Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Just keep walking (wc only)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



Just keep walking (wc only)  Empty
BerichtOnderwerp: Just keep walking (wc only)    Just keep walking (wc only)  Icon_minitimewo jun 22, 2016 7:10 pm

"Auw" snikte ze toen ze nog een stap zette, en nog een en een. Het kleintje snikte, hopend dat ergens in deze open vlakte haar moeder zat, achter iedere struik, rots grassprietje kon ze zitten. Het was al lang na haar bedtijd, en het was zo warm hier, ze kno niet meer. "Nee je moet doorlopen" dacht ze met zo veel tegenzin, ze moest wel, ze moest haar moeder vinden!. Het kleintje had niet door dat ze zuch op clangronden bevond en liep dan ook er opvallend over de grote vlakte, niet eens uitkijkend voor mogelijk gevaar. Haar nageltjes waren ontstoken, net als haar wonden en haar oogjes waren dof van verdriet. Al haar spieren waren opgebrand en nog nooit was ze zo moe geweest, nog nooit was ze zo eenzaam geweest. Ze herinnerde nog vaag hoe haar echte thuis was. Warm en aangenaam, dat wist het kittentje zeker. Ze leek net een schaduw, zo zwart was haar vachtje, terwijl ze door liep. Na een tijdje van vallen en weer op staan kwam ze aan bij een boom waar ze neer viel en begon te hyperventileren. Ze was zo bezig met zichzelf, dat ze de vreemde geur in de beurt nog niet eens rook...
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Just keep walking (wc only)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just keep walking (wc only)    Just keep walking (wc only)  Icon_minitimewo jun 22, 2016 7:22 pm

Feathermist spande haar spieren aan en sprong op het konijn voor haar af. Het konijn had niets in de gaten en zonder veel geren had ze hem al te pakken. Ze beet het dier snel dood en bedankte Starclan voor de prooi. Daarna begroef ze het dier en liep ze verder. Ze was nog niet zo moe, ze had ook nog niet echt gerent. En dit was pas haar eerste konijn deze dag, dus er kon er nog wel eentje bij. Of twee. Het was warm, maar Feather was er wel aan gewend. Al hielp haar halflange vacht niet bijzonder veel mee..
Ze zag een boom en snakkend liep ze ernaar toe. Elk beetje schaduw hielp. Toen ze bij de boom aankwam rook ze een vreemde geur. Wel van een kat, een jonge kat. Ook hoorde ze iets, iets van.. snel ademen... Ze keek om zich heen of daar iets was maar ze zag niets. Toen zag ze een klein, jong, zwart poesje naast de boom, op de grond liggen. Ze was aan het hyperventileren en zo te zien ging het totaal niet goed met haar. Snel spurtte Feathermist erheen en ging zo staan dat het poesje helemaal bedekt was met schaduw. Ze streelde zachtjes met haar neus over het zwarte lijfje. Ze wist niet wat ze moest doen. Of jawel, naar Differentsilence, de Medicine Cat van Windclan, gaan. Ze pakte de kitten vast bij haar nekje en droeg het zo snel mogelijk terug naar het kamp. Ze moest het overleven, ze kon het niet over haar hart verkrijgen dat het arme poesje dood zou gaan...
Toen ze het kamp bereikt had ging ze nog sneller lopen. Ze sprintte door de tunnel heen. 'Differentsilence!' schreeuwde ze, al ging dat niet zo makkelijk met het zwarte poesje in haar bek. Daarom liep ze snel naar de Medicine Den. 'Differentsilence!'

- Ik kon het niet laten ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Just keep walking (wc only)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just keep walking (wc only)    Just keep walking (wc only)  Icon_minitimewo jun 22, 2016 7:39 pm

De massieve kater had zich vandaag terug getrokken in zijn den, het was gewoonweg te warm vandaag met zo'n dikke lange vacht buiten rond te lopen en Hummingbird lette toch goed op de clan dus een dagje uitrusten was geen groot probleem. De kater hief zich uit zijn nest en verplaatste zijn lichaam naar de hoek van zijn den toen zijn mosnest te warm werd. Zand stoof omhoog toen die zich liet neer ploffen op de koele grond en zich door de koude zand heen liet woelde als een soort varken, daarna ging hij uitgebreid op zijn buik liggen en legde zijn brede kop op zijn enorme poten en sloot kort zijn ogen. De warme lucht van buiten kwam met een briesje naar binnen waaien en speelde met zijn gehavende oren, voor eventjes leek alles heerlijk tot de wind een andere geur meebracht en zijn neus vulde. Meteen stoof hij omhoog em stapte met krachtige stappen zijn den uit, zijn gespleten mintgroene ogen keken kill door het kamp en al snel kwam een van zijn warriors het kanp binnengestormd. Feathermist. Zijn kille blik gleed al snel naar het zwarte bungelde vachtje in haar bek. Een grauw vormde op zijn lippen toen Feathermist naar Differentsilence riep. Smokestar volgde de kleinere kattin naar de Medcat den, niks gebeurde iets zonder dat hij ervan afwist dus ging hij voor de kattin staan en keek naar het hoopje vacht. "Wat heeft dit te betekenen?" Zijn rokerige stem klonk brommend en zijn mintgroene ogen keken koud en streng naar Feathermist wat betekend dat ze maar snel een verklaring kon geven waarom in Starclan's naam een onbekende kitten voor zijn poten lag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Just keep walking (wc only)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just keep walking (wc only)    Just keep walking (wc only)  Icon_minitimewo jun 22, 2016 9:25 pm

Ze stoof zo snel ze kon de Medicine Cats Den in maar voordat ze goed en wel binnen was stond opeens Smokestar voor haar neus. 'Wat heeft dit te betekenen?' vroeg hij streng. Feather legde voorzichtig het hoopje zwarte vacht neer en keek weer naar Smokestar. 'Smokestar! I-ik vond deze kitten onder een boom, uitgeput en hyperventilerend! Ik weet niet waar ze vandaan komt, ze heeft geen Clangeur!' antwoordde ze. Ze riep bijna, zo bezorgd was ze over de kitten. Als ze het maar ging halen. Ongeduldig sprong ze van haar ene poot op de andere. Oh, waar bleef Differentsilence nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Just keep walking (wc only)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just keep walking (wc only)    Just keep walking (wc only)  Icon_minitimedo jun 23, 2016 10:57 pm

Ze hoorde stemmen, onbekende stemmen, twee om precies te zijn. Haar neusgaten vulde zich met een geur, een bekende geur, een geur van lang geleden. Een van de stemmen was zwaar en duidelijk mannelijk terwijl de ander vriendelijk en zacht klonk. Langzaam opende ze haar bruine oogjes en keek zonder haar kop te bewegen om haar heen. Ze was op een vlake omringt door hoog verdort gras en hitte leek haar rug door te branden. 'Smokestar! I-ik vond deze kitten onder een boom, uitgeput en hyperventilerend! Ik weet niet waar ze vandaan komt, ze heeft geen Clangeur!' klonk de vriendelijke stem weer. Het poesje stond wanekelt op en keek de grote kater voor haar strak aan. Hij had een dikke rookkleurige vacht en een kille blik in zijn ogen. "Ik...ik kan mijzelf voorstellen weet je"piepte ze hijgend"Ik ben Miffy en ik ben opzoek naar mijn ouders , meneer!" zei ze terwijl ze sterk op haar pootjes ging staan "Waar ken ik deze plaats van, deze geur?" vroeg ze per ongeluk hard op...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just keep walking (wc only)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just keep walking (wc only)    Just keep walking (wc only)  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just keep walking (wc only)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» . Walking a Maze .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan :: WindClan Territory-
Ga naar: