Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Get away from me! (snowykit)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Get away from me! (snowykit) Empty
BerichtOnderwerp: Get away from me! (snowykit)   Get away from me! (snowykit) Icon_minitimezo jun 26, 2016 7:48 pm

Gapend rekte de roodbruine kater zich uit, waarom moest de zon nou weer zo vroeg opkomen?!. Even bleef hij in zijn nest zitte, het duurde altijd een tijdje voordat hij zich realiseerde dat hij daadwerkelijk wakker was. Vermoeid stapte hij de den uit en kneep zijn ogen tot spleetjes in het felle zonlicht dat het begroette. Grommend wende hij zich tot de prooistapel waar hij een gaai pakte en ergens in de schaduwen ging zitten. Hij at eigenlijk altijd alleen, hij had geen vrienden, hij had geen familie. Nou ja je had Buzzard en Feather, maar daar had hij geen zin in op dit moment. Hij had nergens zin in, het liefst was hij al weg uit de clan, en leefde hij met zijn vader. Maar daar was het te gevaarlijk volgens zijn vader. Andere rogue leaders en groepjes vormde een grote dreiging in het noorden. Hij zag hoe een paar Basterds zich had verzameld bij de hoogsteen om op patrouille te gaan. Hij rolde met zijn ogen, eigenlijk zou hij daar ook bij moeten zitten maar hij had geen zin. En nu zijn broer twee dagen geleden overleden was lieten ze hem gelukkig met rust. Oh Falconshadow, de betere van de drie, de geliefde, de prachtige Hawkflight rolde weer met zijn ogen en nam een hap uit zijn gaai. Plots hoorde hij iemand aankomen, grommend keek hij om zich heen, het was een kitten aan de pootstapjes te horen. Hij gromde geirriteerd "Damn it !"daar had hij nu al helemaal geen zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowykit

Snowykit


Real Name : San
Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 moons
Status: Great!

Get away from me! (snowykit) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get away from me! (snowykit)   Get away from me! (snowykit) Icon_minitimezo jun 26, 2016 8:02 pm

De kitten stapte de nursery uit, alleen. Ze hoefde haar familie niet altijd bij haar te hebben plus wilde ze wat andere katten leren kennen! Dat was belangrijk als de dochter van de leider niet? De poes grinnikte zachtjes en nam een zelfverzekerde houding aan, ja en als de dochter van de leider kon niemand haar iets maken. Een warm windje waaide door haar dunne vacht heen, het was vroeg maar gelukkig niet koud. De poes keek het kamp rustig door op zoek naar een slachtoffer. Opeens vielen haar ogen op een jonge kater die rustig een raar beest zat te eten, de kitten grinnikte zachtjes en liep zelfverzekerd op de oudere kater af. Zelfs toen ze de kater geirriteerd hoorde grommen liep de kitten gewoon door en ging zoor hem zitten. 'Wat is dat?' vroeg de terwijl ze naar het raare beest. Het zag er vies uit bleh!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Get away from me! (snowykit) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get away from me! (snowykit)   Get away from me! (snowykit) Icon_minitimedo jun 30, 2016 6:36 pm

Een kittentje verscheen en Hawk deed zijn best niet te schreeuwen. "Wat is dat?" vroeg het naar zijn prooi starend. Hawkflight rolde met zijn ogen "Een hond" gromde hij terwijl hij zijn laatste hap nam "Het is een gaai you bastardo!" wees hij het poesje grommend toe. Hij begraafde het zonder starclan te bedanken en rolde weer op zijn zij. Hij wist dat zijn leader de vader was van dit mormel maar dat zou hem niet tegen houden gemeen te zijn. "Nou wat moet je damn it!". Hij keek haar moe en lui aan maar rolde zijn amere ogen al gouw weer dicht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Get away from me! (snowykit) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get away from me! (snowykit)   Get away from me! (snowykit) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Get away from me! (snowykit)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan :: WindClan Camp-
Ga naar: