Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 The world is brighter than the sun (Stormheart)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The world is brighter than the sun (Stormheart)   The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 04, 2016 8:58 pm

‘Ga je nu al weg? klonk de apprentice sipjes. De kater keek op, zijn ogen ontmoette de haren. Door zijn wazige blik kon hij duidelijk verdriet zien. En hij deed moeite om een wat scherpere blik te krijgen. Hij glimlachte zwakjes "Tuurlich....niet" sprak hij kort af. Ergens wou hij het haar vertellen maar ergens ook weer niet. Hij besloot het maar oppervlakkig te vertellen, voorzichtig. Hij ging zitten en wenkte het poesje het zelfde te doen" Wren als ich er een dag niet ben of tagen, dan betekend das niet dat ich du verwaarloos." zijn blik gleed over de boomgordels voor hem "Dan ben uch op ein missie voor unsere clan!" hij probeerde het extra spannend te laten klinken "In diesere tijd zal Darkstar du trainen, oke?" hij glimlachte hoopvol, hopend om zo weer verder te kunnen trainen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The world is brighter than the sun (Stormheart)   The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 04, 2016 11:02 pm


Wrenpaw glimlachte weer toen de witte kater sprak dat ze niet zouden stoppen. Hij sprak wel weer een beetje in zijn vreemde taaltje, maar ze kon de woorden redelijk ontcijferen. Toen hij haar wenkte om te zitten, kwam ze bij hem zitten. Ze keek de kater nieuwsgierig aan wat hij haar nu zou vertellen.
Hij sprak over als hij er dagen niet zou zijn, dat hij dan op een missie zou zijn en dat Darkstar haar zou trainen. Haar oren zakten een beetje naar beneden. ‘Kan ik dan niet mee op missie? Met Darkstar trainen is lang niet zo leuk... Ik beloof dat ik mijn best zal doen!’ Wrenpaw keek hem hoopvol aan. Misschien kon ze hem nog overhalen.

- Kort, sorry D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The world is brighter than the sun (Stormheart)   The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 15, 2016 12:02 am

‘Kan ik dan niet mee op missie? Met Darkstar trainen is lang niet zo leuk... Ik beloof dat ik mijn best zal doen!’ hij ontmoete haar hoopvolle oogjes, de jeugdige blik van een apprentice, met de hele wereld nog voor haar. Hij grijnsde al verdween die meteen "Ich wou das dat kon.." zuchtte hij "Als je een warrior word beloof ik je mee te nemen" hij knipoogde "Of misschien zelfs eerder." hij sprong op "Maar deze missie, die van morgen doe ich liever alleen, de volgende keer neem ich du mee das beloof ich" verzekerde hij zijn apprentice.
omfg zo kort, srry!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The world is brighter than the sun (Stormheart)   The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 15, 2016 4:18 pm


Als Wrenpaw zou staan, zou haar staart bedroefd naar beneden zijn gevallen. Waarom kon Stormheart haar niet gewoon meenemen? Ze had zichzelf toch bewezen dat ze goed kon vechten. Pas als ze warrior was zou ze mee mogen, misschien iets eerder, maar dat duurde nog manen! En wie weet kwam er wel helemaal geen missie meer... Toen hoorde ze dat hij morgen al weg zou gaan, en een volgende keer ze mee mocht. ‘Morgen al?’ vroeg de jonge poes verbaast. ‘Maar dat is niet eerlijk!’ zei Wrenpaw beteuterd. Ze wist niet wat ze moest doen uit frustratie. ‘Kom je wel snel weer terug?’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The world is brighter than the sun (Stormheart)   The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 07, 2016 10:55 pm

‘Morgen al?. ‘Maar dat is niet eerlijk!’. ‘Kom je wel snel weer terug?’ De kater grinnikte bij haar reactie. "Tuurlich, ich ben awesome remember?!" snel stond de slanke kater op en gaf haar een knipoog "En ander ist das zielig voor Dark, ich bedoel zij wil du ook graag trainen"vriendelijk gaf hij haar een tikje met zijn staart "Ich kom terug das beloof ik!" Even gaapte hij "Oja, als je mit komt volgende de keer, wees dan niet bang van bloed" waarschuwde hij haar, oh ze zou bloed zien op die missies dat was zeker....
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw

Wrenpaw


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze
Aantal berichten : 309
Registratiedatum : 22-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Female
Age: 10 moons
Status:

The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The world is brighter than the sun (Stormheart)   The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Icon_minitimema aug 08, 2016 5:42 pm


Wrenpaw zuchtte opgelucht toen hij sprak over dat hij snel terug zou komen. Ze kon echt niet lang zonder zijn vechttraining, ze moest sterker en slimmer worden tijdens het vechten, wilde ze ooit zo goed worden als Stormheart. Hij sprak ook over dat het zielig was voor Darkstar, omdat zij haar ook wilde trainen. Wrenpaw snoof schamper. ‘Dat betwijfel ik. Ze is nooit blij,’ mopperde ze een beetje. Ze vond Darkstar heel aardig, dat wel, en ze keek ook echt tegen haar op. Maar er was altijd iets in de poes wat een beetje onheilspellend was, ze was nooit zo aardig als Stormheart.
Plotseling sprak Stormheart dat als ze mee wilde, ze niet bang moest zijn voor bloed. Even verbreedde Wrenpaw haar ogen. Hoezo? Zou het er zo heftig aan toe gaan? Maar al snel daarna kreeg ze een zelfverzekerde blik op haar gezicht. ‘Ik ben nergens bang voor,’ sprak ze vastbesloten en ze keek Stormheart standvastig aan. 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The world is brighter than the sun (Stormheart)   The world is brighter than the sun (Stormheart) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The world is brighter than the sun (Stormheart)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brighter as the moon (sweetkit)
» Where are you? (Stormheart)
» Stormheart
» . Mad World [Fernpaw] .
» Half The World Away {&Whirlpool}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: