Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimewo jun 08, 2016 7:43 pm

Zijn dikke vacht verdween in de dikke laag modder, zijn kop kwam nog net boven de laag uit. God wat haate hij het hier ongelofelijk veel!. Hij had veel gehoren te kregen over de spanningen in het woud tussen de clans en eigenlijk wou hij het is van dichtbij bekijken. Hij was in thunderclan geweest, Windclan en nu ook hier op dit vieze modder territory!. tot nu toe was dit het ergste , hoe overleefde shadowclan katten dit!. Hij verdronk nu al bijna, hij voeld hoe het steeds dieper werd. Hij snakte naar adem terwijl hij de bodem onder zijn poten nog nauwelijks kon voelen. Had hij maar naar die aso geluisterd, De witte kater had hem gezegd het niet te gaan doen maar hij was de baas hij deed wat hij wou. En nu zat hij vast, vast op dit stink territory. Om hulp schreeuwen zou dom zijn , maar als hij niet weg zou komen zouden ze hem toch vinden!. Zijn blik viel op een uitstekende tak, tot zijn opluchting niet meer dan een meter van hem vandaan. Snel greep hij met zijn bek de tak vast en trok. Langzaam voelde hij dat hij vrijkwam en het duurde niet lang voor dat hij trillend aan de rand van het dras land stond. "Nooit meer... nooit meer zal ik dit nog eens proberen!" dacht hij terwijl hij hijgend en naar adem snakkend aan de kant ging zitten. "Les nummer 71 , nooit meer het shadowclan territory inlopen zonder uit te kijken waar je loopt!" zei hij tegen zichzelf. Plots klonk er een geluid in de verte , hij keek snel heen en weer maar zag niks . Shit hij was betrapt!...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimewo jun 08, 2016 8:04 pm

Je zou denken dat je op een geven moment wel gewend raakte aan dit drasland van een territorium toch? aangezien je er meer getogen en op gegroeit ben. Maar nee aan sommige dingen wende je gewoon nooit. Met moeite en voorzichtige stappen bewoog de grote tabby zich voort. Voorzichtig zodat ze niet in de modder stapte, want daar kwam je niet makkelijk uit. Opeens vulde een geur de neus gaten van de poes, ze herkende de geur meteen. Een Rouge wat had die haarbal hier te zoeken? Leopard versmalde haar groene ogen en gromde zacht, verdommde rot irritante Rouges ook. Konden ze gewoon verdommen niet in hun eigen gebied blijven? Met grote stappen een strak gezicht wende de poes zich naar de geur toe, al snel verscheen er een kat in haar gezichtbeeld. 'What exactly do you think you doing here, Rouge?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimewo jun 08, 2016 9:00 pm

What exactly do you think you doing here, Rouge? klonk een duidelijke vrouwlijke stem. Matthias keek op een Bruine poes verscheen in zijn gezichtveld. Hij glimlacht, eindelijk iemand om mee te spreken. Hij zou dit gladjes en strategisch spelen, ja dat was het!. Hij stapte in haar richting "Ook hallo , ik heb een naam weet je!" sprak hij vriendelijk. Maar in de werkelijkheid was hij voorbereid op een gevecht. Hopelijk zou hij zonder schrammen terug kunnen keren. Maar van wie kon hij beter de sitiouties in het woud te horen krijgen dan van een clancat zelf?."Ik ben Matthias, ik kom hier om de sitiuaties tussen de clans te bekijken. Je moet begrijpen... ik probeer levens te sparen" hij lachte "Ik heb gehoord dat er oorlog komt, en ik was opzoek naar je leadster!" nou dat was er uit. Nu maar hopen dat hij "De" Darkstar te zien kreeg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimewo jun 08, 2016 9:29 pm

"Ook hallo , ik heb een naam weet je!" sprak de vieze rouge. Leopard deed moeite om haar zelf in te houden, geen respect hoe durft hij zoon toon aan te slaan? wie denkt tie wel niet dat hij is! Zonder dat de poes het door had schoten haar nagels uit haar hulzen en boorde in de grond, 'Watch you'r tone boy' klonk haar lage emotieloze stem. Leoapard versmalde haar ogen en zwaaide rustig met haar staart. De kater stelde zich voor als Matthias, Leoapard rolde even met haar ogen. Het boeide haar niet hoe deze rat hete, 'ik kom hier om de sitiuaties tussen de clans te bekijken. Je moet begrijpen... ik probeer levens te sparen" lachte de rode kater"Ik heb gehoord dat er oorlog komt, en ik was opzoek naar je leadster!" , Leopard's ogen werden even groot maar versmalde zich als snel weer tot speeltjes, en uit het niks braste ze uit in een sprint recht op de kater af. En op een paar centimeters van hem van stopte ze. De oudere poes keek de kater streng aan. 'Levens redden? Son dit is niet jouw oorlog jij hebt hier helemaal niks mee te maken, vieze Rouge' ookal was ze van nature een rustige kat had Leoapard erg veel moeite om niet op hem te gaan springen en zijn keel door te snijden. 'I am the leader of schadowclan you mut' siste ze vervolgens. No way dat ze deze kater naar Darkstar bracht, hij was een last en het zeker Darkstar's tijd niet waard. Als hij iets belangrijk te zeggen had deed hij dat maar via haar. Iets wat onwaarschijnlijk leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimewo jun 08, 2016 9:42 pm

Matthias lachte maar door zelfs toen ze op hem af sprong en vlak voor hem stond 'Levens redden? Son dit is niet jouw oorlog jij hebt hier helemaal niks mee te maken, vieze Rouge' . Hij bleef maar grinniken, hij was niet bang voor deze poes nope no way . 'I am the leader of schadowclan you mut'. Hij keek de poes even aan maar begon weer te lachen. Zijn vriendelijke contacten in andere clans vertelde hem dat Darkstar een angstaanjagende zwarte poes was met een kille ambere blik. Nope hier zou hij niet intrappen, no fucking way "Jij bent geen leader joh!" siste hij "Darkstar is een zwarte poes maar ja ik zal je mijn redenen haar fijn uitleggen!". Zijn vriendelijke lol what the fuck gezicht verdween in een kille duistere blik met een nog verduisterde glimlach "Zodra jullie oorlog gaan voeren is mijn groep er de dupe van. Clans zullen om hulp vragen en naar territory zoeken. En boevendien hebben we de zelfde vijand mijn beste.." hij hoopte maar dat de poes wist over wie hij had. Dat vieze monster van een riverclan cat die zijn vader zonder reden voor zijn ogen neersloeg. Ja hij zou wraak nemen op de riverclanleadster al was het het laatste wat hij deed. En als hij dan ook nog eens Lukas, emils en sweetys veiligheid kon garanderen?!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimewo jun 08, 2016 10:46 pm

"Jij bent geen leader joh!" siste hij "Darkstar is een zwarte poes maar ja ik zal je mijn redenen haar fijn uitleggen!" Leopard deed een stap naar achter maar bleef de kater strak aankijken. Vooral toen zijn gezicht veranderde, "Zodra jullie oorlog gaan voeren is mijn groep er de dupe van. Clans zullen om hulp vragen en naar territory zoeken. En boevendien hebben we de zelfde vijand mijn beste.." Leopard luisterde aandachtig naar de kater, haar gras groene ogen boorde in die van hem. Ze vond het nu wel interessant worden hoedan ook was het een Rouge en moest ze niet meteen alles gaan geloven wat hij zei. Hij kon ook een Spion zijn voor Riverclan of een van de andere clans. 'En wie is de vijand dan in jouw boek Matthias?' vroeg de poes toch maar voor de zekerheid terwijl ze haar nagels weer naar binnen haalde. 'Dus wat doe je hier eigenlijk? hulp bieden? Wil je bescherming?' de poes draaide even met haar oren, een zacht windje waaide door haar vacht. 'You can tell me dear im the deputy'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimewo jun 08, 2016 11:12 pm

Matthias grinnikte weer toen de poes een stap naar achter deed "Wie is de vijand dan in jou boek Matthias" matthias lachte duister maar voor hij antwoord kon geven ging de poes verder "Dus wat doe je hier eigenlijk? Hulp bieden? Wil je bescherming?. You can tell me dear im the deputy" Matthias keek haar aandachtig aan "Mijn vijand is Wolfstar, ze doodde mijn vader voor mijn ogen toen ik 3 moons oud was. Ik had geen moeder meer geen vader alles wat ik had was mijn beste vriend. En nu wil ik wraak , ze doodde hem zonder reden, zonder pardon en liet mij achter" Heel even bleef hij stil , hij zag de scene voor zich en even snakte hij naar adem "Ik bied mijn hulp aan aan Shadowclan, aan Darkstar in ruil voor de veiligheid voor mijn mijn vrienden. Ik zal vechten voor jullie samen met wat andere rogues die ik kan verzamelen zolang mijn vrienden met rust worden gelaten en hun niks overkomt. Is dat begrepen!" hij wou duidelijk laten weten dat hij dit wou, dat hij zijn vrienden veilig wou hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimevr jun 10, 2016 2:57 pm

"Mijn vijand is Wolfstar, ze doodde mijn vader voor mijn ogen toen ik 3 moons oud was. Ik had geen moeder meer geen vader alles wat ik had was mijn beste vriend. En nu wil ik wraak , ze doodde hem zonder reden, zonder pardon en liet mij achter" de kater haalde even naar adem. Leopard keek de kater strak en luisterde geintreseerd naar zijn woorden, ze onderbrak hem dus niet dit was belangrijk ze moest zoveel informatie uit hem kunnen krijgen als mogelijk voordat ze hem naar Darkstar ze begeleiden. "Ik bied mijn hulp aan aan Shadowclan, aan Darkstar in ruil voor de veiligheid voor mijn mijn vrienden. Ik zal vechten voor jullie samen met wat andere rogues die ik kan verzamelen zolang mijn vrienden met rust worden gelaten en hun niks overkomt. Is dat begrepen!" Leopard versmalde haar ogen en dacht even na. 'En waarom zouden we je vertrouwen Matthias?' haar stem klonk emotieloos en duidelijk, ze moest voorzichtig zijn. In het ergste geval was dit een spion van Riverclan, 'En over hoeveel Rouges hebben het eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimeza jun 11, 2016 11:05 am

'En waarom zouden we je vertrouwen Matthias?' Klonk de emotieloze stem van de shadowclan deputy. Matthias grinnikte, waarom niet?. Hij keek de poes nu ijzig aan , ook al ging de glimlach maar niet van zijn gezicht "Omdat ik bereid ben te sterven voor de veiligheid van mijn vrienden. Ik zal vechten tot het einde, tot mijn wraak!". Hij ging zitten, de modder op zijn dikke gouden pels begon op te drogen en korrelde langzaam af. "En over hoeveel Rouges ben we het eigenlijk?". Matthias keek op zijn ogen strak op de poes gericht "Drie , Sweety , lukas en emiel". Hij zwiepte ongeduldig met zijn staart "En oja ik heb nog wat informatie die jij wel kan gebruiken" zei hij kalmpjes..
ALWEER EEN KORTE SORRY..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimema jun 20, 2016 5:28 pm

"Omdat ik bereid ben te sterven voor de veiligheid van mijn vrienden. Ik zal vechten tot het einde, tot mijn wraak!". de kater ging zitten terwijl Leopard strak bleef staan. Ze dacht even na en vroeg toen over hoeveel rouges ze het hadden. Drie vertelde hij, in de namen was de poes totaal niet geïnteresseerd. De poes liet een lage grom horen, en keek de rode kater strak aan, ze vertrouwde het niet. "En oja ik heb nog wat informatie die jij wel kan gebruiken" liet de kater haar kalmpjes weten. De bruine poes zwaaide rustig met haar staart een koud windje waaide door haar vacht heen. 'Of je moet erg veel van je vrienden houden of je hebt gewoon onzettend veel lef jonge' siste ze zachtjes. 'Maar ik denk dat ik je wel naar Darkstar kan brengen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimema jun 20, 2016 9:05 pm

'Of je moet erg veel van je vrienden houden of je hebt gewoon onzettend veel lef jonge' siste de poes zacht. Matthias grijsde "Beiden natuurlijk" snorde hij trots terwijl hij opstond en boven haar uit torende, al scheelde ze niet echt veel. 'Maar ik denk dat ik je wel naar Darkstar kan brengen' vervolgde de poes. Matthias hield zich in, hij wou springen, juichen en het in lukas gezicht wrijven maar hij bleef kalm staan met een lege glimlach op zijn gezicht "Mooi zo" bromde hij sterk. "Ik heb al veel over haar gehoord, is ze echt zo duister als ze spreken?" vroeg hij kalmpjes, gewoon als voorbereiding. Plots vulde hij hoe warm het wel niet was op dit territory, zeker nu de frisse modder van zijn pels af was. Hij was gewend aan sneeuw en vries temperaturen, van zijn terrein aan de rand van de bergen. Na de ramp van eeuwen geleden is het klimaat ook daar ernstig verandert van een kouder temperatuur naar ijzig koud. Net als windclan warmer werd , thunderclan wouden dikker werden en shadowclan natter. Op rogue territory was het ook zo in het zuiden was het warm, in het oosten normaal in het westen erg warm en in het noorden ijzig koud...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimedi aug 16, 2016 3:08 pm

Leopard gaf de kater een strenge blik, deze haarbal had vast nooit van manieren of respect gehoord. Niet dat ze dat echt verwachte van zoon vieze rouge als hij, toen ze vertelde dat ze hem wel naar Darkstar kon brengen bleef de kater kalm klam staan en vormde er een lede glimlach rond zijn gelaat. "Mooi zo" bromde hij sterk. "Ik heb al veel over haar gehoord, is ze echt zo duister als ze spreken?" vroeg hij kalmpjes. Leopard snoof geirriteerd 'That my dear boy is for you to decide' sprak ze duister terwijl ze langzaam begon te lopen, richting het kamp. Haar groene ogen hielden de rode kater strak in de gaten. 'Dus 'Mathias' vertel eens wat meer over je zelf' miauwde ze rustig en emotieloos, ze probeerde zo veel mogelijk informatie uit de kater te krijgen als ze kon.

laat sorry >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitimedi sep 06, 2016 9:47 pm

Hij grijnsde "Ik?, ik ben Mathias, maar dat wist je al, ik kom uit het onderste gedeelte van de bergketen heb vele oorlogen gevoerd met concurenten!" mauwde hij trots "Zo voer ik oorlog met wolfstars broer, jack maar die zal ik doodde deze maan" hij keek de deputy aan "Ik doe alles om mijn geliefde bij mij te houden". Hij keek even naar zijn poten, terug denkend aan berwald en tino "Ik ben op alle clan territoria geweest en heb veel kennis over jullie manier van leven" voegde hij er aan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





"What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Empty
BerichtOnderwerp: Re: "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>   "What the hell do you think your doing!"   <Leopardgaze> Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The silent hell in I wish you well [GZ]
» Just doing nothing... (Leopardgaze)
» Leopardgaze
» I just want to see your face again (Leopardgaze)
» Leaving only rust behind (Leopardgaze)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: