Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 When i grow up (Dreamcatcher)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lynxpaw

Lynxpaw


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 15-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 7 moons
Status: i am the hero!

When i grow up (Dreamcatcher) Empty
BerichtOnderwerp: When i grow up (Dreamcatcher)   When i grow up (Dreamcatcher) Icon_minitimezo jun 19, 2016 1:01 pm

De kater glipte door het moeras, zijn poten lenig de diepe plassen ontwijkend. Modder kleefde aan de onderkant van zijn pels en zijn ambere ogen keken gefacineerd om hem heen. Het was zo cool hier, overal zaten kikkers, vissen en andere vieze beesten. Maar daarvoor was hij hier niet, oh nee hij was opzoek naar zijn lievelings bessen. De apprentice was er geobserdeerd door en kon ze wel 24/7 eten. Het waren blauwen besje en waren zoet zurig, en het was een van de weinige dingen die hij zocht buiten het kamp. Het katertje eet eigenlijk alles wat er in zijn mondje paste, kikker, bessen, schors alles. Het werd hem vaak verteld dat hij moet op houden met bessen eten maar hij had schijt daar aan, hij deed wat hij wou hij was vrijheid!. Zijn ogen gelden over een bosje met donkere bladeren en ja hoor, de blauwe bessen. Snel spurte hij er naar toe en nam een paar grootte happen vol met bessen toen plots een gekraak in de bosjes achter hem , hem geschrokken liet omdraaien. Het zure aroma van shadowclan geur vulde zijn neusgaten "Dude kom te voorschijn !" schreeuwde hij met een mond vol bessen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamcatcher

Dreamcatcher


Real Name : Camilla xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 18-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In in huis.

Cat Profile
Gender: Female
Age: 19 Moons
Status: Always dreaming...

When i grow up (Dreamcatcher) Empty
BerichtOnderwerp: Re: When i grow up (Dreamcatcher)   When i grow up (Dreamcatcher) Icon_minitimezo jun 19, 2016 1:52 pm

Dreamcatcher liep door het drassige territorium van Shadowclan. Toen ze met haar poot opeens in een diepe plas stapte bedacht ze opeens hoe het zou zijn als er gewoon stevige grond zou zijn in Shadowclan territory. Ja, hoe zou het zijn als we gewoon stevige grond onder onze poten hebben in plaats van dit drassige gedoe? vroeg Dream zich af. Met een nieuwe gedacht in haar hoofd liep Dream door. Ze was zo niet aan het opletten door haar nieuwe gedachte dat ze opeens in een paar bosjes terecht kwam. 'Shit,' zei ze zacht. Ze zat vast met haar vacht aan een paar doornen van het bosje. 'Dude kom tevoorschijn!' schreeuwde opeens iemand. Dream herkende de geur en stem van Lynxpaw, haar neefje. 'Lynxpaw! Godzijdank dat je er bent. Ik zit vast,' antwoordde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxpaw

Lynxpaw


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 15-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 7 moons
Status: i am the hero!

When i grow up (Dreamcatcher) Empty
BerichtOnderwerp: Re: When i grow up (Dreamcatcher)   When i grow up (Dreamcatcher) Icon_minitimedi jun 21, 2016 7:50 pm

'Lynxpaw! Godzijdank dat je er bent. Ik zit vast,' klonk er ergens in de verte. Lynxpaw herkende zijn oudere nichts geur en zonder een moment van twijvelen rende hij haar richting in. Hij trof de bruine poes vast in de bosjes aan. Hij lachte met een mond vol bessen, wat een grappig uitzicht. Snel slikte hij de bessen door en likte het katertje zijn lippen af "Hey, dudette hoe kom je daar nou weer , je lijkt wel een thunderclanner!" grapte hij terwijl hij wat dichterbij stapte. Hij likte ven zijn poten schoon voordat hij weer begon te schreeuwen "Ik zal u redden, als de held die ik ben. Vertrouw me u bent er zo weer uit dudette!". Hij zetten zijn tanden in haar pels en begon e trekken to de poes losschoot. Trots draaide hij zich om "Geen dank!" hij keek de warrior aan "Helden hebben geen dankjewel nodig!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamcatcher

Dreamcatcher


Real Name : Camilla xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 18-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In in huis.

Cat Profile
Gender: Female
Age: 19 Moons
Status: Always dreaming...

When i grow up (Dreamcatcher) Empty
BerichtOnderwerp: Re: When i grow up (Dreamcatcher)   When i grow up (Dreamcatcher) Icon_minitimedo jun 30, 2016 11:22 am

Opgelucht zag ze hoe haar neefje naar haar toe kwam. Gelukkig kon hij haar los maken. Hoe stom zou het zijn als ze hier vanavond nog zat? Heel stom, ja. 'Hey, dudette hoe kom je daar nou weer, je lijkt wel een thunderclanner,' grapte Lynxpaw. Dreamcatcher snoof. 'Ha, Thunderclanners zijn stommer,' zei ze. 'Ik zal u redden, als de held die ik  ben. Vertrouw me u bent er zo weer uit dudette!' zei de kater. De poes voelde hoe Lynx zijn tanden in haar pels zette en begon te trekken. En toen schoot ze los. Yes, ze was vrij! 'Geen dank!' zei de Apprentice. 'Helden hebben geen dankjewel nodig!' Dream knikte. 'Dank je,' zei ze toch nog. Ze keek de kater speels aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxpaw

Lynxpaw


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 15-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 7 moons
Status: i am the hero!

When i grow up (Dreamcatcher) Empty
BerichtOnderwerp: Re: When i grow up (Dreamcatcher)   When i grow up (Dreamcatcher) Icon_minitimedo jul 14, 2016 11:47 pm

Hij keek haar dreigend aan "Ik zei geen dank!" siste hij speels terwijl hij zijn poot naar haar kop gooide en haar speels een klap gaf "Wat deed je eigenlijk daar?" vroeg hij toen "Heeft mijn broer je gestuurd om me in de gaten te houden?! verontwaardigt deed hij een stap naar achter "Verrader!" schreeuwde hij woest terwijl hij zijn nageltjes in de grond boorden "Ik hielp je nog wel!" hij deed zijn best niet op haar gezicht te springen en haar ogen eruit te meppen...
en toen veranderde de sfeer XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamcatcher

Dreamcatcher


Real Name : Camilla xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 18-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In in huis.

Cat Profile
Gender: Female
Age: 19 Moons
Status: Always dreaming...

When i grow up (Dreamcatcher) Empty
BerichtOnderwerp: Re: When i grow up (Dreamcatcher)   When i grow up (Dreamcatcher) Icon_minitimeza jul 16, 2016 11:18 pm

'Ik zei geen dank!' siste Lynxpaw speels. Dreamcatcher keek hem speels aan. 'Nou en,' mauwde ze speels. Opeens kwam de poot van de kater op haar af en raakte haar kop. 'He!' riep ze speels en snel gaf ze hem ook een tik met haar poot. 'Wat deed je eigenlijk daar?' vroeg Lynx. 'Heeft mijn broer je gestuurd om me in de gaten te houden?!' zei hij. Hij deed een stap naar achter. Dream keek hem niet begrijpend aan. 'Nee, hoezo?' vroeg ze verbaasd. 'Verrader!' schreeuwde hij woest. 'Ik hielp je nog wel!' Dream wist niet waar die onverwachtse stemmingswisseling vandaan kwam, maar het was niet aangenaam. 'Lynx, waar heb je het over?' vroeg ze verbaasd. Ze had echt geen idee. Ze was gewoon aan het wandelen en kwam in de bosjes terecht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





When i grow up (Dreamcatcher) Empty
BerichtOnderwerp: Re: When i grow up (Dreamcatcher)   When i grow up (Dreamcatcher) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
When i grow up (Dreamcatcher)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dreamcatcher <3
» Uhm... Hi I Guess [Dreamcatcher]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: