Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Are you proud? ( Leafstar)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimeza jun 04, 2016 2:38 pm

Ze had naar hem gekeken , met hem gesproken , met hem gelachen en geen enkel moment was ze bang geweest. Hoe kon de witte kater zo aardig zijn, terwijl hij blijkbaar zoveel moordde gepleegd had dat zelfs dark forrest katten jaloers waren?. Stormheart had haar mentor weg laten lopen , en nu kon ze zichzelf weer vervelen. Ze was met hem in gesprek gegaan om de andere te laten zien hoe stoer ze wel niet was en geen seconde had hij gemeen gedaan geen seconde had hij nors gedaan. Het leek wel alsof de kater het naar zijn zin had, zo alleen in een hol. Waarom was hij zo gemeen , zo hard tegen andere; wat had de kater mee gemaakt om zo narsisstisch te zijn?. Ferpaw had een goed leven gehad, een liefdevolle moeder , een aardig broertje en een stoere vader. Nou ja vader , het was haar niet , dat wist ze als enige in de clan , nou ja samen met haar moeder. Haar vader was Riverclan , ze wist niet wie en hoe maar het was Riverclan. De poes was 3 moons toen ze er achter kwam. Ze had besloten het niet te zeggen, dat zou alles verpest hebben. Ze had geacteerd dat ze dat dat Moonpelt haar vader was. De kater loog , dat hij en Fern`s moed iets hadden, loog dat de kits van hem waren . Al hield hij van hen alsof ze van hem waren, hij had namelijk een crush op haar moeder, maar wist dat zij niet op hem was. Het enige verlies dat de poes ooit had was de dood van haar broertje. Al kwam ze er al vrij snel overheen, natuurlijk miste hij hem nog maar je leeft maar een keer dus je moet er iets van maken toch. Een plots geluid trok haar aandacht, vanuit een boom zocht ze naar de bron. Een geur volgde , een bekende geur. et was haar leader , zeker weten. Ze sprong uit de boom en hoopte dat haar leader niets wist van het gesprek met Stormheart. Waarschijnlijk wel aangezien, de krijger die haar betrapt had het waarschijnlijk gemeld had "Hi!" sprak ze zo onschuldig mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimeza jun 04, 2016 3:15 pm

Haar hoofd vol gedachtes liep Leafstar door het woud. Wat moest ze nou met Stormheart? Wat voor vragen moest ze stellen? Moest ze wel vragen stellen? Moest ze hem wel in het kamp houden? Of moest ze hem gewoon vrijlaten? Allemaal vragen spookte rond in haar gedachte. Opeens sprong er iemand voor haar. Ze schrok op en zag dat het Fernpaw was. 'Hi!' sprak de jonge poes. Leafstar knikte. 'Hallo Fern,' begroette ze terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimeza jun 04, 2016 10:44 pm

"Hallo Fern" begroette de leadster vriendelijk. Fernpaw lachte, wat waren leaders toch zo formeel. Zou Leafstar boos op haar zijn of niet?. Ze keek haar leadster zorgvuldig aan , ze zag er niet boos uit. Ze wou het haar leadster eigenlijk graag vertellen, ze zou toch niet boos op haar worden. Veel katten in haar clan haatte Leafstar voor haar keuze. Maar ze begreep het niet , als ze de kater liet vermoorde was ze niet veel beter als stormheart zelf. "Ik heb me hem gesproken , met stormheart!" sprak ze zelfverzekerd "Zo gemeen was hij eigenlijk niet, hij was...hij was super aardig!" riep ze door het het hele woud heen "Hij vertelde me over het leven in shadowclan en hoe.... hoe awesome het is!" haar ogen straalde van enthousiasme, ze was zo trots op zichzelf...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimeza jun 04, 2016 10:52 pm

'Ik heb me hem gesproken, met stormheart!' sprak Fernpaw opeens. Leafstar keek op en keek de jonge poes onderzoekend aan. 'Zo gemeen was hij eigenlijk niet, hij was... hij was super aardig!' riep Fern. Leaf trok met haar oren. Was Fern nou helemaal gek geworden? 'Hij vertelde me over het leven in shadowclan en hoe.... hoe awesome het is!' Leaf zag dat Ferns ogen vol enthousiasme zaten. De calico poes bleef de Apprentice onderzoekend aankijken. Sprak Fern de waarheid? Zo zag het er wel naar uit. Leaf besloot dat het geen zin had om boos te worden, al was ze natuurlijk wel geïrriteerd nu. 'Oh, echt waar?' mauwde ze koeltjes. 'En.. Wat had hij allemaal gezegd?' vroeg ze zo nonchalant mogelijk. Misschien kon ze nog iets bruikbaars gebruiken als ze weer met hem zou gaan praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimeza jun 04, 2016 10:58 pm

"Oh echt waar?" mauwde haar leadster koeltjes. Fern knikte heftig "En...wat had hij allemaal gezegd?". Blij dat haar leadster niet boos was sprong het poesje op "Hij vertelde me dat ze rondtrekken van kamp naar kamp. Ze blijven nooit op een plek. Cool toch zo raak je nooit verveeld!" nog nooit was ze zo blij geweest , zo enthousiast. Hoe cool zou het zijn om Shadowclanner te zijn. Altijd rondtrekken en steeds ergens anders slapen!. Natuurlijk lag haar loyaliteit bij Thunderclan maar het klonk echt geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimeza jun 04, 2016 11:36 pm

De Apprentice knikte heftig en sprong zelfs op van enthousiasme. Leafstar keek het allemaal onderzoekend aan. 'Hij vertelde me dat ze rondtrekken van kamp naar kamp. Ze blijven nooit op een plek. Cool toch zo raak je nooit verveeld!' zei Fern. Leaf knikte. Ze wist dat ze rondtrekken. Daar had ze dus niets aan. Ze moest doorvragen. Oh, wat ben je slecht! ging het opeens door haar hoofd. Leaf schrok van haar eigen gedachte en zette geschrokken een stap achteruit. Wat was dat nou? Was ze slecht bezig? Ja, dat was ze ergens wel... Ze wilde alles over Shadowclan weten. Alsof ze een aanval aan het voorbereiden was. Wat ze natuurlijk niet was. Nee, een aanval, dat was wel het laatste wat ze wilde. Maar het leek wel zo. Maar Fern leek het niet in de gaten te hebben... Ze moest verder. Het moest. Voor nu. Even... 'Aha. En.. Nog wat anders?' vroeg ze nonchalant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimezo jun 05, 2016 5:28 pm

"Aha nog iets anders?" klonk haar leadsters stem. Fernpaw deed een stapje naar achter, waarom wou de poes dit allemaal weten?. Wou ze informatie uit haar krijgen, waarom ging ze zelf niet naar stormheart?. Er was iets verandert aan Leafstar, de apprentice staarde naar haar poten "Leafstar" ze zuchtte en keek haar leader verdrietig aan, voor het eerst in haar leven "Komt er oorlog, gaan we vechten?". Het was de enige logische verklaring voor haar clans gedrag. Veel apprentice dachten het al , en fern... ze geloofde hen niet. Haar blik klaarde weer op "Ik zal vechten. Veel willen niet aan je zijde vechten. Althans dat hoorde ik... maar ik wel!" ze sprong weer op van adrenaline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimezo jun 05, 2016 5:39 pm

Ze was te ver gegaan. Wat was ze toch slecht. Waarom deed ze dit? Wie was ze? Fern keek naar haar poten. 'Leafstar.' De jonge poes zuchtte en keek haar verdrietig aan. Nu wist Leaf het zeker. Ze was te ver gegaan. 'Komt er oorlog, gaan we vechten?' vroeg Fernpaw. Leafstar keek naar de grond. Het was allemaal haar schuld. Ze keek weer op en keek Fern in haar groene ogen. 'Als het aan mij ligt niet, Fern.' En dit meende ze. Als het op vechten aankwam was ze weg. Ze wilde niet vechten. Met niemand. Ze hoefde geen wraak. Ze hoefde niets. Alleen vrede. 'Ik zal vechten. Veel willen niet aan je zijde vechten. Althans dat hoorde ik... Maar ik wel!' zei Fern. Leafstar keek haar verdrietig aan. 'Inderdaad. Niemand zal met mij willen vechten... Het is fijn dat jij dat wel wilt Fern, maar het hoeft niet...' Ze keek weer naar de grond. Het was echt allemaal haar schuld...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimezo jun 05, 2016 7:13 pm

Ze deed moeite haar zelf kalm te houden. 'Inderdaad. Niemand zal met mij willen vechten... Het is fijn dat jij dat wel wilt Fern, maar het hoeft niet...' de stem van Leafstar galmde door het woud. Het poesje keek haar leadster glimlachend aan. Ze was blij dat ze niemand zou zien sterven, al was ze ook weer verdrietig voor haar leadster. Ze wist dat niemand haar zou volgen, ze wist dat vele in de clan haar haatte "Ik vind dat je de goede keus gemaakt hebt". Sprak ze in de hoop de poes op te vrolijke "Hij is niet slecht echt niet. Hij is de meest loyaalste kat die ik ooit gezien heb!. En bovendien als we hem hadden gedood waren we niet veel beter als hij is." ze sprak de waarheid , stormheart doodde voor de veiligheid van zijn clan , voor zijn apprentice. Het enige nadeel was dat hij het niet erg vond. Nou was doodde nooit goed, maar om je clan veilig te houden?. Fernpaw kon niemand doodde ze had al moeite met prooi doodde!. De kater had haar verteld dat in shadowclan hij een held was. Nou wist Fernpaw niet of zijn ego dat hem vertelde of dat echt waar was maar toch. De kater was niet bang voor darkforrest zo lang zijn clan maar veilig was. Maar waarom vond hij het dan leuk andere pijn te doen, andere het leven af te nemen waarom was hij er zo trots op?!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimema jun 06, 2016 7:51 pm

'Ik vind dat je een goede keus gemaakt hebt,' sprak Fern. Leafstar keek haar verdrietig aan. 'Hij is niet slecht echt niet. Hij is de meest loyaalste kat die ik ooit gezien heb! En bovendien als we hem hadden gedood waren we niet veel beter als hij is,' zei Fern. Leafstar knikte. 'Ik was ook nooit van plan hem te doden... Ik vind het al vreselijk dat ik hem in het kamp houd...' Oh, waarom moest ik er nou intrappen? dacht ze somber. Waarom was het altijd weer zij? 'Maar toch Fern, ik weet dat je hem aardig vind. En blijkbaar kan hij ook echt aardig zijn... Maar toch heb ik liever dat je bij hem uit de buurt blijft...' sprak Leaf, met enige moeite. Ze wilde niet streng overkomen, maar ze moest íets doen... En op dit moment leek voor haar dit het beste. Al wist ze zeker dat het al weer geen goede keuze zou zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimema jun 06, 2016 10:06 pm

'Maar toch Fern, ik weet dat je hem aardig vind. En blijkbaar kan hij ook echt aardig zijn... Maar toch heb ik liever dat je bij hem uit de buurt blijft...' er klonk moeite in haar leadsters stem en fernpaw verstijfde. Ze knikte gehoorzaam, al wist ze zeker dat ze toch met de kater zou spreken. Ze had zo veel vragen, zo veel idee moest ze die nu laten vallen?. Versuft keek ze haar leadster aan "Leafstar.." vroeg ze voorzichtig "Stormheart vertelde me iets, iets over Darkstar..." ze zuchtte , ze had beloofd niks te zeggen maar... maar ze moest wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimema jun 06, 2016 10:20 pm

Ze zag Fern verstijven. Ze wist dat dit moeilijk voor haar zou zijn. En ze wist dat Fern het niet vol zou houden om bij Stormheart weg te blijven. Maar wat kon ze er aan doen? Niets. Ze kon niets. Ze had zelfs een Warrior laten vertrekken. Puur omdat zij zo stom moest zijn om die Stormheart mee te nemen naar het kamp. En ze had nog meer dingen gedaan. Stomme dingen, die allemaal op iets vreselijks uitwerkten. En allemaal was het haar schuld...
'Leafstar,' vroeg Fernpaw voorzichtig. Leafstar keek op. 'Stormheart vertelde me iets, iets over Darkstar...' zuchtte de jonge poes. Leafstar keek haar nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimedi jun 07, 2016 7:39 pm

Haar leadsters nieuwsgierige blik brande door haar huid. Zenuwachtig schoof ze heen en weer, ze wou het niet zeggen, ze wou haar belofte houden. Maar nu was er geen weg terug, ze moest wel ze moest het geheim delen met haar leader. Nou ja geheim, het was misschien al bekend. "Darkstar is al haar familie verloren, ze heeft niemand meer behalve storm"ze zuchtte het grootste deel was er uit "Storm is haar enige zwakke plek" dit wist ze zeker , stormheart had dit niet gezegd , maar ze kon het wel raadde ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimedi jun 07, 2016 9:01 pm

Leafstar merkte dat Fern het moeilijk vond om het te vertellen. Het was duidelijk iets dat ze niet door mocht vertellen van Stormheart. Leaf had wel bewondering voor de jonge poes. Ze wilde loyaal blijven aan de Clan door iets te gaan vertellen. Maar toch wilde ze ook loyaal blijven aan de kater, die haar een geheim had toevertrouwd. Voor wie kies je? dacht Leaf.
'Darkstar is al haar familie verloren, ze heeft niemand meer behalve storm,' zei Fernpaw zuchtend. Leafstar bleef haar aankijken. Ze sprak niets uit, je kon niets zien aan haar lichaamshouding. Ze was neutraal. Ze dacht wel dat Darkstar geen familie meer had. Of in ieder geval niet meer zoveel familie. En blijkbaar was Stormheart de enige die ze had. Waren ze familie? Nee, dat kan niet. Dat was niet zo. 'Storm is haar enige zwakke plek,' zei Fern toen. Leafstar keek de jonge poes strak aan. Ze knikte een paar keer. Dat was wel logisch, dat Stormheart haar zwakke plek is. Vooral omdat ze niemand anders meer heeft. Maar ze had niets aan deze informatie. Oké, het zou best handig zijn. Maar zo was Leafstar niet. Nee, ze ging geen slecht gebruik maken van iemands verleden of familie of vrienden. Nee, dat kon ze niet.
En toen kwam er een vraag in haar op. 'Fernpaw, vertel me eerlijk. Heel eerlijk,' hier stopte ze even om te kijken of de Apprentice oplette. 'Waarom vertel je me dit?' Ja, waarom eigenlijk? Ze vond Stormheart aardig, dat was gemakkelijk te zien. Maar toch vertelde ze een geheim aan haar dat ze beloofd had niet door te vertellen. En dat geheim ging ook nog eens over Darkstar. Misschien was het gewoon haar plichtsgevoel maar Leaf zag duidelijk dat ze het liever niet wilde vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitimedi jun 07, 2016 9:15 pm

Fernpaw schrok op van de plotselinge vraag, waarom ze het zou zeggen?. Ze wist het eigenlijk niet, ze wist niet waarom ze het vertelde, waarom ze zijn geheim deelde. Ze keek haar leadster vol onbegrip aan "Omdat...omdat..." ze wist het echt niet, ze wist niet wat ze moest zeggen , wat ze moest doen. Ze zou eerlijk moeten zijn dus het antwoord , dat ze haar leadster was , zou niet helpen. "Ik dacht dat je alles zou willen weten en bovendien wil ik laten zien hoe loyaal ik aan je ben!" sprak ze wast zekerder. "Loyaal"? was ze loyaal , het liefst zou ze de wereld rond willen reizen , nieuwe plaatsen zien , maar dat kon nu eenmaal niet. "Oja ik wou je nog wat cools vertellen!" snel veranderde ze het onderwerp...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Are you proud? ( Leafstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you proud? ( Leafstar)   Are you proud? ( Leafstar) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you proud? ( Leafstar)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Territory-
Ga naar: