Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 So, what now?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: So, what now?   So, what now? Icon_minitimema mei 16, 2016 5:01 pm

Zenuwachtig ging ze de andere katten voor de Den in. Net was ze gearriveerd met een Shadowclan Warrior in het kamp. En het was niet zo goed uitgepakt. Crowcry en andere hadden hem herkend en vooral Crowcry was boos. Het was bijna uitgemond tot een gevecht. Maar Leafstar had haar onzekerheid aan de kant gezet en was er tussenin gesprongen. Ze was trots op haarzelf maar ze wist dat dit niet alles was. Ze moest meer doen om haar onzekerheid echt te overwinnen en ze moest meer doen om echt gerespecteerd te worden als Clanleader, vooral ook door haarzelf...
De poes ging zitten en wachtte tot de rest ook zat. Oké, hoe moest ze beginnen. Zoiezo moest ze nu haar zekerheid vasthouden. Hier kon ze nu niet weer in elkaar krimpen van angst. Buiten was het ook erg geweest, iedereen keek. Maar nu zou het ook zeker heftig worden, dacht Leaf. Crowcry was boos. En niet alleen op de Shadowclan kater, ook op haar. Ze moest sterk zijn...
Toen iedereen zat haalde ze diep adem. Hoe moest ze beginnen? 'I-ik wist het niet,' begon ze. 'Ik wist niet wie hij was. E-en dat was fout...' Nee, niet zeggen dat het fout was! Dacht Leaf geïrriteerd. Oké, het was fout. Maar als ze zegt dat het fout was dan kan dat nog eens slecht aflopen in de verdere discussie... 'I-ik bedoel...' Oké, het was toch fout. Ze moet wel de waarheid spreken... Maar ze wist het niet. Die kater had blijkbaar gewoon een verhaal verzonnen en daar was ze gewoon ingetrapt! Boos op haarzelf zwaaide ze met haar staart. Hoe moest ze het nou uitleggen?

First post: Crowcry
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: Re: So, what now?   So, what now? Icon_minitimema mei 16, 2016 5:35 pm

Everything is made to be broken

Crowcry sloop stilletjes achter zijn leider aan met de andere warriors. Hij deed geen moeite om zijn vijandige houding te verbergen. Zijn haren stonden nog allemaal overeind en zijn staart zwiepte vervaarlijk heen en weer. De zwarte kater bewoog lenig tussen de wortels door naar Leafstars den. Het was een beetje vol met alle warriors hier, maar hij deed geen moeite om zich comfortabel te maken. Hij boorde zijn nagels in de grond en keek Leafstar woedend aan. Hij was nog steeds laaiend dat ze Stormheart naar hun kamp had gebracht en ze hem tegenhield om hem te geven wat hij verdiende.
En nu kwamen de slappe excuses. Ze wist niet wie hij was, dat ze fout zat. Haar bibberende stemmetje was helemaal niet overtuigend. Hoewel Crowcry nooit moeilijk had gedaan over de keuze van de leider, was hij het nu niet eens met Starclans keuze. Misschien was het lotsbestemming, maar als Starclan wilde dat ze deze poes moesten volgen, dan was hij snel weg.
Crowcry richtte zijn blik naar Leafstar. ‘Je kan toch aan zijn geur ruiken dat het een Shadowclanner is? Hoe haal je het in je bolle kop hem hierheen te brengen?!’ ketste hij woedend terug naar de poes. ‘Ik kan je vertellen wie hij is. Stormheart, een moordenaar van onze clangenoten. Mijn zus Ravenwing!’ snauwde hij naar hem. De gevoelens borrelden in hem op. Woede, verdriet, pijn, rauw. Allemaal voelde het weer zo vers als toen hij naast het levenloze lichaam van haar zus lag. Hij gromde en keek Leafstar weer aan. ‘En nu ben je van plan hem gevangen te houden? Wat wil je daarmee bereiken!’ gromde hij daarna weer boos naar zijn leidster.
280 WORDS - TAG: LEAFSTAR & STORMHEART - NOTE: CROW TOPIC UIT
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: Re: So, what now?   So, what now? Icon_minitimema mei 16, 2016 9:49 pm

Ze wist dat dit slappe excuses waren. En dat ze heel wat tijd nodig had om alles helemaal uit te leggen. Maar ze zal het proberen, het moest. 'Je kan toch aan zijn geur ruiken dat het een Shadowclanner is? Hoe haal je het in je bolle kop hem hierheen te brengen?!' Leafstar knikte. Ze negeerde de opmerking van haar ''bolle kop'' en keek hem rustig aan. Hoewel ze vanbinnen toch erg geïrriteerd was en haar ogen stonden waarschijnlijk ook niet erg rustig... 'N-natuurlijk kan ik ruiken dat hij een Shadowclanner is,' zei ze zo kalm mogelijk. 'Ik kan je vertellen wie hij is. Stormheart, een moordenaar van onze clangenoten. Mijn zus Ravenwing!' snauwde de zwarte kater. Oké, hij heette dus Stormheart.. Ze wist eigenlijk niet zo goed hoe ze hierop moest reageren. Dus was ze stil en liet Crow verder praten. 'En nu ben je van plan hem gevangen te houden? Wat wil je daarmee bereiken!' Weer knikte Leafstar. 'Ik zal hem inderdaad gevangen houden. M-maar niet zomaar. Laat ik met het begin beginnen.' begon ze. Haar stotteren werd steeds minder en haar stem klonk steeds wat zekerder. Maar echt zeker kon je het nog niet noemen. Maar ze moesten toch doorhebben dat ze nu echt serieus was? Ik moet snel beginnen met mijn verhaal. Dan is dat alvast gedaan, dacht Leaf. Laat ik maar gewoon alles zeggen, zoals het gegaan is...

'I-ik was in het woud. Aan het wandelen. E-en toen kwam ik die Stormheart dus tegen,' begon ze. 'Ik wilde hem al wegsturen maar hij begon met een verhaal. Een heel raar verhaal.' Nu keek ze Crowcry indringend aan. Hij moet weten dat ze de waarheid spreekt. Hij moet weten dat ze er niets aan kon doen. Zo was ze nou eenmaal... 'H-hij zei dat Darkstar een Rogue had vermoord. Een Rogue met kittens. E-en toen zei hij dat hij had gezegd dat het niet kon. Hij was er dus tegen en is tegen Darkstar ingegaan.' Ze wist nu zeker dat dit verhaal wat die kater had verteld niet waar was. Ze was slim genoeg om te bedenken dat hij juist in staat geweest zou zijn die Rogue te vermoorden. Maar of hij dat echt heeft gedaan, is niet duidelijk... 'Hij zei dat Darkstar zijn zus had vermoord en hem ook wilde vermoorden. Daarom was hij gevlucht. Hij liet schrammen zien, een teken dat hij aangevallen was. Ik kon hem niet achterlaten. Hij... Hij speelde het goed.' Ze had zojuist net aangegeven dat ze weet dat het verhaal niet waar is. Of misschien toch wel... 'We weten natuurlijk niet of dit allemaal echt is of verzonnen. Ik twijfelde heel erg of ik hem moest geloven. Echt waar. Maar uit wat ik net heb gezien en gehoord lijkt het me waarschijnlijk dat het echt was. Maar je weet maar nooit.' En daarbij keek ze Crowcry weer indringend aan. 'Ik nam hem mee naar het kamp omdat ik toch niets anders kon doen. Ik kon hem niet achterlaten, misschien was het wel waar wat hij vertelde. En waarom ik heb gevangen wil nemen? Ik wil informatie hebben. Weten of het echt is wat hij vertelt of allemaal nep is. En zodra ik weet wat ik wil weten laten we hem waarschijnlijk vrij...' Zo eindigde ze haar verhaal. Ze wist niet meer wat ze nu moest zeggen. Waarschijnlijk, heel waarschijnlijk, ging Crowcry ertegenin en ging hij vragen stellen. Maar dat moest dan maar. Ze had het verteld. Ze was eerlijk geweest. En dat zal ze blijven ook.
Ze hoopte dat Crowcry goed geluisterd had en alles goed verwerkte. Ze kon het niet hebben dat hij de helft had gemist door zijn woede en daarom belangrijke stukken gemist had...
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: Re: So, what now?   So, what now? Icon_minitimevr mei 20, 2016 11:15 pm

Everything is made to be broken

Crowcry keek de poes vol afschuw aan. Zijn woede was nog voor geen beetje weggevaagd en dat zou voorlopig ook niet veranderen. Crowcry was niet snel boos, hij was altijd kalm en geduldig geweest. Loyaal en neutraal in elke standpunten. Hij had nooit ergens kritiek op gehad en ook al was hij er wel eens niet mee eens, werkte hij gemakkelijk mee. Maar nu, dit was iets wat niet door de beugel kon, iets wat hij niet zonder te vechten voorbij zou laten gaan. Dit was een persoonlijke aanval op zíjn familie. Hij voelde zich gekwetst en verfoeide Leafstars onwetendheid over de clans geschiedenis.
Crowcry keek eens in het rond. De andere warriors die waren meegekomen voelden zich kennelijk een beetje ongemakkelijk. Ze staarden naar hun klauwen en hielden hun monden dicht. Watjes. Een grom kwam weer diep uit de zwarte katers keel rollen en zijn donkere ogen richtten zich weer vel op Leafstar. Hij snoof luid minachtend toen Leafstar vertelde dat ze de kater gevangen wilde houden. Zijn haren gingen weer verder overeind staan en zijn staart zwiepte dreigend over de vloer van de den. Leafstar was een leider van niets en kon niet eens haar eigen keuzes zelfverzekerd vertellen.

En nu kwam het verhaal. Eén of ander toneelstuk had de kater kennelijk neergezet. Iets wat Leafstar met haar goedgelovigheid natuurlijk had geloofd. Als ze had geweten dat hij Stormheart was, had ze hem direct weggestuurd. Maar nee, Leafstar wist dat natuurlijk niet en ze had de slang mee hun kamp ingenomen. Zijn ogen vlamden en hij boorde zijn klauwen in de grond.
‘Jij dwaas! Darkstar en Stormheart zijn één pot nat. Allemaal vreselijke vossenharten die om het minste of geringste iedereen aanvallen. Dat zou jíj van alle katten moeten weten,’ snauwde hij boos naar de lapjeskat. Hij gromde en schudde zijn kop. ‘Stormheart betekent problemen, let op mijn woorden.’
Zijn bek viel bijna open toen ze vertelde dat ze hem gewoon vrij zou laten. Hij blies naar de poes en zette dreigend een pas naar voren. ‘Die kater ga je niet onbestraft vrijlaten!’ gromde hij woedend. ‘Hij zal moeten boeten voor de misdaden die hij Thunderclan heeft aangedaan.’ Hij verhief zijn stem en zette nog een pas dichterbij de poes. ‘Als je hem vrijlaat, maak je mij tot je vijand, Leafstar.’ Dit meende hij. Zolang Stormheart onbestraft in hetzelfde kamp als hij rustig goed gevoed en veilig kon slapen, was hij weg. Hij keek de poes strak aan in zijn ogen en was benieuwd of de poes het in zich had om tegen hem in te gaan. Waarschijnlijk niet, waarschijnlijk zou ze terugkrabbelen, compromissen proberen te sluiten. Er was echter maar één prijs die Crowcry zou accepteren. Stormheart dood onder zijn klauwen.

454 WORDS - TAG: LEAFSTAR & STORMHEART - NOTE: x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: Re: So, what now?   So, what now? Icon_minitimeza mei 21, 2016 1:00 pm

'Jij dwaas!' Leafstar kromp een beetje ineen maar kwam al snel weer wat overeind. Ze mocht niet in elkaar krimpen. 'Darkstar en Stormheart zijn één pot nat. Allemaal vreselijke vossenharten die om het minste of geringste iedereen aanvallen. Dat zou jíj van alle katten moeten weten,' snauwde hij boos. Ze moest echt haar best doen om niet bang in een hoekje te kruipen. Maar als ze dat deed gaf ze aan dat Crow gewonnen had. En ergens had hij wel gelijk, dat moest ze toegeven. Maar hij moest wel respect hebben voor haar keuzes... Leafstar hield er helemaal niet van om respect af te dwingen. Daarom was ze ook al helemaal niet blij toen ze Leader werd. Dat betekende dat zij degene was die keuzes moest maken. Zij was degene waar andere katten respect voor moesten hebben. Maar dat wilde Leafstar niet. Nee, ze wilde gewoon een simpele kat zijn die respect had voor haar Leader. Oh, waarom heb je mij als Deputy gekozen, Willowstar? Vroeg Leafstar haarzelf in stilte af. 'Stormheart betekent problemen, let op mijn woorden,' ging de zwarte kater verder. 'Die kater ga je niet onbestraft vrijlaten! gromde hij. 'Hij zal moeten boeten voor de misdaden die hij Thunderclan heeft aangedaan.' Ze knikte langzaam, met haar ogen naar beneden gericht. Ze moest een goed moment kiezen. Een moment die er nu nog even niet was. 'Als je hem vrijlaat, maak je mij tot je vijand Leafstar.' Ze richtte haar kop op en probeerde recht in de ogen van Crowcry te kijken. Hij meende het. Ze voelde en ze zag het.
'Crowcry,' begon ze. Nu was het moment. Ze moest iets doen... 'Het spijt met heel erg wat er met je zus is gebeurd. En ik had Stormheart moeten herkennen. Ik wist al wel dat er iets niet klopte, maar ik wist niet wie hij was. Ik had me er niet bezig gehouden toen ik Warrior was. En ik was niet iemand die alles wilde weten, Crowcry. Toen ik Deputy en daarna Leader werd...' Ze was even stil. Ja, wat toen? Ze was zo druk met haarzelf bezig dat ze niet goed doorhad wat er allemaal gebeurde. Dat was al zo vanaf haar Apprentice tijd. Ze was zo druk met onzeker zijn over haarzelf dat andere dingen haar voorbij gingen... En dat was nog hetzelfde met toen ze Warrior was en toen ze Deputy werd. En nu nog steeds als Leader... 'En ik begrijp dat je wraak wilt. Echt waar, ik begrijp het. Maar nu is nog niet de tijd... Wil jij soms ook niet eerst informatie? Als ik jou je gang laat gaan dan komt die informatie nooit... Begrijp je dat, Crowcry?' Ze probeerde zo kalm mogelijk te spreken. Af en toe trilde haar stem nog een beetje, maar dat was maar miniem. Ze probeerde het uit te stellen dat Crow wraak zou nemen. Zolang ze Crow daarvan kon weerhouden had ze tijd om na te denken. Tijd om na te denken wat we met die kater zouden doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: Re: So, what now?   So, what now? Icon_minitimezo mei 22, 2016 11:16 am

Everything is made to be broken

Leafstar kromp ineen alsof zijn woorden klauwen waren geweest, maar de poes wist zich een soort van te herpakken. Maar hij voelde zich hier in de overhand, zo als de poes angstig toonde. Hij hele lichaam was gespannen, klaar om de poes aan te vallen als er ook maar een verkeerd woord uit haar bek zou komen.
De slappe excuses kwamen uit haar mond vallen als watervallen. Hij snoof schamper en bleef de poes strak aankijken. Ze moest wel met een goede reden komen, anders was hij weg. Dan boeide het hem niet meer. Hij kon niet in hetzelfde kamp leven met een moordenaar en een zwakkeling aan de leiding. Dat trok hij niet meer.
Toen begon hij over informatie die hij van Stormheart wilde. Crowcry keek haar verbaasd aan. ‘Wat zou ik van Stormheart willen weten? De bloederige details van hoe hij mijn zusje aan stukken reet? Hij keek Leafstar gekwetst aan. ‘Stormheart heeft mij niets te bieden, noch Thunderclan. Denk je echt dat hij Shadowclans vieze geheimen gaat vertellen? Die kat is hier met een reden,’ siste hij naar Leafstar. Problemen. Ja, waarschijnlijk zou Darkstar dit weer als een reden zien om Thunderclan aan te vallen, omdat zij zogenaamd Stormheart onrechtvaardig hadden gevangen. Hij ging zijn leven niet riskeren voor dat. Niet voor Leafstar, niet voor Stormheart. Hij snoof naar de poes. ‘Die kater is nergens goed voor. Hij is beter dood. Denk jij dat informatie mij iets boeit? Na alles wat hij gedaan heeft?’ gromde hij. Zijn staart zwiepte heftig heen en weer. Hij keek Leafstar uitdagend aan. ‘Als je bij jouw keuze blijft, ben ik weg,’ gromde hij naar Leafstar. Hij wist dat als Leafstar voet bij stuk zou blijven staan, er Warriors waren die haar zouden steunen. Er was dan geen mogelijkheid meer voor hem om Stormheart met een klauw aan te raken. Maar er was de mogelijkheid om zoveel mogelijk afstand tussen hem en Thunderclan te maken.

324 WORDS - TAG: LEAFSTAR - NOTE: x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: Re: So, what now?   So, what now? Icon_minitimezo mei 22, 2016 11:37 am

'Wat zou ik van Stormheart willen weten? De bloederige details van hoe hij mijn zusje aan stukken reet?' zei Crowcry. Hij keek haar gekwetst aan. Leafstar schudde haar hoofd nog voor hij uitgesproken was. 'Nee, Crow. Tuurlijk niet.' 'Stormheart heeft mij niets te bieden, noch de Thunderclan. Denk je echt dat hij Shadowclans vieze geheimen gaat vertellen?' Daar had Leafstar even niets op terug. Het zou inderdaad ook niet zo gemakkelijk zijn om iets uit hem te krijgen. Maar je kon het natuurlijk altijd proberen... 'Die kater is nergens goed voor. Hij is beter dood. Denk jij dat informatie mij iets boeit? Na alles wat hij gedaan heeft?' 'Nee, dat denk ik niet...' zei Leaf zachtjes. Ze wist het niet meer. 'Maar de Clan wel,' voegde ze er nog aan toe. Of dat echt zo was wist ze niet. Maar je wist nooit wat voor informatie je kreeg. Misschien wel informatie dat van levensbelang was voor de Clan. Maar ze dacht niet dat Crowcry de Clan nu iets boeide. Hij was alleen met zichzelf bezig. En dat begreep Leafstar. Dat was zijzelf ook... 'Als je bij jouw keuze blijft, ben ik weg,' gromde de zwarte kater. De calico poes liet haar hoofd hangen. Ze kon Crowcry niet missen. Maar ze moest bij haar standpunt blijven. Of juist niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: Re: So, what now?   So, what now? Icon_minitimezo mei 22, 2016 11:49 am

Everything is made to be broken

Crowcry keek de poes minachtend aan. Hij was zo klaar met haar. Hij zuchtte toen ze reageerde op zijn uitspraak over zijn zusje. Als er iets is was hij miste was het haar. Het verdriet was met de manen gesleten, maar nu kwam het vuriger terug dan ooit. Crowcry keek de poes dan ook ongelovig aan dat ze zei dat de clan wel wat aan Stromheart had. Hij snoof en zette weer een stap dichterbij bij Leafstar. ‘Je houdt dus voet bij stuk?’ spuwde hij bijna in haar gezicht. Crowcry keek haar nog enkele seconden onderzoeken aan. ‘Dat is het, ik ben weg,’ sprak hij resoluut. Hij keek haar nog voor de laatste keer aan, draaide zich om en begon te lopen richting de uitgang van haar den. ‘Kom niet naar me terug kruipen als Stormheart voor problemen zorgt. Mij boeit het niet meer,’ gromde hij en keek nog één keer achterom. ‘En geloof me, hij gaat voor problemen zorgen,’ snauwde hij schamper. Hij beukte zich langs de andere warriors in de den en rende het kamp in. De plek waar hij was geboren en al die manen veiligheid had gekend. De clan die zijn vrienden en familie was, dat was nu allemaal voorbij. Dit was niet zijn clan meer. Zonder nog een woord te spreken rende hij het kamp uit, wetend dat hij niet meer terug zou komen.
230 WORDS - TAG: LEAFSTAR - NOTE: topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: Re: So, what now?   So, what now? Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:02 pm

'Je houdt dus voet bij stuk?' spuwde Crowcry. Leafstar, helemaal in de war, wist niet wat ze moest doen. 'Dat is het, ik ben weg,' sprak hij resoluut. De kater keek haar nog even aan en draaide zich toen om en liep naar de uitgang van de Den. 'Crowcry!' riep Leafstar nog en ze zette nog een paar pasjes richting Crow. 'Kom niet naar me terug kruipen als Stormheart voor problemen zorgt. Mij boeit het niet meer.' Verloren stond Leafstar stil. Helemaal in wanhoop en paniek. Wat moest ze nu? 'En geloof me, hij gaat voor problemen zorgen,' snauwde de kater. En toen verdween hij. Leafstar, compleet in paniek rende nog achter hem aan. 'Crowcry!' riep ze nog. Maar het had geen zin meer. Crow was weg... Verdrietig en niet wetend wat te doen stond ze daar, midden in het kamp. Waar iedereen haar kon zien. Maar dat maakte haar nu even niet uit. Crowcry was weg. En hij zou wegblijven. Dat had hij gezegd. En Leafstar wist het. Hij was weg...

- Topic gesloten denk ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





So, what now? Empty
BerichtOnderwerp: Re: So, what now?   So, what now? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So, what now?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: