpen. Niet iemand die... weg ging...
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

There is always someone... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always someone...   There is always someone... - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 9:18 pm

'Arcanewish' De poes wou net de den uitstappen toen Leafstar haar riep, ze keek over haar schouder recht in de ogen van de poes. "Ja Leafstar?" Mauwde ze, 'Waarom help je me?' Vroeg de Leadster uiteindelijk, Arcane dacht na en hield haar achouder op. "Iedereen heeft wel eens een handje hulp nodig, weltrusten Leaf" Mauwde ze en stapte de den uit terug naar haar eigen nest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

There is always someone... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always someone...   There is always someone... - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 9:21 pm

Arcanewish haalde haar schouders op. 'Iedereen heeft wel eens een handje hulp nodig, weltrusten Leaf,' mauwde ze waarna ze de Den uitstapte. Leaf bleef nog een tijdje naar de plek kijken waar de poes verdwenen was. Ze had zojuist gewoon hulp gekregen... Leaf knipperde met haar ogen en hoopte dat het geen droom was. Daarna legde ze haar kopje op de rand van haar nest en viel al best snel in een rustige slaap...

- topic gesloten, i guess? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





There is always someone... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always someone...   There is always someone... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
There is always someone...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: