Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 So i said gurl please ll Wirlpool

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimezo mei 22, 2016 11:53 am

De bruine tabby liep met grote stappen en sherpe ogen door het rouge gebied heen. Ze kwam hier vrij wel nooit, hoe dan ook besloot ze vandaag de boel maar wel eens te verkennen. Wie weet kwam ze nog langs iets 'interessants' maar Leopard wilde ook gewoon weten waar die rouges woonde en leefde Rouges waren niet te vertrouwen daarom was alle informatie over ze welkom. Leopard haalde haar neus op en stopte even met lopen, de laaste keer dat ze zich hier bevond kwam ze Leafstar tegen, ze leiderster van Thunderclan. Ze kwam zwak en onzeker over niet echt de grooste bedreiging hoe dan ook moest ze niet onderschat worden wie weet wat die Leaf echt in haar schild voerde. Bij een geluid schoten haar oren naar achter en de rest van haar kop volgde snel. Het rook naar Riverclan, die vieze geur was van meters ver te ruiken. 'Laat je zien' klonk haar stem hard en duidelijk. Terwijl ze haar nagels ontbloote 'Of moet ik je komen halen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:04 pm

De langharige kater struinde door het gebied. Het was manen geleden dat hij hier voor het laatst was geweest. De gedachtes vlogen de laatste tijd zo vaak naar deze plek, dat hij het van zichzelf weer eens moest zien. Hij had zichzelf beloofd nooit hier naartoe terug te keren, maar beloftes waren er om gebroken te worden.
Whirlpool bewoog opvallend gemakkelijk tussen de planten voor een Riverclan Warrior, die niets anders gekend had dat water, riet en modder. Desalniettemin ritselde de planten om hem heen als hij erlangs veegde. Hij rook vreemde geuren in dit gebied, maar de meest opvallende was die van.. Shadowclan?
Plotseling hoorde hij een harde stem. Kennelijk afkomstig van de Shadowclanner die hij pas had geroken. Daarna bedreigde de stem hem. Zijn nekharen gingen een beetje omhoog, waarna hij langs een struik liep en de Shadowclan warrior recht in de ogen aankeek. Hij herkende haar als Leopardgaze, de Shadowclan deputy. Zijn vacht ging weer plat liggen en hij keek de poes vragend aan. ‘Kalm aan, Leopardgaze,’ zei de kater rustig tegen de poes. ‘Wij zijn volwassen warriors, nietwaar?’ zei hij op een beetje een ironische toon, doelend op haar ontblote klauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:14 pm

De poes relaxeden wat toen ze de kat herkende als Whirlpool de riverlcan deputy. ‘Kalm aan, Leopardgaze,’ zei de kater rustig ‘Wij zijn volwassen warriors, nietwaar?’ zei hij op een beetje een ironische toon. Leoaprd haalde haar nagels weer binnen boord en keek de kater strak aan 'Whirlpool' klonk haar stem emotieloos, 'Je weet maar nooit jullie Riverclanners ruiken allemaal het zelfde' voegde ze er snel achter aan. Ze keek de kater doordringend aan en deed een stap naar voren. 'Oy Whirlpool zeg eens' begon ze rustig, 'Wat doe je hier eigenlijk?' nieuwsgierigheid was niet ver in haar stem te vinden, wat had Riverlcan hier nou te zoeken? was hij hier voor de zelfde reden als zij? of was een hele anderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:27 pm

Whirlpool haalde zijn mondhoeken wat omhoog toen de poes kalmeerde bij zijn zicht. Hij merkte dat haar vijandige houding eigenlijk bijna meteen verdween, maar de poes bleef zakelijk. Leopardshade was al een aantal manen ouder dan hem, misschien had zij meer ervaring. Maar dat deed Whirlpool niet wegkruipen, hij was altijd redelijk zelfverzekerd geweest.
'Je weet maar nooit jullie Riverclanners ruiken allemaal het zelfde' sprak de poes. Haar groene ogen diep in die van hem geboord. Whirlpool trok zijn wenkbrauwen op. ‘Dus als je een andere Riverclanner had gezien, had je die wel aangevallen. Lucky me dat ik toevallig de deputy ben,’ voegde hij er grappend aan toe. Maar eigenlijk zat er wel een kern van waarheid achter. Zou Leopardshade elke willekeurige Riverclanner aanvallen? Hij wist dat Darkstar en Wolfstar elkaar absoluut niet mochten en de band tussen hun clans gespannen was. Leopardshade dacht er blijkbaar anders over, toen ze hem opeens vragen begon te stellen waarom hij hier was.
Whirlpool kantelde zijn hoofd en keek de poes een tikje verbaasd aan. ‘Niets bijzonders, even mijn eigen territorium ontvluchten en mijn verantwoordelijkheden negeren,’ grapte hij alweer. Het was waar, zelfs een deputy moest eens kunnen ontspannen zonder dat de clan hem nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:37 pm

‘Dus als je een andere Riverclanner had gezien, had je die wel aangevallen. Lucky me dat ik toevallig de deputy ben,’ voegde hij er grappend aan toe. Leopard greens en deed weer een stap dichter bij, 'Ach tja dat ligt er aan he' greens ze 'Hoe ver die Riverclanner het zou uitspelen want ik heb hem wel gewaarschuwd' ze gaf de kater een knip oog, ze speelde of tja teste hem maar wat, ze zal niet zomaar een andere kat aanvallen zij wist ook wel dat het niet mocht. ‘Niets bijzonders, even mijn eigen territorium ontvluchten en mijn verantwoordelijkheden negeren,’ grapte hij alweer. Leoapard knikte hier kon ze zich wel wat bij voorstellen Deputy zijn was veel werk en hij had ook wel eens van die dagen dat zij gewoon even alleen wilde zijn het was normaal. 'Ach ja Deputy zijn is ook niet het makkelijkste positie' lachte de bruine tabby nu wat vriendelijkere manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:56 pm


Whirlpools snorharen trilden van een lachje. De poes kwam dichterbij en hij kon het niet laten om even snel zijn ogen over de bruine cyperse te laten glijden. Vervolgens keek hij de poes weer in haar ogen en een speelde grijns ontstond op zijn gezicht. 'Hoe ver die Riverclanner het zou uitspelen want ik heb hem wel gewaarschuwd' Leopardgazes knipoog ontging hem niet en hij keek de poes grijnzend aan. ‘Daar heb je gelijk in. Maar ik verzeker je, mijn warriors zouden nooit een reden tot een gevecht aanwakkeren,’ sprak Whirlpool kalm. Hij probeerde het gesprek luchtig te houden, maar ook te verzekeren dat zijn warriors sterk en rechtvaardig waren.
Vervolgens sprak Leopardshade vriendelijk over hun gezamelijke rang. Hij knikte en keek de Shadowclan poes vriendelijk aan. ‘Ik wist dat ik niet de enige kon zijn die er zo over dacht!’ kirde hij vrolijk door. Nu hij zo met Leopardshade aan het praten was, snapte hij de spanningen tussen hun clans niet. Zij konden vriendelijk met elkaar praten, zonder direct ruzie te maken. Zo slecht kon Shadowclan ook weer niet zijn? Maar Wolfstar had duidelijk een andere mening en als het puntje bij paaltje kwam zou hij haar moeten steunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimezo mei 22, 2016 1:08 pm

‘Daar heb je gelijk in. Maar ik verzeker je, mijn warriors zouden nooit een reden tot een gevecht aanwakkeren,’ sprak Whirlpool kalm, Leoaprd greens 'Das mooi om te horen' lachte ze, maar goed ze moest nu niet helemaal op zijn woord gaan vertrouwen elke warrior was anders daar had ze wel ervaring mee, ‘Ik wist dat ik niet de enige kon zijn die er zo over dacht!’ kirde hij vrolijk door. Leoapard gaf de kater een vriendelijke glimlach en knikte 'Hoezo? het toch gewoon normaal? wij zijn ook maar katten die ook even met rust gelaten willen worden, ik heb ook wel eens van die dagen hoor' hoedan ook moest je niet je deputy taken laten verwaarlozen even wat rust prima maar maak het niet een dagelijk ding, maar of de kater dat deed wat moeilijk in te schatten. 'Zeg hoe gaat het eingelijk met je Whirl?' vroeg ze toen rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimema mei 23, 2016 4:43 pm


Leopardgaze zei dat ze het mooi vond om te horen, met een lachje weliswaar. Whirlpool haalde zijn wenkbrauwen omhoog en rolde met zijn ogen. Riverclan was nou eenmaal de meest eervolle en loyale clan, daar kon hij niets aan doen.
Leopardgaze sprak over dat het normaal was om rust te hebben. Hij knikte en glimlachte even naar de bruine cyperse. ‘Ja, soms lijkt het alsof een paar minuten rust teveel is gevraagd,’ antwoordde hij. Er was altijd wel iemand met een vraag of een mededeling die hij met hem moest delen. Hij was immers voor de minder belangrijke zaken die niet perse met de leider gedeeld moesten te worden. Maar soms voelde hij zich wel de toerist information in zijn eigen kamp.
Toen vroeg de poes hoe het met hem ging. Hij kantelde zijn kop en keek de poes aan. Hij ging natuurlijk niet aan deze poes zeggen hoe hij zich écht voelde, waarom hij hier eigenlijk was. Maar eerlijk was eerlijk, het ging beter met hem nu hij een luchtig gesprekje kon houden met iemand die niet uit zijn eigen clan kwam. ‘Het gaat prima met mij. Ik ben blij dat nieuwblad weer bij ons is. De vissen zwemmen goed, dus ik heb niets te klagen,’ mauwde hij simpel tegen Leopardgaze. Daarna kruiste hij zijn blik weer met haar smaragdgroene ogen. ‘En hoe gaat het met jou, Leopardgaze,’ sprak hij op dezelfde toon. Hij likte een paar keer over de dikke bos haar op zijn borst, waarna hij haar geïnteresseerd aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimeza jun 04, 2016 3:57 pm

‘Ja, soms lijkt het alsof een paar minuten rust teveel is gevraagd,’ antwoorde de kater. Leopard knikte op zijn woorden, maar besloot er veder niet meer op in te gaan. Het was goed zo vond ze. Toen ze vroeg hoe het met hem ging antwoorde hij met een simpel en algemeen antwoord. Leopard draaide even met haar oren en keek de kater strak aan, stiekem hoopte hoopte ze op wat meer informatie maar Whirl wist blijkbaar waar ze op uit was. Oh well its not over yet. ‘En hoe gaat het met jou, Leopardgaze,’ sprak hij op de zelfde toon als daarnet. Leopard haalde haar schouders op. 'Zijn gangetje' antwoorde ze op een droge toon, terwijl ze even met haar vacht schudde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimedo jun 09, 2016 10:03 pm


Whirlpool kantelde zijn hoofd enkele centimeters toen de poes met een heel kort antwoord kwam. Zijn ogen twinkelden van plezier. Hoewel hij zeker wist dat hij op zijn hoede moest zijn, wilde hij gewoon eens over niets na kunnen denken. Een gesprek kunnen voeren zonder dat hij altijd op zijn woorden moest letten. Hij had geheimen die hij niet kon verklappen en clanzaken die niet haar oor mochten bereiken. Er waren voor hem altijd beperkingen, iets wat hem zijn hele leven zou achtervolgen.
Whirlpool kon niet ophouden om naar de poes te staren. Hij zag de kat enkel één keer per maand op een gathering, maar dat was het dan ook. Nog nooit was dichtbij haar vacht geweest en kon hij al haar snorharen onderscheiden. Een glimlach ontstond op het gezicht van de langharige kater. ‘Hoe lang ben jij al deputy? Ik heb voordat ik de rang kreeg me nooit bezig gehouden met de andere clans en hun roddels,’ zei de kater om het gesprek voort te houden. Hij keek de poes nieuwsgierig aan. Hijzelf was pas recent deputy geworden. De nieuwe rang was makkelijker tot hem gekomen dat hij ooit verwacht had. Alsof hij een natuurlijke leider was. Hij kon makkelijke zijn gedachten tot de taak zetten en het leidde hem af van de dingen die hem daarvoor altijd bezig hadden gehouden. Hij moest nu altijd weten hoe het met de andere clans ging, of er spanningen waren, of iedereen wist wanneer hij moest patrouilleren en of de trainingen soepel verliepen. De taken bleven altijd maar opstapelen, maar hij vond plezier in het plannen. Hij keek weer naar Leopardgaze. Haar ogen sprongen uit haar gezicht als de eerste lentebloemen in een kaal veld. Voordat hij het wist, was hij weer aan het staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimedo jun 09, 2016 10:28 pm

Het was de poes onderhand wel opgevallen dat de kater naar haar staarde, Leopard deed haar best om het te negeren al was dat moeilijk dan ze dacht. Het gaf haar een raar gevoel...iets wat ze niet kon beschrijven. ‘Hoe lang ben jij al deputy? Ik heb voordat ik de rang kreeg me nooit bezig gehouden met de andere clans en hun roddels,’ klonk de stem van de jongere kater, de bruine poes lachte vriendelijk. 'Lang' antwoorde ze kort, maar niet op een onvriendelijke toon. 'Jij niet he? schat ik zo' ze gaf de kater een knipoog. Een warm windje waaide door haar vacht heen en de poes zwaaide rustig met haar staart. 'Had je verwacht dat je Deputy zou worden?' vroeg ze vervolgens. 'Of kwam het als een totale verassing?' kwam er uit toen ze weer in de gaten kreeg dat de kater naar haar staarde. Starclan domme wat moest ze hier nou mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimedo jun 09, 2016 11:31 pm


Leopardgazes lach deed een twinkeling in zijn ogen verschijnen. Het voelde zo natuurlijk om met haar te praten. Even niet in de bedrukking van de aanwezigheid van zijn clangenoten. Het was anders, maar hij kon niet beschrijven wat er nou precies bijzonder was aan deze poes. Er was iets wat hij al vele manen niet gevoeld had. Er was iets aan haar waardoor hij zijn blik niet van haar kon afwenden.
Leopardgaze beaamde dat ze al lang deputy was. Daarna raadde ze dat hij nog niet heel lang deputy was. Hij keek lachend naar de grond, waarna hij zijn blik weer op haar richtte en nog net de knipoog zag die ze aan hem gaf. ‘Nee, is het zo duidelijk?’ zei hij lachend. Zo hopeloos was hij ook weer niet? Hij deed echt zijn best bij zijn nieuwe rang. Het was een welkome afleiding geweest en hij groeide nu echt in zijn nieuwe rol. Leopardgaze prikte er direct doorheen. Misschien was het haar ervaring.
Opeens vroeg Leopardgaze over zijn rangbenaming. ‘Ik had het niet verwacht. Ik was die tijd er helemaal niet bij met mijn hoofd, en ik ben ook geen perfecte apprentice geweest. Ik had nog wel eens de gewoonte om de Warrior Code te negeren,’ grapte hij, terugdenkend aan zijn avontuurlijke periode als jonge apprentice die de wereld ontdekte. ‘Maar blijkbaar zag Wolfstar potentie in me,’ zei Whirlpool een beetje lachend, weer opkijkend in haar groene ogen. ‘Jij was zeker de overduidelijke keuze van de hele clan toen jij deputy werd,’ grapte de kater daarna, Leopardgaze nieuwsgierig aankijkend. Hij was wel geïnteresseerd in Leopardgaze. In dit soort dingen, maar misschien ook dingen uit haar verleden. Dingen die hadden gemaakt hoe ze écht was, niet de mantel die ze aantrok in de rol van deputy. Nee, de echte poes. Er moest toch was diepers achter haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimevr jun 10, 2016 12:23 pm

‘Nee, is het zo duidelijk?’ zei hij lachend. Leopard grinnikte en schudde har kop. 'Nee hoor' lachte ze vriendelijk. 'Het komt gewoon door mijn ervaring maar een normale kat zou het zeker niet door hebben gehad' eerlijk ze vond dat hij zich best wel goed als een deputy opstelde, natuurlijk wist ze niet hoe hij zich in de clan gedraagte maar voor wat zij zag. Leek hij welk een goede deputy, de kater vertelde vervolgens dat hij het niet verwacht had door zijn apprenticeschap. Leopard lachte 'Ach moest je eens weten wat ik allemaal als apprentice had uitgespookt' ja zij Dark en Storm hadden veel stomme dingen gedaan maar hey dat hoorde er ook wel bij toch? ‘Maar blijkbaar zag Wolfstar potentie in me,’ zei Whirlpool een beetje lachend, de bruine poes knikte. 'Blijkbaar' antwoorde ze terwijl ze in de ogen van de kater keer, het gevoel begon steeds sterker te worden zo iets had ze nog nooit eerder gevoelt. Jij was zeker de overduidelijke keuze van de hele clan toen jij deputy werd,’ grapte de kater, Leoapard schrok wakker uit haat gedachtes en glimlachte. 'Maar natuurlijk' lachte ze. 'En misshien heeft het er ook wel mee te maken dat ik en Dark al lang goede vrienden zijn'
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimevr jun 10, 2016 7:51 pm


Whirlpool glimlachte bij de woorden van de bruine poes. Hij vatte het maar op als een compliment. En alles wat als een compliment uit de mond van deze poes kwam, klonk als muziek in zijn pluizige oren. Ergens had Whirlpool wel door dat het niet juist was wat er nu in zijn hoofd gebeurde in verband met de poes. Maar hij maakte excuses voor hemzelf. Dit was slechts een onschuldig gesprek tussen twee verstandige deputy's. En bovendien, Leopardgaze wist ook wel beter. Er was geen mogelijk om een andere dan zakelijke band tussen hun te creëren. Al hoopte de kater wel om meer.
Ook toen Leopardgaze vertelde dat zij de verkeerde dingen had uitgespookt toen ze apprentice was, moest Whirlpool even lachen. Zijn amberkleurige ogen gericht op die van zijn gesprekspartner. Hij kon het niet weerstaan zijn blik op haar te laten blijven hangen. Hij verdronk gemakkelijk in het cyperse patroon op haar vacht en die ogen... ‘Tsja, fouten moeten gemaakt worden om ervan te leren. Soms wenste ik dat ik nooit was opgegroeid en de zorgeloosheid van een apprentice weer te kunnen voelen,’ sprak de kater kalm. Zijn gedachten dwaalden weer even aan zijn jeugd. De dagen dat hij alleen het territorium verkende. Alleen, ja altijd alleen. Hij had altijd al op zichzelf gestaan, geen vrienden aan zijn zijde. Zijn mentor was de enige die hem die dagen vergezelde. Eenzaamheid knaagde nog steeds aan hem. Maar misschien kon dat opgelost worden, als Leopardgaze vaker met hem wilde afspraken. Hij genoot van haar gezelschap.
De woorden van de poes voor hem deden hem de gedachten weer naar een donker hoekje van zijn brein schuiven. Hij glimlachte bij haar woorden, en vroeg weer een beetje af. Was er vriendjespolitiek in Shadowclan? Ach, dat waren problemen van Shadowclan om mee te dealen. En Leopardgaze was een fenomenale deputy, vrienden of niet, zij was waarschijnlijk de meest logische keuze geweest. ‘Daarom was ik juist ook zo verbaast. Voordat ik deputy werd, had ik bijna nooit gesproken met Wolfstar,’ sprak hij, nog steeds terugdenkend over de abrupte rangverandering voor hem. Daarna schudde hij met zijn kop. ‘Maar genoeg hierover, ik was hier juist gekomen om niet na te denken over alles wat met deputy zijn te maken had,’ grapte hij een beetje. Hij legde zijn pluizige staart over zijn voorpoten. ‘Laten we het over iets totáál anders hebben,’ begon de grote kater enthousiast. ‘Zoiets als... Wat is je lievelingskleur?’ Goed gedaan Whirl, super goed onderwerp. Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan, waarom kwam hij nou weer met zoiets doms. Hij keek weer op van de grond en zag meteen weer Leopardgazes prachtige ogen. ‘Mijne is groen.’


- OOC: Whirlpools *kuch* fantastische *kuch* flirting skills
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitimevr jun 10, 2016 8:25 pm

De worden van de kater lieten de bruine poes alleen maar meer lachen, haar afstandelijke en sirieuze houding leek helemaal verdwenen te zijn. ‘Tsja, fouten moeten gemaakt worden om ervan te leren. Soms wenste ik dat ik nooit was opgegroeid en de zorgeloosheid van een apprentice weer te kunnen voelen,’ klonk de mooie kalme stem van de kater. Leopard had het gevoel dat ze uren naar de kater kon luisteren zijn stem van puur en zijn worden leken haar nooit te vervelen. 'Het hoort ook wel een beetje bij het Apprenticeschap vindt je niet? plekken verkennen af en toe de regels breken enzovoort' de poes gaf de kater een knip oog terwijl ze rustig op de grond ging zitten en haar staart om haar poten sloeg. De kater vertelde vervolgens dat hij verbaasd was dat Wolfstar hem had gekozen omdat ze niet zo vaak spraken. 'Tja je hoeft niet altijd met iemand te spreken om te weten dat iemand potentie heeft' miauwde de bruine poes rustig. Terwijl ze de kater doordringend aankeek het gevoel in haar maag werd steeds...sterker? . ‘Laten we het over iets totáál anders hebben,’ begon de grote kater enthousiast. Leoapard greens en keek de kater vol verwachting aan. . ‘Zoiets als... Wat is je lievelingskleur? Leopard wilde iets zeggen maar de kater was haar voor. ‘Mijne is groen.’ Leoapard voelde zich ineens warm worden heel warm. Ze schudde even licht met haar hoofd en keek de kater grijzend aan ze stond op en liep met rustige stappen op he af. 'Oh echt?' begon ze op een rustige en lage toon. 'Want die van mij is amber' ze keek recht in zijn ogen nu haar gezicht een paar centimeter verwijderd van de zijne.

whirlpools ogen zijn amber right? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





So i said gurl please ll Wirlpool Empty
BerichtOnderwerp: Re: So i said gurl please ll Wirlpool   So i said gurl please ll Wirlpool Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So i said gurl please ll Wirlpool
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: