Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Shake it off ^^ {TS}

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Shake it off ^^ {TS} Empty
BerichtOnderwerp: Shake it off ^^ {TS}   Shake it off ^^ {TS} Icon_minitimema mei 30, 2016 9:34 pm

Hey hey!
Ik heb al een paar topics met een paar katjes van me, maar ik wil meer xD
Daarom dat ik alles even op een rijtje heb staan. Ik heb het nog nooit zo gedaan dus ben benieuwd of het me bevalt. ^^

Topics voor alle katen zijn OPEN!

Shake it off ^^ {TS} 0PY9mve
Daar heb je Leafje! De meeste van jullie kennen haar natuurlijk wel. Onze bange poeperd. <3 Ze komt uit Thunderclan en is Leadstertje. ^^(Vandaar ook de naam: Leafstar ;3)
Ik zoek denk ik random topics met haar. Je mag zelf weten of het te maken heeft met het TC drama: Crowcry en Stormheart :3 Maar het kan ook gewoon een random gesprekje zijn ^^

Shake it off ^^ {TS} DyYNDrc
En dan heb je Sunstream! Sunny is de Medicine Cat van Riverclan. Ik weet niet precies wat voor topics, kan van alles zijn. Gewoon een random gesprek of iets wat met Med. Cat te maken heeft. {Zoals een wond of zo, idk}

Shake it off ^^ {TS} Ou3L59N
En dan Feathermist, het seriouze moeder figuur x'D Ze komt uit Windclan. Hier geld ook: maakt niet uit wat voor topics. ^^

Shake it off ^^ {TS} ZoWKHzf
Dappleheart is er ook! Zij komt ook uit Riverclan. Je mag ook hier zelf weten waar het topic over gaat. ^^

Shake it off ^^ {TS} VqRX2Xr
And last, but not least: Sweety! Sweety is een Rogue. Ze komt van ver en hoort min of meer bij Matthias. Ze is dus nieuw en kent niemand. Daarom wil ik voor haar natuurlijk met allerlei katten van allerlei Clans (of andere Rogue's ;3) om haar een beter idee te geven over het leven hier.

Zo, dat waren ze. ^^ Hopelijk willen er een paar wel een gesprekje met een van deze katjes. :3

xx Camilla


Laatst aangepast door Leafstar op wo jun 08, 2016 5:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Shake it off ^^ {TS} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shake it off ^^ {TS}   Shake it off ^^ {TS} Icon_minitimema mei 30, 2016 10:32 pm

Fernpaw x sweety?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Shake it off ^^ {TS} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shake it off ^^ {TS}   Shake it off ^^ {TS} Icon_minitimema mei 30, 2016 11:08 pm

Yeah! Wie maakt? Als ik maak kan het alleen morgen of anders reageer ik morgen. Tenzij jij het ook morgen maakt, maar dan reageer ik alsnog morgen. Als het goed is.. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Shake it off ^^ {TS} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shake it off ^^ {TS}   Shake it off ^^ {TS} Icon_minitimema mei 30, 2016 11:08 pm

maak jij maar is een keer XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Shake it off ^^ {TS} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shake it off ^^ {TS}   Shake it off ^^ {TS} Icon_minitimema mei 30, 2016 11:09 pm

Haha is goed. Wel morgen dan he ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Shake it off ^^ {TS} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shake it off ^^ {TS}   Shake it off ^^ {TS} Icon_minitimema mei 30, 2016 11:09 pm

oki!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shake it off ^^ {TS} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shake it off ^^ {TS}   Shake it off ^^ {TS} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shake it off ^^ {TS}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RPG :: Adoptions-
Ga naar: