Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Don't look back (Dappleheart)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 10:55 pm

'Goeie Starclan! Wie is de gelukkige?' sprak Whirlpool met een enorme grijns op zijn gezicht. Dapple lachte ongemakkelijk. Dit was niet de bedoeling. Hij mocht het niet weten! Nee... Maar dan is het er alvast uit.. Nee... Dit hoorde hij niet te vragen, dit is niet leuk, ging het door haar hoofd heen. Maar dat is het! Een sprankje hoop kwam in Dapple op. Ze schudde haar kop en keek de kater uitdagend aan. 'Nee nee, zo gaat het spel niet. Ik moet nu de vraag stellen,' zei ze. Het was gemeen, maar het moest. Hij mocht er niet achter komen! 'Ik ben nog nooit aangevallen door een vis!' zei ze er snel achteraan. Het was een totaal ander onderwerp en ze hoopte dat Whirl er niet verder op in zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 11:07 pm


Whirlpool grinnikte bij Dappleheart zenuwachtige lachje. De poes was echt een beetje zenuwachtig, waarschijnlijk wilde ze het helemaal niet aan hem vertellen, was het haar kleine geheimpje. De grijns kwam niet meer van zijn lippen en zijn ogen kwamen niet meer van hem af. Alles aan hem leek te schreeuwen: "Kom op, vertel!" Toch schudde Dappleheart opeens haar hoofd en gaf ze hem een blik die hij nog nooit eerder had gezien. Hij moest hardop lachen toen ze zei wat ze sprak. ‘Ahh, nee! Ik word in de staart gebeten door mijn eigen spel,’ grinnikte hij. Hij schudde lachend zijn hoofd toen ze haar vraag stelde. Natuurlijk was hij nog nooit aangevallen door een vis. Hij keek even het kamp rond en zag dat zij nog de enige waren die nog niet in hun dens waren gekropen. Was het al zo laat? Hij keek weer naar de poes. Hij had helemaal niet gerealiseerd dat ze hier al zo lang waren. ‘Jij kleine, ik kom er nog wel eens achter hoor. Ooit...’ grinnikte hij. Whirlpool werkte snel de laatste resten van de vis naar binnen. ‘Misschien kunnen we ook beter naar onze nesten gaan, straks maken we iedereen wakker met ons -mijn- gelach,’ grinnikte de kater. ‘Bovendien, ik loop de dageraadpatrouille, misschien is het handiger voor mij om te gaan slapen, anders slaapwandel ik morgen.’ Hij keek Dappleheart aan. Hopelijk vond ze het goed. ‘We zetten morgen dit gesprek wel verder,’ sprak de kater met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 11:23 pm

'Ahh, nee! Ik word in de staart gebeten door mijn eigen spel,' grinnikte de kater. Dapple glimlachte, een beetje gemeen om het goed over te laten komen. De kater nam geen hap van zijn vis, wat logisch was. Wie word er nou aangevallen door een vis? 'Jij kleine, ik kom er wel eens achter hoor. Ooit...' grinnikte Whirlpool. Ook Dapple grinnikte nu. 'Misschien kunnen we ook beter naar onze nesten gaan, straks maken we iedereen wakker met ons -mijn- gelach. Bovendien, ik loop de dageraadpatrouille, misschien is het handiger voor mij om te gaan slapen, anders slaapwandel ik morgen,' zei de kater. Dapple lachte en knikte. Het was een goed idee, het was al laat. Ze kon de gaap die opeens kwam niet onderdrukken. 'We zetten morgen dit gesprek wel verder,' sprak de kater met een knipoog. Dapple knikte. 'Zoals je wilt,' zei ze en ze stond op. Ja, ze voelde haar poten al slaperig worden. Ze moest echt gaan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 11:26 pm


Whirlpool lachte toen net op dat moment hij de woorden had uitgesproken, de poes moest gapen. Ze knikte. 'Zoals je wilt,' zei de poes. Hij grinnikte weer. ‘Volgens mij ben jij ook doodop,’ zei de kater toen ze opstond. Whirlpool werkte zichzelf ook op zijn poten. Hij was nog niet helemaal vol, hij zat nog vol met enthousiasme, maar hij wist dat het verstandig was om nu zijn rust te pakken. Morgen was er weer een dag. Hij liep richting de Warriors den en hield zijn mond, hij wilde niet de al slapende Warriors hun wakker maken. Zo stilletjes als hij kom liep hij naar zijn nest en ging rustig liggen. Hij keek nog eens of Dappleheart ook in haar nest terugtrok, voordat hij zijn ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't look back (Dappleheart)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Take me back to the start (Dappleheart)
» I dont feel like talking ll Naughtyglance
» > Dappleheart <
» Do I wanna know (Dappleheart)
» Good morning ||| Dappleheart||||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Camp-
Ga naar: