Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Will-O-Wisp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Runningwolf

Runningwolf


Real Name : Jacqy-Chan
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Male
Age: 18 moons
Status: Delaying death is one of my favourite hobbies

Will-O-Wisp Empty
BerichtOnderwerp: Will-O-Wisp   Will-O-Wisp Icon_minitimedi jun 28, 2016 5:05 pm

De kater had zijn kop opgeheven naar de sterren, de prachtige blauwe vlakte waarin elke lichtbol een voorouder voorstelde. Het bleef hem fascineren, hoeveel licht er vanaf de sterren vandaan kwam, ook al leken ze zo ver weg te staan. Langzaam ging de jonge Warrior rechtzitten en speelde met zijn staart. Het klamme, benauwde weer van de dag was allang weer rustig gedaald naar een aangename temperatuur, ook al kwam het half dat hij het wat koeler had door de korte zwemtocht naar de overkant van de rivier. Opeens klonk er een ritselend geluid, waardoor de kater in gevechtshouding ging zitten, en kroop richting de bosjes. Toen sprong hij met zijn lenige, lange poten op een poes, wat hem verbaasde, hij dacht dat het een prooidier was door de lichte stappen. "Wat doe jij op RiverClan gebied?" Siste hij en drukte de poes onder hem op de grond.

- first post littlewisp let the love start
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewisp

Littlewisp


Real Name : Pudding
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 28-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 15 moons
Status: If you want me, then fight for me. Cause I'm fighting like hell for you.

Will-O-Wisp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will-O-Wisp   Will-O-Wisp Icon_minitimedi jun 28, 2016 5:24 pm

De kleine zwart-witte poes was gewoon aan het jagen, ordinair jagen, cliché jagen, welk-synoniem-je-ook-in-plaats-van-normaal-er-in-wilt-zetten jagen, toen ze opeens werd besprongen.

Oké, laten we niet te snel gaan met dit geweldig amuserend verhaal. Littlewish was dus aan het jagen, omdat ze eens wou kijken of je nou goed kon jagen in het donker en in een exotisch bos. Deze theorie ging niet helemaal naar haar wensen, want de poes struikelde verschillende keren over boomstronken en hoge pollen gras. Dit nam al haar energie al af, dus liep ze stroomafwaarts totdat ze een standje tegenkwam waar ze gulzig van het water begon te drinken, en toen ze terugliep, werd ze opeens besprongen door een of andere stomme RiverClan muizenbal. Ze grauwde en probeerde onderuit hem te komen. "Ga van me af, dikzak!" Spuugde ze nijdig naar de kater, en probeerde hem in zijn buik te schoppen. "Wat doe jij op RiverClan gebied?" Dat verbaasde haar, waardoor een lach aan haar lippen ontsnapte. "RiverClan gebied, laat me niet lachen." Littlewisp grinnikte. "Misschien ben je je reukvermogen verloren, maar dit gebied ruikt niet naar die vissenvreters lucht van jullie!" Littlewisp met haar brutaliteit, dat heeft ze altijd al geërfd van haar vader, die rogue was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf

Runningwolf


Real Name : Jacqy-Chan
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Male
Age: 18 moons
Status: Delaying death is one of my favourite hobbies

Will-O-Wisp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will-O-Wisp   Will-O-Wisp Icon_minitimema jul 04, 2016 1:05 pm

Woest stribbelde de zwart gevlekte poes onder hem. "Pardon? Hoe durf je mij een dikzak te noemen, eekhoornbrein!" Boos hield de kater de poes tegen de grond gedrukt. Plotseling barstte de poes onder hem in lachen uit. "RiverClan gebied, laat me niet lachen." Klonk de honende stem van de ThunderClanner met de intimiderende gouden ogen. "Misschien ben je je reukvermogen verloren, maar dit gebied ruikt niet naar die vissenvreters lucht van jullie!" De kater opende zijn bek om iets terug te snauwen maar toen drong de lucht tot hem door. ThunderClan, hij stonk naar die stomme muizenballen. Hij sprong van de poes af en met wijd opengesperde ogen zette hij een paar stappen achteruit. "StarClan verdomme, ik stink naar kraaienvoer." Mompelde de tuxedo kater met een snoet vertrokken van afgrijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewisp

Littlewisp


Real Name : Pudding
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 28-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 15 moons
Status: If you want me, then fight for me. Cause I'm fighting like hell for you.

Will-O-Wisp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will-O-Wisp   Will-O-Wisp Icon_minitimema jul 04, 2016 1:14 pm

Dit is ongelooflijk. Het benam Littlewisp de adem hoe verschrikkelijk dom deze kater was. "StarClan verdomme, ik stink naar kraaienvoer." De kater sprong van haar af en een naar adem snakkende zucht verliet haar lippen. Eindelijk eens wat frisse lucht. Ondertussen wierp de zwart gevlekte poes een blik op de kater. Een blik vol afgrijzen sierde zijn gezicht, hij was slank en zag er niet slecht uit met die frisse groene ogen. "Ik ruik toevallig super onweerstaanbaar, beter dan die rottende vislucht van je." Hoonde de poes met een geamuseerde blik in haar ogen. Ze bleef met aangespannen spieren de kater bekijken. "Mijn naam is Littlewisp, also known as de meest geweldige poes die je ooit gaat ontmoeten in je miserabele RiverClan leven." De poes stelde haarzelf voor met een grijns op haar snoet geplakt. Het was amuserend om te zien hoe de kater voor haar wanhopig probeerde de ThunderClan geur die om hem heen hing te verdoezelen door in de modder te gaan rollen. Ze kon hem niet serieus nemen als hij onder de bruine smurrie zat dus een lachje ontsnapte aan haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf

Runningwolf


Real Name : Jacqy-Chan
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Male
Age: 18 moons
Status: Delaying death is one of my favourite hobbies

Will-O-Wisp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will-O-Wisp   Will-O-Wisp Icon_minitimema jul 04, 2016 1:21 pm

Er klonk nog een honende reactie van de poes met die intimiderende gouden ogen. "Kun je ophouden? Ik probeer die smerige lucht van je te verdoezelen!" Miauwde de kater geïrriteerd. Muizenstront! Die poes voor hem denkt echt dat ze heel wat is hé! De ene na de andere brutale reactie komt uit de kleine ThunderClanner. "Mijn naam is Littlewisp, also known as de meest geweldige poes die je ooit gaat ontmoeten in je miserabele RiverClan leven." Running rolde met zijn ogen en een geërgerde zucht verliet zijn lippen. "Ik ben niet miserabel!" Snauwde hij en hij draaide zich woedend om. Het had niet veel gescheeld of de kater was bovenop haar gesprongen om die ellendige grijns van haar smoel te krabben, maar dat was ongepast omdat het ten eerste een poes is en ten tweede bevond hij zich per ongeluk op haar territorium. "Nou aangenaam Littlewisp, mijn naam is Runningwolf." Vervolgde hij wat zachter. Littlewisp had een geamuseerde blik in die gouden ogen en een lachje ontsnapte aan haar. "Waar kijk je naar, ben ik soms te onweerstaanbaar voor je?" Miauwde hij sarcastisch en hij wiebelde met zijn oortjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewisp

Littlewisp


Real Name : Pudding
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 28-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 15 moons
Status: If you want me, then fight for me. Cause I'm fighting like hell for you.

Will-O-Wisp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will-O-Wisp   Will-O-Wisp Icon_minitimema jul 04, 2016 1:35 pm

Runningwolf, past goed bij hem. Zijn lange poten die zwaarder zijn dan dan een boom en zijn karakter die net zo ongepast is als een roedel jonge wolven. Little hief haar kopje wat hoger, haar naam past tenminste goed bij haar. Little, omdat ze wat aan de kleinere kant is en Wisp omdat zo haar tweelingzusje zou heten maar ze stierf bij de geboorte. "Waar kijk je naar, ben ik soms te onweerstaanbaar voor je?" Klonk een sarcastisch antwoord van meneer watje. "Mocht je willen, heb je je uiterlijk al gezien?" Miauwde Little met rollende ogen, doelend op de hoopjes modder die langzaam over zijn kop dropen en de vacht die overeind stond. Ze ging zitten, haar gouden ogen volgden de bewegingen van de kater nauwlettend. Een vreemd gevoel ontstond in haar maag en ze voelde haar blik wat verzachten. Hij leek een aardige kater, onder andere omstandigheden zou ze niet zo vijandig zijn. Maar no way dat ze dat nu zo zou zeggen tegen Runningwolf. Dat zou tamelijk vreemd overkomen. Opeens vloog een bekende geur van haar mede Clangenoten haar richting op. "Uhm, muizenbrein." Siste ze wat afwezig. "Er komt een patrouille deze kant op, wil je weggaan zonder mij straf te geven en zonder littekens met je nu gaan." Miauwde Little waarschuwend, nu opstaand en naar de kater toelopend. Een vreemd gevoel ging door haar hart, alsof ze het jammer vond dat hij wegmoest?

-vervolgtopic binnenkort? ik maak wel en post hem zometeen hier na je reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf

Runningwolf


Real Name : Jacqy-Chan
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Male
Age: 18 moons
Status: Delaying death is one of my favourite hobbies

Will-O-Wisp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will-O-Wisp   Will-O-Wisp Icon_minitimema jul 04, 2016 1:46 pm

Hij stapte voorzichtig naar een regenpoel, en rekte zijn kopje om voorzichtig te kijken naar zijn uiterlijk. Hij knipperde verbaasd met zijn ogen, alsof hij niet zijn spiegelbeeld geloofde. "Ik zie er niet uit." Gromde hij, terwijl er een klont modder op zijn neus belande. Hij siste geschrokken en schudde zijn kop, waardoor allemaal hoopjes modder door de lucht vlogen. Hij voelde de brandende blik van Littlewisp op zich terwijl hij zijn vacht fatsoeneerde. "Nooit eerder een kater gezien?" Mompelde hij terwijl Running ongemakkelijk met zijn oortjes wiebelde. Het maakte dit allemaal erg ongemakkelijk voor hem door haar rebelse attitude en dat hij eruit zag als vossenstront. Hij vond het wel wat hebben, dat brutale, ook al was het soms wel iets te veel brutaliteit. Misschien is het een masker, misschien is ze eigenlijk super verlegen en lief? Dat kon Runningwolf ook nog zien, door haar mooie uiterlijk en naam. "Uhm, muizenbrein." Forget it, alles wat de kater had gezegd over Littlewisp lief zijn. Nijdig draaide hij zich om. "Can you please not-" Begon hij geërgerd maar de zwart-gevlekte poes kwebbelde gewoon door. "Er komt een patrouille deze kant op, wil je weggaan zonder mij straf te geven en zonder littekens met je nu gaan." Met een geamuseerde grijns kwam het idee op dat hij gewoon hier zou blijven zodat de poes straf zou krijgen, weet ik veel, apprentice werk ofzo. Maar dat zou betekenen dat hij ook waarschijnlijk straf zou krijgen van Wolfstar of Whirlpool. Runningwolf knikte, en sprintte na een laatste keer diep in die prachtige gouden ogen te hebben gekeken weg naar zijn eigen territorium.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewisp

Littlewisp


Real Name : Pudding
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 28-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 15 moons
Status: If you want me, then fight for me. Cause I'm fighting like hell for you.

Will-O-Wisp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will-O-Wisp   Will-O-Wisp Icon_minitimedi jul 05, 2016 12:59 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Will-O-Wisp Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will-O-Wisp   Will-O-Wisp Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Will-O-Wisp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Boundaries :: RiverClan - ThunderClan-
Ga naar: