Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Hey, little one

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitimema jun 20, 2016 10:31 pm

Met ruime passen liep Feathermist het kamp binnen. Ze had net gejaagd en het was behoorlijk warm, dus haar vacht was bijna helemaal nat. Net zo nat als een Riverclan kat, dacht Feather bitter.. Ze gooide het konijn wat ze had gevangen op de prooistapel en ging in de schaduw van het kamp liggen. Ze had niet eens trek in iets, zo warm was het.
Uit haar ooghoek zag ze opeens iets bewegen. Iets vanuit de Nursery. Ze draaide haar kop die kant op en zag een kleine kitten. Ze herkende Pumpkinkit. Ze had nog nooit met de kitten gesproken en ze had nu toch niets te doen dus misschien was het wel leuk als ze een gesprekje ging voeren. Dus stond de grijze kattin op en liep naar de kitten. 'Hallo, Pumpkinit. Wat ben je aan het doen?' vroeg ze vriendelijk.

First post: Pumpkinkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinpaw
Deceased ✞
Pumpkinpaw


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird
Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: You can't touch me, I'm hiding, but I'll be behind you in your shadow
Status: Dead

Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitimedi jun 21, 2016 5:31 pm

Met kleine pasjes probeerde de kleine kitten de Nursery uit te sluipen en te kijken naar alle katten om haar heen. Haar kleine rattenstaartje zwiepte achter haar heen en weer van de inspanning. Een kattin kwam haar kant opgelopen op het moment dat ze door haar voorpoten ging om en rondvliegend blaadje te vangen. "Hallo Pumpkinkit. Wat ben je aan het doen?" Haar stem bereikte haar oren en zo snel mogelijk ging ze zitten, alsof ze niks gedaan had. "Hallo Feathermist." Mauwde ze naar de kattin die als het goed was Feathermist heette. Even dacht ze na, wat moest ze tegen haar zeggen? Dat ze op een opstandig rondvliegend blaadje aan het jagen was? "Ik was op een blaadje aan het jagen?" Haar antwoord kwam er eerder uit als en vraag.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitimedi jun 21, 2016 6:21 pm

Feather keek geamuseerd toe hoe de kitten op een blaadje aan het jagen was. 'Hallo Feathermist,' mauwde de kitten. 'Ik was op een blaadje aan het jagen?' het antwoord kwam er meer uit als een vraag. Feather knikte. 'En, lukt het een beetje?' vroeg ze nieuwsgierig. Ze keek belangstellend naar het blaadje en weer terug naar de kitten.

- sorry, kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinpaw
Deceased ✞
Pumpkinpaw


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird
Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: You can't touch me, I'm hiding, but I'll be behind you in your shadow
Status: Dead

Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitimedi jun 21, 2016 10:11 pm

"Nee. Eigenlijk niet..." Mompelde ze zachtjes. "Misschien kan jij me helpen?" Mauwde ze voordat ze op en neer begon te springen. Met grote ogen staarde ze naar de she-cat voor haar neus. Haar staart zwiepte heen en weer van de opwinding om samen met iemand op een blaadje te jagen. Terwijl haar staart heen en weer zwiepte sloeg ze zachtjes een klein kiezeltje tegen haar flank aan en sprong ze in de lucht met haar nekharen overeind. Beschaamd keek ze naar de kattin voor haar neus en lachte ze ongemakkelijk naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitimewo jun 22, 2016 7:29 pm

'Nee. Eigenlijk niet...' mompelde ze zachtjes. 'Misschien kan jij me helpen?' mauwde ze voordat ze op en neer ging springen. Feather lachte. 'Natuurlijk wil ik helpen!' miauwde ze. Opeens sprong de witte kitten in de lucht. Ze had haar nekharen overeind staan. Feather keek verbaasd naar de kitten. Ze had niet gezien waardoor ze geschrokken was. 'Wat is er?' vroeg ze nieuwsgierig. Het was niet om de kitten te pesten, gewoon om te weten waar ze van schrok. Dat kon altijd nog handig zijn bij haar trainingen of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinpaw
Deceased ✞
Pumpkinpaw


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird
Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: You can't touch me, I'm hiding, but I'll be behind you in your shadow
Status: Dead

Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitimewo jun 22, 2016 9:30 pm

Haar hart klopte in haar keel terwijl ze langzaam weer ging zitten. Haar ogen nog groot en haar haren nog overeind. "Wat is er?" Schaapachtig lachte de kitten naar haar. "Ik sloeg misschien een steentje tegen me aan?" Mauwde ze onzeker. "Ben je hier naartoe gestuurd door papa of mama?" Vroeg ze maar om het onderwerp te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitimedo jun 23, 2016 5:21 pm

Schaapachtig keek de witte kitten haar aan. 'Ik sloeg misschien een steentje tegen me aan?' mauwde ze onzeker. Feather glimlachte. 'Dat kan gebeuren. En het is helemaal niet erg dat je daar van schrikt. Ik zou ook kunnen schrikken als er onverwachts een steentje tegen me aan komt,' antwoordde ze vriendelijk. 'Ben je hier naartoe gestuurd door papa of mama?' vroeg het poesje toen. Feathermist schudde haar hoofd. 'Nee. Ik ben hier helemaal uit vrije wil gekomen, speciaal voor jou!' miauwde ze vriendelijk. Ze glimlachte naar de kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinpaw
Deceased ✞
Pumpkinpaw


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird
Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-06-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: You can't touch me, I'm hiding, but I'll be behind you in your shadow
Status: Dead

Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitimeza jun 25, 2016 9:39 pm

De kattin tegenover haar glimlachte naar haar "Dat kan gebeuren. En het is helemaal niet erg dat je daar van schrikt. Ik zou ook kunnen schrikken als er onverwachts een steentje tegen me aan komt." Haar hartslag daalde weer en ze luisterde naar wat ze nog meer zei. "Nee. Ik ben hier helemaal uit vrije wil gekomen, speciaal voor jou!" Ze trok haar wenkbrauw op -voor zover dat lukte en kon- en staarde haar aan. Ze stond op en begon met haar kopje tegen haar aan te duwen. "Waar wachten we dan nog op?" Mauwde ze opgewonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathermist

Feathermist


Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 25 Moons
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitimema jun 27, 2016 1:57 pm

Ze zag hoe de witte kitten opstond en haar kopje tegen haar aan begon te duwen. Ze grinnikte zachtjes. 'Waar wachten we dan nog op?' mauwde Pumpkinkit opgewonden. 'Haha, ja inderdaad. Waar wachten we nog op?' miauwde Feather vriendelijk. Ze keek om zich heen, zoekend naar het blaadje waar Pumpkin op aan het jagen was. Ze zou haar immers helpen daarmee.

- sorry kort >,<
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hey, little one Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey, little one   Hey, little one Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey, little one
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan :: WindClan Camp-
Ga naar: