Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 . Losin' it all .

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 12, 2016 11:18 am

Een luid gepiep achter haar deed haar omdraaien, mettlekit slenterde vermoeid haar richting in. "Misschien moeten we vanavond gaan...ik ben moe". Verbaasd draaide ze zich om, hoe kon hij nou moe zijn?. Ze glimlachte "Oke dan vertrekken wij morgen ochtend. Moet ik even meelopen?" Bood ze de kitten vriendelijk aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mettlepaw

Mettlepaw


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 16-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau

Cat Profile
Gender: Male
Age: 9 moons old!
Status: SEXY AND I KNOW IT

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 12, 2016 1:37 pm


. Losin' it all .
Fern leek nogal verbaasd toen ze zich omdraaide en hem aankeek. Hoe zou het zijn om te trainen? Mettle wist bijna wel zeker dat zijn nieuwe vriend niet moe was. Oké, ze was een paar manen ouder, maar alsnog! Zij had veel getraind en was gezond en sterk! 'Oké dan vertrekken wij morgenochtend. Moet ik even meelopen?' stelde ze vriendelijk voor. Ooh, dus ze dacht dat hij terug zou gaan naar de Nursery? Niet dus! Mettlekit grijnsde breed, en rolde toen over zijn ruggetje uit de schaduw, zodat zijn gevoelige buikje meteen werd beschenen door het licht van de ondergaande zon. Ah... Het prachtige, warme zonlicht maakte zijn maagje warm en kleurde zijn bruine haartjes goudgeel. 'Nee hoor! Ik slaap vandaag hier!' grinnikte hij. 'Maar wat ga jij nu doen?' Misschien wilde Fern wel samen met hem chillen in het gras. Of niet. Misschien moest ze trainen, of jagen. Of iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-wild-game.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 12, 2016 5:51 pm

De kitten begon plotseling te grijnzen, en rolde op zijn rug "Nee hoor!, ik slaap vandaag hier!. Wat ga jij eigenlijk doen". Fernpaw dacht even na, eigenlijk sinds crow weg was hoefde ze niks meer te toen. Ze grinnikte "Ik denk dat ik hier blijf, ik bedoel het word donker en ik verder niks te doen". Ze ging naast het katertje liggen en keek naar de steeds veller wordende sterren "Waar zullen we morgen heen gaan?. De gloeiende steen , the rock het beekje?!". Vroeg ze het katertje opgewonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mettlepaw

Mettlepaw


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 16-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau

Cat Profile
Gender: Male
Age: 9 moons old!
Status: SEXY AND I KNOW IT

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 12, 2016 8:03 pm


. Losin' it all .
Grinnikend rolde Fernpaw naast hem. Het gras naast hem ritselde en wiebelde, waardoor het even langs zijn snuit streek. Mettle nieste, maar barstte toen in een gelukkige lachbui uit. Hij luisterde naar Fern's stem, maar focuste zich toen op de goudgele hemel boven hen. Links van hen begon hij al paars te worden, en overal kwamen de sterren tevoorschijn. Wauw... de kitten grinnikte tevreden en wiebelde even heen en weer om comfortabeler te liggen. Hij had nog maar 1 nacht buiten meegemaakt. Deze nacht zou hij de hele tijd naar boven kunnen kijken. Kunnen slapen onder de sterrenhemel. 'Ik vind alle plekken cool,' murmelde Mettlekit dromerig. Hij friemelde even met zijn achterpootje in over de sompige bladeren en de dunne grassprieten. Hij keek opzij. Hij kon Fernpaw eigenlijk wel een vriendin noemen, toch? Ze wilde hem alle coole plekken laten zien, en ze hield van avontuur, net als hij. Hij kon niet wachten meer nachten naast haar door te brengen! Iedere avond lol hebben en plannetjes bedenken voor de volgende dag! Samen met haar kon hij alles ontdekken! Wauw... stel je voor. 'Hey Fern... zijn wij eigenlijk vrienden?' grijnsde Mettle.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-wild-game.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 12, 2016 8:46 pm

"Ik vind alle plekken wel cool" sprak de jongere kater. Het poesje knikte "Oke dan!". Het katertje keek haar aan "Hey Fern... zijn we nu eigenlijk vrienden?". Fernpaw keek hem verrast aan , was dat dan niet duidelijk , natuurlijk waren ze vrienden. "Tuurlijk zijn we vrienden, we gaan samen alles verkennen!" riep ze luid. Een aantal warriors keken hen raar aan. Het poesje stak haar tong naar ze uit en barstte in lachen uit...
srry kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Mettlepaw

Mettlepaw


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 16-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau

Cat Profile
Gender: Male
Age: 9 moons old!
Status: SEXY AND I KNOW IT

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimema jun 13, 2016 6:20 pm


. Losin' it all .
Fern keek verrast opzij, en riep vrolijk: 'Tuurlijk zijn we vrienden, we gaan samen alles verkennen!'  Haar opgewonden, vrolijke stem schalde door het hele kamp, waardoor er een paar Warriors fronsend opkeken. Hun ogen schitterde in de schemering, maar ze keken allemaal alsof ze water zagen branden. Fernpaw stak haar tong uit en lachte. Mettlekit giechelde en trok zijn oren tegen zijn gezicht. Zijn tong flapte naar buiten, maar toen smakte hij weer terug op zijn rug en jubelde van plezier. Pas toen het gelach van de twee jonge katten wegstierf, merkte Mettle (die onderhand pijn in zijn buik had was het lachen) dat de blikken van de krijgers weer een andere kant op gingen. 'Fernpaw en Mettlekit! De partners in avontuur!' Opgewonden kronkelde het gestreepte katertje zijn rug door het gras. Pff... een nest van palm- en bananenbladeren was véél comfortabeler dan die prikkende bodemplanten. Maar het was het waard! Deze nacht kon hij lol maken met Fern... en alsof het nog niet beter kon, kon het morgen ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-wild-game.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimema jun 13, 2016 8:34 pm

"Fernpaw en mettlekit!, partners in avontuur!". Het poesje keek hem lachend aan en wende zich daarna naar de sterren hemel. Overal om haar heen hoorde ze vogels vleuten en kikkers kwaken. Ze keek weer naar de kitten "Heb je wel eens een slang gezien?!"vroeg ze vrolijk haar ogen fonkelend van plezier
Terug naar boven Ga naar beneden
Mettlepaw

Mettlepaw


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 16-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau

Cat Profile
Gender: Male
Age: 9 moons old!
Status: SEXY AND I KNOW IT

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 14, 2016 8:01 am


. Losin' it all .
Toen het gestreepte katertje zich eindelijk lekker had opgerold in het gras, hoorde hij ineens alle geluiden om zich heen. Wauw! Boven hen kwetterden tropische vogels tegen elkaar, op een gedempt toontje dat toch het hele kamp vulde. Het grappige geburp van de kikkers maakte het ook nog af. En... ineens werden Mettle's ogen groot! De sterren.. ze vlogen door het kamp! Kleine, gele lichtjes zweefde over de open plek. Wauw! Wat waren het? Mettlekit gaapte. Als hij morgen weer vol met energie zat, zou hij ze vangen! Hij had nog nooit een ster gevangen?! 'Heb je wel eens een slang gezien?' vroeg Fern ineens, en haar groene ogen gloeide vrolijk. Een slang? Mettle fronste overdreven. Er werd wel eens gepraat over slangen hier. Grote, dikke beesten die je konden doden in een simpele omhelzing... of kleine, geniepige slangetjes die je met één bijt konden doden. 'Nog nooit! Maar dat gaat zeker niet lang meer duren?' grijnsde het katertje opgewonden. Natuurlijk! Morgen was dé dag! Hij zou het woud kunnen zien, toekans kunnen eten, slangen kunnen zien en nog veel meer!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-wild-game.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 14, 2016 6:49 pm

'Nog nooit! Maar dat gaat zeker niet lang meer duren?' zei het katertje. Fernpaw lachte en knikte blij door het katertjes enthousiasme. "Ik ben een keer gebeten door een slang, het deed wel erg veel pijn maar ik werd er raar genoeg niet ziek van!". Ze kneep haar oogjes dicht van blijdschap "Ik ben imuune of zoiets". Ze keek het katertje vriendelijk en avontuurlijk aan toen plots er allemaal lichtjes om hen heen vlogen en haar vacht goud lieten glanzen. Ze stond op en ging van dichterbij kijken. Het kamp was helemaal leeg behalve voor hun twee dan. "Wouw!" riep ze en ze sprong enthousiast op en neer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mettlepaw

Mettlepaw


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 16-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau

Cat Profile
Gender: Male
Age: 9 moons old!
Status: SEXY AND I KNOW IT

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 14, 2016 7:01 pm


. Losin' it all .
Z'n maatje lachte en knikte instemmend. Mettle's kop maalde meteen verder. Wat voor slang zouden ze zien? Misschien een dikke wurgslang... of een kleine gifslang. Eigenlijk hoopte hij het eerste, want hij hield niet van het idee dat gif hem doden kon. 'Ik ben een keer gebeten door een slang, het deed wel erg veel pijn maar ik werd er raar genoeg niet ziek van!' vertelde Fernpaw opeens. Wauw! Die had al heel wat doorstaan! Meteen voelde Mettle zich opgelucht. Aan een slang kon hij zijn vriendin dus niet verliezen! 'Ik ben immuun of zoiets.' Immuun? Dat was 'n moeilijk woord. In gedachten verzonken staarde het gestreepte katertje naar zijn poten. Hm... Ineens slaakte Fern een opgewonden kreet. Ze schoot overeind, en Mettle keek meteen met vrolijk glimmende ogen op. De sterdieren! Ze waren naar beneden gekomen! Met een brede grijns van plezier stuiterde het katertje op zijn poten. De lichtjes zweefde nu om hen heen, zo nu en dan leken de sterdiertjes op de bladeren te rusten. Nú was het zijn kans! Hij zou een ster vangen! Met een stoutmoedige grijns op zijn smoel zakte de kitten door zijn pootjes, maar veerde bijna direct de lucht in en strekte zijn kleine pootjes uit. De wind streek door zijn vacht... en toen landde hij weer met al zijn poten op de grond... Zou hij nu wat gevangen hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-wild-game.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 14, 2016 7:10 pm

Blij sprong het poesje op en neer haar ogen fonkelde van plezier en blijdschap. De lichtjes vlogen nu overal en lichte het kamp prachtig op. Met boven hen de sterrenhemel en om hen heen het prachtige fenomeen. Ze kon haar gevoel nu niet beschrijven, ze opgewonden, blij, druk en nog veel meer allemaal door elkaar. Het katertje was ook opgestaan en sprong bovenop een lichtje. Snel rende ze ernaar toe "Laat zie laat zien , heb je er een gevangen of niet!". Ze sprong op en neer in spanning , zou hij er een gevangen hebben?.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mettlepaw

Mettlepaw


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 16-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau

Cat Profile
Gender: Male
Age: 9 moons old!
Status: SEXY AND I KNOW IT

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 14, 2016 7:41 pm


. Losin' it all .
Met zijn tong uit zijn bekje schudde Mettlekit zijn kont heen en weer. Bijna... voorzichtig... rustig... En, já!!! Ergens hoorde hij Fern's stem, opgewonden en benieuwd, maar hij was zo gefocust dat hij haar amper hoorde. 'Yes! Ik heb d'r eentje!' Door de spleetjes van zijn pootjes zag hij niet een, maar twee sterdiertjes! Ze zoemde zachtjes, en hij voelde de kleine tikjes van hun razendsnelle vleugeltjes. Wat waren ze cool! 'Moet je zien!' jubelde hij terwijl hij zijn poten opende. Als een speer schoten de beestje langs zijn poten heen. Hé!! Mettlekit maaide met zijn pootje door de lucht, maar hij miste zijn 'prooi', en voordat hij het wist waren ze een deel geworden van de sterrendiertjeszee boven hen. Jammer... maar alsnog, het was cool!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-wild-game.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 14, 2016 7:49 pm

"Ik heb er eentje!" piepte de kitten opgewonden "Moet je zien!". Enthousiast spiekte fernpaw door zijn poten waar licht doorheen leek te schijnen. Het katertje opende zijn poten en in een oogopslag vloog het lichtje weg, Terwijl mettle het probeerde te vangen maar voor hij de kans kreeg was het verdwenen in de groep lichtjes. Fernpaw ging naast hem staan "Dat was zo cool!" sprak ze luid "Je leek net een apprentice!". Ze keek het katertje bewonderend aan, ze had een beste vriend gevonden, een erg goede vriend een super goede vriend!.
Hier begin ze een kleine crush op mettle te krijgen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mettlepaw

Mettlepaw


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 16-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau

Cat Profile
Gender: Male
Age: 9 moons old!
Status: SEXY AND I KNOW IT

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 14, 2016 8:00 pm


. Losin' it all .
Met een tevreden glimlach op zijn smoel smakte de gestreepte kitten neer op zijn achterwerk. Hij voelde de zachte bosgrond in zijn billen kriebelen, maar hij negeerde het en rekte zijn pootjes een voor een uit. 'Dat was cool!' zei Fernpaw enthousiast. 'Je leek net een Apprentice!' Ha, natuurlijk! Hij kon nú al jagen als de beste! Het puntje van zijn staart krulde eventjes. 'Nog maar een paar manen en ik mag mezelf er echt eentje noemen!' Nog maar een paar manen... nog maar een paar. Hij kan gewoon niet wachten! Samen met Fern jagen, trainen, lachen! Vele nachten zoals deze, maar dan bijna iedere nacht! Ja. Een Apprentice zijn. Dát wilde hij! 'Maar stiekem hè, kan ik al bijna een Warrior worden!' gromde hij met een ondeugende piepstem. Het gestreepte katertje sprong overeind en zette zich af van de grond. Hij slingerde zijn voorpootjes tegen de schouder van de poes voor hem, en knauwde speels in haar nekvel. Fern was groter, maar niet gigantisch voor hem. Nog even en hij kon vaker met haar vechten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://the-wild-game.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 16, 2016 9:22 pm

Ze had gegrijnsd na de uitdaging van mettlekit, en nu hing hij in haar nekvel. Wild sprong ze heen en weer, naar voren en terug tot het katertje er af vloog. Ze lachte weer en dook het hoge gras in. Maar toen ze het gras aanraakte vlogen nog eens honderde lichtejes hety gras uit en vlogen langs haar. Sommige bleven zelfs op haar vacht zitten. Nu zag ze dat het eigenlijk kleine beestjes waren "Woah, mate check this out!" schreeuwde ze toen er op haar poot velen en velen van die beestjes bleven zitten "Ik ben een starclan warrior!"sprak ze trots toen ze zag dat haar helen pels onder zat. "Er zit er een op je neus!"lachte ze toen ze de opgelichte snuit van het katertje bekeek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





. Losin' it all . - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Losin' it all .   . Losin' it all . - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
. Losin' it all .
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Territory-
Ga naar: