Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 9:31 pm
Ik ben er deze avond toch nog eventjes x'D Hoeist met iedereen?
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 9:31 pm
heel simpel : ik heet silent en jij ?
Vocalcord
Real Name : San Other Accounts : Leopardgaze Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 16-04-16 Woonplaats : Someeeewhere
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 9:38 pm
the moment dat je wilt posten maar toe moe ben ook al heb bijna niks gedaan xD
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 9:57 pm
herkenbaar
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 10:17 pm
Ik heb vanochtend als een idioot gepost, ik heb nu echt geen zin meer.
Ik ben nu grieks aan het leren rip
Mathias
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 10:18 pm
ik ben eindelijk klaar ! XD . blijkbaar houd matthias een lijst bij met lessen die hij geleerd heeft hij is al bij 70 in een week !
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 4:21 am
Morning ^^
Differentsilence Medicine Cat
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 10:33 am
Goeiemorgen!
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 11:25 am
Toen had je de Omen of the stars boxset besteld <3 yay I'm so happy ;D
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 11:40 am
Oh damn Omen of the Stars is inderdaad erg leuk! Ik vond die leuker dan the power of three.
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 12:07 pm
Ik ben nu bezig met deel 3 van The power of Three ^^ maar ik kon gewoon niet wachten om alvast de vierde serie te bestellen gheghe :'D
Wrenpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 12:10 pm
Ik moet zo erg nadenken wat er ook alweer allemaal gebeurde. Heb ze allemaal twee keer gelezen, maar kan het nu even niet meer bedenken haha (:
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 12:12 pm
In deel drie gaan ze volgens mij terug naar de bergen :'3 (dat staat op de achterkant en Hollypaw is ineens geintrerseert waar Beek (<-- weet der engelse naam niet meer xD) vandaan komt) ben pas bij hoofdstuk 6 ofzo xD
Wrenpaw