Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Oh no! ( Hummingbird)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimewo mei 25, 2016 5:26 pm

Zand stoof op bij iedere stap die de donker bruine kater zetten. Hij had geen zin om te jagen , bovendien zou hij toch alleen maar falen!. Hummingbird kon zeggen wat ze wou maar jagen, nee niet vandaag!. De heten zon branden zowat zijn vacht eraf en hij zwoor dat zijn vacht aan zijn huid aan het smelten was. Hij voelde zich anders de laatste tijd , het was ook niet zo raar , zijn broer was net gestorven. De hele clan was geschokt , zijn broer ,
Hij was de favoriet , hij was geliefd en hij leek het meest op zijn ouders. En Hawkflight?, niet meer dan een schaduw van zijn perfecte broer. Nou ja perfect?, nee. Zijn broer was een idioot een huilebalk en een angsthaas die overal hulp nodig had. Maar toch was hij geliefd , omdat hij zijn taken deed en altijd vriendelijk was. Het was raar , hoe erg je iemand wou dood hebben maar toch er kapot van bent als het echt gebeurde. Hoe vaak ze hem ook kozen boven hem, hoe vaak hij niet herkend werd, nou ja ze zagen hem altijd als het broertje van Falconshadow. Hij ging zitten in de koele schaduw van een boom , zijn ogen gesloten. Er klonk een luid gekras , waarschijnlijk een kraai. Geïrriteerd keek de kater op "Shut up you bastard!". Maar de vogel ging vrolijk door "Ik meen het damn it , shut the fuck up!" woest vloekte hij door , al leek het de vogel niet veel te schelen. Hij zuchtte en besloot op een roots verder op te liggen "Damn it, you bastardo!" schreeuwde hij de vogel na. De rots was vrij koel gelukkig en een gladde oppervlak. Eindelijk had kater zijn alleen tijd weer terug , eindelijk had hij ...  er klonken voetstappen "Damn it laat jezelf zien you bastard!" siste hij geïrriteerd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimevr mei 27, 2016 4:29 pm

Scheldend riep de kater in het rond zoekend naar haar. De vacht van de deputy glansde in het zonlicht terwijl ze pas voor pas naar de warrior toe liep. "Wat heeft die vogel je ooit misdaan, Hawkflight?" grinnikte ze zachtjes. Haar oren wiebelde een beetje terwijl ze hem aankeek, toch was hij ergens een vreemde verschijning. De punt van haar staart zwiepte heen en weer, wachtend op een antwoord.



-ik heb echt geen idee wat ik moest schrijven sorry ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimevr mei 27, 2016 6:47 pm

Vloekend keek hij om zich heen,waar zat de jerk!. Hij sprong van zijn rots en staarde naar het hoge gras "Wat heeft die vogel je ooit misdaan, hawkflight?" klonk het. Geirriteerd wiebelde de kater met zijn oren. Hij herkende de stem meteen, en eerlijk gezegd was hij er niet blij mee. "Herrie maken, you fucking idiot!" schreeuwde hij respectloos. Hij ging zitten "En ik was net zo lekker aan het jagen" loog hij. Hij kwam maar al te vaak in de problemen door niks te doen en vandaag had hij daar geen zin in. Maar zijn deputy kennende had ze het al lang door , that bastard had echt over al ogen.


geeft niet hoor mijne was ook kort!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimewo jun 22, 2016 4:38 pm

Ze grinnikte zachtjes terwijl ze ging zitten en haar staart om haar voorpoten sloeg. "Noem je dit jagen?" Mauwde ze streng. "Ik dacht dat ik je het had geleerd, of wil je nog een lesje, Hawkflight?" Ze schudde met haar kop heen en weer en liet haar strenge uitdrukking van haar af glijden en met een brede grijns staarde ze naar haar oud leering die een paar secondes nog vloekend en tierend naar een vogel schreeuwde die hoogstwaarschijnlijk niks anders had gedaan dan in een boom zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimewo jun 22, 2016 7:34 pm

"Noem je dit jagen" klonk haar strenge stem al. De jonge warrior keek haar respectloos aan en haalde zijn poot over zijn neus. "Ik dacht dat ik je het had geleerd, of wil je nog een lesje, Hawkflight?". Sprak ze weer haar hoofd schuddend, al hield ze de strenge houding niet echt lang vol en verscheen er al snel weer een glimlach op haar kop. Hij stond op en glipte door het gras richting zijn oude mentor. En ging voor haar staan al ging hij al gouw lui zitten zijn blik ongeïnteresseerd op de poes gericht "Uhg maar daarvoor is beweging nodig!" sprak hij met zijn ogen rollend , zoals hij dart als apprentice ook altijd deed "You bastardo, alles wat ik moet doen is op zo`n jerk van een vogel springen en bijten!" hij gaapte voor de grap "Te veel werk" hij viel op zijn zij en deed alsof hij slieep. Hopelijk zag humming in dat hij het allemaal voor de grap deed, al deed hij dit vroeger als apprentice iedere training of patrouille, nee de actiefste was hij niet en ook nog nooit geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimewo jun 22, 2016 8:53 pm

"Uhg maar daarvoor is beweging nodig!" Mauwde de kater en hij rolde met zijn ogen. "Meid, stel je voor dat je nagels vies worden." Antwoordde de deputy dramatisch. "You bastardo, alles wat ik moet doen is op zo`n jerk van een vogel springen en bijten!" Ze rolde met haar ogen. "Te veel werk." Hij begon te gapen en ging slapen? Ze begon aan zijn gezicht te ruiken voordat ze met zijn staart ging spelen alsof ze weer een kitten was. De actiefste was hij tijdens de trainingen nooit geweest en echt actief zal hij waarschijnlijk ook nooit echt worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimewo jun 22, 2016 9:49 pm

Hij hoorde de deputy snuiven?. Verward opende hij zijn ogen en zag dat de poes erg vlak bij zijn hoofd stond en zich omdraaide n met zijn staart begon te spelen?. Hij gromde geirriteerd, was hij dan de enige normalen hier, je had zijn broer die alleen om zijn pels gaf, smokestar die niks anders deed dan andere toe schreeuwen en dan had je hummingbird die met staarten speelde alsof ze een kitten was. "Stop you bastardo!" gromde hij laag terwijl hij haar sloeg met zijn staart "En ik dacht dat Buzzard raar was!". Hij stond langzaam maar zeker op en draaide zich naar zijn deputy "Je bent bijna net zo raar als ijdeltuit Buzzardwing!" grapte hij terwijl hij ging zitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimeza jun 25, 2016 9:48 pm

Hij sloeg haar met zijn staart terwijl ze hem lachend aankeek. "Buzzardwing? Vergeleek je me nou met Buzzardwing? De grootste ijdeltuit van windclan?" Ze bekeek zichzelf even voordat ze weer tegen haar oude leerling begon te praten. "Nu je het zo zegt, ik zie er best goed uit." Zei ze met de nadruk leggend op zichzelf. Ze ging tegenover hem zitten en sloeg haar lange zwarte staart om haar voorpoten. "Nog iets te vertellen, Hawk?" Vroeg ze trwijl haar ogen een vink door de lucht volgden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimeza jun 25, 2016 11:35 pm

"Buzzardwing? Vergeleek je me nou met Buzzardwing? De grootste ijdeltuit van windclan?" de poes haar blik gleed over zichzelf . "Nu je het zo zegt, ik zie er best goed uit.". De kater rolde met zijn ogen, hij had het kunnen verwachten. "Nog iets te vertellen, Hawk?" vroeg de deputy terwijl ze naar iets in de lucht staarde. Hij volgde haar blik naar een vink die weg vloog en al gouw uit het beeld verdween. Hawkflight keek even naar zijn poten voordat hij antwoordde "Nou , in mijn verdediging, ik was van plan te gaan jagen maar toen hoorde ik iemand, ik denk starclan ofzo en die zeiden mij daar te gaan zitten. Het stond in de sterren ofzo iets." Loog de kater gapend. "En bovendien, is het niet de taak van apprentices te jagen voor de clan?." hij keek zijn deputy versuft aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimezo jun 26, 2016 2:54 pm

Met en wenkbrauw opgetrokken keek ze de kater aan. Hij? Een bericht van starclan? De meest scheldende en vloekende kat in alle clans waarschijnlijk. "En bovendien, is het niet de taak van apprentices te jagen voor de clan?" Versuft keek hij haar aan. Ze staarde hem alleen aan, meer niet. Haar ijsblauwe ogen boorde door die van hem, hopend dat dat genoeg was om hem op dit moment zijn waffel te laten houden. Hoe graag ze ook zou willen lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimedo jun 30, 2016 6:45 pm

Ongemakkelijk schoof de kater heen en weer, wat wou de poes van hem?!. Maar nee hoor de poes bleef hem aanstaren. Hij stond op en probeerde terug te staren wat natuurlijk eindigde in een grote mislukking. "Wat....wat moet je!" siste hij "Stop!" hij deed een paar stappen naar achteren "Oke luister wat wil je dan, dat ik tijdens het jagen weer vast kom te zitten in dat hek die om de een of andere reden midden in dat veld staat?!" siste hij. Jup dat was echt gebeurd, het koste twee warriors om hem er weer uit te krijgen. Om de een of andere rede kreeg hij het nooit voor elkaar zijn taken uit te voeren zonder te falen. En hij had niet het talent het eraf te lachen net als zijn broers dat konden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimezo okt 23, 2016 10:18 am


Zachtjes grinnikte de windclan deputy. Het was sneu hoe de kater in een hek vast was komen te zitten, maar ze kon het niet laten om om de gedachtes te lachen. "Dat gebeurt vast niet meer, Hawk." Mauwde de kattin nadat ze zich weer had herpakt. Al snel voelde de kattin zich schuldig voor het grinniken, maar ze zei niks. Ze wachtte totdat haar oude apprentice zelf het initiatief nam om op te staan en te gaan jagen voor de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimedi nov 08, 2016 7:51 pm

Hij zuchte, terwijl hij opstond "Fine, ik ga al, bastardo!" gromde hij toen hij sloom weg liep richting de shadowclan border. Het was niet veel lopen, gelukkig, stel je voor dat hij nog verder moest lopen!. "Ik zweer, ik hoop dat de moterfucker die jachtpatrouilles heeft uitgevonden heeft brand in the darkforrest nu!" grauwde hij tegen zichzelf toen de geur van bloed zijn neus voelde. Hij schrok en sprong terug van angst en net toen hij weg wou rennen van angst zag hij het, het lichaampje van....pumpkin..."AAAAAAAAH" Gilde hij terwijl hij naar achtere deinsde "Hummingbird, kom...ko..kom snel!" angst was duidelijk te horen vermengt met medelijden voro et kleintje en haar moeder die waarschijnlijk al aan kwam rennen "et is pum...pumkin!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimedi nov 08, 2016 8:19 pm


"Fine, ik ga al, bastardo!" Met een voldane glimlach keek de deputy hem aan terwijl hij daar de border liep en liep op een afstandje met hem mee. "Ik zweer, ik hoop dat de moterfucker die jachtpatrouilles heeft uitgevonden heeft brand in the darkforrest nu!" Grauwde de kater wat. Zachtjes grinnikte ze om zijn gedrag, maar dit was al snel afgelopen toen ze Hawkflight hoorde gillen. Even dacht ze dat hij zich aanstelde voordat hij haar riep, met duidelijke angst in zijn stem. Zo snel als ze kon rende ze naar hem toe. "Et is pum...pumkin!" Haar blauwe kijkers werden groot en voor zover het mogelijk was rende de kattin sneller. Toen ze naast de kater stond, viel haar wereld in duigen. Haar Pumpkinpaw, dood. Met een opengescheurde keel en een bloedrode vacht lag ze daar, haar ogen naar de hemel geslagen. Al snel vulde haar ogen zich met tranen en duwde haar kop in de vacht van Hawk. "S-sorry Hawk," Murmelde ze in zijn vacht. "Je hoort me niet zo te zien." Kleine hikjes van door het huilen onderbraken haar stem. Ze trok daarna al snel haar kop terug en liep naar het levenloze lichaam van haar dochter. "W-we moeten haar naar het kamp brengen..." Tranen biggelde nog steeds over haar wangen toen ze het levenloze lichaam optilde in de nekvel en haar kop nog een keer tegen Hawkflight aanduwde en haar poten in beweging beval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight


Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 14 moons
Status: F**k off you bastard!

Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitimedi nov 08, 2016 8:28 pm

Hij deed zijn best niet te huilen maar er waren duidelijk tranen in zijn ambere ogen. "S-sorry Hawk," mauwde de poes haar kop in zijn vacht "Je hoort me niet zo te zien.". De kater bleef stil en liet haar uithuilen maar al snel keek de poes op "Het..het is okay"murmelde hij terwijl de poes haar dochter oppakte . "W-we moeten haar naar het kamp brengen...". De kater knikte en volgde haar een traan rolde over zijn wang en hij keek weg. Pumpkin..was nog maar een apprentice, pas net ze verdiende het niet. Hij beet zijn kaken op elkaar "Wie...Wie zou haar nou durven te doodde" mauwde hij klappertandend "Ik de bedoel..ze is nog maar zo jong...zo onschuldig" mauwde hij trillend zijn verdriet verbergend al was het zeer duidelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oh no! ( Hummingbird) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! ( Hummingbird)   Oh no! ( Hummingbird) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh no! ( Hummingbird)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Checked Borders [Hummingbird]
» Like a hummingbird
» I just need a breath (Hummingbird)
» I'm not scared of you ! [Hummingbird]
» We have met eachother before? {&Hummingbird}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan :: WindClan Territory-
Ga naar: